Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

3233 Muczán Gábor 2011-02-03 17:38:37

Sziasztok,

Péntek este közgyûlés! Remélem jöttök?

Részlet a hírlevélbõl:

"Idei rendes közgyûlésünket február 4-én péntek este 18.00 órától tartjuk a Klubirodában. A közgyûlés témái: általános beszámoló a 2010-es évrõl. A programtervezet megvitatása, véglegesítése. Közben, a száraz programok mellett, egy igen érdekes, kivetítõn fényképekkel illusztrált elõadással szeretnénk szórakoztatni benneteket, melyet aktív tagjaink doyenje, Gellért Pista bá. tartana autós múltjáról. Ez kb. fél órás lenne, és az általa gyermekként megélt 1948-as gépkocsi-beszolgáltatástól, a tucatnyi azóta általa birtokolt veteránautóval, megszerzéseivel, felújításokkal, kapcsolatos történeteit osztaná meg velünk. Szintén a közgyûlés során, kb. 19.30-tól Sipos Tamás klubtagunk számol be a nemrég indult felsõfokú Gépjármûrestaurátori képzésen szerzett tapasztalatairól, élményeirõl 20 percben."



MG

3232   2011-02-03 16:57:06  Előzmény:Zwick Gábor: 71847

10es gumicsõ lesz az, de remélem lesz még legalább egy ember, aki megerõsít.

3231 Zwick Gábor 2011-02-02 16:31:09

Sziasztok olyan kérdésem lenne, hogy ha valaki le tudná mérni a gyári 4T trabi autómataszivatóra menõ vízcsõ belsõ átmérõjét vagy az autómata szivatón lévõ csonk átmréõjét. Meg köszönném ha valaki tudna mondani egy pontos méretet, mert sajnos én hétvégénél elõbb nem jutok a kocsi közelébe és addig viszont tudnék venni csövet.

3230  Spityu 2023-05-22 08:40:11

Sziasztok, sokat olvastam már az alábbi oldal e-bookjait, megint találtam egy érdekes cikket. 2T Trabi karbik mérési adatairól, szereléshez célszerszámról, különféle apróbb beállításokról - is - szól. Egy részük több magyar könyvben is szerepel, de azt gondolom megéri átolvasni:

[url=https://trabiteam.de/index.php?page=22&lang=de&page_number=2]Az adott könyv 3. oldala[/url]

[url=https://trabitechnik.com/index.php?page=41&lang=de]Könyvlista[/url]

Ja meg ma láttam, hogy a Mûszaki Könyvkiadó - Javítási útmutató könyvében a kétkörös fõfékhengernél félre van nyilazva az egyik kör csatlakozója... :)

3229 Lizák Péter 2011-02-01 15:22:16  Előzmény: Spityu: 71843

Azt írtam, hacsak nincs áthidalva a kapcsolónál! :)
Nekem így ha a parkolófényt bekapcsoltam az indexkarral, mindkét oldalon világított, nem csak a bal oldalon.

3228 Eperjesi Róbert 2011-02-01 08:49:28  Előzmény: Spityu: 71843

Köszi a tanácsokat igen most áthidalva mûködik, délután megnézem multival a biztositéknál.

3227  Spityu 2011-02-01 07:09:36  Előzmény:Lizák Péter: 71842

Írja is, hogy át van hidalva, emiatt világít.

Én legelõször ellenõrizném, nincs-e kicsúszva a biztosítéktáblából a vezeték alul. Ugyebár ott van közösítve a két oldal. (Szerencsére nagyon ritkán kellett ilyesmit szerelnem, így lehet, hogy tévedek. :) )

Illetve javasolnám én is a próbalámpát, multimétert. Elõször a biztosítéktáblánál, aztán pedig a lámpáknál. Ha eltér a két végnek a feszültség értéke (0 vs. 12V), akkor vezetékszakadás. Ezt mondjuk talán kizárja, hogy elöl és hátul is elment.
A kapcsolóhibát kizárja, hogy egyik oldalt mûködik minden.

Szerintem.

3226 Lizák Péter 2011-02-01 06:20:59  Előzmény:Eperjesi Róbert: 71839

Ha az irányjelzõt rajta hagyod akkor csak a bal lámpáknak kellene égniük. Hacsak nincs áthidalva a a másik oldalra is a kapcsolónál. Mert azt ugyan meg lehet oldani. egy darabig nekem is úgy volt.

3225 Varga Tibor 2011-01-31 19:59:22  Előzmény:Eperjesi Róbert: 71839

Pedig a biztosíték körül lesz a baj,ha se elöl, se hátul nincs.

3224 Kiss Krisztián 2011-01-31 19:29:04  Előzmény:Eperjesi Róbert: 71835

Fogj egy próbalámpát,egyik végét kösd testre,majd vizsgáld hol veszik el az áram a kapcsoloknál!
De elötte kösd le hátul amit összemokoltatok.

3223 Eperjesi Róbert 2011-01-31 18:35:55  Előzmény:jocking .: 71838

Se elõl, se hátul nincs. A rendszám világítás sem mûködik. Ideiglenesen megoldottam, hátul a csomagtartóban vezetékkel átkötöttük a baloldalát, és a jobb oldalát. Így van! De ha kivennénk a vezetéket meg szûnne. Továbbá hátrány ha leállítás után rajtamarad az irányjelzõ, ég a parkír mind a két oldalt! Hiába mozgatom a biztosítékot, az sem segít. Nem hinném hogy kapcsoló probléma lenne, mert akkor a másik oldal nem mûködne. De még megnézem tüzetesebben. Kösz az infokat! Ez feladja a leckét! Ha van valami tippetek, nagyon örülnék.

3222 jocking . 2011-01-31 17:45:13  Előzmény:Eperjesi Róbert: 71835

Kérdés, hogy a rendszámvilágítás mûködik-e? Nálam is volt ilyen, és annak ellenére, hogy a biztosíték nem volt kiégve, mégis a megmozgatása után jó lett.

3221 Lizák Péter 2011-01-31 17:25:39  Előzmény:Eperjesi Róbert: 71835

Kapcsoló? Érintkezõk? Nálam speciel ilyenek is csináltak ilyen bakikat...

3220 Kalmár Csaba 2011-01-31 17:22:56  Előzmény:Eperjesi Róbert: 71835

Se elöl se hátul nincs világítás?

3219 Eperjesi Róbert 2011-01-31 05:14:29  Előzmény: Spityu: 71834

Sziasztok olyan problémaám van hogy 2t trabi jobb oldalt nincs világitásom, biztositék oké, az izzok is. Csak nem jút el az áram erre az oldalra. Valahol a vezeték OFF lehet?


Köszi

3218  Spityu 2011-01-30 19:44:05  Előzmény:Lakk Dávid: 71833

Hmmm... lehet, hogy a gyújtáskapcsolód okozza a hibát. Hidald át direkt 12V-tal és próbáld meg újra.

3217 Lakk Dávid 2011-01-30 15:45:57

Sziasztok! Van egy Wartburg 353, 88-as kiadású padlóváltós kocsim, az a helyzet vele, hogy amikor járattam a motort hirtelen leált, megnéztem volt feszültség a trafón ezért az kicseréltem de igy sem adott szikrát, kicseréltem a megszakitónál a kondit de ugy is csak egy szikrát adott, ezután kicseréltem a megszakítót de igy is rosszul adta a szikrát ->5-öt jól adott, 1-et kihagyot, 5-öt megint jól és egyet megint kihagyott, ez lenne az elsõ kérdésem hogy mért van ez a másik pedig az hogy amikor megpróbáltam beállítani és közben öninditóval pörgettem a motort akkor leszivta az aksit azt felraktam tölteni és töltés közben meg akartam pörgetni ezért ráadtam a gyújtás de valami kattogott a mûszerfal felöl -> levettem a töltõt az aksiról majd megpróbáltam ujra de azóta semmi áram, még a kulcshoz sem jut el, ezzel mit lehet tenni? ha valaki tudna segitani akkor azt nagyon megköszönném :)

3216 Varga Tibor 2011-01-27 09:14:49  Előzmény:Fejer Hunor: 71827

Golf/polo kulisszát kell beépíteni, az a legegyszerûbb. Maradhat az 1.6-os motor váltója is, azzal mondjuk nem lesz egy kapkodó idegbeteg a kocsi, mert elég hosszú váltó, de ha nem gyorsulgatni kell, akkor jó választás.

3215  Spityu 2023-05-22 08:40:11

[url=https://cgi.ebay.de/Trabant-Tuning-Motor-5-Kanal-Zylinder-750ccm-/110639461527?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item19c2a03497]
Trabant Tuning Motor 5 Kanal Zylinder 750ccm[/url]

Kicsit érdekes az aljának a ki(nem)dolgozása, de azért nyálelszívó: bekapcsol. :D

Vajon öntött hengerek lehetnek, vagy valamirõl áttették?
[i](Módosította Spityu 2011.01.26. 10:58-kor)[/i]

3214  Spityu 2011-01-25 17:58:04

Köszi a rovareltávolítós hozzászólásokat. Azt hiszem maradok a jól bevált módszernél: áztatás. :)

3213 Tóth Balázs 2011-01-25 15:47:21  Előzmény:Kalmár Csaba: 71828

diódasor:S

3212 Kalmár Csaba 2011-01-24 16:49:33

Villanyász segítségre lenne szükségem!A töltésjelzõ lámpa(4T) nagy fordulaton kb110-120km/h nál kicsit parázslik.Eza szénkefék kopottsága miatt lehet?

3211 Fejer Hunor 2011-01-22 23:25:08  Előzmény:Varga Tibor: 71822

Szia
Kösz a vállaszt, ha ténleg ennyire nem bonyolult az 1.6os motor beépittése akkor ha be tudom szerezni emberséges áron az marad. Márcsak az a kérdés hogy ha a golf motorját kapja nem éri meg a saját váltoját tenni vele, vagy az tul nagy, és ezért kell hozzá keresni egy polo valtot. Még emiltetted a karburátort is, ha már az a motor egyszer fel volt szerelve injektorral akkor azt én rajtahagynám, nagyon sok pluszmunkát csinálnék ezzel magamnak?
A másik hogy a cikkben olvastam hogy más kulissza kell, akinek 5ös váltoja van, hogy oldotta meg?

Elõrre köszönöm a vállaszokat.

3210 Tallián András 2011-01-22 23:00:20  Előzmény: Spityu: 71819

Nekem egyszer bemattította OFF kocsin a gyári fényezést a rovareltávolító.
Ha 1-2 napig esi az esõ, utána szivaccsal is lejön a bogár.

3209 Támba Csaba 2011-01-22 22:29:34  Előzmény:Kolonics Tamás: 71824

A probléma az általad leírtakban bújhat meg.

A kulcsszó szerkezettel kapcsolatosan: "mondhatni"

Szóval van egy kopott szerkezet-nyomlap és egy másként kopott lendkerék oldal.
Ritkán szeretnek együtt jól dolgozni.
Ezenkívül az utángyártott tárcsák némelyikében olyan "nyolcas" van, hogy öröm nézni...

3208 Kolonics Tamás 2011-01-22 21:19:47

Sziasztok!
Szerintetek mi lehet a probléma?A Trabimon (1.3 Polo 5-ös váltó)most cseréltünk komplett kuplungot és eddig nem,de most csúszik.Új bowden,új kinyomó csapágy,új tárcsa,bontott jó mondhatni újszerû állapotú szerkezet.A bowdenen már lazítottam, az nem segített megoldani a problémát.:(
A segítségeteket elõre is köszönöm!!!!

3207 Kiss Krisztián 2011-01-20 17:56:41  Előzmény: Spityu: 71819

Van kimondottan "bogároldó"(vagy eltávolitó?)pumpás,be kell permetezni a bogaras részt,pár perc mulva magától lefolyik a permettel együtt.Utána csak vizzel öbliteni.Abszolut használható a fényezett részekre is .

3206 Varga Tibor 2011-01-20 10:48:54  Előzmény:Fejer Hunor: 71810

Szia!
5- ös váltónak támpontnak most is csak a cikket tudom javasolni, motorátépítésnél az 1.6-is is lényegében a gyárival megegyezõ kinézetû, annyi hogy magasabb a blokk 2 centivel.
Elõre halál egyszerû a bakját megcsinálni, ami elégséges is lehet, de ha nagyon biztosra szeretnél menni, akkor hátra is ki lehet kötni a motort, a golfban amúgy csak hátul van rögzítve a motor.
Az 1.6-ra rámegy az eredeti Trabant-Wartburg karburátor, így azzal se kell veszõdni, ami fontos, hogy kell az 1.6 önindítõja, de ha 5-ös váltót szeretnél ,akkor ahhoz amúgy is másik kellene.
Szervoféket se túl bonyolult, kicsit kalapálni kell a doblemezen ugyan hogy elférjen, valamint egy tartókonzolt kell hegeszteni neki, képeket elég sokat találni a neten róla, több félét is, rajtad áll melyik szimpatikus, valamint ki kell cserélni a fékcsöveket hosszabbra. Nem is túl drága dolog, 10 ezerbõl megvan, ha te csinálod a közdarabot hozzá.

3205  Spityu 2011-01-20 09:52:37  Előzmény:Csády Szabolcs: 71820

Igen, ezért lenne letörölve. Tapasztalatom szerint a "porszáraz" amúgy szilikonnal lekent felületre lehetetlen ragasztani, mert ugyebár nagyon vékony rétegben, de még ott van a szilikon. Viszont a port már nem fogja meg.

Arra lennék kíváncsi vagyon kémiailag bántja-e a fényezést a szilikon...

mondjuk most eszembe jutottak a vax-ok, a velük kezelt fényezés elég jól takarítható pár hónapig.

3204 Csády Szabolcs 2011-01-20 09:48:18  Előzmény: Spityu: 71819

Szilikont nem ajánlanám, mivel az összes port összegyûjtené, és az eltávolítása igen macerás.

3203  Spityu 2011-01-20 09:38:19  Előzmény:jocking .: 71818

Abszolút nem biztos, de talán a behúzótekercs hibázik. A második tünetbõl gondolom, amikor behúz félig és forgat is. Elméletileg csak végállásban szabadna zárulnia a nagyamperos körnek. Elõször talán próbáld meg kicserélni a behúzót egy másikra, ha megoldja, akkor "örömbodottá". Ha nem akkor az önindítócsere mindenképpen segít...
Mindenekelõtt ellenõrizd, hogy a mozgatóvilla csapszeg nem esett-e ki az önindítóházból, akkor is hasonlóak lennének a tünetek.

[b]Más:[/b]
Bogáreltávolítás homloklemezrõl, motorháztetõrõl stb. Kinek van ötlete erre a témakörre vonatkozóan? Kátrányoldó? Adalékos mosószer? Mindenképpen festékbarát megoldás kellene. Esetleg mosás után átkenni az említett elemeket (tessékkapaszkodni :D) szilikonnal? Persze nagyon vékonyan, többször letörölve ruhával.

3202 jocking . 2011-01-19 23:01:37

Sürgõs tanács kellene önindító ügyben.
A helyzet a következõ:
Reggel kimegyek, reggeli hidegben elsõ indítás... lenne, ha mûködne az önindító. Nincs se egy kattanás se egy nyekkenés, semmi életjelet nem ad. Aztán kalapálom kicsit egy nagyobb vasdarabbal, ezután már hajlandó üresben tekerni (vagyis a lendkerék fogaskoszorúját nem éri el). Párszor megtekertetem így üresen, amikor végre hajlandó elérni a fogaskoszorút és elindítani a motort. A probléma csak elsõ indításnál áll fenn, vagyis ha megyek 20 km-t és otthagyom a kocsit a parkolóban egy fél napra, akkor már pöcc-röff, semmi gond. Csak a nap elsõ indításával sz*pat. Ötlet?

3201 Karner Miklós 2011-01-19 21:49:40

Sziasztok,

segítséget kérnék:

Van-e valakinek eladó szürke vízlehúzó gumija (1 pár)? Továbbá szívesen vennék hátsó laprugóköteget is...és ami még szintén jól jönne: Trabant sportkormány (régi, fém, csak a karimája van bevonva)...már épül az 1978-as replika raligép, és ezek még hiányoznak hozzá.

köszönöm,

Karner Miki

3200 Czuczor István 2011-01-18 18:32:48

Köszönöm a segítségeteket!
Tsabinak még annyit,hogy ez az autó 6voltos lesz amíg én élek!:)
Várom a kapcsolási rajzot! Köszönöm szépen!

3199 Támba Csaba 2011-01-18 14:22:59  Előzmény: Spityu: 71814

Ha napi használatú kocsiról van szó, akkor a használhatóság, üzembiztonság miatt célszerûbb lépés.

És ha esetleg veterán korúvá érik a paripa nyom nélkül vissza lehet alakítani a rendszert. Csak el kell szépen dobozolni a 6 V-os alkatrészeket :)

3198  Spityu 2011-01-18 13:21:43  Előzmény:Támba Csaba: 71813

[i]"De nem lenne jobb átalakítani az autót 12V-ra?"[/i]

Nem gondoltam volna, hogy valaha is olvashatok ilyen mondatot valamely hozzászólásodban. Mentségedre legyen a topic címe. :)

3197 Támba Csaba 2011-01-18 12:57:43  Előzmény:Czuczor István: 71811

Van kapcsolási rajzom hozzá. De csak hétvégén leszek otthon.
Majd beszkennelem neked.

De nem lenne jobb átalakítani az autót 12V-ra?

3196 Léber Balázs 2011-01-18 08:44:37  Előzmény:Czuczor István: 71811

Szia!

Elvileg át lehet variálni a gyárit is. De jobban jársz ha ugyanezt a kérdést felteszed egy MZ-s fórumon. Ott majd megmondják a tutit, vagy legalábbis többen vannak aki épített már ilyet. Legjobb megoldásként a jeladó maradhat a gyári, 1-2 ellenállást kell csak benne cserélni. Tervbe van véve nálam is, de eddig kipróbált 6V-os megoldást csak olyat láttam aminél a Trabi gyári volt átépítve. Ezt utánépíteni meg nem érdemes, sokkal jobb félvezetõk is vannak már ugyanezért a pénzért. De egyelõre én is még csak az anyaggyûjtésnél járok. Különben a feltett kérdésre válaszolva elsõként végy kezedbe egy csavarhúzót, aztán ... :-)
[i](Módosította leberbali 2011.01.18. 09:49-kor)[/i]

3195 Czuczor István 2011-01-18 07:45:40

Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni abban,hogy 6voltos Trabimba hogyan tudnék elektronikus gyújtást beépíteni???
Segítséget elõre is köszönöm!

3194 Fejer Hunor 2011-01-16 23:22:19

Tibke, mivel te voltál ajánlva lennél olyan szives hozzászolni egy pár mondatban egy elözõ hozzászolásomhoz? Akárki vélemenyét szivesen fogadom!

UI. Itt a kérdesem még egyszer, az egyszerûség kedvéért:

3146. hozzászólás - Beküldve: 2011.01.02. 21:17 -

Nekifogtam már egy idelye infókat gyüjtögetni az 1.1es trabim szteroidozásához, és most eljött az ideje, hogy igazi hozzáértõket kérdezzek. Most az autó mechanikailag 99%ban eredeti.
Elõször is egy ötös váltot szeretnék beleszabni, de úgy, hogy minél kevésbé legyen szembetünõbb (tudjuk miért). Másodsorban egy erõssebb motor is ráférne, vagy a szokásos 1.3as Wartburg motor, vagy egy 1.6os Golf3as motor. Az utobbival van egy pár kétségem: külsöre mennyire lehet vissza alakitani az eredetire, mennyire nehéz a felfogás átalakítása (az eredi motor egy ponton van rögzítve a bölcsöhöz, míg az 1.6osról nem tudom hány ponton van). A kipufogó rendszer csak a motorhoz lesz frissitve, mert nem szeretem az eget-földet rengetõ sport rendszereket, max egy sport leömlõ. Esetleg egy szervóféket szeretnék rá, attól függöen, hogy mennyire bonyolult a beszerelése.
Ezekhez az átalakításokhoz kérnék kifejtett, részletes, és minél információ dusabb tanácsokat.:)
Elõrre is köszönöm a tanácsokat, véleményeket.

3193 Varga Tibor 2011-01-16 22:10:26  Előzmény:Busa Attila József: 71804

Valóban erõsen kuplunggyanús, ha ennyire csúszik, nem hiszem hogy egy tárcsacsere megoldja a gondot. Tárcsán tudsz spórolni hogy egy jó állapotú tárcsára rakatsz úgy ferodolt, átlag 5 ezer ft-ért csinálnak ilyet. meg kell mellé egy bontott szerkezet.

3192 Busa Attila József 2011-01-16 12:21:23  Előzmény:jocking .: 71807

Nekem nem dobja ki a sebességet.

3191 jocking . 2011-01-16 12:00:42  Előzmény:Lizák Péter: 71806

Nekem a 2T csinálta egy idõben, hogy elõször csak a rükit, aztán szép lassan minden sebességet kidobált. Aztán egy váltócsere meg is oldotta a gondot... :p

3190 Lizák Péter 2011-01-16 11:51:37  Előzmény:Busa Attila József: 71802

Érdekes, mert nekem ugyanezt csinálja rükvercben... :D
Jó nem tolatva közlekedem :)

3189  Spityu 2011-01-16 07:31:10  Előzmény:Busa Attila József: 71804

Az ablakot elméletileg egy lecsavarozható lemezke takarja, észre fogod venni. Bár nekem is csak úgy mondták, eddig még nem nézegettem annyira. :) Az olajsártól én nem is látnám. :D
Költségvetést nem tudok mondani. Ha tényleg csak el van kopva a tárcsa, akkor 2-5 ezer forint jellemzõen.

3188 Busa Attila József 2011-01-16 06:51:38  Előzmény: Spityu: 71803

Köszi!
Ma megnézem, amit mondtál és arra kérlek, hogy küldj egy képet, hogy hol keressem ezt a kis ablakocskát és mit kell figyelnem majd. Na meg persze kéne valami infó, hogy mekkora költségvetésbõl fogom ezt megúszni, ha ma kiderül, hogy nyilvánvalóan kuplung.
Mindent köszönök Spityu!

3187  Spityu 2011-01-15 22:16:17  Előzmény:Busa Attila József: 71802

Szia!

Szerintem is kuplung. Próbáld meg azt, hogy mondjuk harmadikban gyorsítasz, és amikor "húz" rendesen a motor, akkor fékezd meg, és közben nyomd a gázt is padlóig. Aztán a féket is jobban. Szóval a kérdés, hogy meg tudod-e csúsztatni.

A "húz" alatt nem szétpörgetést értek, hanem kb. 2500-as fordulatot, amikor már él a motor az adott fokozatban.

De elég ha keresel egy emelkedõt, valószínûleg ott már 3-ban is elõjön.

Persze, ha megcsúszik így, ne folytasd, mert valószínûleg mag vannak számlálva a percei, órái, pontosabban inkább elindulásai a kuplungtárcsádnak.

Még annyi, hogy ellenõrizd a holtjátékot.

Amúgy van egy ablak a váltónál alul, ott meg lehet nézni a kuplungtárcsa vastagságát.
[i](Módosította Spityu 2011.01.15. 23:24-kor)[/i]

3186 Busa Attila József 2011-01-15 21:57:47

Sziasztok!

Megint egy slamasztikába keveredtem drága Hófehérkémmel kapcsolatban. Úgy látszik mostanában influenzás szegény, mert minden probléma elõveszi. Jelenleg az a betegség ütötte fel a fejét, hogy elsõ, második, harmadik sebességfokozatban csodálatosan mûködik a gépjármû és csupán eddig a negyedik fokozatban tapasztaltam a következõ hibajelenséget. Például a körforgalomból kifelé gyorsítva, mikor 60km/h-nál szúrok egy óvatos negyediket, akkor újabban az esetek nagy többségében az történik, hogy a motor felpörög 3000-4000 –es fordulatra és olyan, mintha üresbe vágná magát a kocsi. Ilyenkor mindig feljebb engedem a ménest ostorozó gázpedált és szépen, fokozatosan, kb. egy Ikarus tempójában felgyorsul az autó akár 140-150km/h-ra is. Egyéb sebességfokozatban idáig nem tapasztaltam ilyet. A kérdés az, hogy mihez nyúljak, szerintetek mi lehet a baj? Holnap megyek és letesztelem szerintem más fokozatokban is padlógázos gyorsításnál, de addig nem tudok többet mondani. Én kuplungra gyanakodom egyelõre. Sajnos se ismerõsöm, nincs, aki tudna segíteni, se pedig pénzem nincs jelenleg annyi, hogy szakszervizbe vigyem. Kérlek titeket, hogy légy szíves segítsetek a szorult helyzetemben.

Üdv: Atesz.
Hát ezt sosem vettem volna meg az tuti. Az ember azt sem tudja minek rakta be a Hondába. Én amikor beszéltem vele egy éve még Suzukit mondott, hogy abban volt. Meg 30 ezrekért árulta. A másik dolog: egyik sem 6/12V-os. Vagy ez vagy az. Más az AC, a fûtõmotor de még az izzító gyertya is attól függõen,hogy 6 vagy 12 V-ról üzemel...
Inkább gyûjtögess és vegyél egy original-t az e-bayon. Esetleg van itt egy kollégának eladó de az hiányos rendesen.

3184 Kiszter István Balázs 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Kiszter István Balázs: 71788

Kösz a válaszokat benzinkályha ügyben. Lealkudtam egyet vaterán,de sajna nem lesz pénzem rá.
Ha valakit érdekel holnap jár le:

[url]https://www.vatera.hu/allofutes_6_12_voltos_1435081520.html[/url]




[i](Módosította mr120bpm 2011.01.15. 20:03-kor)[/i]