Ha esetleg nem sikerül kiütni a horonyból a biztosítást, ne aggódj, ugyanúgy nyílik az a kötés;), max kiszakad az anya koronájának ezen része és új anya kell, ennyi.
Mindenképp maradjon felszerelve a kerék és természetesen álljon a kocsi a földön az anya le ill. felszerelésénél is, különben magadat szíwatod meg, de nagyon!
Leszerelés:
A nagy csillagkulcsot ráteszed az anyára, amennyire passzentosan csak lehet, ráállsz, lendülsz rajta 1-2-õt és már le is jött. Arra nagyon ügyelj, h a kulcs le ne csússzon az anyáról!!! Ezután emeled fel, ÉS fixálod a kocsit kerekekkel, tuskówal, stb, mert kéziféket ki kell engedni, h le tudd wenni a dobot a kerékkel együtt.
Esetleges téwhiteket és egyéb hiedelmeket elkerülendõ: semmilyen lehúzószerszám NEM KELL a dobhoz (=telesen felesleges), ugyanis, már az anya lazításakor le akar esni a dob, de ha esetleg mégsem, akkor a gumi peremére átlósan rárúgsz 2-õt és már lent is wan. A tengely hengeres illesztõcsapja nagyon fontos, épnek kell lennie, ha nem az csere!!!
Összeszerelésnél pont fordítwa: kerék+dob felrak -> az illesztõcsapra ügyelni, h a dob hornyába kerüljön(kissé pöcsölõs, fõleg könnyen forgó tengelyeknél, be kell nézni középen, a dob lyukán keresztül, h beletalálj és nehogy elforogjon a rohadék)! Majd rátekered az anyát, úgyahogy meghúzod. Kocsi leenged, ék(ek) KELL(enek) a kerék(ek) mögé a kiengedett kézifék miatt, majd kulcsot az anyára teszed és meghúzod: itt már nem kell ugrálni a kulcson max "érzéssel" ráállni(~80Kg), beütni a biztosítót, azt sanyi.
[i](Módosította madogery 2010.03.13. 13:58-kor)[/i]