Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

6033 Csády Szabolcs 2013-02-15 20:52:15

601-es Trabanthoz keresek digitális alkatrész katalógust. Elsõ sorban '87-es példányhoz, de más évjáratúakéhoz való is érdekel. Elég akár a letöltési link is.
Elõre is köszönöm!

6032 Kerekes Gábor 2013-02-14 15:50:25  Előzmény:jocking .: 74647

Köszi szépen, megnyugodtam.

6031 jocking . 2013-02-14 15:00:31  Előzmény:Kerekes Gábor: 74646

Ha befér, akkor nyugodtan berakhatod. Annyi lesz a változás, hogy az önindító könnyebben dolgozik, és a kocsi könnyebben indul. Elvileg a nagyobb teljesítményû akkuval nem tudsz semmit kinyírni, lehetne 100 amperórás is, akkor se lehetne gond belõle, mert minden alkatrésznek megvan a fizikai határa, hogy mennyi áramot képes felvenni. Viszont túl nagyot nem lenne értelme feltenni, mert a töltési rendszer nem lenne képes visszatölteni, csak egy bizonyos fokig. De az 55 Ah az még bõven jó.

6030 Kerekes Gábor 2013-02-14 14:16:55

Szeretném megkérdezni, hogy egy 55 amperes aksit bele tehetek e egy sima gyári trabiba (601-es)? Fizikailag elvileg belefér. Lehet e bármi baj a nagyobb amper számból? Köszi

6029 Németh János 2013-02-14 05:46:15

jo reggelt.

Janner a javitás sose rosz. Szerintem átmegy simán, aproságokba nem fognak belekötni. Nálad meg rendbe van indul megy stb nem?
Az enyémbe még a régi pedálsor volt tuningolva csak én tudtam vezetni, vizsgán ledobálta nekik a kuplung bovdent :)

Az én kérdésem az lenne, hogy kész a fékbetét(hátsó) és a dob (4t). A ferrodo vége szögletes azt be kell kerekíteni(nem a rövidebb széleken hanem a két végét)? Szakszóval iLYen letörést csinálni?



[i](Módosította jocking 2013.02.14. 10:54-kor)[/i]

6028 Csády Szabolcs 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Kantuly János: 74643

"kanóc" :D ha az amire gondolok, akkor annak a tisztes polgári neve csúszósaru. Megértjük így is, de azért jobb a békesség ;)

Amúgy, ha jól emlékszem, akkor ebbõl a cikkbõl kibogozhatod a választ (ha mégse, akkor bocsi, de nem volt már erõm kikeresni a cikkbõl az ide vonatkozó részt):

[url]https://trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=olvas&cikk=419b9a5ceeeeb[/url]
[i](Módosította trabiszabi 2013.02.14. 00:09-kor)[/i]

6027 Kantuly János 2013-02-13 21:57:38  Előzmény:Kiss Krisztián: 74642

Jó, rendben. :)
Mondjuk azon csodálkoztam tegnap (mert hajtottam egyik ismerõs 306-ös Peugeot-ját), hogy abban jobban szét van az egész futómû és akkorákat koppan...
Az enyém meg azért még elég tûrhetõ, mondhatni sokkal jobb attól.

[b]Kérdés![/b]

Az alapjárati mágnesszelepemen, ha rajta a kanóc, akkor igen magas az alapjárat... Ha lehúzom, akkor pont jó. Nem lesz baja így, hogy le van húzva?
Ma pótoltam egy vákumcsövet ami légszûrõház elõttrõl megy a karbi hátuljába-ha szemben állok a kocsival, akkor a bal oldali csonkra.
A mellette lévõre pedig az AC pumpa mögül megy egy csõ.
Illetve van egy harmadik csõ is, ami egész rövid és a karbi elejéhez fut be egy mûanyag dobozkába.
Ez így rendben van?

(Távjavítás ismét, yeah!)

6026 Kiss Krisztián 2013-02-13 20:21:33  Előzmény:Kantuly János: 74631

Á,szerintem kaszni csere,ne hogy már ezzel még közlekedj.:)
Mondjuk ez még kb 10 év mire kilyukad....addig is várj türelemmel:)

6025 Kantuly János 2013-02-12 23:47:05  Előzmény:Csády Szabolcs: 74640

Köszi szépen, megpróbálom!
Trabant service felirat ügyben pedig keress meg privátban! :)

6024 Csády Szabolcs 2013-02-12 21:03:40  Előzmény:Kantuly János: 74631

Most azon a 2 rozsdacsomón aggódsz? Egyrészt így gép elõl senki se foglalkozik távgyógyítással, szóval diagnózist is nehéz rá mondani. Másrészt mûszakin azt rohadtul nem nézi senki. Alulról nem látszik, a csomagtartóba meg nem szoktak bemászni, de ha nagyon aggódsz miatta, akkor ideiglenesen rányomsz egy matricát.
Nekem is van egy ilyen az egyik hátsó tornyomon. Elõször jól megijedtünk, hogy mi van, de jobban megvizsgálva nálam nem volt szerkezeti károsodás. Erõteljes kalapácsolásra se mozdult meg semmi. Neked is ezt ajánlom, hogy csavarhúzóval, kalapáccsal kicsit kínáld meg, aztán okosabb leszel.

6023 Támba Csaba 2013-02-12 21:02:53  Előzmény:Kárász Endre: 74634

Nekem is van hangolható verzió. 170 kg-ot nyom:) Mondjuk sok minden mást is tud.
ELKON S300 a neve:)

6022 Kantuly János 2013-02-12 20:34:04  Előzmény:Kantuly János: 74631

Sehol semmi?
Lassan mûszakis lesz a kocsi és el kellene döntenem, hogy mi lesz a sorsa...

6021 Csády Szabolcs 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Kárász Endre: 74636

[urls=https://www.youtube.com/watch?v=iZ_kFmWrT_E]Ebben[/urls] a videóban mintha olyat használnának (legalábbis van rajta valami kijelzõ). Ebbe a gépbe amúgy szerelmes lettem :D

6020 Kárász Endre 2013-02-12 17:50:46  Előzmény:Csády Szabolcs: 74635

Nem is tudtam, hogy létezik hangolható stroboszkóp:O Csak a hagyományosat ismertem, ami -ahogyan az idézett szövegbõl is kitûnik- abban az esetben használható, ha a motoron a GYÚJTÁS helyzetét jelölték meg. Ezek szerint létezik olyan kocsi, ahol a FHP van jelölve, és ilyenkor hangolható stroboszkóp kell. Gondolom, ezen a stroboszkópon kalibrált skálán tudod változtatni, hogy a gyertyakábelen érzékelt gyújtási pillanat után mekkora késleltetéssel villanjon fel. Hát, minden nap tanulok valami újat:)

6019 Csády Szabolcs 2013-02-12 17:13:25  Előzmény:Kárász Endre: 74634

Ezt egy hármas Golfhoz írták a neten, szóval vannak itt is jelölések:

"Elméletileg az iduktív fogót az elsõ vagy a negyedik henger gyújtókábelére teszed, a tápkábeleket megfelelõen bekötöd és a fõtengely ékszíjtárcsájára 'célozva' be kell kapcsolni. A forgó jel állónak fog látszani.Ha nem hangolható a stroboszkóplámpa, akkor az ékszíjtárcsaán lévõ jelnek a vezérmûborítás Z(zündpunkte=gyújtási idõpont) jelénél kell állnia. Ha hangolható,akkor a jelet a 0 vagy OT(fesõ holtpont) jelhez állítva a mûszerrõl leolvasható a pontos elõgyújási érték..."

6018 Kárász Endre 2013-02-12 16:42:28  Előzmény:Csády Szabolcs: 74633

A mûszeren azért nincs semmilyen állítási lehetõség, mert ezzel csak megfigyelni tudod a gyújtás idõpontját. Gondolom, diszkóból ismerõs a stroboszkóp: na ott a táncikálók mozdulatait láthatod kimerevítve:) Itt annyi történik, hogy akkor villan fel, amikor az adott gyertya (amelyikre éppen rákötöd) szikrázik.
Ezzel az eszközzel az ékszíjtárácsát kell megvilágítani. A tárcsa mindig ugyanabban a helyzetben kap fényt egy pillanatra, ezért úgy fogod látni, mintha állna. És hogy miért jó? Van egy jel az ékszíjtárcsán és a blokkon is. Az elõírt gyújtási helyzetben ez a két jel egybe esik. Ezt egy 1500/min fordulattal forgó alkatrészen még Chuck Norris sem tudná megfigyelni, de a stroboszkóppal úgy fog látszani, mint ha állna:)

Egyébként az 1.1-et nem ismerem, alapjában véve a 2T Trabira gondoltam a fogalmazáskor. Remélem, van a 4T motor szíjtárcsáján is jelölés...
[i](Módosította Endre 2013.02.12. 17:43-kor)[/i]

6017 Csády Szabolcs 2013-02-12 15:42:02

4T Trabin szeretnék gyújtást állítani, s kaptam is kölcsön ilyen stroboszkópos cuccod, de még sohase csináltam ilyet, és azért vannak homályos foltok.
A javítási útmutató beállítási értéknek 8+-1 fokot ad meg, de a kölcsönkapott mûszeren nincs semmi állítási lehetõség. 2 csipesz a akku saruira megy, egyet meg az 1. gyertya gyújtókábelére kell tenni. Ez az 1. gyertya is érdekes kérdés: gyújtási sorrend szerinti 1., vagy valami más szerint?
Elõre is köszönöm a segítséget!

6016 Szabó Géza 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Muczán Gábor: 74590

Sziasztok!

Nekem a 2T Trabimba már jóideje egy fékrásegitõ nélküli ¹koda 105 fõfékhengere van beépitve egyszerûbb átalakitással, kezdetben 4 dobféket látott el tökéletesen, ugy két éve pedig elöl tárcsafék van hátul pedig az 1,1es Trabant fékhengerei és ezekel is kifogástalanul mûködik. fékhenger belsõ átmérõje megegyezik a Trabantéval. A felfogató csavarok 1-2mm-er hiján megegyeznek de egy kis tágitás szükséges a felfogató lyukakon.

a henger végén lévõ csatlakozási pontra erõsitettem fel az 1körös fék fékcsõelosztóját egy szintén skoda áteresztõ csavarral. igy van hely a két elsõ fékcsõnek a fékgombának illetve egy légtelenitõcsavarnak is.

[imgw]https://www.kepfeltoltes.hu/130211/DSCF1333_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]https://www.kepfeltoltes.hu/130211/DSCF1337_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

a hátsó kör csatlakozási pontja a nagy sárgás csavarnál van. a csavar alatt található egy szelep amit elkell távolitani. skodánál ez a szelep tarsa egy minimális nyomáson a hátsókört mivel ott még igy oldoták meg az utánálitást. a szelep kiiktatása nélkül a hátsófékkör hamarább fogna.

A szelep helye:(itt már nincs benne)

[imgw]https://www.kepfeltoltes.hu/130211/DSCF1344_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]


remélem tudtam segiteni. szeretném megjegyezni,hogy a fékkel mindenki saját felelõségére kisérletezen a fentebb leirtakért semilyen felelõséget nem vállalok
[i](Módosította Geza 2013.02.12. 00:16-kor)[/i]

6015 Kantuly János 2013-02-11 21:12:59

Sziasztok!

Mit gondoltok [url=https://picasaweb.google.com/110199258564073144287/TrabiHatsoTornyok?authuser=0&feat=directlink][b]ezekrõl[/b][/url] a tornyokról?
Menthetõek még?

Üdv.

6014 jocking . 2013-02-11 10:19:55  Előzmény:Rácz Károly: 74629

Rendõrje válogatja. Ha észreveszik, szerintem minimum figyelmeztetés, de akár büntetés is lehet a vége, mivel ez valóban egy szabálytalan átalakítás, mivel a világítás szórt képét megváltoztatja, és a fényszóró jó részét is kitakarja.

6013 Rácz Károly 2013-02-11 10:06:30

Sziasztok! A morcosított Trabi lámpakarikáért megbüntethet a rendõr? Válaszotok elõre is köszi. :)



[i](Módosította jocking 2013.02.11. 11:18-kor)[/i]

6012 Őry Gábor 2013-02-10 17:18:49  Előzmény:Csády Szabolcs: 74622

A pajzs leszedésében csapágylehúzó is segíthet.

6011 Kárász Endre 2013-02-10 14:01:53  Előzmény:Csády Szabolcs: 74622

Spityu részletes leírásához még annyit fûznék hozzá, hogy mielõtt szétbontod a házat, vedd le a hátsó pajzsnál a feszültségszabályzót és a szénkefetartót! Nem túl elegáns, ha úgy jön ki a forgórész a hátsó pajzsból, hogy közben a csúszógyûrûkön ott vannak a kefék. Megsérülhetnek.
A széthúzásnál (nekem mindig ment kézzel is) arra figyelj, hogy amikor a komplett generátorrol az elsõ pajzsot akarod leimádkozni, akkor a hátsópajzs és a forgórész egyben maradjon. Ha egyszerre bomlik szét a két pajzs és a forgórész, akkor általában nekem szanaszét gurult minden:)

6010 Németh János 2013-02-10 13:51:00  Előzmény: Spityu: 74625

Nem azt újítják fel amit én viszek? :S
Még nem nagyon vittem el feljavíttatni.

A Muczán Gábor adott elérhetõséget, fékmechanikába megy majd javításra.

6009  Spityu 2013-02-10 13:48:35  Előzmény:Németh János: 74624

A legtöbb helyen cseredarabot kérnek. Talán a szegecs hiánya sem gond, elsõsorban legyen meg a darabszám, az a fontos. Ráfizetéssel talán a vas nélkülit is elfogadják.

6008 Németh János 2013-02-10 13:38:56

CSaó.

Lenne egy 4T hátsó fékes kérdésem ismét.

Van hátul két pofa az egyik be van kötve a kézifékhez ugye. A pofához egy ien vasat kell szegecsel rárakni. Na most azt a szegecset bármely autó alkatrészesnél lehet kapni?
Vagy lehet helyettesíteni mással ha nem kapok?

Holnap viszem ferrodoztatni, és ami benne van nem azt akarom feltölteni hanem ami benne volt a régit. Vagy azt küldjem el ami most benne van(azon rajta van ugye a szegecselt vas)? Sokáig bírja egy fékpofa ha fel lesz ferrodozva? :)

Ez lenne a kérdésem köszi!

6007  Spityu 2013-02-10 12:39:08  Előzmény:Csády Szabolcs: 74622

A generátor szétszedése:
- M14-es anyát lehajtod,
- rugós gyûrû, ékszíjtárcsa le (kocogtatással le kell jönnie),
- ventilátor lapát, ék, kadmiumozott távtartó gyûrû le,
- a 3db mínuszos csavart kihajtod,

Ha jól sejtem, itt tartasz. Ezután:
- meg kell fogni a pajzsot, annál fogva kell tartani, majd egy másik személy kocogtassa a tengelyt (lehetõleg fával). Ha van megfelelõ méretû csapágylehúzó, valóban jól jön, így nem kell attól tartani, hogy a pajzs eltörik.
- ezután a forgó rész kézzel kihúzható a generátor házból, egy O gyûrû öleli körbe a hátsó csapágyat, általában emiatt szorul egy kicsit kihúzáskor. Persze a ház is illesztve van a csapágyra.
- ezután már szabadon hozzáférhetõk a diódás alkatrészek.

Érdemes fényképezni, és akkor tuti nem köt félre semmit az ember. Továbbá ha a pajzsot is szétszeded (ahol a 3 csavaros lefogatóval rögzített csapágy van), érdemes megjegyezi, hogy hogyan is állt a porvédõ lemez.
[i](Módosította Spityu 2013.02.10. 13:40-kor)[/i]

6006 Csády Szabolcs 2013-02-10 12:15:49

2T Tabant generátor forgórészét hogyan lehet kiszerelni? Az alatta megbújó diódahíd érdekelne, de itt megrekedtem.
Ránézésre le kell húzni a tengelyrõl csapágylehúzóval, de inkább megkérdezem, nehogy kárt tegyek benne.
Elõre is köszönöm a segítséget!
[i](Módosította trabiszabi 2013.02.10. 13:16-kor)[/i]

6005 Kiss Krisztián 2013-02-09 11:10:42  Előzmény:jocking .: 74620

Igen,Günter lehet hogy 21 éves volt 89ben,és még most is olvassa a fórumot,és jókat röhögnek egy internet kávézóban a haverjaival:))))

6004 jocking . 2013-02-09 10:29:41  Előzmény: Spityu: 74618

Günternek a dugattyúbanyiljeletbeütõ osztályon éppen rossz napja volt, és úgy gondolta, hogy akkor már trollkodik egy kicsit.:D

De az is lehet, hogy ez is változott az idõk során, elõször azt mutatta a nyíl, hogy merre van a kocsi eleje, késõbb meg már azt, hogy hol a stift, amit nehogy a kifuffnyílás felé rakj. :D



[i](Módosította jocking 2013.02.09. 11:31-kor)[/i]

6003 Kunyi Tamás 2013-02-09 09:48:35  Előzmény: Spityu: 74618

Azért valjuk be, akkoriban gyakori volt a "jó'van az úgy" munkamorál :D Így születtek érdekességek, ritkaságok az utókornak.

6002  Spityu 2013-02-09 08:32:40

Egy jó tanács: 2T Trabant motor fûzésénél (meg amúgy is) ne bízzatok vakon a dugattyú tetõn lévõ nyílban. Tessék mindig ellenõrizni a gyûrû stiftek pozícióját és az alapján szerelni. Nem követtem el ezt a hibát, de ma találkoztam egy olyan GYÁRI új (!) dugattyú párral, ahol az egyiken fordítva van a nyíl.

6001 Kunyi Tamás 2013-02-09 07:46:25  Előzmény:jocking .: 74616

Köszönöm Jocking! Ez nagyszerû hír és egyben elõrelépés is az ügyben, ugyanis a régi elképzeléseimmel ellentétben szeretnék minél kevesebbet változtatni az autó eredeti konstrukcióján. Tehát olajhõmérséklet kipipálva.
Elképzelhetõ, hogy mégis kell esztergáltatnom egy közdarabot a jeladó és a motor közé, mégpedig egy T-elágazót. Így akkor egy furatba be tudnám építeni a hõgombát és a pot.méteres nyomásjeladót.
Na majd még írok ez ügyben.

6000 jocking . 2013-02-08 18:59:36  Előzmény:Kunyi Tamás: 74589

Ma megnéztem a "pót" motoromon, és igen, a vízhõfokjeladó betekerhetõ az olajgomba helyére, tök ugyanaz a menet.

5999 Őry Gábor 2013-02-06 08:23:37  Előzmény:Kenyér Zoltán: 74614

Amikor a bontóba ment, még jó volt...

5998 Kenyér Zoltán 2013-02-05 21:20:22  Előzmény:Őry Gábor: 74612

30 ezer km-ig vagy eddig ennyit ment es meg mindig jó? :) Amúgy utàngyàrtottbòl létezik többféle?
Amùgy kösz az infòt.
[i](Módosította Zoli1212 2013.02.05. 22:21-kor)[/i]

5997 Németh János 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Őry Gábor: 74601

az enyém ilyen:

[url=https://kepfeltoltes.hu/view/130205/ablakfutes_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]https://kepfeltoltes.hu/thumb/130205/ablakfutes_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]

a leírásod alapján akkor nekem is jó lenne.



[i](Módosította jocking 2013.02.05. 22:34-kor)[/i]

5996 Őry Gábor 2013-02-05 17:32:59  Előzmény:Kenyér Zoltán: 74611

Nekem jól mûködött az utángyártott (kb. 30 000 km).

5995 Kenyér Zoltán 2013-02-05 16:38:07

Trabant szabadonfutò felùjjìtàsnàl görgõket is kell cserélni? Szemrevètelezèsre nincs bajuk. Fogaskerèk belsejèben a futòfelületen van egy kis vàll. Szabadonfutòn làtszódik a görgõk beràgòdàsai. Ezekbõl jò az utàngyàrtott vagy keressek inkàbb gyárit? 29 fogù a kerèk.

5994 Kárász Endre 2013-02-05 15:06:22  Előzmény:Kantuly János: 74609

Bárhol veszed is, ki kell hangsúlyozni, hogy fékfolyadékot elviselõ csövet szeretnél. Egyébként EPDM-nek becézik ezt az anyagot.

5993 Kantuly János 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Németh János: 74607

Acél lemezbõl van, magad is meg tudod csinálni, ha van egy kis kézügyességed.

[b]Kérdeznék srácok.[/b]

Valamelyik nap kigyullad a fék kontroll lámpám.
Nem tudtam mire vélni a dolgot, most jutottam el odáig, hogy megnézzem.
Találtam egy [url=https://blog.astech.hu/wp-content/uploads/2012/03/2012-03-10-16.08.041.jpg][b]képet[/b][/url] a neten, amirõl tudom szemléltetni, hogy mi a gond.
Látszik a képen a két fehér csõ, na nekem még a gyáriak vannak és az egyik meg van repedve és ott szivárgott el fékolajam a minimum szint alá kb. 2mm-rel.
Ide milyen csövet tehetek be?
Egyúttal lecserélném mindkettõt.

5992 jocking . 2013-02-05 12:03:08  Előzmény:Németh János: 74607

Sima lemez, mint maga az autó is. Amelyik alu, az valami hazai utángyártás.

5991 Németh János 2013-02-05 11:18:21

CSao.

a Trabi lámpakarikák aluk vagy valamien vas ötvözet?

láttam morcositottat de ha alu akkor alu hegesztõhöz kell vinni ugye?

közben csináltam képet a ablakfûtés gondomról este feltöltöm.
[i](Módosította whiteuniversal 2013.02.05. 12:20-kor)[/i]

5990 Kozma Bence 2013-02-04 19:40:52  Előzmény:Varga Tibor: 74605

Igen még a régi fajta, '80-as a járgány.

5989 Varga Tibor 2013-02-04 19:30:56  Előzmény:Kozma Bence: 74604

Milyen a féltengely? Gondolom még az ékes, mert a ricniset nem igazán kell kalapálni.

5988 Kozma Bence 2013-02-04 18:36:17

Üdv!
Elsõ féltengelyt milyen módszerrel lehetne visszaütni a helyére? A csapágyház még a helyén van, lehet hogy jobban járnék ha satupadon próbálnám?

5987 Muczán Gábor 2013-02-04 18:18:15  Előzmény:Gyapjas Gergely: 74602

Köszi.

esetleg valami kép van valamelyik ilyen átépítésrõl.

A Seicento fékhengert tudod esetleg hogy ki rakta fel?

MG

5986 Gyapjas Gergely 2013-02-04 11:10:02  Előzmény:Muczán Gábor: 74590

Helló!

A Ladáét fel lehet rakni, de a felfogatásnál kell egy közbetét a hollandik meg M10x1.25. A közbetét miatt kell hosszabb tolórúd a fékpedálhoz. A féklámpakapcsolót meg a pedál felé kell beépíteni. Nekem ilyen van 2t-n tárcsafékhez felrakva 5 év hibátlanul mûködik.

Másik lehetõség még valamelyik Ford-é amirõl kérdezd Bajusz79 tagot mert olyat õ rakott fel.

Utolsó amit felraktak az a Fiat Seicento-é aminek a hollandija M10x1-es mint a Trabinak a felfogatása meg teljesen egyforma a trabijéval.

5985 Őry Gábor 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Németh János: 74593

https://www.elektrobot.hu/termek.php?filename=elektropol.html&i=295

Nem kimondottan ragasztó, de ha a saru, vagy a fõtés vezetéke rögzítve van, alkalmas az elektromos átvezetésre. Én úgy csináltam, hogy a saru ellendarabjára forrasztottam egy pár centis vezetéket, amit kb 2 cm hosszan csupaszítottam és legyezõszerûen szétterítettem. A szigetelt részénél fogva szigszalaggal odaragasztottam a szélvédõhõz ill. a legyezõ végét is), a csupasz részt pedig ezzel az anyaggal hozzámalteroztam a szélvédõhõz.

5984 Muczán Gábor 2013-02-04 07:45:46  Előzmény:Kárász Endre: 74599

Endre, igazad van. Azonnal elvittek az örökösök mindent vasba. Állítólag valami banki hátralékok miatt. Legalábbis így csiripelnek a verebek mindenfelé. Gyakorlatilag mindent és mindenkit mostanság a bankok múltbéli, és mostani /no meg jövõbeni/ tevékenysége nyomorít meg, de ez más tészta.


Én is kaptam igéretet egy kontingens ilyen felújítókészletre. Viszont Tsaby kollégával telefonon beszélve, megtudtam hogy a számos problémával küzdõ termék felújításánál lehet hogy nem feltétlenül az eredeti cuccok felhasználása, hanem valamiféle változtatás/javítás többet segít. De errõl nyilatkozik Tsaby, ha úgy látja. A nevében nem beszélnék...:-)

MG