1. Valószínûleg zárlat, a vezetékezést nézd át a lámpa és a kapcsoló között.
2. Mint az 1. pont, bár azt jó lenne tudni, hogy melyik biztosíték nem volt a helyén.
3. Passz, majd valaki biztos tudja.;)
4. Nem teljesen értem a kérdést. Hogyhogy hogy lehet mûködtetni? Ott a gomb a mûszerfalon, ha felfelé nyomva tartod, akkor mos, ha lefelé kapcsolod, akkor töröl.:D
5. Ha jó az olajszint, akkor szerintem nem nagyon van gond/teendõ. Ritkább esetben elõfordulhat, hogy a hûtõrendszerbõl annyi folyadék szivárog az olajba (hengerfejtömítés elb@szódás esetén), hogy nem látszik a fogyás. Bár ilyenkor a víznek is fogynia kéne, és a motor is gyakran túlmelegedne.
6. A hang hidegindításnál normális, addig lehet hallani, amíg a hidraulikus szelephézag kiegyenlítõknél fel nem épül az olajnyomás. Akkor van gond, ha nem hallgat el, mert akkor már cserések az említett alkatrészek, és nem éppen olcsók (a jobbaknak 2000 felett van darabja és 8 kell). Az egyeletlen járás lehet az automata szívató hibája is, ha csak hideg motornál lép fel a hiba.
7. Lehet belõle gond, azok a csövek nem véletlenül vannak ott.:D A vákuumcsöveket a gyújtásállítás miatt hasznos lenne pótolni, a kartercsõért meg mûszakin szólhatnak. (Bár az is lehet, hogy az egyenletlen járás részmegoldásaként vették ki a csöveket, ajánlott jobban átnézni az alapjárati rendszert.)
8. Passz, zsombicarnál esetleg lehet, de beszélhetsz a klubelnökünkkel is, õ is szokott alkatrészt hozni németbõl.;)
9. Lengõkaron nagyon nincs mit javítani, egyszerûbb cserélni. Elsõkhöz néha szokott lenni szilentkészlet, de van, hogy csak 1 az egyben árulják lengõkarostul. Ha fizikai sérülése van (nem kopás) azt meg fõleg illik cserélni, mert javítás után nem, vagy csak nagyon nehezen lehet a futómûvet jól beállítani.
;)
[i](Módosította jocking 2012.09.22. 23:32-kor)[/i]