Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

3483   2011-05-10 18:33:16

Nekem 4T trabim van. A váltón felül volt egy csavar, ami egy mágneses csavar volt, úgy mint a leeresztõ csavar is. 1,2 liter a gyári elõírás, továbbá elvileg ki is kéne buggyannia az olajnak ennél a mennyiségnél, jelezvén hogy elég volt, na most ez nálam nem történt meg. Én beleöntöttem kb 1,6 liter 80W 90 Agip hajtómûolajat. Egyébként a leeresztett mennyiség az 1,18 liter volt, valószínûleg még a gyári olaj, tehát a mennyiség az stimmelt a gyári elõírásnak megfelelõen.

U.I.: A beömlõnyílás csavarja a bal elsõ kerék felé néz.
[i](Módosította Jurij 2011.05.10. 20:36-kor)[/i]

3482 Busa Attila József 2011-05-10 18:21:10  Előzmény:Kleibán Tommy: 72096

Szia!
Nekem warbim van, de gondolom a váltóban sem sok különbség létezik, így leírom, hogy hol kell. Felnyitod a motorháztetõt és a váltó tetején van egy általában piros színû mûanyag csavar. Kicsavarod és, ha jól emlékszem a gyári adatokra, akkor kb. 1.1L hajtómûolajat beleöntesz egy tölcsér segítségével. Persze elõtte engedd le sz alján a használt olajat. Alól pedig egy mágneses csavar van, ami összeszedi a törmelékeket.
Remélem tudtam segíteni!
Üdv: Atesz.

3481 Farkas Zoltán 2011-05-10 11:51:46  Előzmény: Spityu: 72095

Szia!

Nekem a warbin lógott a balelsõ ajtóm.Szintén végig sakkoztam a csapszeg és a zsanérfelek cseréjét aztán mégsem volt jó.
Mérgemben kicsit megköszörültem a felsõ öszetételnél a zsanért és alátéttel kihézagoltam.Azóta jó és nem lóg az ajtóm.
Csúnya megoldás de használt neki.;)
A csapszeg is elkopik,a zsanér furata is de a két zsanérfél összetétele is(végülis azon fordul,az viseli a terhet).
A kopások összeadódnak és egy-két cm a lógás az ajtó végén.
[i](Módosította kinca69 2011.05.10. 13:56-kor)[/i]

3480 Kleibán Tommy 2011-05-10 11:38:41

Hali.
4T tarbim van hol tudok a váltóba olajat önteni???
Meg mennyi kell bele?? Kicsit csöpörészik......:):)

3479  Spityu 2011-05-10 10:15:27

Sziasztok!

A következõ problémára keresem a megoldást. A 2T Trabantom oldalajtajai lógnak, a zsanérok kopottak, emiatt szerváltam egy garnitúra gyári új pántot meg csapszeget. Azonban ezek ajtófelõli féldarabjai szimplán (süllyesztett) lyukasak, nincsen bennük tõcsavar. Kérdésem az lenne, hogy hegeszteni kellene inkább bele, ahogy a kész kocsiknál is van, vagy csak szimplán cseréljem ki a karosszéria felõl lévõ féldarabokat, no meg a csapszegeket?

Csapszegbõl van összesen 8 darab, így lehet kísérletezni, ugyanis elõször csak azt vettem, gondolván, hogy csak az van elkopva. Azonban úgy informálódtam, hogy bizony a pántok is kopnak. De gondolom csak az egyik! A másikban végig fixen áll a csapszeg. Ha nem így volna, akkor szép lassan kicsúszna a csapszeg és egy nyitásnál kidõlne az ajtó. :)))))

Ezen felbuzdulva megmértem, az ajtó felõli féldarabok furatátmérõje kb. egy tizeddel kisebb, mint az oszlop felõli, így gondolom a csapszeg ott szorul meg. Vagyis ha mákom van, akkor fel tudom használni az ajtókon lévõ - elméletileg kopásmentes - használt, de tõcsavaros féldarabokat? Tudom, egyszerû: fogjam kézbe és mozgassam meg, kiderül, hogy melyikben áll fixen. Csak sajnos elég távol van tõlem most a használt garnitúra.

Van valakinek gyakorlati tapasztalat ez ügyben? Örülnék, ha megosztaná.
[i](Módosította Spityu 2011.05.10. 12:18-kor)[/i]

3478 Farkas Zoltán 2011-05-07 18:35:14  Előzmény:Tóth Balázs: 72092

Helló!

Ezt már kipróbáltam azaz anyacserén,tõcsavarcserén már túl vagyok.. amikor elgurult a kerék akkor mindegyikrõl egy tehát 3 kerékanyát vettem le.atán kicserélten a 4 tõcsavart az agyon mert megette a felni a menetet. A kerékanyákat is kicseréltem aztán erõsítettre...
Szerintem az agy deformálódott és anyatekerõ mikrorezgést produkál...:(

3477 Csády Szabolcs 2011-05-07 07:32:30  Előzmény:Varga Tibor: 72087

Még aktuális. Kösz az infót!

3476 Tóth Balázs 2011-05-07 04:57:38  Előzmény:Farkas Zoltán: 72091

vagy a tõcsvarok, vagy az anyák ki vannak kopva. sztem minden kerékrõl vegyél le 1-1 anyát és azokkal tedd fel az ominózus kereket. a többi kerékre pedig tedd fel amiket levettél (1-1et)

3475 Farkas Zoltán 2011-05-06 22:04:48

Sziasztok!

Volna egy érdekesség amit nem értek.
Tavaj márciusban 4,5ezer km után fellazult és elgurult a bal elsõ kerekem a warbiról.
Én meglepõdtem,sokan kinevettek de nem vettem észre hogy gond van vele csak közvetlen az elgurulása elõtt.
A téli gumi volt feltéve rá októberben és 50km után meghúztam,az egész telet végigvitte hibátlanul és leszedés nélkül...
Most ugyanígy jártam majdnem,csak most idõben észrevettem a lazulást.
Amit nem értek az a lazulás,azaz mitõl csavarodnak le a kerékanyák sokezer km után?
A kerék nem üt,nem ráz,nincs kitágulva a luk rajta,nagyobb kerékanyákkal van szerelve és csak a féltengely kopog egy kicsit.Viszont most is elment 3600km-t leszedés és hiba nélkül,nem egyszer kátyút fogott de bírta...
Idén kicsit kevesebbet mentem és gondolom ezért jelentkezett késõbb a hiba. :)
Szóval nem értem mitõl lazulhat fel egyszerre 4 kerékanya...

3474 Varga Tibor 2011-05-06 21:08:50  Előzmény:Eperjesi Róbert: 72081

Ha régen nem volt ilyen, hanem minden állítás nélkül elõjött, akkor már elég kokszos a hengerfej. Érdemes megpucolni. De nekem anno az injektortisztító is jó szolgálatot tett, minden kokszot leszedett egy tank használat után.(igaz nekem polírozva volt a dugótetõ/hengerfej belseje)

3473 Varga Tibor 2011-05-06 21:05:17  Előzmény:Fejer Hunor: 72077

Szerezz egy bontottat, lehetõleg olyat ami olyan hogy kihúzható a bowden a házból, jól megzsírozod, és sose lesz ilyen bajod többé. Azért törik el tõben, mert nem tudod szorosra húzni a kihajtásra.

3472 Varga Tibor 2011-05-06 21:01:29  Előzmény:Nagy Donát: 72075

A kerékagy is lehet ferde, de csak ha jól odaszúrtak neki kalapáccsal.(pl tõcsavar behelyezésénél) De ami valószínûbb, az az, hogy nincs összesíkolva a szélesítõ a fékdobbal/kerékaggyal(felfekvõ felülettel)

3471 Varga Tibor 2011-05-06 20:58:34  Előzmény:Csády Szabolcs: 72067

Lehet már nem aktuális, de M8*20 jó bele.(hosszabb is)

3470 Fejer Hunor 2011-05-05 17:25:28

Köszönöm a tanácsokat, megnézem mennyire lehet õt kiegyenesíteni. A ráhuzással kapcsolatban pedig nállam mikor megszorul a csavaros rész akkor már az a külsö "csõ" sem lötyög, megfekszi telyesen a váltót/órát. Az olajos megoldás nem segít, már probáltam. És még egy dolog ami csak most jutott az eszembe: az elsõ kábel amivel vettem a kocsit annak olyan szögletes vége egy bogyóval utánna csak a váltó felõl volt, a másik felén (az óra felöl) a spirál egyszrüen szögletesre volt préselve minden szolid vég meg bógyó nélkül. Miért? Esetleg házi tákolmány volt a kattogás megszüntetésére?

3469 Őry Gábor 2011-05-05 08:33:03  Előzmény:Eperjesi Róbert: 72084

3,5 mm a felsõ holtponttól mérve, mármint a dugattyútetõ ennyire van a felsõ holtponttól. Még pontosabb: az ékszíjtárcsán van két rovátka, picike, nehéz észrevenni, de körömmel kitapintható, szóval a tárcsa peremén egymással átellenben van egy szimpla, illetve egy dupla rovátka (1. 2. henger). Ezt kell egy vonalba állítani a motorblokkon, az elosztóház tartójánál lévõ jelzéssel (ami egy nem túl finom, kissé öntési hibának látszó kiemelkedés).

3468 Eperjesi Róbert 2011-05-04 19:53:32  Előzmény: Spityu: 72082

honnan tudhatnám meg a gyári értéket?

3467 Ackermann Balázs 2011-05-03 20:21:51  Előzmény:Eperjesi Róbert: 72081

Második körben kapd le a két hengerfejet és pucold ki a beleégett koxot! A felizzó kox rosszkor "durrantja be" a bent sûrített keveréket... :)
[i](Módosította ABalu 2011.05.03. 22:23-kor)[/i]

3466  Spityu 2011-05-03 18:59:47  Előzmény:Eperjesi Róbert: 72081

Elõgyújtás értéke mekkora? Elsõ körben ellenõrizd és állítsd a gyári értékre.

3465 Eperjesi Róbert 2011-05-03 17:48:57  Előzmény:Ackermann Balázs: 72080

sziasztok!

Tudnátok segíteni, 2T trabi ha nyomok egy vérmesebb padlot, akkor a motor kicsit csörög. Mihelet a gáz? Üzemanyagot jó félét rakok shell,ÖMV, lajat is ömv 2T használok 10 literhez 3 decit.

3464 Ackermann Balázs 2011-05-02 22:51:29

Tudnátok segíteni? 12V-os 2T-vel akadt egy olyan problémám, hogy egy kiadósabb motormosást követõen elég nehezen indul. Olyan az érzés, mintha 6 voltos lenne, lassan elkezd tekerni, aztán beröffen, de ez akkor se ok...

Az aksit még nem cseréltem ki próbából, de nem volt vele gond eddig. Lehet esetleg, hogy beáztattam a behúzómágnest? Elvileg ki kellett száradnia, mert lassan 2 hete a mosásnak, de a helyzet változatlan...

3463  Spityu 2011-05-02 20:22:00  Előzmény:Fejer Hunor: 72077

Sajnos ez van, a 2T-be annó vettem magyart, ott talán még jó, igaz csak kb. 2000km-t mentem vele. 4T-t már magyarral vettem, elszakadt, vettem bele szintén magyart, bírt kb. 4000km-t, azóta úgy van. De már az elején kattogott, fõleg az óránál, ugyanis a hüvelyt nem húzta rá rendesen a csonkra a hollander. Ez utóbbi már teljesen megszorult, de a spriál még mindig lötyögött. Lehet, hogyha kivettem volna az órát és normálisan hozzáférek, még lehetett volna rajta húzni.
Tipp: a spirált a lehetõ legegyenesebben vezesd ki a tûzfalon, a felesleg (sajnos sok van a magyaron) kint lafogjon egy nagy ívben. Amúgy érdekes, mert legutóbb a km óránál szakadt el tõben, elõtte a váltónál, a 2T-n pedig szintén a váltónál (még a gyári, mert elkorrodált).
Tipp 2: végig kell csorgatni rajta valamilyen sûrû olajat. Szerintem ugyan nem használ, de ártani nem árthat. Legközelebb azért kipróbálom, hátha.
Egyékbént az tökmindegy, hogy melyik végét hova kötöd, a spirál ugyanabba az irányba van feltekerve attól még. :) Rükvercben viszont értelemszerûen ellentétesen feszül.
Én azt tanácsolom, hogy próbálj bontani gyárit vagy vegyél, ha látsz. Vaterán nem rég volt talán 1900-ért? Annyit megér, mivel elmegy 80.000km-t és 27 évet. A magyar meg 50-5.000km-t. Én emiatt betáraztam 2 bontottat, meg két újat, útálom cserélni. :P

3462  Bandi 2011-05-02 20:12:03  Előzmény:Fejer Hunor: 72077

Nézd meg hogy nincs-e megtörve valahol a spirál!!!
Mondjuk a mûszerfal alatt...
Ott is szokott gubanc lenni....

3461 Fejer Hunor 2011-05-02 20:04:32

Tanácsot szeretnék kérni, a 4Tmbe ki volt véve a motor-váltó, így tehát le lett csavarva a kmkábel a váltóról. Miután vissza lett téve 150kmt ment normálisan, és egyszer csak elszakadt (minden elõjel nélkül), pontosan a váltóból való kijövetelénél. Kicseréltem egy másik használtra, lehet 2Ttõl volt, de talált. Megindultam az autóval és egy kattogó hang hallatszodott pontosan 103 kmig, ahol megint elszakadt (megint ott ahol a multkor). Ezek után ki lett cserélve egy ujra (magyarra), de az is kattóg, eddig kibirt kb 450kmt, de nemsokára ez is elfog szakadni. A km órán a mutató egyik alkalommal sem remeget, mindig pontos volt. Kérdeztem több embert és eddig több véleményt hallótam, meg volt gyanusítva az óra is (szorít), meg volt gyanusítva az az alkatrész amire rá kell csavarni a kábelt a válton. Ha az utobbi lenne a baj, ha egyáltalán lehet az, akkor a 601esnek az a része talál az 1.1es váltojába?
Elõrre is köszönöm a segítséget.
[i](Módosította Huni 2011.05.02. 22:06-kor)[/i]

3460 Mátyus Ádám 2011-05-02 13:49:41

Köszönöm mindenkinek aki válaszolt tárcsafék ügyben. Trabiszabi, neked írtam mailt.

3459 Nagy Donát 2011-05-02 11:24:06

Értem, köszönöm a tanácsokat. Amúgy a kerékagy képes deformálódni? Azért kérdezem, mert új tõcsavarokat is kaptam (hosszabbakat), agyra szerelve. Így a kerékagyak is cserélve lettek. Az motoszkál a fejemben, hátha az deformált, és át kéne tennem a tõcsavarokat a régi agyamra, és azzal megpróbálni. De ha szerintetek az túl kemény ahhoz, hogy görbüljön, akkor felesleges azzal bíbelõdnöm.

Amúgy õsszel lettek kerékcsapágyak, és a négy teleszkóp cserélve, így mikor szét volt szedve, akkor ami gyanúsnak tûnt, ki lett cserélve. Függõcsapszeg, meg még pár dolog. Sajnos nem én csináltam, így nem tudom pontosan.
[i](Módosította Lancelot 2011.05.02. 13:26-kor)[/i]

3458 Támba Csaba 2011-05-01 21:11:57  Előzmény:Nagy Donát: 72071

Ha nem olyan felnikkel jársz amik kompenzálják a szélesítõk okozta ET-szám változást, akkor végül is BÁRMI lehet, mert minden szenved, rendellenes terhelést kap a széria kivitelû felfüggesztésben.

Vegyél egy kiló kenyeret a boltban, rakd bele egy szatyorba és gyalogolj vele hazáig. Meg sem fogod érezni a súlyát.
Majd próbáld meg ugyanezt úgy, hogy pár fokkal eltartod a karod a szatyorral. Hamar nagyon nehéz lesz vinni, mert zsibbadni, sajogni fog a kezed.

3457  Spityu 2011-05-01 20:54:48  Előzmény:Nagy Donát: 72071

Differenciálmû, féltengelyek, kormánymûgömbfejek, fogasléc kotyogása a házban.

Hirtelen ezek jutnak eszembe, a diffit leszámítva a többi hamar és nagy pontossággal ellenõrizhetõ.

Esetleg okozhatja (nagyon kicsi az esélye) fék is, vagy rossz felni/gumi. Ez utóbbit szintén könnyû kiszûrni...
[i](Módosította Spityu 2011.05.01. 22:55-kor)[/i]

3456 Csády Szabolcs 2011-05-01 20:37:24  Előzmény:Kenyér Zoltán: 72069

Egyik haveromnak van egy pár ilyen adaptere, ha valakit érdekelne.

3455 Nagy Donát 2011-05-01 20:36:50

Sziasztok!
Múlt héten felkerültek a nyomtávszélesítõk (mûanyag). Viszont kb. 70es tempó fölött a kormány nagyon rázott. Gondoltam, hogy a nyomtávoknak az oldalai nem párhuzamosak, ezért rázkódhatnak a kerekek. A nyomtáv elöl lekerült, és esztergályos igazított rajta, hogy tutira párhuzamos legyen az oldaluk egymással. Visszatettem õket, de a jelenség ugyanúgy fennáll.
Mi lehet a probléma?

3454 Kiss Krisztián 2011-05-01 19:08:08  Előzmény:Eperjesi Róbert: 72066

Hali
Nem,elrotáltam,aztán gittel felhuztam és elcsiszoltam.
De jelenleg szögre akasztottam,de tényleg...:)

3453 Kenyér Zoltán 2011-05-01 18:44:58  Előzmény:Mátyus Ádám: 72068

Szia!
Én egy olyan verziót tudok, amihez golf 2 és még pár volkswagen tipus kerékagya, féktárcsája, és a hozzá való féknyereg kell, plusz csináltatni kell oldalanként egy-egy adaptert, ami tartja a féknyergeket. Ami fontos, hogyha jól emlékszem, akkor csak 1985 utáni trabikba lehet ezt megoldani, mert azokban van megegyezõ fogszámú féltengelyvég a volkswagen féltengelyekkel. Nekem is ilyen van, és meg vagyok vele elégedve.
Üdv: Zoli

3452 Mátyus Ádám 2011-05-01 10:34:41

Sziasztok!
Érdeklõdni szeretnék, hogy ki milyen alternatívát ismer 601 Trabant elsõ fékkörének tárcsafékesre alakítására?

3451 Csády Szabolcs 2011-05-01 08:48:44

Valaki meg tudná nekem mondani, hogy az olajszûrõnél lévõ motortartó bakba milyen csavar való? Kösz elõre is! ( 4T Trabi )

3450 Eperjesi Róbert 2011-04-29 17:44:54  Előzmény:Kiss Krisztián: 71957

Szia Heggla!

Végülis aztán végig hegelted? hogy tüntetted el a hegesztési rést?

3449  Bandi 2011-04-26 18:57:09  Előzmény:Kleibán Tommy: 72064

Ha a pedált nézed szembõl,akkor balról-jobbra!

3448 Kleibán Tommy 2011-04-26 18:05:25

Hali mindenkinek.
4T trabim van és olyan kérdésem vah ha kuplungbovdent cserélek akkor a végén a kampót amit a pedálhoz kell beakasztani belülrõl azt a bal oldalról kell vagy a jobb oldalról kell beakasztani vagy mindegy??

3447 Léber Balázs 2011-04-24 21:42:15

Sziasztok!

Trabira színes díszgumira forrást ismer-e valamelyõtök?
Haver buszára(robur) kellene, pirosat vagy kéket még nem tudja.
Találtam német webshopban 14euro 7méter.
Itthoni forrás érdekelne, úgyis minden itthonról megy ki :-)

Üdv
LBalázs

3446 Csády Szabolcs 2011-04-19 20:49:13  Előzmény:Varga Tibor: 72061

Ma sikerült beszereznem õket. Hétvégén beszerelem õket. Kíváncsi leszek, hogy megszûnik-e az olajfolyás...

3445 Varga Tibor 2011-04-19 20:40:49  Előzmény:Csády Szabolcs: 72056

Valamirevaló autósbolt kell hogy tudjon rendelni ilyet.
A tengelyen lévõ gyûrût most épp nem találom.

3444 Simon Tamás 2011-04-19 16:18:25

Üdv!

Szeretném leültetni a 2T Wartomat. Ezzel kapcsolatosan kérnék segítséget, hogy milyen tipusú autók rugóit lehet felhasználni amik keményebbek a wareszénál. Illetve, hogy a lengéscsillapítók házilag keményíthetõek? Természetesen minden infót,ötletet,segítséget hálásan fogadok.
Köszönet elõre is!!

3443  Spityu 2011-04-18 19:47:20  Előzmény:Múzer tibor: 72057

Én azt hittem, hogy a kerékagy vastagságát levontad a ricnibõl, ami hosszabb a gyárinál, és az zavart be. :)
DuEn-en, vagy racing-bazar-on találsz tõcsavarokat.

3442 Holnapy Gergely dr. 2011-04-18 18:38:57

Sziasztok!
Bp., X. ker. Harmat utcai autóbontóban van egy Fiat motoros Trabant (zöld kombi): Trabant váltóval, ill. benne van a közdarab a motor és váltó közé. Hátha valakit érdekel...

3441 Múzer tibor 2011-04-17 15:27:48  Előzmény: Spityu: 72053

Tiszta hüle vagyok. A féktárcsába próbáltam belevarázsolni a tõcsavart.
A kerékagyba gond nélkül belemegy. Azért köszi, hogy foglalkoztatok a témával. :)
Viszont a hosszabb tõcsavar is rövid lett az alufelnihez a mozgókúpos anya miatt.
Tudnátok tanácsot adni, hogy Göd-Vác környékén ki tudna ilyen tõcsavarokat készíteni?
Köszi.

3440 Csády Szabolcs 2011-04-16 15:46:04  Előzmény:Varga Tibor: 72055

Köszi! Ma egész Mosonmagyaróvárt körbebringáztam, de sehol se kaptam ilyet...természetesen a fél mm-rel vastagabbal már nem lehetett összerakni. A kis O gyûrûnek nem tudod a cikkszámát, ami a tengelyen van?

3439 Varga Tibor 2011-04-15 10:30:36  Előzmény:Csády Szabolcs: 72042

42*4.5 az o gyûrû, 030 905 224 a cikkszáma, ez alapján tudsz rendelni.

3438 Lizák Péter 2011-04-15 09:48:59

Trabant 601 indexkapcsolót váltaná az 1.1-esé. Valaki tud segíteni a lábak bekötésében? Illetve hogy a világítás (tompított fény-országúti) közti váltó rész maradjon a relé, a 601-esé, vagy azt is kiváltsam az 1.1-es kapcsolójával? Mert ugye ott azt a kapcsoló indézi nem külön relé.

Ötleteket tippeket szivesen fogadok.

3437  Spityu 2011-04-12 16:24:33  Előzmény:Múzer tibor: 72052

A kerékagy furatjai hányas átmérõjûek? Ha abba belemegy, akkor én csak a kilógó részt szedetném le, hogy rámenjen lazán a féktárcsa.

3436 Múzer tibor 2011-04-12 16:15:46  Előzmény: Spityu: 72051

Lehet, hogy féreérthetõen írtam le. A ricnizés legnagyobb átmérõje, tehát a szemben lévõ csúcsok távolsága 14,7 mm.
A ricnizés legkisebb átmérõje pedig 14,3 mm.
Ha a ricnizést teljesen leesztergáltatnám, akkor is legalább 14,2 mm maradna, aminek bele kellene mennie a 13 mm-es furatba. Esetleg próbájam meg ezt és újra ricniztessem? Köszi.

3435  Spityu 2011-04-12 15:54:43  Előzmény:Múzer tibor: 72050

Hú ez érdekes... ha azt írtad volna, hogy az egymással szemben lévõ recék csúcsai között mérhetõ a 14.3mm, még jó is lehetne, mivel ugye besajtoláskor torzul... talán a ricni adott szakaszánál kellene utánmunkálni, ügyelve arra, nehogy elvékonyítsd a csavart vagy ilyesmi. :) Emelett szól még az is, hogy így kompatibilis marad a kocsid a késõbbi féktárcsákkal is.

3434 Múzer tibor 2011-04-12 15:37:38

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy vettem 4T trabihoz új féktárcsát és wartburg (hosszabb) tõcsavart. Elég nagy az átfedés a recézett rész és a tárcsán lévõ furat között.
A csavar recézésének legkisebb átmérõje (a recézés feneke) 14,3 mm
a tárcsán lévõ furat 13 mm.
Ez így összerakható, összesajtolható e, vagy nagyobb furat kellene a tárcsára?

Elõre is köszi!