Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Fél literért mégcsak nem is "gyanúsan" olcsó! Az 800 Pezó! Egyszerűen csak olcsó. Annak megfelelően xar is szerintem. A piros színű Midland olajat és a kék Fina olajat próbáltuk mikor hollandiába vittük a 8 Trabantot akkor 1200 körül vettük ezeket. Ma sem lehet több ez 1500 Forintnál. A kipufogóvégek eszményien szárazak voltak, a kocsik nagyon élvezték, pedig 1:50-nél picit hígabbra is kevertük az Érchegységet elhagyva, ahonnan már sík út vezetett tovább, nem terhelve a kocsikat. De ha jobb Scooter olajat keresünk, vagy kedvezménnyel szerzünk be valami nagykerben, akkor is ennyi körül megáll 1 liter jó olaj. Majd megint utánanézek. A Castrol TTS lenne a legjobb de az tényleg drága, 2000 felett lehet literje. De vannak kevésbe prémium Castrol 2T olajak, amiket lehet venni. Ilyen olajat ne önts soha a kocsiba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha már mindenképp kárt akarsz magadnak és a környezetednek okozni, ha mindenképp büdös füstöt akarsz látni, akkor döntsd ezt a tecsós olajat egy kupac jól átázott avarra, hogy hamarabb meggyulladjon. Így némi (kétes) haszna is lesz eme terméknek:D
[justify]Ma voltam TESCO-ban és láttam nagyon olcsó 2T olajat. Gyanúsan olcsó volt; 400 Ft/flakon (1/2 liter). Valamo VIP Car kft. Gyártja Kiskunlacházán. Kísérletképpen vettem egy flakonnal, talán nem teszi tönkre a gépem. Van valakinek tapasztalata erről a csoda olajról?[/justify]
Most már nem agyalok rajta, mert megszűnt a probléma. Egyébként a HB-s karbik azért is jobbak, mert kanyarban nem szarakodik, legalábbis annyira, mint a H 1-1.
Előre is köszönöm! Ha lehet, akkor a képek között legyen motorkép is, pl az olajnyomásgombák helyéről, a gyújtás/alapjárat elektronikákról,a csövekről, azok honnan/hová tartásáról. Csőből van elég, és gondolom nem mindegy, mi hova megy. A te géped biztosan eredeti, szeretném mintának használni. A csomagtartó és érdekel, mi hogyan volt eredetileg. R.
A porlasztót kipucoltam olyan szinten, hogy az ismerős aki látta azt mondta, hogy utoljára ilyen tiszta a gyárban volt. Szerintem valami gyújtás-elektronika gondja lehet.Jó lenne egy etalonként használható Trabit találni a közelben (Székesfehérvár), akiről leellenőrizhetném a kábelek helyes kötését. tudom, van kötésrajz, de sokkal könnyebb lenne a másik megoldással...
a rángatás a karbi miatt lehetett amikor elbillen a benzinszint akkor szokott"dadogni" a motor ilyenkor kevés a benzin egy magasabb benzin szinttel lehet kompenzálni vagy egy komolyabb karbival aminek nem olyan az úszója mint a trabantnak hogy erős kanyarodáskor elzár.
Az enyémben 133000km van nekem most lett elosztófedél és rotor csere és megoldódott a rángatás problémám, S ki lett cserélve a váltóm és az egész kuplung(tárcsa+szerkezet) A szerkezetben szét volt törve az egyik összefogó patent amit abszolut nem lehetett hallani út közben. A régi váltómnak a kulisszája is ki volt kopva. A mostani úgy működik mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Szinte úgy szippantya be a sebességeket!:D:D:D
Az enyémben 34.000km van. Az általad leírt dolgok nálam is jelentkeznek: rángat a motor (egyesben és ha csak "érintem a gázt" pl. lakott terület 4. fokozatban.
Küldenél képeket a járgányodról? A motortérről főleg, sajnos pár szerintem nem a gyári megoldás, ezeket szeretném kiküszöbölni. Persze a többi is érdekel. 18.000km - irigyellek! Most fogom az összes vákuum, benzin, olajcsövet cserélni, mert gyáriak és szétrepedtek... :(
A címem: szurkefules@gmail.com Remélem kapunk segítséget,kevés trabis fórum van.
Én is hasonló cipőben járok, mint robi91. Én is egy alig használt combi 4T Trabi tulajdonosa lettem. (18.000 km, idős házaspáré volt, garázsban tartották)
Sajnos a következő problémáim vannak: - nehezen veszi be az egyest és a hátramenetet (az szokott segíteni, ha kinyomom a kuplungot s újra próbálkozom) - sokszor érezhetően rángat a gép, holott nyomom a gázt ha leveszem a gázról a lábam méginkább rángat, holott a sebesség elég lenne a fokozathoz
Ha tudnátok tanácsot adni, hogy mi lehet a gond megköszönném. (Egy éve van nálam a gép,a problémák most jelentkeztek. Tavaly volt ékszíj, vezérműszíj, osztófej csere, elvileg megbízható helyen.)
aki még nem unja a Tabant nt-s híreket képeket azoknak újabb képekkel : [url]https://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/09/15/zsenialis_az_uj_trabant/[/url] néztétek a kormány váltót? 2 állása van csak
egyébként belegondoltam 30 millió euró nem is sok 7,5 milliárd forint az semmi egy ilyen ágazatban 10 millió eurót simán adnék rá (ha lenne:) bár biztosan benzines vagy hybridest csinálnék
Hú öcsém, Te bátor vagy ! Én nem mertem berakni ide a cikket, csak a Wartburg topicba. :-) Remélem a moderátor bácsik megenyhülnek ha elolvassák a cikket és elfelejtik letépni az arcod :DDDDDD
Felejts el az egészet!! Az összekötőcső csak vezeti a gázt!!!A rezonanciát az első és a hátsó dob befolyásolja!! A rögzítetlen dobnak semmi köze a kipufogórendszren belüli gázlengéshez!!!!!!!!!!!!!!
Egy szép állapotú 1.1-es kombi Trabira tettem szert, A még eredeti jó állapotú küszöbön van egy pici átrohadás (kb 2 cm vékony csíkban)
akkor a miénk is ilyen szép állapotú uhh iylen olajnyomásos nekünk is volt gomba csere és vezérlő csere lett a vége
elmodásod szerint a kocsi hosszabb időt állt egyhelyben valszeg meg kell nézni a váltónál a rudaz csatlakozást lehet ott szorul valami esetleg zsírzási gondok
A régi váltónknál már a mézesbödön kanál szintre szétkopott lógott könnyen is járt szóval lehet ez a normális nem kopott verzió
jó lesz ha nézed akkor a gumiharangokat is mert akkor az is elöregedett boltot nem tok mondani mert mi itt a saját városunkban szinte mindent be tudunk szerezni helyi autós bolt ennyi
nem értem hogy a faszba ázik be egyeseknek, péntek volt már a gyárban vagy mi szösz
Persze, a két lengés nem ugyanaz, a gázok hosszában nyomáslengenek, én úgy értettem, hogy ezt a nyomáslengést befolyásolta az ugráló dob. De persze az is lehet, hogy az összekötő csövön keresztül a motorra gyakorolt mechanikus hatás (rezonancia) miatt volt a rángatás.
Egy szép állapotú 1.1-es kombi Trabira tettem szert, ami sajnos noha kevés kilométerrel rendelkezik, hozza a szokásos hibákat. Ezek elhárításához szeretnék segítséget kapni tőletek.
pl. hullámzó hideg alapjárat, ki-be kapcsolgató mágneskapcsolóval (fordulatszám alapján kapcsolgat???). Alapjárat van, melegen stabil, hidegen hullámzik. pl. olajnyomás lámpa indításnál kb 5-6 mp-ig ég, gurulás közben néha melegen is kigyullad. pl. akadozó sebességváltó, a kuplung kiemel, könnyen jár, a váltás mégis nehézkes. pl. beázás, ebből induló korrózió + első lengéscsillapító tornyoknál megrepedt gyári tömítésanyag. pl. összes gumi cucc (vákuumcsövek,kartergáz leválasztó csövek stb) szétrepedése
pl. 100km/h-nál ráz a kormány (ez nem "szokásos" trabi hiba :)
Az olajgombák (2db) milyen sorrendben vannak a motorban? Vezérműszíj felől a közelebbi a fekete/nagynyomású (vezeték színe?) az elosztó felől barna/kisnyomású (vezeték színe?)?
A még eredeti jó állapotú küszöbön van egy pici átrohadás (kb 2 cm vékony csíkban), ez hogyan javítható? Küszöböt nem szeretnék kompletten cserélni.
Hirtelen ennyi...persze lenne még rengeteg kérdésem. Bújom a netes trabi leírásokat, kötésrajzokat, nem csak lejmolni akarok.
Alkatrészeket hol lehet normális áron, jó állapotban beszerezni?
Nem valószínű, hogy ez okozta volna. Anno, amikor - gyakorlatilag - hátsó dob nélkül mentem 40km-t, minimális teljesítménycsökkenésen és a hangzavaron kívül semmit sem tapasztaltam.
Pont ez a lényege a "Ninauszdobnak"! A kúposvég segítségével változik a gázlengés, teljesn öblít a motor, nem marad élégett gáz a hengerekben! Így tud növekedni teljesítmény szinte elhanyagolható fogyasztás növekedés mellett!
Hogy jártam, emberek! Régebben írtam, hogy úthibákon elkezd rángatni a gép. Tegnap végre felkötöttem lógó hátsó dobomat, és láss csodát, megszűnt a rángatás. Lehet, hogy a gázlengést agyonvágta?
Általában rugalmasak, legalábbis többször megkérdeztem ilyen esetben és mindig azt írták, hogy semmi akadálya. Postaktsg. jellemzően 10-50 euró között, súlytól függően.
Az a baj hogy az aukción belül meg van adva a régió:Németország.Így elvileg esélytelen lenne.Már csak 4 nap van hogy érvényes licitet tudjak tenni rá.Pont a legutolsó percekben szeretnék rá lecsapni.Csak sajnos nincsen Ebay hozzáférésem.
Szépestét mindenkinek! Új vagyok itt nemrég regisztráltam.A segitségeteket kérném.Az ebayen találtam valamit és azt szeretném megvenni.Mert már évek óta vadászok egy ilyenre.És most végre rátaláltam.De sajnos az eladó csak országon belül (Deutschland) adja fel az árut.Aki tud németül és van hozzáférése az Ebayhez az kérem jelezzen nekem mihamarabb.hálám üldözni fogja egy életen át:)