Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Legyen rendben minden futómû alkatrész, annak nem annyira számít a távolság. A motor... hááát... ha már emelkedõk, akkor vigyél magaddal hengerfejtömítéseket, meg szerszámokat. Az emelkedõn való elerõtlenedés számomra sem ismeretlen, nem tudom, mi okozza. Szerintem szimplán annyira felmelegszik, hogy ilyenkor elkezd megszorulni. Vagy a gyûrû csere megoldotta? Tartalék gyertya szintén legyen, esetleg még ékszíj, pótkerék, emelõ, 10-13-17-19-es kulcs, csavarhúzók. Egyéb tartozékok, amiket az adott ország megkövetel. A 2T egyszerû, mint a faék, de ha valami gondja van, akkor általában mûködésképtelen. :)
Tanácsot szeretnék kérni tõletek. Vettem egy 12 voltos 2T-s Trabit 6 hónapja, amit nagyon megszerettem illetve belebolondultam és szeretnék kimenni vele külföldre, mert jelenleg kint dolgozom, 1500 kilométerre Belgiumban. Szeretném a tanácsotokat kérni abban, hogy mit kellene rajta átnézetnem és mit kell beszereznem pótalkatrészt, ami menet közben meghalhat benne, mert nem kis útról van szó. Elõször a gyûrûket cseréltetem benne, mert nagy part után annyira bemelegszik, hogy erõtlen lesz a motorja (persze Ausztriában és Németországban nagy partokból nincs hiány... Attól kicsit tartok...), bár a 60-km/h simán megy utána is (part után sík terepen), de akkor már érezhetõ a gyorsulási különbsége. És természetesen az átfolyásjelzõ is többet mutat olyankor. Bükkszentkereszten voltam a múlt héten vele és az ottani emelkedõ miatt 40 km/h volt a max, 3 személlyel. Nekem ez is elég volt, de szerintem örülhetek is ennek a teljesítménynek ilyen gyûrûkkel. De szerintem nem is lett volna jó neki tovább pörgetni.... A pályán természetesen nem 110-el mennék, mert ugye nem egy erõmûrõl van szó, de nem érdekel, hogy hosszabb az út vele. 1 napot számoltam durván, de ha több sem zavar... 6 hónap alatt 3000 kilométert mentem vele eddig gond nélkül, gyertyacsere nélkül. De most ez tényleg komoly út lenne. Átlagosan 70-el megyek vele városon kívül. Elõre is köszi a tanácsokat!
Azért írtam hajtómûvet, mert ugye egy egységben van a trabicseknél a váltó és a differenciál.
Tegnpa megint mentem vele, a szint a piros mûanyag csavar alatt volt kicsivel és megintcsak ontotta magából az olajat, ha haladtam vele ! Egy helyben állva néztem, ha elkezdd pörögni a motor, akkor azonnal emelkedik az olajszint és jön fel a szuszogón !
Sok lenne benne az olaj ?? :S
A gépkönyv szerint 1,2 liter kell bele. Úgy tudom, hogy a piros mûanyag csavar a váltóház tetején, oldalra, az a szint ellenõrzõ, azzal kell az olajnak egy szintben lennie. Az az 1,2 liter, vagy az bõven az alatt van és nem jól tudom a dolgot ? :S
Üdvözlök mindenkit! Hatvani Laci vagyok és röviden annyit rólam,hogy eddig játékboltban kapható Trabantokat alakítottam át különbözõ tuningokra,(pick-up,limuzin,cabrio stb) de most vettem egy igazit végre és szeretném átalakítani. Elsõ kérdésemaz lenne,hogy bele lehet e tenni egy 1.3-s Fiat Uno Turbo motorját,futómûvvel együtt?Persze ehhez megfelelõ váz erõsítés is lenne.Szeretném még úgynevezett "gullwing" ajtóra építtetni.Szerintetek ez kivitelezhetõ lenne? Köszönöm a válaszokat! További szép napot mindenkinek!
Másra, mert az a motort érinti, de nekem a hajtómûvel van a problémám, az pedig független olajozásilag a motortól, ráadásul még a kuplung is közöttük van. Azért köszi !
csao. Lehet butaságot irok, de nekem egyszer a kartergäzcsövekkel, meg a szûrõvel volt gond, aztán olajcsere stb, és a karburátor azota száraz. Vagy teljesen másra gondoltam? :)
Következõ a problémám ! Adott egy négyütemû trabicsek, ami a hajtómûvébõl a szuszogón át nyomja kifelé az olajat !!
Majd az össze olaj elfolyt már, aztán újra töltöttem, de megintcsak elkezdte kinyomni, a szuszogó melletti mélyedés szinültig van a kinyomott olajjal, ami folyik lefelé, pont a kipufogóra, oltári kék füstöt produkálva !
A szuszogót mengéztem, átfúlytam, átjárható teljesen.
Mi lehet a baj ? :rolleyes:
Igazából már régóta csinál ilyet, csak kis mértékben, mindíg csak egy kicsi folyt ki.
Köszi a választ. Két helyrõl kaptam árat egyik 8500 Ft után gyártott de új, és 7200 Ft után gyártott az is új, és az erõsebbik. Na most még kell majd fékcsõ is azt mondták, ha nyitva lesz az legyen cserélve, meg amúgy sem baj ha le lesz így 23 év után :D Kezelni kell valamivel, mielõtt elviszem a kasznishoz? És ha ki lesz cserélve, rendesen alvázvédõzve mennyit bír majd ki? azért egy 10 évet kibír nem? :P
Voltam ma egy helyen, láttam egy régi Trabit, kombi, alu kilincsekkel, gömbölyû lökösökkel, piros tetõvel, persze ez elég ratosan néz ki már jõ pár éve kint állhat szerintem, majd rákérdezek nem eladó e, ha valakit érdekel még képet is csinálok majd aztán feltöltöm. Nekem is jó lenne, de ha érdekel valakit aki fel tudja újítani vagy valami annak nagyobb érték mint, hogy levegyem róla a lököst meg ezt azt a többi meg daráló...
A hattyúnyak kombinál és limuzinnál ugyanaz. Ebbõl gyári újat találni, háááát. Én õsszel vettem egy fickótól 15000-ért, aki a Racing-on hirdette. Azt mondom, hogy vagy beépítem majd egyszer a kocsiba (ne kelljen...), vagy ezzel fognak eltemetni. Ritka, mint a fehér holló. Legalábbis itthon biztosan. Az viszont számomra teljesen érthetetlen (ezt már korábban itt is írtam), hogy az ebay-en vagy német webshopokban a magyar utángyártott áráért (~10-15ezer) találni gyári újat. Keress rá az ebay-en a [url=https://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-trabant-quertr%C3%A4ger/k0]"trabant querträger"[/url] kifejezésre. A gyárit onnan lehet megismerni, hogy a közepén elõl és hátul van egy kis fül. pont a közepén, a bölcsõ két karimája között.
Ha jól értem ide az alvázszámot kell írni, ami ugye a tûzfalon van, de arra nekem nem hoz semmit csak kérdõjeleket. Megpróbáltam a doblemezen lévõ számot is, arra egy '75-öst hoz, de az enyém '80-as...
Tegnap voltam karosszériásnál, a következõ problémám lenne, Hattyúnyak csere, kicsi rohadás a küszöb mellett, sárvédõív végén egy kis luk.
El is vállalnák csak egy hattyúnyakat kell kerítsek, nekem Trabi 4t kombim van, ehez valakinek van ilyen jó állapotú eleme? Ha van eladná nekem? Ha nincs merre keressek? Magyarországon láttam a Báró-ker, és a Zsombi webshopban Honnan érdemes vásárolni?
Ha sehol nincs azt mondták megoldják, de jó lenne egy gyárit bele rakni :)
No megvettem a trabikát, átmenetileg ki lesz vonva a forgalomból, egyenlõre kicsinosítom ahogy tudom, nem tervezem bántani :). Az ajtókárpitot amit bolhák fognak, hogy kell levenni? Nem mertem feszegetni mert jó erõsen fogja, gondoltam biztos van valami trükje, és inkább megkérdezem. Másik trabin csavarokkal van rögzítve :D A két autó között 6 hónap van, egyik 03 87 másik 09 87.
Ez semmiképp sem donor. Lehet finomítani rajta, meg egy kis futómû átnézés, de vigyáztak rá így a képek alapján. Ráadásul gyári motor lehet benne + tranzisztoros (bár az akkor már volt), úgyhogy ez egy kincs. Én nem berhelném, max beszereznék hozzá minden karosszéria elemet, hogyha baj van, akkor lehessen ügyködni. Nekünk szét volt rohadva a '89-es, és úgy levitt minket a Balatonra, még öten is ültünk benne. Szegény most ott rohad egy telepen a hasára téve, ugyanis õ tényleg donor állapotban volt.
én úgy tudtam '86-ig volt hátul is laprugó, mondjuk hónapot nemtudok, de végülis ha nagyonéveleji forgalombahelyezésû akkor lehet. A képek alapján nem annyira vészes, a donor állapottól azért még messzebb áll :)
A ti véleményetekre is kíváncsi lennék. 87-es 99e Km-es trabiról lenne szó. képeket rarban csatolom. Beülve elég puha a rugózása, 4-5 tekerés után szivatóval beindúlt, alapjárat nem nagyon volt, 1 éve állt az autó mielõtt most be lett indítva. Megér fél száz ezer forintot, mert nagyon szeretném megvenni. Felújításra rossza esetbe saját trabimhoz donornak. Hangja elég tompa, gyenge.
Kedves tõled!:) Ha már a 26. szülinapomon vesz el akkor én meg ezzel szeretném meglepni egy trabanttal és kicsi kocsizással ésa felejthetetlen üzemanyag szaggal és az elmaradhatatlan trabi hanggal:)Remélem örök emlék lesz ez:)Ésszerintem állati képek lesznek róla,meg mosolyt fog csaklni mindenki arcára az utcán bárki aki lát minket és melegség lesz a szívben.Meg az elmaradhatatlan trabant életérzés is ott lesz!:)Meg legalább nem valami flancos verda lesz vagy limo vagy hintó,bár jó lenne ezek közül is valami de ez aztán egyedi és megismételhetetlenül jó lenne,fõleg ha a másik felednek okozol vele örömet:)
Elõször is gratulálok az ötlethez! A párod irigylésre méltó helyzetben van, hogy ilyen fondorlatos tervet eszeltél ki:) Nekem jelenleg még tart az autó felújítása, bár már a vége felé közeledik. Pont június közepére pedig egy németországi túrát tervezek. Lehet, hogy ettõl függetlenül pont jó lenne, de hitegetni nem szeretnélek. Tehát még bizonytalan. Arra viszont mindekit biztatnék, hogy gondolja át a lehetõségeit, ugyanis szerintem ez egy tényleg nagyon tuti kezdeményezés, le a kalappal!
[i]"Itt nincs Trabantos élet!"[/i] - Hát nagyon kevés van nálunk is az utcán, autósboltban egy-két cuccot tudnak rendelni Kecskemétrõl, meg Pestrõl a Báró-Kerbõl.
Jordán Atis: 6 voltos izzó ügyben azt tudom megígérni, hogy két hét múlva megyek haza, és veszek neked egy-kettõt, és elküldöm postán. De ezek is 1,2 wattosak, az 1981-es javítási kézikönyv pedig 0,6-osat ír.
Még annyit lehet tenni, hogy körbejárni a bontókat, és ha van bent trabi, waresz, vagy barkas, azokból kimenteni az ilyen kis vackokat. Én akkor is szoktam bontóba járni, amikor épp nem kell semmi, ezért van már itthon több marék kapcsoló, fedlap a kapcsoló helyére, kormányközép embléma, meg az összes ilyen apró biszbaszból valamennyi.
Szeva Spityu! A Tüttösire gondolsz szerintem. Próbáltam! Nuku, semmi, nem is lesz már, meg hasonlóval biztattak. Már megrendeltem neten, ez lesz a megoldás a dologra. Azért, köszönöm mindenkinek a segítséget!
[i]"Itt nincs trabantos élet!"[/i] Hátõõõ... ja. Régebben volt egy kicsi, de inkább egyéni. Most is van, de jóval kisebb mértékben. De azért van néhány használós kocsi még, amiket gyakran látok. Pécsett alig akad 1-2 kétütemû. 4T rengeteg van. Próbálkozhatsz még a hogyishíjjáknál... a nagy buszmegálóval szemben lévõ boltban. (Stadion út?) A "Szekér betérõ" mellett. :D [i](Módosította Spityu 2013.04.16. 23:13-kor)[/i]
Szia Endre! Há' errõl beszéltem, voltam "Gabi néninél" és lazán elutasított, hogy ilyen nincs neki. De mindegy mert semmi nincs már náluk, még 6 voltos akkumlátort se találsz. De ez Zalaegerszeg! Itt nincs trabantos élet!
Sziasztok! Nem rég találtalak meg titeket.Egy hatalmas kéréssel vagy segítséget szeretnék kérni tõletek!Június 15-én lenne az esküvõnk és a páromat szeretném meglepni egy 601-es trabanntal lehet bármilyen csak 601-es legyen:)Arról szeretnélek benneteket megkérdezni,hgoy ki lenne az aki esetleg feltudná az aznaspját áldozni ilyen célból?Annyit szeretnék csak,hogy pesten lakunk és hozzánk kellene délutáni idõben jönni és a vajdahunyad várához elmenni fotózásra és onnan vissza.Persze költségeket állnám ha megtudjuk beszélni.Nagyon örülnék neki ha sikerülne,mert a szíve szakadt meg szegénykémnek,hogy 2 éve el kellett vállnia a kicsikéjétõl.És szeretném meglepni,hogy egy kicsit egy trabival kocsizni és haza is azzal jönni,persze a tulaj vezetné.Mit mondtok tudtok ajánlani valakit vagy tud nekem segíteni valaki?persze errõl a párom semit sem tud úgy szeretném ezt megszervezni Köszönöm elõre is bármit!:Csilla
Magyarországon az egyik legjelentõsebb nagyker, ami még forgalmaz Trabant alkatrészeket, az a [url=https://kelemenmuvek.hu/]Kelemenmûvek.[/url] A honlapon rá kell kattintani az [url=https://kelemenmuvek.hu/index.php?menuid=4]árlista[/url] menüpontra, majd kikeresni a neked szükséges alkatrészt. Nagyon jó a keresõ, minden töredékre rákeres. Ha azt írod be, hogy "Trabant ék", akkor a fékhengertõl az ékszíjtárcsán át mindent kidob. A "6V 1.2W" kifejezést beírva máris megjelenik a neked szükséges 044/194 cikkszámú tétel. Sõt, még kép is van hozzá! Ide nem tudsz besétálni és megvenni, mivel õk nagykereskedõk. De semmi gond, rányomsz a [url=https://kelemenmuvek.hu/index.php?menuid=99]kereskedõink[/url] pontra, ahol város szerint kikeresve meg fogod találni, hogy Zalaegerszegen van egy néninek egy boltja, aki tud tõlük rendelni: PINTÉRNÉ FENTöS GABRIELLA Zala megye Cím: 8900 ZALAEGERSZEG, EBERGÉNYI U. 16. Tel: 92/328-234, 30/217-2122 Nyitva: 8-18.
Besétálsz Gabi nénihez, és megmondod a cikkszámot, és azt, hogy mennyit szeretnél, õ pedig megrendeli. A honlapon szereplõ árak KISKER árak, tehát ebbe a nagyker már belekalkulálta az általad felkeresett autósbolt árrését. Általában ezzel a kisker boltok meg is elégednek, tehát tényleg ezen az áron veheted meg tõlük. Én olyan helyen szoktam leadni a rendelést, hol még olcsóbban is adják. Azért ezt érdemes mindig megkérdezni a boltostól.
Ezt mindenkinek ajánlom a figyelmébe! Pl. Zsombi is rengeteg mindent innen szerez be, csak õ még a kisker árnál is drágábban adja. Szóval ha nem valami über kurrens terméket akartok venni, akkor érdemes mindig itt kezdeni. Az izzó pl. pont ilyen.
Zsombiban (Bp., XI. ker. Zsombolyai utca, Trabant bolt) lehet kapni, kb.800Ft/db. Mivel utángyártott, kicsit hosszabb mint az eredeti. Ezért mindkét végébõl érdemes 2-2 cm-t levágni, mert feltekeréskor bele fog érni az ablakkeret sínjébe, és akkor szedheted szét újra az egészet.
Sziasztok!Ismerõs ez a fajta hátsó dob?Kisebb mint az általam ismert utángyártott cucc,vastagabbnak tûnik.Használ valaki ilyet?A másik utángyártott imád rozsdásodni,ez évekig a földön ázott,és miután lepucoltam(a kép azelõtt készült)egész normálisan néz ki.Lehet csak nekem újdonság:)[url=https://kepfeltoltes.hu/view/130414/PICT1532_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]https://kepfeltoltes.hu/thumb/130414/PICT1532_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=https://www.kepfeltoltes.hu]https://www.kepfeltoltes.hu[/url]
Én októberben vizsgáztattam a Trabimat. Gond nélkül átment a KPM-es vizsgán. Mondjuk a váltó, motor kivételével minden fel lett újítva. Egy kicsit húzasd meg, aztán kitisztul. Nekem is olyan csendes lett utána, hogy haverom meg se hallotta, amikor mentem hozzájuk. :D Hja meg jó olaj. Bár akkor csak ilyen ócska lukoilos vagy omw-s olajam volt, és azzal is viselkedett, de most vettem egy csomag Castrol részszintetikust. [i](Módosította Hammster 2013.04.13. 17:54-kor)[/i]
Nem kell katalizátor, ha tudja a 2000 alatti CH-érétket. Egy jól összerakott autó tudja. Kevés helyen vizsgáztatnak kétütemût, viszont a KPM-nél igen, és nekem konkrétan igen lazán mérték, ha egyátalán mérték.
1,5 éve kaptam egy kétütemû Trabantot. Szeretném meghagyni veteránozni. A jövõ hónapban lesz mûszakis. Kell katalizátor a vizsgához? Van valakinek tapasztalata ez ügyben?
Érdeklõdöm hogy [url]https://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=3883[/url] ezt a fajta alaplapot ki gyártja illetve hol lehet ennél olcsóbban megkapni, tovább nincs valakinek egy scennelt példánya a hozzátartozó leírásról?