Ez utángyártott szerkezet, új típusú, 601. Annak az izének Trabantnál rajt kellene lennie a rugók végén. A rögzítést ne kérdezd, azt sajnos nem tudom. Az utángyártott egyébként jellemzően a lapoknál szokott eltörni. Mármint letörnek a rugólapok. Javaslom, kutass gyári után. Lehet akár használt is. Tedd le a földre, ha szépen kiemel, amikor rátenyerelsz a közepére, akkor jónak mondható. Nyugodtan használhatod a régi típust is.
Tárcsánál szintén használhatod a fixet. Ha rugósat építesz be, akkor az gyári legyen, ugyanis az utángyártott (valamely típusából) előszeretettel ki szoktak hullani a rugók. :)
A kérdésre válaszolva: szerintem külön nem lehet szerezni sem a letört részt, sem azt, rugóval. Csak komplett szerkezetet. Esetleg nézd meg, hogy a nyomok alapján hogyan volt rögzítve és próbáld meg helyreállítani. Sajnos képről nem tudom eldönteni, hogy beakasztva volt-e vagy hegesztve. A hegesztést mondjuk kizárnám, mert rugózáskor mozognia kell. Szóval szerintem az a 6 db fül fogja oda, amiből 1 fel van hajolva a képen. Szedd szét a szerkezetet, próbáld meg visszarakni a közepét és amennyire tudod, nyomd rá a rugólapra a füleket. Aztán döntsd el, hogy szerinted kibírja-e a percenkénti 5000-es fordulatszámot. Ha igen, beépítés, ha nem, mehet a MÉH-telep kupacra.
A szerkezetet (gyári esetében) úgy tudod szétszedni, hogy egy kis huzalt kell kiakasztgatni körkörösen a szerkezetről, ezután lejön a rugós rész a nyomólapról.
https://www.ostmobil.hu/wp-content/gallery/tr601_valto/IMG_0018.jpg
De a tiedén nem látok ilyet, talán úgy van hozzá szegecselve 3 füllel, mint itt:
https://thumbs.picclick.com/00/s/MTYwMFgxMjAw/z/mLkAAOSwARZXpBdH/$/Trabant-Kupplungsautomat-_1.jpg
Viszont akárhogy is nézem, hozzáférni a szerkezet szétbontása nélkül is a középrészhez belülről. Szóval igazából emiatt nem is kell szétszedni.
Utóbbi képen kicsit érdekesen vannak a rugólapok, némelyik alul, némelyik középen van beakadva. Lehet, hogy így kell lennie nálad is, nem tudom. A nyomokból próbáld meg eldönteni.