Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Köszi ezt a vidám napot, én is örülök, hogy 1-2 arctalan (nem arcátlan! :D) személlyel végre találkozhattam! Milyen nyeremények? Volt olyan is? Én hol voltam akkor? :D
A következõ túrára is megyünk, kíváncsian várom mi lesz az útirány.
Mi is köszönjük ezt a feledhetetlen mai napot nagyon jól éreztük magunkat, és persze az Elnök úrnak az ajándékokat. legközelebb ugyanígy eggyütt találkozunk.....
Köszönöm mindannyiotoknak, akik részt vettetek a túrán. Örülök, hogy személyesen is megismertelek benneteket. Remélem jól éreztétek magatokat, és hasznát veszitek a nyereményeknek, amiket ezúton is köszönünk Muczán Gábornak.
"kb. 76-ig bírja. Dugattyú-henger illesztési hézag P-60, P-61, P-63, P-64, P-65 és P-66 jelû motoroknál: 0,025 mm +/- 0,005 mm."
Itt jegyzem meg, hogy hallottam gépmûhelyben dolgozótól, hogy 78-ig is fúrtak, de csak verseny célra, de közútra nem ajánlott a rövid élettartam miatt...
Ki mit tud mennyiért fúrnak mostanság egy hengert?
Egyik ismerõsöm hasonló esetben visszakérdezett hogy nem inkább a bûnözõket kéne hajkurászni, mint az autóját szép állapotban tartani akaró autóst csesztetni?
No megbüntetett ma a sündõrség... pedig olyan szép nap lett volna. Külsõ sávban közelítettem meg a lámpás keresztezõdést, pont átváltott a lámpa a sárgára, de elõttem egy autó volt, így hirtelen a belsõ sávba irányjelzõ használatával átrántottam a kocsit. Ahogy a keresztezõdés közepébe értem láttam meg sündõr barátom aki már sétál ki az útra és int, hogy álljak le. Úgy megijedtem, hogy valószínû index nélkül 1 sávon áthúzva leálltam mögé. Ezzel kezdte köszönés után: Záróvonalon miért elõzök? Én vágtam az értetlen fejet (hozzáteszem jogosan) mert záróvonalnak a keresztezõdés azon oldalán nyoma sincs, szép szaggatott vonal van végig. Esetleg a lámpa elõtt a stop felfestéstõl vissza max 5-10 méterig ha van ilyen vastagabb vonal, de az nem záróvonal tudtommal, és különben is, én még elõtte váltottam sávot. Tehát ezt kivédtem. Erre õ: miért nem indexeltem. Mondom indexeltem, max a biztosúr nem látta. Erre õ: nagyon kötekedõs kedvében van ma. Mondom én nem kötekedek, de nem csináltam semmi szabályelleneset. Persze erre rögtön jött azzal, hogy ide õ mögé index nélkül, szabálytalan sávváltással álltam le, és hogy a dologról videófelvétel készült. Na ezzel megfogott, mert nem emlékeztem, hogy tényleg indexeltem e. Az irataim elkérése után már ment is jelenteni a központnak a szabálysértést, és közölte velem, hogy biz ez 10 papírba fog fájni. Kb 2-3 perc után visszajött, és megkért hogy tekerjem ki a kormányt valamelyik irányba. Gondolom a gumit nézhette, de mivel azon nem talált semmi kivetnivalót, ezt mondta: Tudja e ön, hogy szabálysértés az autó futómûvének szélesítése? Hol van beleírva a forgalmimba az átalakítás? Mondom neki ez nincs szélesítve, szabvány 13mas kerék van rajta. Mondom én úgy tudom, hogy a sárvédõtõl nem lóghat túl. De hogy forgatott! felnit nem lehet feltennni, engedélyköteles. (sima 13mas acél BMW kerék van fönt, brutális mi?) Mondtam megint, hogy ez szabvány 13mas kerék, és nem lóg túl a sárvédõn. Erre hátrament a hátsóhoz, és aszondja. De itt már túllóg! Mondom hol? Hát mert a perem kivan flexelve, és azért fér el. Hihetetlen. Kis vitatkozás után, egybõl jött a szokásos szöveg: beküldhetem hatósági mûszakira az autót, és majd ott eldöntik. Én erre azt mondtam, hogy inkább hagyjuk, van elég bajom. Közben meg gondoltam magamban, most boldog lehet a faxkalap sündöre, volt egy jó napja. Amúgy meg egyedül volt, szóval tanúja sincs. Ha meg kamu hogy videófelvétel készült a dologról, akár fellebbezhetnék is, amikor megjön a csekk. Csak az a baj, hogy alapból 5000Ft a fellebbezés, és mi van ha tényleg van videó, amit meg azért kétlek, mert nem láttam kamerát sehol, bár lehet messzebb vannak.
De befizetem egye fene, hadd örüljenek. Vannak tetû rendõrök bõségesen.
Annyira jó, hogy más sokáig keresgél nem talál. Én mérgemben gyártottam magamnak egyet két év hajkurászás után. Egyeseknek meg csak az ölükbe hullik :D
Egy kis történés mára: Megyek az úton, és a közelünkben levõ egyik fatelep mellett lett egy nagyobb teleknyi méretû szemétdomb. Az a szokásos, amit az országunkban lakó kultúráltabbik embercsoportok szoktak összehozni. Volt ott minden: Multicar darabokban, nehézgép alkatrészek, építési törmelék és többek között egy kiflibe hajlított 4T waresz. Megálltam és kíváncsiságképp benéztem az utastérbe, amibõl végülis ezt mentettem ki:
[justify]OK, írd meg a számod, és ha arra járok (de inkább elõtte) felhívlak. Most egyelõre nem kell semmi a gépezethez. A benzintankomat cserélem majd 24 literesre, de az már le van beszélve.[/justify]
Van ott több is :-) De ha jól sejtem akkor te valszeg Braxa kollégába botlottál bele. Ha jössz csörgess rám, és dumcsizunk. Priviben küldök számot. Milyen alkatrész kell a trabihoz?
[justify]Lakik ott a lakótelepen egy híres motoros, aki Zaporozsec blokk köré épített motort (és trike-ot). Elvitt Kunszállásra a mûhelyébe is, de még megyek hozzá, annál is inkább, mert van egy 24 literes benzintankja, amit örömmel elcserél az én 26 literesemmel. Akkor majd úgy szervezem, hogy összefussunk. Igen, igen, igen; a zöldnek ETR volt a rendszáma, de ránézésre olyan ember vezette, aki inkább szükségbõl mintsem örömmel Trabantozik.[/justify] [i](Módosította molyhos 2010.04.15. 21:48-kor)[/i]
Hátöööö, megnézném szüleim arcát amikor elfüstölöm a 4 fehércsíkos gumit, amivel 2 hónapot dolgoztam mire jó lett. Igaz nekem se lenne õszinte a mosolyom. :D Szóval soha! :D
Kétkerék, asszem a válasz adott. De mekkora fíling lenne a kürtkarikás hajókormánnyal egyensúlyozni a vasat... Áhh, ki kéne próbálni.:)
Na igen. Anno a debreceni Skodások egyik videoját láttam 120-assal körbe a körforgalomban az sem, volt semmi. Tényleg Balu mutass már azzal is egy kétkerekezést :-D
Azt nem is mondod, hogy nálunk voltál Erre jár Rio De Kiskunfélegyházán, azt még csak nem is szól jól van. A zöld az ETR-268, asszem 77-es darab lehet. Hát olyan nagy bõség itt sincs belõle. 4Tbõl többet tudok itt a városban, mint 2Tbõl. Mit csináltál egyébként erre?
[justify]Tegnap Kiskunfélegyházán jártam. Miközben 20 percet vártam valakire, két 2T is elment mellettem. Ebbõl az egyik egy 70-es évek végérõl származó zöld limo volt, kissé kopott állapotban. De akkor is! Nagy még a Trabi-bõség arrafelé. Kíváncsi lennék, hogy itt Pesten ha a Népstadionnál, a Hungária-Kerepesi keresztezõdésnél figyelnék, mennyi idõ múlva tûnne fel az elsõ 2T. Na de annyi türelmem azért nincs, hogy akár órákat is ott szobrozzak. Lényeg, hogy tegnap nagyon jól ment a gép. Igazi örömautózás volt, fõleg késõ este visszafelé, a régi 5-ös úton. Kár, hogy ebben a nyálkás idõben; csupa kosz lett a szépség.[/justify]
Tényleg csodálatos jószág. Pont azon gondolkoztam én is, hogy mennyit is kérhetnek érte. Ami még hagyján is lenne ha elfogadható árban adnák, bár kétlem, hogy túl olcsó lenne. És akkor még ott van az átírás minden hercehurcájával együtt. De jó lenne most egy lottó 5-ös :)
Gyönyörû darab. Nem hibaként említem, csak megjegyzem hogy valószínûleg az elsõ lökõs le lehetett fényezve, mert nincsenek rajta a gumibabák amik viszont hátul vannak, és a lyukakat borító mûanyagdugó le van festve, ellentétben a többivel. Nem von le semmit az értékébõl. G
Ha az enyém ilyen szép lenne... De lesz, sõt végülis már van egy majdnem ilyen szép, csak 6 évvel öregebb! :D Némi rendbeszedés után debütál majd a '80-as Lincike... :P
Naná, hogy megfordultam és jobban szemügyre vettem. Ami a papírra van írva igaznak tûnik. Alánéztem, meg a kerékjárati ívekbe, és tényleg nagyon egyben van. Egy két szépséghibától eltekintve (megrepedt mocitetõ, hiányos kormánybél) gyönyörû darab. És lehet valakinek ismerõs is lesz :)
Ott leszek barátnõmmel az tuti ;) Remélhetõleg az idõ is megjavul addig, most hétfõn éccakás mûszak után voltam Pesten anyagokért rengeteg helyen, és kikészített ez a fos idõ + a fáraccság. :(
Április 18-án vasárnap Dobogókõre megyünk egyet túrázni. Ha van kedvetek csatlakozni akkor 18-án reggel 9 órakor a szokásos helyen;
Szentendrei úti Auchan parkoló. Útvonaltérkép lesz (tervezés alatt). Ha esetleg lemaradtok STOPPONT-ok lesznek jelölve a térképen, ahol bevárunk mindenkit.
A szombati rendezvényünk zárásaként indul a felvonulásunk az OT-Expo-ra, illetve elõször az Expo szervezõinek jóvoltából felállított OT-Sokadalom pontra.
Kérlek benneteket, hogy itt a honlapon is terjesszétek ezt a programpontot is, a linkkekkel együtt.
Tavalyelõtt már kipróbáltuk a dolgot, nagy sikere volt. Az OT-expo szervezõi is nagyon várják Klubunk tagjait az eseményre. Remélem szép és látványos záróakkordja lesz ez a Tavaszi Találkozónak!
Még régebben is kérdezni akartam, de moast jutott eszembe. Trabant story címû könyv. 97-ik oldal. Feketefehér kép, gondolom én piros trabant lehet. Hanem a C oszlopon a szellõzõ középen van, ne mfelül. illetve 601X vagy 601K jelölés van rajta. Errõl ki tud valamit? Illetve van egy érdekes pápamobil szerû trabi is benne. Az meg a 69-ik oldalon.
Na nekem a kép szerinti vonalak szerint. A rövid vonal a talajtól a küszöb aljáig 22 cm, a duró aljáig 26 cm. A keréknél lévõ piros vonal a kerékközéppontjánál mérve (függõlegesen) talajtól a duró kerékdobperemének ívéig 60 cm.
Valaki legyen már olyan szíves, s vegye a fáradtságot, hogy lemérje a gyári kocsiján a korábban megadott méreteket! FONTOS lenne számomra! Elõre is köszönöm!
Ajánlom mindenki figyelmébe, ha netán elkerülte volna a figyelmét a fõoldalon:
[b]Közgyûlés: 2010. április. 16 péntek, 18.00. óra: XI. Barackfa u. 4. TWK klubhelység.[/b] Témák: beszámoló a 2009-es évrõl. Az éves programok menetrendjének, mûsorszerkezetének, lebonyolításának összeállítása. Honlap új szerkezetének megvitatása
Remélem minél több klubtag lesz jelen, hiszen rólunk van szó!!
szerintem ezek egyertelmuen 2T lampak. Ha megnezed a sarga lampaburak mogott a 2T lampatestek vannak.
Ez a makett made in china. Nekem is ilyen van KIZ muszerfalara ragasztva. szóval ezektõl a csájníz makettektõl ne várjunk sokat. Azok a dísztárcsák is érdekesek, a visszahajtott krómos lökhárítókról meg ne is beszéljünk :)
Szóval ez egy ilyen stilizált Trabant. Cseng Lí pont leszarta hogy ilyen autó nincs is. Mikor elkészült az öntõforma, ránézett a fotóra amirõl koppintotta, aztán eldöntötte, hogy "ponnyó"... [i](Módosította Andrew 2010.04.10. 21:16-kor)[/i]