Üdvözlet mindenkinek!
Bár tudom, megoldásom a mai, rohanó világban kicsit hülyének tűnik, de én ennek híve vagyok. 2T Trabimon kipróbáltam a "csodálatos magyar termékek" széles skáláját, de nagy részük sem esztétikailag, sem funkcióját tekintve nem vált be. Így később bontókból keresgéltem inkább jobb állapotú elemeket a problémák megoldásához. A témánál maradva: a kocsi a hátsó ablakánál ill. a csomagtartónál ázott be rendszeresen. A sérülésmentes kocsin felfedezhető volt a kb-i hely, ahol a víz betalált, de semmi hangulatom nem volt sem buherálni, sem hülyére sziloplasztozni, kenegetni a gépet. A gondozás -nálam- a következőkből állt: az (h.)ablak ill. a csomagt.peremgumi időközönkénti befújása szilikonsprayvel, az előbbi alsó sarkának beragasztása (méretre vágott) fekete szigszalaggal. Természetesen a beázás ezektől nem szűnt meg, csak a mennyiség csökkent. És most jön a lényeg, amire az észrevétel elején már utaltam: eső vagy mosás után egyszerűen átnéztem a szőnyegeket, különösen az alsót -imádja a vizet- ,s ha vizesek voltak, egyszerűen kivettem őket, s a lakásból csak száradásuk után kerültek vissza a kocsiba. A felső szőnyeg (szürke v. barna) viszonylag hamar szárad (fél/1 nap), az alsó azonban több napot igényel. ( Ezért, ha a felső szőnyegen kevéske nedves folt látható, de alatta még nem vizes az alsó, nem kell kivenni, elég csak kissé felemelve/hajtva tartatni azt.) Jogos a kérdés, mi volt télen, pl. mikor olvadt a hó: a kocsi rendszeres hómentesítése, ill. a csomagtér alsó, nedvszívó szőnyegének ideiglenes likvidálása jó megoldásnak tűnt. Nálam. (Az első, alsó szőnyeg hosszabb távú nélkülözése nem ajánlott, mert a felső anyaga miatt ki ill. ledörzsölheti a padlólemez festését!) De a rendszeres ellenőrzés ekkor is ajánlott! Fontos még, hogy a vizes szőnyegek eltávolítása után értelemszerűen- a padlólemezt alaposan töröljük át száraz ruhával. Higgyétek el, megéri. A 89-es 2T-t rozsdamentes! padlóval adtam el.

gkalmar