Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Az hogy amatőr fotó, azt látom. Ha profi fotós készítette volna, akkor nem rontaná a gyönyörű szép zöld mező, meg a szép kék ég összhangját egy piros pólós srác!
Sziasztok, Végre ma készen hát a kocsi hátulja újra 1be a járágny.:D:D:D Igaz még lefestve nincs de ha valaki tudna törtfehérhez színkódot azt nagyon megköszönném.:D További szép napot.
Előtted egy "hagyományos" óra számlapja.A benzincsap karjának állása pedig: 3-zárva, 6-nyitva, 9-tartalék. Ha tartalékra kell kapcsolni, akkor van még kb: 4-lit benzin, vagyis jelzett a gépcsoda, hogy ideje tankolni.Ha meg végig tartalék állásban mégy nem baj, de ajánlatos a csomitérbe magaddal hurcolni egy kevés benzint valamibe, mivel kakaó nélkül még a trabi sem megy,csak ha tolod.
Nagy bajom van ma sikerült beszereznem egy DDR-es ködlámpát krómozott házút és néztem hogy hogy kell bekötni a ködlámpát ,,kapcsolási rajzot" a cikkek között találtam meg és ott ott van egy olyan hogy relé zárkapcsoló na az a kérdésem hogy azt külön boltba lehet kapni vagy jó a trabi fényváltó reléje is amit kétlek hisz a lábak száma nem ugyan az! SEGÍTSÉG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sziasztok uj vagyok!!!Remelem h valakivel ossze hawerkodok most szereztem be 1 trabit, de ezenkivul van meg 2!!!1 ami uzemkepes!!!Meg most csinalom a masikat!!!A 3dik meg donor!!!XD
Nemrég írtam a fórumon, hogy melegedett az 1,1s kékcsodám. Mint az utóbbi napokban kiderült, elengedett a termosztát rugója, így kisebb nyitást produkált, ami miatt kevés víz érte a gombámat, így nem működött rendeltetésszerűen, nameg persze emiatt melegedett is a víz mint a barom. Nem hiába, 19 év, az 19 év. 2900 volt most egy termosztát.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a 601-es Trabantokban hogyan működik a tartalék és hogy baj-e, hogyha tele a tank, és tartalékkal megyek, vagy ha kevés a benzin, de teljesen ki van nyitva a csap?:confused:
Az ajánlott Cinkótai úti boltban azt mondták, hogy nincs ilyenük. A fórum összeomlása előtt valaki említette, hogy neki is van épp egy. Érdekelne a dolog. Ha valakinek van szóljon! Köszönöm!
hali mindenkinek! A szentesi srác akinek a derekegyházi tali napján összetört a trabija egy forddal ütközött ő merre található?????????? gondoltam mi helyi trabisok tartsunk össze:D:D
Simán megoldhat, nekem is ilyen van. Kell 6 db mondjuk 6-os csavar, kb 6 cm hosszú (a fölösleget majd levágod). Ki kell fúrni a lámpatököt és a lámpákat (a hely az adott). Majd az anyákkal beállítod a lámpát. Én úgy oldottam meg, hogy egy csavarra jut 3 anya. 1 rögzíti a csavart a lámpatökhöz. 2 pedig a lámpát rögzíti.
Helló Segítségeteket szeretném kérni!! 1.1 és Trabantomba szeretnék golf 1 és lámpát beépíteni lehet e ilyet?? És milyen akadályokba ütközik?? Válaszotokat előre is köszönöm!!
Üdv mindenkinek! Spoilerekkel kapcsolatba lenne szükségem egy kis segítségre. 2T trabi hátsó rövid küszöb spoilert keresek láttam is Alsóörsön de nem vettem meg mert már úgy volt hogy postán van és érkezik amit rendeletem. Tudna valaki eladó ilyent vagy elérhetőséget azokhoz akik ott is árultak?
Hali. Amúgy simán finoman el lehet vele indulni hátrafelé? Nálam volt egyszer egy olyan hiba,hogy akármit csináltam,hátramenetben borzasztóan rángatott induláskor,de előre nem volt semmi gondja. Akkor a kuplungbowden külső részének volt kb 2mm holtjátéka a kaszni és a váltóház között. Persze szerintem nálad nem valószínű,hogy ez lehet a gond. Üdv
Hali! Nekem a kanyarstabilizátor szilentje adott érdekes hangot tolatásnál. Ja és ha cseréled terhelt állapotban húd le az anyát, mert én is kicseréltem és nem szünt meg, aztán ráhúztam terhelten és megszűnt.
Úgymond elősegíti a kipufogást. Valamikor a 60-as években váltottak szimmetrikusra, ha jól tudom 601-esek is készültek ilyennel. Bár lehet, hogy most a nagy gyertyamenettel keverem össze és csak púposokon volt ilyen kialakitású égéstér. A gyertyamenet mindkét típuson.
Szép reggelt mindenkinek! Tegnap voltam a kárrendezőnél, sikeresen megtörtént a dolog, hála, h a felmérőnek is volt trabija.:D:D:D Embrerünknek trbi volt az első autoja, és hát nosztalgiázott 1et.:D Utána rögtön megugrott egy kicsit az ár kapásból 15 lett a vége, mondván fényezve volt az autó stb stb stb...:D Ahhoz képest h örültem volna 5nek is, nagyon jól jártam. Nagyon rendes volt a pali, kapásból trabi már "a kis drága lett" számára.:D
Régóta irokatok az oldalra. Mostanában elég kevés időm van erre. Az elmúlt 6 évben sok trabanot szereltem. Sokszor írtam kommenteket amiket sajnos sok sok tanulópénz árán fizettem és sokszor talált süket fülekre. Most megint előkerült egy olyan téma ami minden fél év után előkerül. És most megint vitatkoztok hogy a sima arol milyen jó vagy milyen szar. Ezzel csak egy bajom van. Van köztünk olyan komoly mérnök(ök) akik ismerik fent említett olaj gyártási eljárást és ők már többször leírták hogy már semmilyen szabványnak nem felel meg, és ti annak ellenére használjátok. Leírom mi a problémám ezzel: Ti akik használjátok istenítitek hogy milyen jó utána, amikor áttértek egy félszint vagy szint olajra utána meg jön a baj. És fújtok hogy a drága olaj ellenére beállt s motor. És szidjátok az olajat a jót. De a hiba ott van megveszitek a jó olajat és azt hiszitek, hogy ettől már egy verseny trabant motorja van az autótkban, tiszelet a kivételnek, és úgy kezditek el használni a sok futott motorokat amik ettől kifekszenek. A kifekvés oka hogy, ami kokszréteg a rossz olajtól beleégett a sok tízezer kilométer alatt a motorokba azt egy jobb olaj használatakor elkezdődik feloldódni és ilyenkor a már logó csapágyakból kikerül a "hézagoló" kokszréteg és megindul a lavina. Szóval ha lehet akkor ha már felújítottátok a motort akkor nem kell semmiféle 1.33-as keverék az csak felesleges környeztszennyezés, hanem betartani a kezelési utasítás szerinti arányt. Nagyon sok féle olaj van a piacon. Figyeljetek arra, hogy api tc szintet telesítse az olaj, ne szivatózatok sokáig, legyen beálítva a gyújtás és a kipufogórendszer és a motor kokszmentes. Egy átlagos félszintetikus olajat már meg tudtok venni 1400ft/l áron és használjátok azt. Kerüljétek a névtelen gyártmányokat és a teljesítmény szint nélküli fajtákat. A hozzászólásommal nem szerettem volna senkit megbántani, csak jó lenne ha hallgatnátok olyanokra akiknek van rá látása a dolgokra vagy olyanokra akik már megfizették a drága tanulópénzt.;) U.i: Én félszint olajat használok az utcai autómba egy az 50-es keverési arány mellett. A versenyautóban a castrol használom mert bevált. 1.40-be.
Keresnék olyan Trabantost, akinek Waresz moci van beépítve a kocsijába. Nekem is az van, de a vízzel problémáim vannak, nem tudom légteleníteni rendesen. HBM.- i vagyok, ha van a közelben aki tudna segíteni jelentkezzen. Lehetőleg személyes üzenetet küldjön. Köszönöm. Attila.
Valaki,keresett eltolt égésterü trabi hengerfejet.De már nem tudom ki volt.A lényeg:birtokomba került 2db,és elado![imgw]https://kepfeltoltes.hu/090921/DSCF2329_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
Régebben kérdeztem, hogy lehet a 4T Trabi hőgombájához hozzá hangolni a Wartburg hőfokmérő műszerét...Akkor azt a tanácsot kaptam, hogy egy 100 Ohmos ellenállást iktassak be a jeladó és a műszer közé. Ez meg is történt, de annyit értem "csak" el vele, hogy mikor ráadom a gyújtást nem egyből akasztja ki, hanem szép lassan menet közben. De legalább már jó helyen van hidegen a mutató tűje. Arra gondoltam, hogy egy potmétert még be kellene iktatni, s azzal belőni a megfelelő tartományba a tűt már üzem meleg állapotban. Milyen értékű potmétert ajánlanátok hozzá?
Sajnos sokan csak a fórum részt ismerik! Amikor még a prokee oldalon volt a fórum, és "csak itt" a Kezdőlap, akkor még kevesebben ismerték a híreket. Azt gondoltuk hogy "egy oldalon" belül már felnéznek a kezdőlapra. Hát nem! Csak a topikcsevelyt figyelik, aztán meg lámaság van, amikor hetek óta fent van valami a hírlevélbe. A szombathelyiek sem nézték hogy már kint van egy ideje a hírlevélben az őszi tali. Ők is ugyanakkor tartják, most jelentették be. Mondjuk itt nincs baj, tök nem üti egymást a kettő, mert az 1 naposokra ritkán autóznak 200 kilométert a mai benzinárak mellett.
Szóval manapság csak az a hír jut el valahova, ami topikokon is olvasható, azon belül is inkább a csevegős fórumok a nyerőek. A kifejezetten információközlésre szánt topikokra sem figyelnek, csak ha off-os csevely indul el rajtuk. Ez van
Nagyon jól éreztük magunkat veletek Visegrádon. Remélem még az ősszel sikerül összehozni még egy kiruccanást. (veletek, és azokkal akik el szerettek volna jönni, de nem tudtak )
Egy érdekes jelenségre lettem figyelmes a minap. Trabant 1.1. Tolatásnál mikor elindul az autó, olyan hangot ad ki, mintha a féltengely ropogna. De nem lehet a féltengely, mert a csuklói tavasszal voltak cserélve. Meg ez a hang csak tolatásnál jelentkezik. Ergo ha a féltengely lenne, akkor előlre mozdulásnál is jönne. A hang a váltó felől jön. A kuliszza felől hallom. A bak van felszakadva, vagy a kihajtás a hibás?