Érdekelne... tegnap 100km-t kellett vontatni emiatt. :) A következõ pótalkatrész, amit beteszek a csomagtartóba, az egy rongydarab lesz és gyufa.
A jelenség: két hete kezdtem el újra használni benzinen a verdát (én hülye), aztán tegnap hosszabb távra is kellett vele mennem. Eddig az volt, hogy hidegen az átmeneti rendszer nem szuperált, dadogott, vagy alapjáraton ment, vagy pumpálni kellett rendesen a gázt neki. Meleg(ebb)en megszûnt a jelenség. Aztán most egyszercsak már melegen is elkezdte, majd végül teljesen elromlott, csak alapjárat volt, nem lehetett sehogy sem elindulni. A karbinál fõként a boxkesztyûnél elkezdett szivárogni valami trutyi... igen, a benzintõl felhígult kartergázzal érkezõ olaj (valószínûleg már kopott kissé a motor és leszivárog a dugók mellett)... nem mondom, hogy színültig volt "olajjal" a karbi a boxkesztyû alatt, de elég jelentõs mennyiség volt benne. Kérdésem az volna, hogy valóban ez okozhatta-e a hibát? Az út szélén lebontottam a karbit, ma pucolom el, a kartergázt pedig örökre kikötöm a hattyúnyak alá (de bödönnel), a boxkesztyût pedig ledugózom. Lehetséges, hogy ezt valami más okozta? Egy gyertyát megnéztem, nagyon szép volt (eredeti NGK, keveset futott), ill. a többi is jó szerintem, hallatszik az alapjáraton. Egész pontosan egy nagy gázfröccsöt lehet adni, akkor szépen felpörög, de ha ott tartanám, ledadogna. Szóval a gyújtásra sem gondolnék (pl. magas tartományban rossz, alapjáraton jó). Illetve a kezdeti bemelegedõs hibánál a gázüzem tökéletes volt (márpedig az sokkal-sokkal érzékenyebb a gyújtásra). Mi okozhatja ezt? Az olaj vagy az abban lévõ szennyezõdések eltömíthettek valami levegõ fúvókát? Más nem jut eszembe. A szívató ki van kötve teljesen (vagyis mindig nyitva van).