Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Próbáld meg a motorelektronika cseréjét. Kérj egyet kölcsön egy olyan Trabant/Wartburgból amelyikben jó az alapjárat és nézd meg. Nekem is csinált ilyet a 4T trabim.Egy ideig egyszer volt alapjárat, egyszer nem aztán totál kihalt belőle ez a funkció. Na ekkor tanul meg az ember 2 lábbal 3 pedált kezelni. Amúgy miután kicseréltem az elektronikát jó lett. Azt hiszem az 5 pólusú vezérli az alapjáratot.
Kösz a kielégítő választ :). Sajna most kasznyisnál van a kocsi, így nem tudok vele foglalkozni. Mindenképpen meg szeretném csinálni fényezés előtt. Ha valami gáz van akkor majd felhívlak ha nem baj.Jóestét
Valószínűleg függőcsapszeg és kerékösszetartás a probléma. A függőcsapszegeket ki kell tisztítani, ha kell perselyt cserélni, így már könnyű lesz a kormányzás. Ha a hiba ezután is fennáll kerékösszetartást is kell állítani. Nagyobb összetartás hiba esetén az adott oldali gumi jobban is kopik. Szerintem ezzel van a hiba.
Másik téma ill. egy kérdés: Maruti és a Trabant felninek ugyanaz az osztóköre? Ill rámegy a trabi felnire a maruti virsligumi? Bocs ha marhaságot kérdezek de van itthon az is hátha valakinek jólenne.
Hali tothpeter! Nem csak azért adod el mert rengeteg problémád volt vele amit itt a fórumon is emlegettél mindig és belefáradtál? Emiatt ne add el! Vagy már meg is vetted az új járgányt, ha igen mire esett a választásod? Üdv.
Ez megint olyan dolog, azt mondd amit akar. Egyetlen szem rozsda sem volt az utastérben, egyedül a bal kerékdobnál egy kicsi. Ncces lesz az ár 65eFt+az anyagár amit vettem, de legalább normálisan meg lesz csinálva. Muterodtól meg bocs. Ne ígérgessen neki időpontot ha nem látja a dolgok végét.
Mazsi, anyum miattad nem tudja vinni a kasznishoz a kispolskit, mert megcsúszott időben a tiéddel, állítólag majdnem kettétört :). Amúgy, nekem is kellett volna küszöböt cserélni (mint láttuk), de majd legközelebb.
Aha értem köszönöm! Érdekes, mert csak nagyobb sebességnél mondjuk úgy 30 40 fölött érezhető ez amit mondtam, ezért gyanakodtam a kerékre. Köszönöm segítőkészzszssszzsségedet :)
Meg kell zsírozni a függőcsapszegeket, ha így sem jó, akkor szét kell szedni és meg kell csiszolni, majd zsírozni. Nekem is így lett jó, előtte nehezen lehetett tekergetni.
Sziasztok! Van egy 2T trabim, és következő vele a problémám. A kormányt könnyebben tudom balra fordítani mint jobbra, tehát kevesebb erővel tudom fordítani balra, mint jobbra. Lehet ennek oka a rossz kerékbeállítás? 1 hónapja vettem őt :)
Van 1 4T trabim. Minden szép és jó de valahogy az alapjárat sose az igazi van amikor van van amikor nincs. Már legalább 2-3 karbit tettünk mindig ment vagy 2hétig de utánna megint csak a kinlódás volt, takarítjuk is. Lehet máshol van a probléma? Nagyon fontos lenne minnél hamarabb rájönnöm mert jövöhéten költöznöm kell miskolcra mert kezdődik a suli:S Bizonytalanul meg nagyon nem akarok elindulni hogy most lehet megáll vagy valami. Valamint szerintetek ha üzembiztos akkor be lehet vele vállalni egy 70 km-es távot mert annyira lakom Miskolctól???
Minden választ hozzászólást várok ja és jó lenne konyhanyelven mert annyira nem vágom ezt a témát.;)
Sziasztok, szeretnék egy nagyon nagy kérdést feltenni tegnap probálkoztam ezzel a kérdéssel, de több kéz több erő. Következő volt cserélve nálam dugattyú minden, tegnap elkezdett olyat csinálni hogy pöccre beindul, minden klafa, de közepes fordulatnál elkezd picit rángatozni az auto, ezt végig csinálja 3ig aztán ha 4esben leveszem a lábam 1-3 kocannásos hang utána semmi. Ja és ami még nem tetszik füstöl de nagyon a kipufogó. Okés h füstölnie is kell de nagyon füstöl. Kaptam infot gyertyáról h lehet h az a baj de hátha tud még valaki jó 5letet adni. Ja és kegyetlen lusta a gép. Segitségeteket előre is köszönöm.
Igen, ez az egy tankra jutó megkergetés kötelező. Sok mindent pucol, ami nem oda való. Hirtelen, hosszabb távú nagyobb vákuum, magasabb hőmérséklet, ami a nehéz karteranyagot lazítja, az esetleges enyhe kokszdarabokat az égéstérben oldja.
Mindenesetre tényleg csak gratulálni tudok ahhoz a városi fogyihoz.
Most 57000 van a km számlálóban, én januárban volt két éve, hogy vettem, azóta ~35000 km-t mentem vele. A melegedéssel tavaly nyáron volt gond, mert hol kapcsolt a venti, hol nem, de akkor sem ette meg a hengerfej tömítést, de biztosra menve kicseréltem benne. Nem melegszik városban sem, csak ha nagyon sokat araszolok, de akkor is a második zöldbe megy bele, de kapcsol a venti, s visszamegy az első zöldbe. Nem szegény a keverékem. S nagyon jól megy a gép. A titok nekem abban rejlik, minden héten autópályázok vele vagy 10km-t, s ott meghajtom egy kicsit 100-130-as tempóval. Mert ha ezt nem ejtem meg, ellustul, s olyankor kezd jobban fogyasztani. Akkor nem is kicsit, volt olyan, hogy két hónapig nem voltam csak városban vele, s olyankor fogysztott 8liternél is többet.
Ha nagyon hülyebiztosra akarsz menni, akkor 4ütemű varjúmotor(igen, a wartburgra gondolok), vagy 1,4s VW motor (polo, golf). Bár az egynégyhez is lehet kell hággeszteni egy bakot.
Szeretnék a trabantomba motort cserélni milyen motort ajánlotok mit a legkönnyebb és legegyszerűbb belerakni! kasznihoz hozzányúlás kizárva mert most volt kasznizva a 601-sem
Szevasztok kollégák.Olyan kérdésem lenne azokhoz akik voltak idén a 3. miskolci találkozón,hogy nincs meg valakinek a felvonulásról a külső videó?Nem baj ha nem az egész csak a wartburgokról is elég lenne.Aki tud ebben segíteni vagy itt vagy a wartburg853@freemail.hu címre dobjon már egy üzit.Előre is köszönöm.
Hát laszlo, akkor neked bizony nagyon faszán el van találva, őszíntén szólva szerintem te nagyon tudhatsz vezetni, vagy legalábbis úgy használod a kocsit ahogy a legjobb neki. Viszont egy kis minimális frusztráció van bennem azzal kapcsolatban, hogy nem fordulhat-e elő az, hogy túl szegény a keveréked? Mondjuk tőled nem hallottam, hogy melegszik, meg hogy megevett volna HF tömítést. KM mennyi van a gépben? Csak mert ha sok, akkor biztos semmi gond.
Fater mellett mutattam, hogy hogy megy ez, aztán váááó meg csak nézett, aztán egyszer túlhúztam a kettest(ahhoz, hogy 3masba be tudjam tenni) és enyhén, éppen hogy hallhatóan úgy roppant bele a hármasba, apám meg NESZÓRAKOZZÁMÁ :D. Hát igen, ezt különórán kell megtanulni, meg fontos az is, hogy ne legyen kb. 3 féldisznó a kocsiban, mer úgy sokkal hamarabb megérzi ha rossz a fordulatszám tartomány. Amúgy jó érzés "érezni" a gépállatot, meg ahogy lényegében beszívja a helyére a váltót :D.
nem sokféle gyertya volt benne, de mind kormos volt mindig. nyílván az lenne a legjobb, ha műszerrel állítanák be a gyújtásszöget. kösz a segítséget :D
Az már cserélve van egy ideje, kiválóan működik. a gyújtásszög viszont csak fülre van belőve, ami nem a legjobb. Ráadásul köv héten zöldkártyáztatni kell a gépet.
Szeva Jurij! 1.1-es trabi ami neked van? Ha igen,akkor nézd meg a vákumos gyújtáselőszabályzót! Ha 1.1-ed van,akkor majd mondom,hogy hogyan kell. Cső!!!;)
Én most néztem, Alsóörsre, 7-es úton 17L-t zabált.(igaz ebben 1-2 elb*szóka is benne wan, de nem sok) Mi lett wolna, ha nyomom is neki?! (gyári, alapméretes konstelláció)
Hazafelé detto. Nemrég raktam össze, egyedül a benzinszintet nem néztem, lehet ez a ludas.
Általában városban járok (pesti vagyok, pesten dolgozok), s tankoláskor nullázom a napiszámlálót. Általában 350-360 km után tankolok, s akkor szokott belemenni 21-22 liter. Tléen kb egy liter pluszba.