Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Nyilván szimmetrikusan kopnak. Így csak leül a kocsi. Mint amikor a laprugós 2T-nél a közökbõl kikopnak a betétek. Látnátok, hogy mennyire terpeszt most a 2T-m, fõleg így, üresen. :D
Nem akarok teljes tudás birtoklása nélkül belepofázni, de ha szétmegy egy olyan gumipogácsa, akkor az nem hozza magával a vezetéskor is érezhetõen megváltozott futómûgeometriát? Nem kezd el emiatt a kocsi valaga mászkálni az úton?
Teljesen eredeti még. Semmi átalakítás nem történt, és nem is fog. Amúgy köszi szépen. Autósboltba lehet még ilyet kapni? Mert az általam vásárolni kívánt dolgokra, sokszor nemleges választ kapok. Vagy egyszerûen nincs, vagy... nem tudom?!! [i](Módosította tamasszabo 2012.02.02. 19:38-kor)[/i]
Ebben az esetben ha a rugók nem vágottak, hanem eredetiek és egyéb átalakítás sem történt, akkor a lengõkar gumipogácsái lehetnek szétmállva. Ezek cseréje sokat segíthet a problémán.
A Trabantnál a hátsó kerekek alapból V alakban kellene, hogy álljanak. Na az enyém nem úgy áll. 1989 -es kiadás, ami már spirálrugós. A probléma az, hogy ha utazom sok cuccom van és nagyon ül. És az sem tetszik, ha alapból nem úgy áll! Vettem gumibakokat, próbáltam, de nem lehet betenni, mert túl kicsi a spirálok közti távolság. Javaslat?
Köszi T. [i](Módosította tamasszabo 2012.02.02. 11:45-kor)[/i]
Köszi Urak!Végignézem:)Remélem nem kuplung lesz,mindíg órákat eltökölök ha a motort kell kiszednem.Reggel minden jónak tûnt még ..Nemrég abszolvált 1 sikeres mûszakit,már a fényzésen kívül minden okés volt..De hát gyerek még,pajkos,csak 26.éves:)
Miközben taposod neki negyedikben az emelkedõn, melyik irányba változik a fordulatszám? Ha növekszik (de közben lassul az autó), akkor bizony kuplungcsere. Ha csak szimplán csökken a fordulatszám, akkor egyértelmû, hogy a motorerõ a kevés. Gyújtás, benzinellátás, motorkopás, ilyesmi. Esetleg fékberagadás, lapos gumik, bár ezeket gondolom kizárhatjuk.
Üdv!Olyan kérdésem lenne,hogy a 601-es Trabi emelkedõn nem kûzdi fel magát 4.-ben,egyre erõtlenebb lesz.Reggel 4.-ben ment fel,sõt hónapok óta mindíg.Kuplung holtjáék oké.Szerintetek kuplungcsere kéne?Gyújtás is okés,nem ereszt a motor sehol..Vagy a hidegtõl lehet valami?Még most is szivató nélkül indúl,pedig szabadban van.Azért kérdem,hátha nem most a leghidegebb idõben kell kuplungbetétet cserélnem,hátha vmi egész banális dolog.Köszi
Kösziiiiiiiiiii Moon! Biztos, hogy az lesz a baj, mert éppen tegnap lettem rá figyelmes, hogy a számláló picit ugrál miközben ezt a hangot adja. Ennek most nagyon örülök, megvan a hétvégi projektem. :) Még egyszer köszönöm!
Nekem a kmórából jött a hang.Sajnos a benne lévõ kenõanyag,ami a fogaskerekek kenését szolgálná azaz enyészeté lett.A napi számlálót nézed,akkor lehet látni,hogy remeg az egész számláló.A napi számláló fogaskerekeit kellene "megkenni".Valami folyékony zsirral,olajjal, ha nem akarod szétszedni.Ki kell szerelni a kmórát és a hátán lévõ nagy mûanyaganyát lecsavarni.Ekkor kicsit el lehet mozdítani a kmóra tengelyét és betudod juttatni a kenõanyagot az órába.Ne sokat fujjál,mert a felesleget nem tudod eltávolítani sz órából,csak szétszedéssel.
Beszéltem az általad ajánlott Kiss János nevû Úrral. A telefonba korrektnek tûnt. Nekem is 40 ezret mondott, festékkel, mindennel együtt.
Közbe beszéltem egy helybelivel is, aki csak a karosszéria munkára 20ezret mondott. Merészen rákérdeztem a festés összegére, na akkor már 100 ezernél tartottunk...pfff
Lehet tavasszal elviszem Gencsapátira, mert a szaki hitelesnek tûnik, és olcsóbban is dolgozik.
Hát, valamit azért otthon is lehet tenni. Pl. csinálhatod azt is, hogy a 3 kimenõ vezetéket egyesével lekötöd a biztirõl, és minden lekötés után kipróbálod, hogy kiég-e. Így megtalálhatod, hogy a 3 fogyasztó közül melyikkel van gond. Megcsinálhatod azt is, hogy egyenként kipróbálod a fogyasztókat és közben figyeled a biztosítékot. Így felderítheted, hogy melyik cuccal van a gond, ezután el lehet kezdeni a zárlat keresését.
Köszönöm szépen. Pont ezek nem müködtek beleértve még a féklámpát + az indexet. Mit tudok csinálni? Vigyem el valami elektromos szakihoz vagy meg tudom oldani itthon házilag a próblémát?
Az a bizti egy áthidaláson keresztül kapja a gyújtásjelet a 7-es biztosítékról (balról a 7.), egy fekete vezetéken. A kimenetére az alábbi cuccok vannak kötve: - fekete/piros; ablaktörlõ-mosó - fekete/kék; tolatólámpa kapcsoló - fekete/piros; elakadásjelzõ, légbefúvó ventilátor, mûszerfal világítás
Köszi, majd felhívom és megkérdezem, de gondolom látatlanba nehéz lesz. De, ha már megközelítõ árat mond, az is jó lenne. Nem tudom milyen árakkal dolgoznak, mert teljesen laikus vagyok, de a Trabant szerelmes :D és nem szeretném, ha bontóba végezné. [i](Módosította tamasszabo 2012.01.30. 22:30-kor)[/i]
Keresek karosszéria lakatos és autófényezõt, aki nem horribilis összegért, kikasznizná és lefestené a Trabantomat.Az anyagiak miatt a festéssel kapcsolatban nincsenek maximális elvárásaim. Az autó Veszprém Megyében található, de szállítás 100 maximum 150km-es körzetben megoldható. Ha tudnátok segíteni, megköszönném!
Hali.4T van és érdekelne hogy nincs-e meg valakinek vagy valaki nem-e tudja hogy a kormány mellet bal oldalt a biztositék táblán melyik bizti mit vezérel?? Nagy segitség lenne mert 1biztosiékom folyamatosan elszáll mikor ráadom a gyujtást. Ég a töltés jelzö lámpa trabi indul de viszont semmi nem müködik. se világitás se index se semmi....... Ötlet?
Jóvanna. :p Csak gondoltam, megpróbálok tanácsot kérni egy problémámra, és miután senki rá se bagózott, úgy döntöttem, hogy magam oldom meg. A megoldást meg azért írtam le, hogy meglegyen itt egy helyen, hátha másnál is elõjön ilyen probléma. Mivelhogy elvileg erre van a barkács szakkör.
A régi, kúpos fékdob helyett fel lehet tenni az újabb fajtát? Sajnos sikerült tönkretenni a tengelycsonk menetét és seholse találok másikat, csak az újabb fajta rövidebbet.
Vagy esetleg ha valakinek lenne eladó az kérem írjon.
Új fejlemények a gonddal kapcsolatban. Valszeg nem a bendix, mert annak más a hangja, ráadásul a sípolás a motor bemelegedése után múlik el, nem újraindítás után.
Szisztok! Olyan problémám volna, hogy a 2T trabim hidegen ad valami kerregõ hangot. Nem tudom pontosan honnan jön a hang, de valahonnan a kilométeróra vagy világításkapcsoló környékérõl, a mûszerfal alól. Amikor már bemelegszik (5-10 km után), akkor elhallgat. Mi lehet a baj? Talán az is lehet, hogy normális jelenség?
Régi tipusú vw polóét,egybe a karbival szivótorokkal föl dobni.Nem rég volt bent a méhben egy ilyen:[url]https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/derby/volkswagen_derby_1.1_s_ls-5459654[/url]
Sziasztok,ma megtörtént a Trabin a kipufogó rendszer csere.Délután elég sokat járkáltam vele és érezhetõen jobban gyorsul.Februárban következik az alvázvédelem :-) akinek esetleg van vezetõ ülés szivacsa,vagy huzata szívesen átveszem :-)