Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Nem tudja valaki, hogy az 1,1-es motornál, ha elszakad a vezérm?szíj, akkor szétveri a szelepeket, vagy nem éri el azokat a dugattyú? Csak kíváncsiságból...
Alighanem az 1.4-es és az 1.6-os régebbi típusú el?red?l? mocik komolyabb faragás nélkül belemennek, de biztos lesz olyan is, aki motorszámra pontosan megmondja.;)
Egy hete elkészült a barkasz állóf?tés wartburgba való beszerelése. az eredmény elég meggy?z?:) 3,5Kw f?t?teljesítménnyel hamar meleg van. ha valakit érdekel a hogyan, akkor fényképekkel tudok dicsekedni :)
Rádiótechnika számok: 78/7, 81/9, 86/3, 86/4, 86/5, évkönyv 85, 87, 92 neten könnyen elérhet?ek. Az ic típusát rosszul írtam nem a244, hanem a277d. Fordulatmér?nek itt egy rajz: https://kepfeltoltes.hu/view/091113/fordulatszammero_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Az ic 2-es lábát összekötve a m?szerben egy másik ic 2-es lábával még a ledek fényereje is szabályozott lesz. Én tulképpen az átfolyásmér?s m?szeregységb?l kivettem csak magát a ledsort panelostul, aztán megépítettem egy új panelra. Korábban téma volt már, de a 4T-knél van egy kis bónusz a kombim?szerben. Az olajnyomásjelz?höz tartozik egy része, csak úgy simán én nem cserélném ki az átfolyásmér?sre. Én ezért is kezdtem úgy, hogy kerítettem egy 4T-hez való kombim?szert, abban csináltam helyet az egésznek. Az hogy az enyém nem m?ködik nem azt jelenti hogy rossz lenne a rajz, csak én jöttem ki a gyakorlatból, valamit benézhettem. Egyébként maga a rajz egyezik a korábban trabihoz készen kapható fordszámmér?ével. Az a pici kerek m?szer ami 80as évek végi trabiknak gyári széria. Tudom hogy az átfolyásmér? volt, de a lényeg ugyanaz benne. Egyébként én egy német oldalról szereztem az infókat. Már írtam ezt is többször, de nem sokakat mozgatott meg, legalábbis visszhangja nem volt. www.wartburgpeter.de itt elég jól kivesézi többek között a m?szeregységeket is a kezdetekt?l, érdemes megnézni.
Már régúta kérdezni akartam, de mindig elfelejtettem: az átfolyásmér? rázkódás hatására többet mutat. Ilyenkor több benya is zötyköl?dik az úszóházba, vagy csak a m?szer zavarodik meg?
Aha. Tehát elvileg ha simán ráteszem a megfelel? jeladóra akkor elvileg mutatja, amit "kell"? Vagy amit akar? És ahhoz megcsinálom a skálát? A rádiótechnika melyik számában volt ez benne, azt meg tudod mondani? Te a fordulatszámméréshez mit alakítottál át rajta? MSN-en tudunk értekezni err?l a témáról?
Valaki az meg tudja nekem mondani, hogy a vízh?mérséklet konkrétan hány foktól hány fokig mér?
Hello! Tényleg jó volna megtudni, hogy mi folyik ki, mert ha benya, akkor az van amit már a kollega felvázolt, de ha olaj, akkor az is lehet, hogy a pumpa alján lév? kis lyukon folyik az olaj, aminek az az oka, hogy túl sok olaj van a motorban. ez az egyszer?bbik eset. ha nem ez, akkor tényleg tömítés lesz a gond.
Arra használod amire neked tetszik, a zenére is villoghat :-) Komolyabbra fordítva a szót a Rádiótechnika c. újság is foglalkozott vele már több ízben. Netes fórumokon is több helyen el?fordul. Konkrétan a kijelz? lelke egy uaa180 típ. ic. Az ne zavarjon, hogy a244 van ráírva, a kett? ugyanaz. Ha uaa180-at beírod a gugliba, egy rahedli rajz, leírás fog el?ugrani magyarul is. Ezekb?l már lehet ötletet meríteni, építkezni. Én pl fordszámmér?t építettem bel?le, csak a meghajtó rész még kínlódik, így nem tudtam beüzemelni. Most parkolópályán van a projekt. Sok sikert a szakdogához, én is most gy?röm.
El?ször is rá kellene jönni, hogy a benzin vagy az olaj szivárog ott. Rosszabik esetben a benzin, ez azt jelentené, hogy átszakadt az AC membránja és nyomja bele a benzint a motorolajba. Tehát ha szag alapján nem megy az ellen?rzés, akkor nézd meg, hogy n?tt e az elmúlt id?ben az olajszint a motorban. Jobbik esetben tényleg az olaj igyekszik kifelé, ekkor csak a pumpa alatti tömítést kell kicserélni. A 2 imbuszcsavarral leveszed a pumpát és meg is van oldva. Ha pedig nem kapsz tömítést, akkor lehet kapni autósboltokban direkt ilyen nyers lapot, amib?l ki lehet vágni házilag.
Trabant 1.1 f?t?radiátorjához a csap és a radiátortest közé létezik valami tömítés féle, nem tudja valaki? Ugyanis ott ereszt, és a másik amit hoztam hozzá, az is :-) Vagy mi kéne kezdeni velük? 5let?
Tudja a hozzá f?zött reményeket, ugyan azokat tapasztalom, amit a ladások írnak. Szóval a gyári karbinak hasznos kiegészít?je. Gyertyákat nagyobb h?érték?re cseréltem, kisebb el?gyújtást állítottam, mert a gyertyák olyan tiszták voltak, mint amikor a dobozból kiveszem. Kipufogó végét letakarítottam tükörre, el?tte fekete lerakódás volt, most világosbarna és minimális.
hali! hosszú váltót szeretnék csinálni. ha a régi váltóból (78 el?tti) akkor ennek a difijét elég áttenném az új fajtába??ha igen akkor ez fordítva is így van??
A 4T Trabim alatt elöl vágott wartburg rugók, hátul vágva az eredeti rugók feszítenek, s nem igazán jön be ez a durván kemény "rugózás". Azt hallottam ismer?sömt?l, hogy neki Honda ültet? rugó van elöl ( hátra sajnos nem megy be, bár ott nem tom milyen van ) és azzal pont jó a keménység. Tud valaki valamit err?l? Van valaikenek ilyen a kocsija alatt vagy más ültet?rugó?
Nagy problémám van (4T). Egy pár hete észrevettem, hogy fogy a fékolaj a tartályból. Elég hamar kiderült, hogy a bal els? futóm? fel?l van szivárgás. Ma levettem a kereket, és imádkoztam, hogy csak a cs? legyen repedt, vagy találjak egy kitekeredett légtelenít?t, vagy fékcsövet, de sajnos nem. A munkahenger engedi szépen az olajat. Felújítókészlettel nyáron lett megcsinálva, egy jó ideig nem is volt semmi probléma, de most már eszeveszettül folyik. Néztem neten, de csak simán munkahengert nem találtam. Bontóból kb 6000-ért tudnék komplett nyerget hozni, de ha esetleg valakinek van otthon elfekv?ben egy, amit?l szívesen megválna, kicsit ócsóbban, azt megköszönném :)
Ne dobd ki egyel?re. Szerintem nem nagyon van ugyanilyen rugóstag a piacon. Nézd meg milyen olaj van benne. Ha hígfolyós, akkor érdemes megpróbálni 4T motorolajat. Nem nehéz a szétszedés, bár a zárógy?r? kicsavarásához kell valami célszerszám (esetleg egy belepasszoló flexkulcs). A szárra vigyázz, meg ne sértsd, nehogy úgy járj, mint én. Elb....sztam. Teljesen benyomott szárral dolgozz. Úgy rémlik, lehet állítani is rajta, a dugattyúszár alján lév? csavarral a kirugózás keménységét lehet növelni. Cáfoljatok meg, ha nem így van, nekem a Skoda lökösnél bejött.
a skoda lengéscsillapító tökéletes választás aki picit rendesebb futóm?vet szeretne-egy forna lengéscsillapító van a 105,120 skodában.kb 1.5 cm rövidebb a trabi lengéscsillapítónál.és sokkal tartósabb is mivel jóval nagyobb súlyra van tervezve mint a trabant. a felujítás szempontjából is egyszer?bb mert a trabant szimeringes és a tengelykopást vagy megoldod szimering cserével vagy nem a skoda gátló o gy?r?s és abból 5 tized miliméterenként lehet vastagabbat venni.:D
Ez a furcsaság nálam is jelentkezett, hiába raktam ugyan úgy össze a karbit, patika tisztasággal, az alapjárat mindig másfajta hibákat produkált. Mondjuk nálam valahol folyamatosan szivárog a karbiból a benya, a gumitalp állandóan csupa benzin. Továbbá sztem elég rendesen szívja a falsot valahol =( A falsleveg? Nálad is lehet befolyásoló tényez?, mármint az alapjárat terén. A motorféknél pedig lecsípett vég? alapjárati szelepre tudok gondolni... Mondjuk nekem még további furcsaság az, hogy hogy kerülnek szúnyogok a benzinbe :D
Eldugult a f?fúvóka a 4T trabimban :( Szétkaptam a karbit, és mit?l dugult el? egy szúnyog volt a f?fúvókában. További 3 volt az úszóházban. Csak azt nem értem, hogy az alapjárat miért romlik el, ha szétszedem a karbit, és ugyanúgy összerakom ? :( meg amit észrevettem, hogy motorfék szinte nincs. menet közben ha lelépek a gázról, nem érz?dik, hogy a motor megfogja a kocsit. Ha id?m lesz, megcsinálom. Gondoltam megosztom veletek ezt a furcsaságot :D
Én a lindortól egy-két hete kértem teljes árajánlatot 4T lengéscsillapítókra.
Jó estét kívánok!
Köszönjük a megkeresését! A lengéscsillapítók felújítási ára els?k - 6.500,- Ft/db, a hátsók - 5.500,- Ft/db. Gyári rengelyek maradnak, nincs szükség vastagabb tengelyre. Keményítésre, sportosításra felár nincs! A postán kapot lengéscsillapítókat természetesen utánvéttel küldöm vissza.
Bejelentkezés alapján dolgozunk, úgyhogy ha aktuális lesz a dolog, kérem szíveskedjen el?re jelezni.
Üdvözlettel:
Linczerné H. Mária
info@lindor.hu www.lindor.hu
Szerintem elég jó ár, ha az új darabját olyan 10-20 között nézzük, ráadásul a rallysportban, és más fórumokon [www.zsiguli.hu, nem a reklám, csak ne üres beszéd legyen.] is elismerik az "öreg" munkáját.
Nagyából megvan minden amit szeretem volna még egy hátso lököst kel beszereznem meg ígértek egy 1.6 os mocit váltóstól. Azt talán a tavasszal neki álok.
Szerintem újíttasd fel keményítéssel (Kárászy, Lindor, egyéb gátlókkal foglalkozó cég) kb 5e Ft egy ilyen, biztos h passzol a helyére és olyan kemény, amilyet választasz