HÚÚÚÚÚ! Köszi ezt a pdf-et. Kiszámoltam, az én kocsim saccolt gyártási dátuma és a forgalmiban lévõ EFH dátum között 46 nap telt el.
Ha már EFH, az pontosan mikor történt? Amikor fater átvette a Merkur telepen, vagy ott csak ideiglenes papírt adtak és el kellett csattogni az akkori ocsmányirodába vele? 1984-et írunk.
Játsszunk! Számoljátok ki minél többen a szállítási, tárolási idõt! :)
A gyártási ütemet talán ki lehet következtetni, elég pontosan... Biztosan írják valahol (német fórumon...), hogy hogyan is termeltek, de ezt nehéz lesz kideríteni közvetlenül.
Továbbá tegyük fel, hogy az évek folyamán változott a termelékenység, de a munkarend nem.
Továbbá a gyári videón valahol mondják, hogy hány percenként ("vier" rémlik, de a másodpercek is fontosak volnának) készül el egy kocsi, ill. egy év (a gyári videó forgatási évének!) darabszámát el kell osztani a napok számával, így kapunk egy átlagértéket. Továbbá osszuk el egy nap perceinek számát a gyári videóban közölt perc/autó értékkel, így megkapjuk a ténylegesnek mondhatót. A kettõ értékbõl lehet következtetni arra, hogy 0-24-ig tolták-e Szerintem csak a nagy ünnepeken nem volt munka, ezen dátumokat adatbázisból bármikor elõ lehet kutatni.
Figyelembe kell még azt is venni, hogy egy gyártósoron csak Limo készült-e vagy Limo/Tramp-Kübel/Universal is? Az addig OK, hogy az Universal kasztnija másutt készült, de arról nincs infóm, hogy a készreszerelés hány soron ment... A mi esetünkben viszont nem számít, hogy egy kivitel egyszerre több szálon is ment-e, vagy csak egyen.
Remélem, érthetõ. :D
[i](Módosította Spityu 2013.01.30. 18:26-kor)[/i]