Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
na ez a téma amitõl kikészülök én is hogy a nagyobb biztonság miért nem engedélyezett kicsiny hazánkban?mert hát egy minõsített bukócsõ életet menthet,lásd a német zöld púpos trabi kombit.ha abban nincs benne akkor ott biztos tepsi van. a másik a fék na ez miért? bele halnak ha egy öreg járgány nem 50 méteren áll meg hanem 25 alatt.vagy ahogy ti is említettétek a lámpa fõleg ha 6 volt + egy fasza mattult lámpa búra=szentjános bogár.én tudok olyan púpos trabiról ami ledes világítással rendelkezik na azt lehet látni. a sünik tisztelet a kivételnek mindenbe bele kötnek mi köze van a ledes lámpához???????????hol írja a kresz hogy az indexx fénye ledtõl vagy izzótól szátmazzon???????????én csak a szinérõl tudok hogy az van meghatározva meg a villogás száma.
Srácok van egy eladó kombi hátsó ülésem ülõlap hibátlan és a háttámlán a mûbõrt egy kicsit megszívta a nap de még használható. Ha érdekel keress meg árat megbeszéljük. Üdv Anti
Ja, és így kis OFF. Ha már így belejöttem. Mikor az APEH-nál dolgoztam, éppen a porta körül tébláboltam, amikor bejött egy idõs házaspár kézenfogva. A portával szemben volt egy "Új Magyarország Fejlesztési Terv" plakát. Az öreg ezt meglátva odafordult párjához: "Nézd mama, új Magyarország, de jó lehet ott!" Aranyosak voltak :).
Ezt a pótféklámpás dolgot nem is hallottam még :O. Én pont egy.két hete tettem a Trabiba, az ablak felsõ részébe, hogy jobban lehessen látni a fékezésem, fõleg mondjuk kamionból.
Hehe, errõl meg az sejlik vissza, hogy egy alföldi faluban azért bírságoltak a sünök, mert villogó biciklilámpát használtak az emberek... :D És KRESZ szerint csak folyamatosan égõ lehet - bár ez is objektív, a régi dinamós sem ugyanúgy égett, hanem pislákolva, erõsebb hajtásnál erõsebben.
Hm, az ABS-es dologról eszembe jut valaki... Úgy gondolta, 6 Voltos lámpája és indexe nagyon halványan látható - igaza volt -, ezért csináltatott egy LED-es lámpát (szakival). Most már nappal is lehet látni, de éjjel sem zavaró. Erre fel a sünök megbüntették, "Me' nem gyári".
Üdv mindenki szereztem a trabi 500-asomba régi müszerfalat keresek bele kapcsolotáblát meg ami még kell ehez a müszerfalhoz kérem valaki segitsen hol találnék trabi500@freemail.hu vagy kmogyi@freemail.hu
Nem kell katalizátor, és soha nem is kellett! A szokásos dolgokat nézd át/csináld meg, a fék, lámpák, iylesmi mindneképpen jó legyen, és ha tényleg pöpec akkor nem lesz baj... Szóval a katalizátort meg felejtsd el nyugodtan... Sehol sem kell.
Egyes intézkedéseknek egyszerûen nincs értelmük. Ezeket valószínûleg csak azért találják ki, mert a fejesek közül valaki jól jár a hatásukra. Pedig egyes változtatásokkal még javítható is lenne a biztonság.
Erre van 1 jó példa, a tacskóban és egyéb helyeken kapható, hátsó ablakba ragasztható kiegészítõ féklámpa. Más országokban még szorgalmazzák is az utólagos beépítést, de nem nálunk, itt elvileg szabályellenes. Az indoklás tetszik a legjobban: kikövetkeztették, hogyha páran beteszik ezt a plusz féklámpát, akkor a többiek (akiknek nincs) kevésbé lesznek észrevehetõk a kiegészítõ féklámpához szokott szem számára, tehát veszélyes (ebben csak az az érdekes, hogy amelyik autóban gyárilag benne van, az persze nem számít...). Hiába, ez Magyarisztán...:S:rolleyes:
Persze, ez így igaz, nem az intézkedés és a mûszaki ellen vagyok én sem, csak így egyre többen olyan módosításokat fognak elvégezni, ami nem feltétlenül ellenõrizhetõ. Motorbelsõ, váltó... ami még oké, hogy megvan vizsgán, csak a hülyegyerek a stopnál megállni nem tud vele. Így nem látom értelmét... Majd egyszer csak jobb lesz a helyzet.
Meg hát ott vannak a gyönyörû engedélyeztetések. Nincs az az isten, hogy egy ABSes fékrendszert bele tudj papíroztatni a trabantba. Veszélyes lenne? nem értem. Szerencsére ilyesmi vágyaim nekem nincsenek. Csak lassan tényleg azt értem, hogy az emberek átalakításhoz mért vesznek BMWt, Golfot. Mert ahhoz minden féle-fajta módosítás kivitelezhezõ, mert ahhoz minden meg van.
Trabi mûszakiztatásaal kapcsoaltban. hozzájutottam egy trabihoz 71000 km van benne nagyon pöpec állapotban van végig garázsba volt tartva. egyetlen dolog hibázik mindössze. a mûszaki vizsga. az autót még nem írattam át de mit tudtok a katalizátorral kapcsoalatban??? légyszi segítsetek fontos lenne mert szeretnék a forgalomba is közlekedni vele.....
Ez csak egy újabb pénzlehúzási lehetõsége az államnak. Vagy a vizsgabiztosnak. Utóbbinál valószínûleg megáll a történet. Nem kell aggódni, "csak" a pénztárcánk miatt. Nekem a legdurvább példám, az amikor egy Zaporozsec alvázszáma körül, 30x40 cm-es téglalap alakú kitüremkedés (hegesztés) volt a lemezen. Az adott vizsgahelyen szerintem az ilyen járgányokból élnek. :P Mondjuk vannak merészebbek is, amikor tényleges mûszaki hiányosságokat kendõznek el, de az már inkább idiotizmus. [i](Módosította Spityu 2009.12.06. 13:09-kor)[/i]
És egyébként is a magyar ember találékony.Erre valo az elözetes vizsga.De még igy is fogunk látni ezerketteseket,megrakva az utastér vassal,és a friss müszakis cimke a rendszámán!!
nem kötekedésnek de egy kpm vizsgán se megy át a tárcsaféked ha nincs tipusmódosítási engedélyed.ja és ha kell mûszaki mindig is lesz mert mindig vannak "szemüveges" vizsgabiztosok.
u.i.:egyik vizsgabiztos barátom is legendákat tud zengeni miket vizsgáztat.még sokat látott emberek is kiborulnának tõle.
Mindig felbosszantanak ezek az intézkedések.Különben nem változik semmi,(erröl napokig tudnék mesélni)pl.:zárt ajtos müszaki vizsga.Amikor elöször beszélgettünk(a "rokonnal") erröl,azt hittem vicc.Becsukják az ajtot,és még a tulaj sem lehet bent!De ha ismerös a vizsgabiztos nem is kell.Körbe kell fotozzák az autot az állapot miatt(dokumentálniuk kell)de ha mondjuk"repedt a szélvédöd,"pont amikor fotozzák az autot,nyitva lesz a motorháztetö,vagy pont akkor lép át egy szerelö az aknán a kocsi elött"véletlen".Illetve januártol az adatokat központilag birálják el,hogy megfelel-e.A vicc az ,hogy az adatokat!Én már láttam a volánnál,(oda kell hordja cégünk a teherautokat vizsgára)kicseréltek hátul mindent(dob szabályozva uj betét stb.)még sem volt jo a százalék beli eltérés a jobb ill.bal odal közt.Ekkor jön a "Jozsi"a szerelö.Röviden:Jozsi késik a bal oldal!És jozsi a a hátso forgo görgöt lábbal(!)bakancsban lassitotta miközben a kijelzön figyelte az értékeket.És érdekes modon jo lett!!Mindez idén 2009ben."Minden név illetve hely fikcio,bármely hasonloság a véletlen müve"
Ez megint félreérthetö.Ez nem az idöszakos vizsgára értendö,HANEM A KPM ÁLTAL AZ ÚT SZÉLÉN LEVÖ VIZSGÁN MEGBUKO AUTORA VONATKOZIK!Utána elviszed müszakira,és megint befizetsz állambácsinak az ocsmányirodába 8000ft(ha jol tudom és közben nem emelték ezt feljebb)a forgalomba visszahelyezés.Ez egyébként vonatkozik az egy évnél régebben lejárt vizsgáju autokra is,vittem már autot vizsgára(rendszám forgalmi minden ok)megkapta a vizsgát,mire a vizsgabiztos(amugy rokon)szolt hogy látja hogy kivan vonva a forgalombol.Nem értettem,hiszen minden papir nálunk,ö mondta hogy ez automatikusan történik a rendszerben,ha a vizsga lejárt és egy éven belül nem kerül megujitasra,csak menjek be az ocsmányirodába,8000és kész.(2006ban volt)Ugy is volt,semmi gond csak hát ugye 8000ft...Szerintem ez mos sem szol másrol,csak lehet hogy ez dij már kicsit több lesz..
nem kötekedésnek, de például így kihullanak az igényesen megcsinált, golf donorból megcsinált elsõ hûtött tárcsafékes trabantok is. Azért kíváncsi vagyok milyen változások lesznek, viszont tuti, hogy a vizsgaaknába már nem "csak" a 10 ezresek fognak repkedni...
legalább a sok hulladék rom kihullik. a rommárohadt autókra gondoltam elsõsorba amik hulla futómûvel fék nélkül rohangálnak és ezáltal minden közlekedõt veszélyeztetnek.
Nincs ezzel semmi gond. Ezzel szépen át lehet lépni azt a hülye szabályt, hogy autót csak bontási igazolás birtokában vonnak ki a forgalomból. Így ha ki akar valaki vonatni egy autót, elég "csak" megbuknia a mûszakin.
Más kérdés, hogy ha szopatják az embert a vizsgán és úgy tagadják meg a mûszakit, na az már más tészta...
Sziasztok. Ha valaki még csatlakozna a mikulás járathoz,10-óra körül már bent tekergünk a városban.06 209 609 228 itt elértek.Addig is mindenki fényesítse ki a cipõjét.:)
Bizony, keményen elszabták(pedig milyen gyönyörû, full gyári Trabant hang ). Mondjuk a Babinak is furcsa bogár hangja wan, mikor Csoki elõször beízirájderkedik... [i](Módosította madogery 2009.12.05. 08:44-kor)[/i]
Hali! Múltkor valaki valamelyik találkozón megkeresett hogy már nincsen a kifejezetten Trabiba gyártott gumiszõnyegekbõl mert régebben volt pár garnitúrám csak mire felvette velem a kapcsolatot addigra nem maradt! Találtam mégegy szettet ha magára ismerne az az emberke és érdekli privátba szóljon!
Kicsit visszaolvasgatva a minap történeteket, úgy belegondoltam, milyen lehet egy részeg trabant, mikor nikotintapasszal a kerekén dalolászva megy hazafelé... Csak úgy odaáll a garázs elé, és lazán berúgja az ajtót? :-D
Keresek olyan kábelköteget, ami az alapjárati vezérlõre csatlakozik, valamint krómozott kilincsekbõl egy kombira való garnitúrát. Megvenném, ha van valakinek elfekvõben. Mélcímem: fonailkukacyahoopontcom
egy kis segitség kéne a jó múltkor valaki belinkelt egy internet címet egy trabi találkozóról csak egy pár trabant volt ott és volt köztük egy 4t trabi belülrõl volt róla egy pár foto régi 2t müszerfal volt benne vw km órával na ezt keresem már egy hete de nem találom elõre is köszi