Van egy nagyon nagy, kb. 1 cm fej átmérőjű szabályozócsavar srégen. Ha jól emlékszem. Az állítja be az alapjárati fordulatszámot. Van a gázbowden környékén egy ütközőcsavar. Pontosabban a gázkar ütközőcsavarja. Azt kifelé kell tekerni, mígnem teljesen elzár a pillangószelep. Ezután érintésig betekerni. Majd még negyed fordulatot talán. Az a lényeg, hogy annyira legyen betekerve, hogy a pillangószelep ne tudjon teljesen bezárni, egy nagyon picit legyen nyitva. Ez azért szükséges, hogy ne rágódhasson be a házba zárt állapotban. A gázbowden tövénél lévő hüvelyt úgy kell beállítani, hogy kényelmesen tudjon lötyögni benne a bowden háza visszaengedett gáz esetén. Azzal nem szabad spanolni vagy ilyesmi.
Ha ez megvan, akkor lehet a fordulatszám csavarral belőni a fordulatszámot. Már nem emlékszem, hogy kifelé vagy befelé kell-e tekerni, de a nagy csavar szabályozza. Persze, van CO csavar is, azzal is lehet / kell játszani. Elvileg a szokásos módon: azt mindig abba a pozícióba tekerd, ahol a legnagyobb fordulatszámot megtalálod vele.
Azt hiszem, megvan. Ha szemből állsz, akkor jobb kéz felől, srégen, a karburátor talban van a kis csavar, az a CO. Hasonló pozícióban pedig balról a nagy, az a fordulatszám szabályzó csavar. Szóval: fordulatszámmal: beállítani a kívánt alapjárati fordulatszámot. CO-val pedig megkeresni a "tetőt" az adott fordulatszámcsavar állásnál. Feltételek: az ütközőcsavart, ahogy az elején írtam, állítsd be jól, továbbá legyen jó a fúvókázás (bár ezt lehet, hogy tolerálja, ha Wb. méret).