A Sátán karburátora címû folytatásos regény újabb részét olvashatják a kedves érdeklõdõk:
Elsõ körben visszacseréltem a fûtõsünt az eredetire, ami anno kifogástalanul mûködött, de azért, hogy õ is érezze a törõdéstt a flex belesikított a fülébe:
[imgw]https://kepfeltoltes.hu/130317/DSC01382_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
A korábban fotóval demonstrált reléjére viszont olyan mértékben rásült a csúszósaru, hogy a nagy erõlködésben széttörött a háza, s kizsigereltem szegényt. Még jó, hogy volt otthon másik. Az a durva, hogy a relé belsõségére kézzel, a csúszósarura fogóval rámarkolva se engedett az erõszaknak a frigyük. Nem vagyok én semmi jónak az elrontója: ha ennyire ragaszkodnak egymáshoz, akkor mehetnek együtt a kukába...
A rendszer ezen része már szépen teszi a dolgát, nem olvad semmi, melegedni is csak az melegszik, aminek kell.
A probléma megint csak magával a mechanikus résszel van. A múltkor azt okoskodtuk ki, hogy valószínûleg a benzinszint alacsony, ezért van a rángatás. A karbit rutinos szerelõként szétkapva láttam, hogy az elméletileg a ház oldalában lévõ letörés aljához belõtt szint alacsonyabb annál. Ez végül is betudható a 4-5 napos állásnak is.
A korábban ökörségnek titulát ábrát félig sikerült megfejteni, de még így is egy baromság.
[imgw]https://kepfeltoltes.hu/130311/EasyCapture1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
Az úszók szélén van egy kis sarok, amihez lehet mérni, s az úszók játékát is meg lehet szüntetni a tartójuk megnyomkodásával. Az említett a távolság is beállítható, de a századokat még mindig nem értem, mint ahogy a tûrését se. A megdöntésrõl már nem is beszélve, mivel 45 fokban megdöntve ugyan ott van az úszó, mintha csak simán a feje tetején lenne, maximum annyit tudok elképzelni, hogy a tûszelep végén lévõ rugózott golyóra kevesebb erõ hat, így az kevésbé nyomódik be, de nem vettem észre, hogy ez számítana.
A szintet beállítottam a könyv által kértre, ami az eddigihez képest emelésnek számít, de ugyan úgy megmaradt a rángatás.
Üresben a gázzal játszva a következõ tapasztalható: túráztatásra szépen veszi a lapot, s alacsonyabb fordulatokon a gézt kitartva se történik semmi, de aztán elérünk egy olyan fordulatszám-tartományba, ahol a gázt kitartva elkezd köhécselni, majd egyre nagyobb átéléssel játsza a hattyú halálát, s a végén már azt hiszi az ember, hogy leáll. Valószínû le is állna, de én ezt nem vártam meg.
Az a röhejes, hogy a padlózásokat viszont kéjes gyönyörrel hajtja végre. Harmadikban 90-be olyan vígan szalad bele, hogy öröm nézni (ha esetleg a rend éber õre olvasná, akkor megnyugtatom nem, nem városon belül próbáltam ki, hisz még a több napos szívástól, és az éjjeleken át véresre gondolkodott agytekervényeimmel is volt annyi lelkierõm, hogy megálljam ezt az ámokfutást az üres utcákon...)
Kínomban már a fúvókákat tekergettem ki, néztem, hogy el van-e valami tömõdve, s kiírtam a méretüket, hogy majd jól összehasonlítom a gyári paraméterekkel, de az 1,3-as Wartburg javítási kézikönyvében sehol se találom ezeket. A Trabiéban megvan az tuti.
Ha valakinek megvannak ezek, akkor azt ne tartsa magában!
Elõre is köszönöm!
Csak még egy kérdés...(gyerek koromban sokat néztem a Columbo-t :) )
[imgw]https://kepfeltoltes.hu/130317/EasyCapture6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
A képen 2-essel jelölt tétellel, amit az alkatrészkatalógus fúvókának ír, én mintha nem találkoztam volna...
Vagy lehet, hogy ez be van préselve?