Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Sziasztok! Olvastam mi a problémátok, én is kísértetiesen hasonlóval küzdök, de még nem sikerült rájönnöm a probléma forrására. Általában félmelegen csinálja a hisztit, de akkor szinte meg akar halni =( Ha jutottatok valamire, kíváncsian várom az eredményeket...
Más: Itt Békéscsabán az egyik parkolóban lassan egy éve áll egy szürke 2T limo. Rendszám rajta van, de látszik hogy már hosszú hónapok óta hozzá se nyúltak. Nincs valami ötletetek hogy hogy lehetne kideríteni hogy ki a tulaj? rendszám alapján próbálkoztam az okmányirodában, de kiröhögtek... -.- Ha van rá vmi ötlet hogy lehetne lenyomozni,, ne restelljétek megosztani velem, engem érdekelne az az autó, de nem tudom felvenni a kapcsolatot a tulajjal...=(
Bocs, kicsit OFF, sajnálom ha rontottam a topic hangulatát.
Az lehetséges, hogy a gyertyák rosszak? Mindegy, azt kicserélem. Szétkapom a karbit, megtisztítom. Melegen hullámzik az alapjárat, egyre lejjebb esik, aztán leáll :(
Ezzel a problémával már én is talákoztam, vagyis haver waresza pont ezt produkálja. Hidegen szépen megy, melegen normálisan meg csak padlógázon. Lehet falsot szív valahol. Ha csak kis gázt nyomok, csak "lebluggyog" torokból. Másik dolog a gyújtás. Fullos elõgyuszival megy csak úgy ahogy normálisan, de egy bizonyos fordulatnál már ledadog. A fullos elõgyuszi nem lenne rossz dolog, mert jobban megy tõle, de az indítózás már nehézkes, fõleg hidegben. Nem tudom hol kéne elkezdeni ennek a problémának a körüljárását, de mind a karbival mind a gyújtással gond van sztem. Azon is gondolkoztam, hogy lehet a hall jeladó nem mûkszik normálisan. Szóval lennének ötleteim, de még nem látom át tisztán az egészet.
Hidegen megy szépen a gép, de amint bemelegszik, rángatni kezd, erõtlenné válik. Nyomom fokozatosan a gázpedált egyre beljebb, nem gyorsul, majd egy pont után erõre kap, és megindul, mitõl lehet ez? Túl alacsony az úszószint? Túlságosan elszegényedik a keverék, amikor a szivató kikapcsol?
Nálam egyszer már lett olyan kemény, hogy tépte a bowdent, mint etióp gyerek a segélycsomagot. De aztán kiderült, hogy nem a szerkezet a ludas, hanem a jóféle bowden külseje elkezdett szétmenni, ügyesen magába akasztotta magát a huzalt és így szépen kettesben bebújtak az utastérbe.:D
Eddig csak jót hallottam róla, ezért is szeretnék ilyet venni, na meg az elfogadható ára miatt is. Az átmérõt megtudakolom akkor. Amúgy milyenek a tapasztalatok ezzel a szettel? Puha a pedál? Nekem ami most benne volt szerkezet, nyári melegben kegyetlenül fel tudott keményedni.
Nekem is QH van és az égvilágon semmi gond nincs vele, pedig kapja a kiképzést rendesen.:D A 180 mm és a 190 mm a kuplungtárcsa átmérõje; Trabira/Wareszra a 180-as kell (hacsak nem cseréled ki a ledkereket golf II-ére).
Csak azért kérdezem, mert pont itt lett ajánlgatva a QH nem egyszer, gondolom a magyar kisiparitól azért fényévekkel jobb. LUK-ban és Sachs-ban is gondolkodtam, de az számomra drága. Mellesleg hol van akkora kedvezmény a QH-ra? A 180 és 190 milyen paraméter? Nekem melyik lenne a jó?
Szerintetek ha bemegyek az okmányirodába azzal a problémával, hogy a forgalmiban benne szerepel hogy kombi, és én szeretném hogy ne szerepeljen ott. Ez megvalósítható? Nem túl átlátszó? Valakinek valami ötlete?
Ezt a márka ennyiért nem egy nagy fény(27 a listaára jelenleg, ez kedvezménnyel épp 17 ezer). Prokee pl tud LUK-ot, 35-ezerért,amit Trabiba gyártanak, zsír újonnan, dobozba,garanciával.örök élet meg egy nap. És mondjuk az erõsen prémium márka, nem qh...
Azt kérdezted amúgy hogy 180-as, vagy 190-es? [i](Módosította Tibke 2010.03.05. 20:13-kor)[/i]
Más: Néztem kuplungszettet a neten, és ráakadtam erre: [url]https://www.expressz.hu/auto/jarmualkatresz/szemelyalkatresz/egyeb/hirdetes-18485974/[/url]
Beszéltem a sráccal õ 2-es 1.4-es Poloba vette, de nem használta fel mégsem. Ebay-en ezt találtam a szettrõl: [url]https://cgi.ebay.co.uk/QKT616AF-NEW-QH-CLUTCH-KIT-VW-GOLF-POLO-VENTO-SEAT_W0QQitemZ160369728093QQcmdZViewItemQQimsxq20091015?IMSfp=TL091015193003r32279[/url]
Ugye ez jó lesz a Trabihoz? (kinyomócsapágyat leszámítva persze) Ennyiért megéri nem?
Megint más: PEDROH: az nem számít semmit, hogy fel van újítva. Ha az alatt azt érted, hogy a felújítókészlettel megcsináltad, akkor csak mosolygok :) Nekem nyáron lett szintén "felújítva", október környékén már el is szállt a balos nyeregben a tömítés.
ezt az olajszivattyús részt kellene megmérni elõször is hogy mekkora vákuumot szív.és az adatokat összevetni a gyári golf fékrásegítõ vákuum adataival.
Nézd az E85 alapvetõen arról szól, hogy maga az üzemanyag amit tankolsz, már annak 15% része benzin 85% része pedig tiszta etanol. Innentõl kezdve bárhogy tankolhatod, ha E85t tankolsz, mindig fogsz egy kis benzint is tankolni. Lehetséges az általad leírt 98-2 arányban is keverni az E85-t motorbenzinnel, csak az autó nem fog menni úgy ahogy szeretnéd, nehéz lesz a hidegindítás, stb. Direkt javasoltam olyan keverési arányt, amivel már érezni fogod, hogy az autód gyengülni fog (nem biztos), de még biztosan ki fogod tudni üríteni a tankot normális használattal. Ha ezek után tetszik, akkor onnantól kezdve játszadozhatsz vele, de egy 80-20 E85-benzin arányú tankolással szerintem már bõven pórul jársz. (Gazdaságos benzin-üzemet feltételezve.)
Próbálj egy nyugisabb helyen fékpróbát,erõteljesen, blokkolóra taposott fékkel.Ha a munkahenger engedi az olajat,a fékdobban is kell lennie,az felkenõdik a fékpofára,elcsúszik,de nem blokkol.Én ezzel kezdeném.
Persze, mindent lehet, csak az élmény nem kárpótol (átalakítások nélkül). Ha utánamész beállításokkal, kivitelezhetõ persze, ilyenkor csak a fogyasztás ugrik meg és teljesen jó lesz. Az üzemanyag útját pár alkalom E85 használata után ellenõrizd! Albert Champion tápszivattyú, szûrõk, esetleg a karbit is. Nem ereszt, nem tömõdött-e el. [i](Módosította 4TRed 2010.03.04. 11:35-kor)[/i]
2Tnél csak a labirintos fõtengelynél használj, ha jót szeretnél. 4Tnél nem kell mókolni semmit. 70-30, 60-40 benzin-E85 arányban tankolj egyszer, próbáld ki mennyire tetszik. Ha kedvet kapsz, akkor elkezdheted tekergetni az elõgyújtást (növeld), és ha még több türelmed/idõd van, a karburátort is újrafúvókázhatod (több kell neki E85bõl).
Az meg történt. Épp ezért fura, hogy lövésem sincs, hol folyt ki az olaj. Mert az meg van, mert a nyomát megtaláltam a földön, csak azt nem, hogy hol jött ki. Ez az érdekes.
Hát középen láttam valamit rajta, de hogy az valamikor lyuk lett volna? Azért jó tudni, hogy gyárilag ilyen hatalmas lyukat fúrtak rá. Sztem minimum 5ös szárral ugrok neki, ne dugulgasson a jövõben.
Emeld ki a pedálsornál a padlószõnyeget,valszeg ott ereszti a fõfékhenger az olajat,és mivel még nem ázott át a filc nem is látható.Csak erre tudok gondolni.Meg kell annak az olajnak lenni valahol. [i](Módosította Jimmy 2010.03.03. 23:13-kor)[/i]
ez az, hogy sehol nem látok különösebben olajfolyást a kocsin. ezért nem vágom, hogy az a kb fél deci hol folyt ki belõle. mert felöntöttem azóta meg nem folyik? meg érdekes módon a pedál is úgy mozog mint elõtte?
Ha folyik az olaj az biztosan meglátszik pláne ha ilyen gyorsan.De ha nem látszik akkor mibõl gondolod hogy munkahenger ment szét?Fõfékhenger is lehet de ha eltûnt az olaj akkor nagyobb a baj.
Rengeteget bontottam ki a bontoban:Lebontod ami utban van,majd egy kombinátfogoval megfogsz a kormánycsap(ék)nál vékonyabb kb 3cm hosszú acél(vagy 5-ös imbusz csavar,vagy törött menetfuró,bármi ami nem hajlik el)dornit,max 3-4ütés.(a kombinátfogo a rezonancia elkerülése,ill.a bátrabb ütés miatt ajánlott:))Ha kell a lábaddal ellentarthatsz a kormánynak.Van most egy perecem,minimális hibával. [i](Módosította heggla 2010.03.03. 19:38-kor)[/i]
Ha már a kormánynál tartunk...Épp egy 4T kormányt szeretnék pereckormányra cserélni a közeljövõben. Nincs valakinek erre valami házi praktikája? Csak azért kérdem, mert amikor a sportkormányt cseréltem a 4T kormányra, akkor eléggé megszenvedtem vele...
Érdekes, mert azóta az autó egy centit se mozdult. De majd neki ugrok amint lesz rá idõm. A fõfék munkahengernél nem láttam folyást sehol. Az utastér felõl sem.
A pedálokat tartó konzolt mennyire macerás kiszedni, illetve cserélni? Mert lóg a kuplung pedálom elég rendesen, és gondoltam hogy ha kiszedem a tartókonzolt, akkor valami perselyes megoldással vissza rakni a pedált.
Bizti a munkahenger nyomta? Nem csak kitekeredett a légtelenítõcsavar, esetleg a fékcsõ, ami most épp ismét megszorult, azért nem ereszt? Sztem ess neki kulccsal, és ellenõrizd le! Nekem amikor szétment a munkahenger, folyamatosan eresztette az olajat, mindig után kellett tölteni.
Egy érdekes jelenség srácok. A minap elengedte a trabi a fékolajat, a bal elsõ keréknél a munkahenger. Akkor vettem észre, mikor ráléptem a pedálra, és az ellenállás nélkül ment le padlóig. Na akkor felöntöttem a tartályt fékolajjal, pumpálom, semmi. Jó mondom, akkor itt szétszedés lesz. Ma benézek a kocsi alá. Tócsa nyista, pedál kb félútig nyomható, mint a mûsor elõtt. Menni ugyan nem mertem vele. Mert nem tudom mit alkotna a fék. Valami 5let?
Most, hogy minden szét van kötve a motortérben, néztem, hogy a kiegyenlítõtartály visszapisilõ csövét is illene kicserélni. Véletlenül megnéztem a csonkot a tartályon és majdnem behugyoztam a látványtól. A csonk tömör, nincs rajta luk! Ugye senki nem akarja azt írni, hogy ez normális? Most már értem miért nem tudtam soha normálisan légteleníteni a hûtõt. Gyári hibás lenne a tartály? Mindenesetre fúrok a csonkba lukat.