Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Hát én inkább 2-vel kevesebb ütemben érzem magam otthon, de annyi azért közös h. a KPM-esek se most jöttek le a falvéd?r?l...az 1.6-os motor bár kinézetre nagyon hasonló de vannak méretbeli különbségek...ja és Hudee ezek 75lovasok:) Ha 100 ló körülit szeretnél, azt ki lehet hozni az 1.3-ból is...Nem egy trabi meg waresz van ami "egyhármas" de 100 ló felett teljesít...De a teljesítménynek ára van, fogyasztanak is rendesen... Nos a "kis" kitér?ért bocsi;);):):) Pár motorkód: -1.6: ABU, AEE -1.4: ABD
sziasztok érdekl?dnék most ujitóm fel 20 éves wareszom szeretnék bele egy er?sebb motort ami közel 100 Le add le azt tudom hogy vw motor mehet bele létszives motorszámokat mondjatok ami belemehet és a KPM nek nem tünik fel egyb?l a kinézet miat ha van ien ember aki ezt megistudja valósítani az jelentkezen és felveszem msn re és megbeszéljük remélem tudtok segíteni köszönet Badboy:)
Vízh?fokmér?t nekem gyújtásra egyb?l kicsavarta a delej...Én úgy csináltam, hogy a jelet továbbító vezetékbe beépítettem egy potmétert s miután bemelegedett a motor bel?ttem h ilyenkor mennyit mutasson, ezek után zsugorcsövet rámelegítettem,h ne másszon el.
Sziasztok Nekem is van régifajta Waresz m?szerem a 4T ben viszont nekem sem m?ködik jól:S Az csak egy dolog hogy a benzin mutató ugrál,de nálam a vízh?fok kb.2 perc után kiakad tehát használhatatlan:( Valakinek nincs bekötési rajza vagy ilyesmi?
Egyik ismer?söm most rakatta be a KMGY-s m?szert a 4T trabijába, ám a benzin-szintjelz? állandóan ugrál, "táncol". Nincs valakinek esetleg ötlete, hogy ezt hogyan lehetne orvosolni?
Az elég problémás.Létezik töröttcsavar kihajtó,de a jó min?ség? elég drága.Gagyit ne tegyél bele mert ugyanúgy beletörik és azt már tuti nem fúrod ki.Az egész lényege,hogy a szerszám olyasmi mint egy menetfúró.Kúpos és balmenetes.A csavarnak és kihajtónak megfelel?en kell fúrni egy furatot a csavarba és a kihajtót beletekerni.Mivel balmenetes,befelé hajtva beleszorul és kitekeri a törött csavart.De inkább bízd szakemberre.Ha kilóg a csavar és megfogható akkor fogóval.Ha nem lehet fogóval kell hegeszteni rá egy anyát és azzal kihajtható.Persze gondosan mindent letakarni körbe hogy az olajba ne kerüljön semmi.
Valaki segítsen! A hengerfejben a vezérm?tengely csapágycsészéit lefogó csavarok t?csavarok? Magyarul ki lehet valahogy piszkálni az öntvényb?l? sajnos beletörtem egyet :S
Kis faragás alatt azt értettem,hogy nem kell a fél autót átszabni a motor beépítéshez.:) Na meg az sem hátrány ha avatatlan szem nem szúrja ki egyb?l,hogy ez nem a gyári "szíve" a waresznak:) Ha tudsz eladó mocit akkor várom üzit privátban;)
Elérheti a szelepet! Ha szerencséd van akkor csak a szelepeket görbíti el ha nincs akkor dugó- vagy vezérm?tengelysérülés is lehet! Warburgos haveróm kapott bel?le izelít?t, ? megúszta egy pár szelep cserével!
Nem tudja valaki, hogy az 1,1-es motornál, ha elszakad a vezérm?szíj, akkor szétveri a szelepeket, vagy nem éri el azokat a dugattyú? Csak kíváncsiságból...
Alighanem az 1.4-es és az 1.6-os régebbi típusú el?red?l? mocik komolyabb faragás nélkül belemennek, de biztos lesz olyan is, aki motorszámra pontosan megmondja.;)
Egy hete elkészült a barkasz állóf?tés wartburgba való beszerelése. az eredmény elég meggy?z?:) 3,5Kw f?t?teljesítménnyel hamar meleg van. ha valakit érdekel a hogyan, akkor fényképekkel tudok dicsekedni :)
Rádiótechnika számok: 78/7, 81/9, 86/3, 86/4, 86/5, évkönyv 85, 87, 92 neten könnyen elérhet?ek. Az ic típusát rosszul írtam nem a244, hanem a277d. Fordulatmér?nek itt egy rajz: https://kepfeltoltes.hu/view/091113/fordulatszammero_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Az ic 2-es lábát összekötve a m?szerben egy másik ic 2-es lábával még a ledek fényereje is szabályozott lesz. Én tulképpen az átfolyásmér?s m?szeregységb?l kivettem csak magát a ledsort panelostul, aztán megépítettem egy új panelra. Korábban téma volt már, de a 4T-knél van egy kis bónusz a kombim?szerben. Az olajnyomásjelz?höz tartozik egy része, csak úgy simán én nem cserélném ki az átfolyásmér?sre. Én ezért is kezdtem úgy, hogy kerítettem egy 4T-hez való kombim?szert, abban csináltam helyet az egésznek. Az hogy az enyém nem m?ködik nem azt jelenti hogy rossz lenne a rajz, csak én jöttem ki a gyakorlatból, valamit benézhettem. Egyébként maga a rajz egyezik a korábban trabihoz készen kapható fordszámmér?ével. Az a pici kerek m?szer ami 80as évek végi trabiknak gyári széria. Tudom hogy az átfolyásmér? volt, de a lényeg ugyanaz benne. Egyébként én egy német oldalról szereztem az infókat. Már írtam ezt is többször, de nem sokakat mozgatott meg, legalábbis visszhangja nem volt. www.wartburgpeter.de itt elég jól kivesézi többek között a m?szeregységeket is a kezdetekt?l, érdemes megnézni.
Már régúta kérdezni akartam, de mindig elfelejtettem: az átfolyásmér? rázkódás hatására többet mutat. Ilyenkor több benya is zötyköl?dik az úszóházba, vagy csak a m?szer zavarodik meg?
Aha. Tehát elvileg ha simán ráteszem a megfelel? jeladóra akkor elvileg mutatja, amit "kell"? Vagy amit akar? És ahhoz megcsinálom a skálát? A rádiótechnika melyik számában volt ez benne, azt meg tudod mondani? Te a fordulatszámméréshez mit alakítottál át rajta? MSN-en tudunk értekezni err?l a témáról?
Valaki az meg tudja nekem mondani, hogy a vízh?mérséklet konkrétan hány foktól hány fokig mér?
Hello! Tényleg jó volna megtudni, hogy mi folyik ki, mert ha benya, akkor az van amit már a kollega felvázolt, de ha olaj, akkor az is lehet, hogy a pumpa alján lév? kis lyukon folyik az olaj, aminek az az oka, hogy túl sok olaj van a motorban. ez az egyszer?bbik eset. ha nem ez, akkor tényleg tömítés lesz a gond.
Arra használod amire neked tetszik, a zenére is villoghat :-) Komolyabbra fordítva a szót a Rádiótechnika c. újság is foglalkozott vele már több ízben. Netes fórumokon is több helyen el?fordul. Konkrétan a kijelz? lelke egy uaa180 típ. ic. Az ne zavarjon, hogy a244 van ráírva, a kett? ugyanaz. Ha uaa180-at beírod a gugliba, egy rahedli rajz, leírás fog el?ugrani magyarul is. Ezekb?l már lehet ötletet meríteni, építkezni. Én pl fordszámmér?t építettem bel?le, csak a meghajtó rész még kínlódik, így nem tudtam beüzemelni. Most parkolópályán van a projekt. Sok sikert a szakdogához, én is most gy?röm.
El?ször is rá kellene jönni, hogy a benzin vagy az olaj szivárog ott. Rosszabik esetben a benzin, ez azt jelentené, hogy átszakadt az AC membránja és nyomja bele a benzint a motorolajba. Tehát ha szag alapján nem megy az ellen?rzés, akkor nézd meg, hogy n?tt e az elmúlt id?ben az olajszint a motorban. Jobbik esetben tényleg az olaj igyekszik kifelé, ekkor csak a pumpa alatti tömítést kell kicserélni. A 2 imbuszcsavarral leveszed a pumpát és meg is van oldva. Ha pedig nem kapsz tömítést, akkor lehet kapni autósboltokban direkt ilyen nyers lapot, amib?l ki lehet vágni házilag.
Trabant 1.1 f?t?radiátorjához a csap és a radiátortest közé létezik valami tömítés féle, nem tudja valaki? Ugyanis ott ereszt, és a másik amit hoztam hozzá, az is :-) Vagy mi kéne kezdeni velük? 5let?
Tudja a hozzá f?zött reményeket, ugyan azokat tapasztalom, amit a ladások írnak. Szóval a gyári karbinak hasznos kiegészít?je. Gyertyákat nagyobb h?érték?re cseréltem, kisebb el?gyújtást állítottam, mert a gyertyák olyan tiszták voltak, mint amikor a dobozból kiveszem. Kipufogó végét letakarítottam tükörre, el?tte fekete lerakódás volt, most világosbarna és minimális.
hali! hosszú váltót szeretnék csinálni. ha a régi váltóból (78 el?tti) akkor ennek a difijét elég áttenném az új fajtába??ha igen akkor ez fordítva is így van??
A 4T Trabim alatt elöl vágott wartburg rugók, hátul vágva az eredeti rugók feszítenek, s nem igazán jön be ez a durván kemény "rugózás". Azt hallottam ismer?sömt?l, hogy neki Honda ültet? rugó van elöl ( hátra sajnos nem megy be, bár ott nem tom milyen van ) és azzal pont jó a keménység. Tud valaki valamit err?l? Van valaikenek ilyen a kocsija alatt vagy más ültet?rugó?
Nagy problémám van (4T). Egy pár hete észrevettem, hogy fogy a fékolaj a tartályból. Elég hamar kiderült, hogy a bal els? futóm? fel?l van szivárgás. Ma levettem a kereket, és imádkoztam, hogy csak a cs? legyen repedt, vagy találjak egy kitekeredett légtelenít?t, vagy fékcsövet, de sajnos nem. A munkahenger engedi szépen az olajat. Felújítókészlettel nyáron lett megcsinálva, egy jó ideig nem is volt semmi probléma, de most már eszeveszettül folyik. Néztem neten, de csak simán munkahengert nem találtam. Bontóból kb 6000-ért tudnék komplett nyerget hozni, de ha esetleg valakinek van otthon elfekv?ben egy, amit?l szívesen megválna, kicsit ócsóbban, azt megköszönném :)