Nem igazán tudom, hogy jó-e, jobb-e, de igen jó az tuti. Mondjuk az ára is húzós, edzõvel együtt valamivel 12ezer alatt van a 2 liter. De az alvázzal, duró-váz illesztésekkel nem viccelek.
A másik amit nézegettem az az Epodur, lehet, hogy a teteje ezzel lesz alapozva. Vagy 1K-ssal.
Amúgy érdekes, mert némelyik termékleírásnál az szerepel pl. az ilyen univerzális szórógitt-töltõalapozó-anyámkínja egyben cuccoknál, hogy egybõl mehet a fémre... én azért inkább lealapozom. :P
Más azt mondja, hogy wash-primert szórjak rá legelõször és arra a többit. A wash primer lényege, hogy savas, ún. reaktív alapozó, ami miatt jobb tapadást lehet vele elérni.
Én ezt úgy hidalom át, hogy közvetlenül fényezés elõtt foszforsavval végigkenem a lemezt, majd pár perc után nitrós ronggyal eltávolítom az esetleges csapadékot.
Gyakorlatilag egy kitûnõen tapadó, garantáltan rozsdamentes, passzivált fémfelület lesz a végeredmény. És erre megy majd a 989, száradást követõen PU az illesztésekhez. Másnap pedig 930-as nem fényezhetõ alvázvédõ. Ez utóbbit benéztem, mert elõször 910-est (fényezhetõ) rendeltem, mondván hogy a küszöböt le tudjam majd fújni színre. Azonban késõbb rájöttem, hogy az szürke, vagyis az alváz szürke lett volna -> nem gyári. :)
A foszforsavról annyit, hogy 75%-os, 1000Ft/l és eszi a rozsdát/vízkövet mintha muszáj volna. Próbaképpen még a vásárlás napján lekentem a lecsiszolt elsõ kipufogót, és egy-két helyen iszonyat szép felületet csinált a dorozmás, kráteres rozsdaóceánból.
Az alvázvédõ nagyját disznópörzsölõvel és spaklival távolítottam el, utána 65mm-es sodrott fazékkoronggal ill. egy 110mm-es fazék-tányér közötti átmeneti drótkoronggal finisheltem egészen fémig. A sarkokat fúrógépbe fogható elõre mutató (nem tudom hogy hívják :D) koronggal fogom lepucolni.
A tetejét amúgy valószínûleg homokfúvatom. De még nem tuti. A héten kaptam egy ajánlatot 25-50E (tól-ig).
Ma idáig jutottam:
[imgw]https://www.kephost.com/images3/to9v8tckezqwqd9putwr.jpg[/imgw]
[i](Módosította Spityu 2010.10.16. 19:45-kor)[/i]