Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Trabant

Általános topic Trabantokról, történelemrõl, sajátosságokról. Szereléssel, javítással kapcsolatos hozzászólásokat a Barkács-szakkörbe várunk.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

2217 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2010-01-03 16:42:32  Előzmény:Mazur Balázs: 54058

Szia! Nem csak a ketévágottakért:) Van egész Trabim is:)
De van kb 780 körüli mindenféle autóm:) Abból 22 rendes Trabi(Tramp, pupos, kombi, limo)


Trabiorr
[i](Módosította trabiORR 2010.01.03. 17:46-kor)[/i]

2216 Mazur Balázs 2010-01-03 14:45:33  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 54056

Egy lelkes Trabant fan. Remélem nem csak a kettévágott Trabikért rajongsz.

2215 Oláh Olivér 2010-01-03 13:45:21  Előzmény: Spityu: 54055

Köszönöm a segítséget!
Ha van valami konkrét kérdés, akkor megejtem majd a kérédst a barkácsszakkörben.
Mégesgyszer köszi!

2214 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2023-05-22 08:40:11

[i](Barkács szakkör topicból áthelyezve, iderakta prokee)[/i]

Üdv mindenkinek!
Ha valaki kiváncsi lenne a kis Orr történetére itt van:
[url]https://trabiorr.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=1069738[/url]
benne vannak a szerelések is :)

2213  Spityu 2010-01-03 13:23:33  Előzmény:Prokop Gábor: 54054

Ja igen, mindössze annyit tudok, hogy gázhoz más injektor(ok) kell(enek), amennyiben nem rózsával akarjuk megoldani. És igen, méregdrágák az ilyenek (2-3x ennyi).
Az elõzõ hsz-ban ami a teljesítményt és a fogyasztást illeti a "rendes" injektoros gázüzemre vonatkozóan írtam. De rózsával is nagyon jól be lehet lõni, LovEco-val meg fõleg.

Annyit még talán érdemes lenne megjegyezni, hogy a gázüzem leginkább hosszútávú utakhoz jó, a melegedés miatt, de nem kell aggódni, napi 2x5km-nél is sokkal olcsóbban jön ki vele az ember.
Ill. a LovEco is kissé hosszú szabályozási idõvel rendelkezik, bár a monitoron egybõl látszódik az aktuális érték. Ez az idõ csökkenthetõ átb.szó elektronikával. (általában adják hozzá :) )
[i](Módosította Spityu 2010.01.03. 14:30-kor)[/i]

2212 Prokop Gábor 2010-01-03 13:18:19  Előzmény: Spityu: 54053

Injektoros esetén szimplán le tudod zárni a benzint gázüzemben, és a szívó oldalra beépíted a rózsát - innentõl szimpla karbisként mûködik gázüzemben.
Minden más megoldás baszott drága.

2211  Spityu 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Oláh Olivér: 54051

[url]https://www.autogaz.hu/[/url] - a FAQ menüpontot olvasd el, sok infót leírnak, ha ezen felül valami kérdésed van, tedd fel! Biztosan lesz.

Múltkor én is nézegettem, azt hiszem úgy volt megadva, hogy "karburátoros átalakítás - 89.000 forinttól + keverõrózsa" Azt hiszem 100E körül megáll. Néha árulnak bontott rendszert is, mondjuk nem tudom megéri-e azzal foglalkozni, viszont ha a 100E-ben bent vannak a papírköltségek (vizsga, ilyesmi), akkor nem biztos, hogy megéri venni csak rendszert.
Ha ilyen autót veszel, akkor arra figyelj, hogy minél tovább legyen a tartályon engedély, mert azt hiszem annak a nyomáspróbája talán picit húzósabb összeg.
Mûszakinként van gázbiztonsági szemle, legtöbbször a szó szoros értelmében: ránéznek (na jó ez kicsit túlzás), végignézik, hogy megfelelõ-e minden csatlakozás, stb. - 5000Ft/szemle + esetleges javítási költség.
Amit még érdemes kiemelni, az a reduktor, ugyanis a benne lévõ membrán idõnként elöregszik (állásában és a használattól egyaránt), néha cserélni kell.
A tartály kivételével szerintem minden nyugodtan szervizelhetõ otthon, legyen az reduktor, benzinszelep vagy akármi. A tartályon lévõ csapot elzárod, és kijáratod a csövekben lévõ gázt, ezután nyugodtan lehet bütykölni.
A rendszer finomhangolására többféle módszer létezik, adott egy P tápnyomás (úgymond) amit a reduktor kimenete szolgáltat, ezt legtöbbször a reduktoron lévõ kézzel tekerhetõ csavarral tudod szabályozni. Aztán ez a fõnyomó kétfelé ágazik és az Y két kimenetén szintén van két szabályozó, ami a karburátor két torkának táplálását hivatott beállítani.
Van olyan (kiegészítõ) rendszer is, amit vákuummal lehet vezérelni (AFC): szívástól függõen szabályozza a fõ csõ keresztmetszetét.
Aztán megemlítendõ még a lambdaszonda vezérelte léptetõmotoros szûkítõ. Ez már elektronikával is rendelkezik, amit akár házilag is át tudsz írni (kb. 15E egy ilyen rendszer).
A 4T Trabit igazából szerintem minden reduktor ki tud szolgálni, de nagyobb motoroknál kerülendõ pl. a KarGas T90 (asszem ez a típusa), helyette Landirenzo, Lovato stb. a tuti.

Injektorossal tapasztalatom nincsen. Fogyasztás és teljesítmény szempontjából igen-igen jó értékeket lehet velük produkálni.

Lehet át kellene költözni a témával a Barkács szakkörbe.
[i](Módosította Spityu 2010.01.03. 14:04-kor)[/i]

2210   2010-01-03 12:44:02  Előzmény:Oláh Olivér: 54051

Szia. Nekünk van egy Ladánk, ami gázüzemû. vagy jó pár éve került 105ezer forintba az átalakíttatása (most talán 100-150E körül van). Kiválóan mûködik gázzal a kocsi. Nekünk Kabán csinálták. A probléma az, hogy szerintem nem lehetne megúszni 100000 alatt, viszont gázüzemû trabantot (vagy egyébként más autót is) lehet kapni 50-100körül. Mivel anyagilag nem vagyok eleresztve, ezért számomra talán az lenne a legjobb, ha eladnám a mostani autómat, és vennék egy benzin/gáz üzemû kocsit. Ha arra gondolok, hogy a TRabantomat szeretném még 10 év múlva is használni, akkor meg az a 100-150ezer forint befektetés, ami LPG üzemre menne el, megtérülne. Mindenki döntse el, mi lenne a legjobb.

2209 Oláh Olivér 2010-01-03 12:28:34  Előzmény: : 54049

Esetleg tud valaki helyet, ahol szerelnek be autóba LPG rendszert?
Mennyi lehet egy 4T Trabant átalakítása gázüzemre?
Vagy érdemesebb inkább már egy olyat venni, amiben eleve benne van? És ha igen mire kell odafigyelni?
Akinek vannak hasznos infói a gázüzemû autókkal kapcsolatban, légyszíves ossza meg, mert gondolkodom rajta, hogy veszek egy 4T-t, és átalakíttatom, vagy pedig egy olyat, amiben már elve bevan szerelve!
Elõre is köszi!

2208 Madocsai Gergely 2010-01-03 11:26:10  Előzmény:Hõberth Gábor: 54047

[i]"Továbbra is közellenség maradok a négyütemûsített gázosított alig fogyasztó Trabantommal, de a V8-as glugy-glugy motoros hammer, ami alapjáraton több benzint elpöfékel mint én padlógázon, az vígan furikázhat a belvárosban, és vígan pöffezkedhet 3 autó helyén egyszerre"[/i]

Hát persze! Mi ezen a különleges? Pénz beszél Qtyasz@r táncol, ahogyan eddig és ezután is...

Azért mindenidõk legnagyobb paradoxonja, h az legkörnyezetbarátabb plakettet csak wmi euro 5-ös, (kapaszkodni!) diesel, igen DIESEL, koromokádó szörnyeteg kaphat!!!
Na én itt álltam meg a fejlõdésben...

2207   2010-01-03 10:38:17  Előzmény:Hõberth Gábor: 54047

Nem vagy közellenség, én is most szeretném LPG üzemûre átalakíttatni a Trabimat, bár lehet hogy eladom, és veszek egy gázos autót, természetesen Trabantban gondolkodom :)))

2206 Szegedi Árpád 2010-01-03 10:26:51

Sziasztok.Két hete mûszakizott a 2T-m,akkor már igen csak beszédtéma volt a külön zk megszûnése,és az 1 év mûszaki.Volt a rádióba egy riport a nkh-s fõvalakivel,aki azt mondta,hogy a két év mûszaki érvényesség marad.Vizsgán december 17.-én még nem tudták mi van a zk-val,de mert nekem januárba jár le,mondták ne csináljuk meg akkor,hátha nem kell majd,ha meg kell,menjek vissza.A mûszakit is két évre adták meg.

2205 Hõberth Gábor 2010-01-03 10:22:55

Ja és egy másik ökörség a tiszta gázüzemû autók esete!
Ez is egy vicc! Tudtommal ilyen jármû nincs is, legalábbis nálunk.
Én azt gondolnám, hogy aki gázos kocsival szaladgál, az nem fog dupla annyiért benzint tankolni, csak azért, hogy jobban szennyezze a levegõt!
Továbbra is közellenség maradok a négyütemûsített gázosított alig fogyasztó Trabantommal, de a V8-as glugy-glugy motoros hammer, ami alapjáraton több benzint elpöfékel mint én padlógázon, az vígan furikázhat a belvárosban, és vígan pöffezkedhet 3 autó helyén egyszerre!

2204 Muczán Gábor 2010-01-03 10:15:46  Előzmény:Prokop Gábor: 54043

"Azt ugyanis nehéz alkalmazni, amíg kétféle színkód létezik."

Ez igaz. Aki modern, zsír új autóját decemberben lezöldkártyáztatta, az két évet kapott. Tehát 2011 decemberben is lesznek még "érvényes de mit sem érõ plakettás" kocsik, amik még vizsgára sem kell hogy menjenek, hiszen az meg 4 évre lett érvényesítve. Tehát 2013 decemberében is lesz kocsi, aki még nem rendelkezik új besorolású plakettal. Hacsak be nem hívják extrán. És ezek a gépek ugyan legalább 6-os besorolásúak, de nem feltétlenül 7-es, 8-as. Úgyhogy addig fals képet mutatnak a zöld cimkéjükkel, hiszen lehet hogy az új rendszerben már õk csak sárgák lennének?!?!
Mondjuk ez minket q-ra nem érint, de tény.


"valami szimpatikus berlini egyetemista írta :)"

Titokban beiratkoztál levelezõre a Humboldra? :-))


MG
[i](Módosította TWK-001 2010.01.03. 11:18-kor)[/i]

2203 Hõberth Gábor 2010-01-03 10:14:46

Most még örülünk, de szerintem ebbõl is csak a szívás lesz!
Szó volt itt már a zöldkártya variáról, meg az évenkénti mûszakiról is, csak ugye mint minden ezek is lassan, nehézkesen mûködnek. A pillanatnyi helyzet szerintem csak annyi, hogy most még nem sikerült lezsírozni az illetékes elvtársaknak, hogy mi is legyen véglegesen, és addíg idéglenesen lett ez a mostani helyzet, hogy marad a kétévenkénti mûszaki, és nem kell külön zöldkártya.
Ez talán még idén így lesz, aztán jön a feketeleves. Szerintem...
Addigra kialakul, hogy lesz vagy ötféle plakett, zöld matricát majd csak a szinte új 2-3 éves autók kapnak, még lesz egy réteg a 4-6 éves autóknak, a többiek meg beszívják. A mostani zöldmatricás tizenéves járgányok már tutira csak sárgát vagy mittomén milyet kapnak. Így már nem csak az autósok 4-5%-a fog szívni, hanem a 75%-a kb. És akkor majd lehet variálni a zónákat meg a szmogszinteket, hogy ki hova nem mehet autóval!
És akkor majd nem csak a Trabival, hanem a másik autómmal sem tudok menni melózni!
Ja és ezzel egyidõben bevezetik az öregebb járgányok évenkénti mûszakiztatását is!
Csak úgy ok nélkül nem szüntetnek meg valami pénzbevételt, azért, hogy nekünk jobb legyen!

2202 Prokop Gábor 2010-01-03 09:58:12  Előzmény:Muczán Gábor: 54042

Én összeszedtem egy rakás módosító rendeletet.
A legfrissebb dec. 29 vagy 30 volt, és abban egyszerûen nem létezik ez a határ. Gyári értékek vannak, meg némi CO, asszem 2T-re 2,5

2201 Prokop Gábor 2010-01-03 09:55:42  Előzmény:Muczán Gábor: 54040

Ezzel a behajtásos rendelettel meg szerintem az lesz, hogy nem alkalmazzák még legalább két évig, amíg az összes autó meg nem kapja az új plaketteket.
Azt ugyanis nehéz alkalmazni, amíg kétféle színkód létezik.

2200 Muczán Gábor 2010-01-03 09:55:02  Előzmény:Prokop Gábor: 54041

prokee,

A legegyszerûbb ha felhívom azt az urat, aki a ZK rendeletet alkottta anno, és akinél lobbiztunk az enyhítésért.
Nem tudom hogy a mostani mit helyezett hatályon kívül a minket érintõ régibõl, és mit nem.

MG

2199 Prokop Gábor 2010-01-03 09:51:29  Előzmény:Muczán Gábor: 54040

Klassz cikk, olvastam, valami szimpatikus berlini egyetemista írta :)

Viszont érdekesség, hogy a különbözõ egymást módosító rendeletek végeredményeképpen egyszerûen kimaradt a kétütemûekre vonatkozó 2000-es HC.

Ez jó ! :)

Azért még kétszer-háromszor össze kell legózni, de szerintem megszûnt az új tulajdonosokra vonatkozó szigorítás.

Tiberius, ha jársz erre, utánanéznél, hátha rutinosabb vagy ?

2198 Muczán Gábor 2023-05-22 08:40:11

Sziasztok!

Érvényes mûszakival, de lejárt zöldkártyával is autózhatunk az idén már!




[url]https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/01/02/elbucsuzik_a_zoldkartya/[/url]

Olvassátok a prokee féle cikket.


A klasszikus Zöldkártyának VÉGE! Nem kell a forgalmiba sem. Majd a mûszakin csinálnak újat.
A linkben hivatkozott rendeleteket majd el kell azért olvasni párszor hogy értsük. Mert sokan nem értik az biztos. Pl most hogy négy zónás lett a plakett, nem tudom hogy a budapesti tervezett kitiltás hogy fog alakulni!
A legjobb zöldet ugyanis pl 2004-es évjáratú újabb formájú Suzuki sem tudja.
Mi meg fekete plakettot fogunk kapni. A feketével lehet hogy már a városhatárnál félreállítanak, kiparancsolnak a gépbõl, és vállról indítható rakétával megsemmísítik a költségünkre a kocsit? A zöld (legjobb) plakettot ugyanis csak az autók 5 %-a fogja tudni. A szmogriadónál értelmezhetõ lesz a 4 zóna, de a behajtásnál nem hiszem hogy 4 féle zónahatár lesz kijelölve. Aztán mindenki kétségbeesetten tervezget majd a térképpel, hogy behajthat-e a pl a Váci útról a város felé, vagy nem.

Az OT-s kocsik viszont 5 évre kapnak vizsgát. De nekem a minõsítésem már csak 3 évre szól. Akkor is kapok 5 év vizsgát? Mert eddig úgy volt, hogy ha pl a minõsítésem már csak 1.5 évig érvényes, akkor lekorlátozták a vizsgát is arra az idõre. Akkor most ha elviszem vizsgázni, akkor az 5 évet lekorlátozzák 3-ra.
Azért utánakérdezek a felügyeletnél, illetve a KHEM-nél, hogy most mi lesz.

MG

MG
[i](Módosította TWK-001 2010.01.03. 10:47-kor)[/i]
[i](Módosította TWK-001 2010.01.03. 10:52-kor)[/i]
[i](Módosította jocking 2010.01.03. 17:51-kor)[/i]

2197 Nagy Donát 2010-01-03 08:42:18  Előzmény:jocking .: 54036

Köszi! Én most szereztem egy 140-eset (olyan mint neked csak 140-es), de hát ez nem az igazi - végsebességtõl függetlenül :).

2196 jocking . 2010-01-02 23:12:51  Előzmény:Hõberth Gábor: 54037

Végsebességtõl függetlenül már csak érdekességnek is jó. Nekem a 4T-vel egyszer már sikerült 160-ig "eltekernem" a mutatót, na az is egyfajta fíling.:D

2195 Hõberth Gábor 2010-01-02 22:21:02

Milyen motor van abban a járgányban, hogy 160-as órát akarsz beletenni?

2194 jocking . 2010-01-02 21:59:39  Előzmény:Nagy Donát: 54035

Sajna nekem is csak ez az 1 van, én is véletlenül találtam a bontóban, egy 4T wareszból operáltam ki. Tudtommal a Wartburg Trans-okat szerelték vele gyárilag.

2193 Nagy Donát 2010-01-02 21:57:13

Jocking: Látom, neked 160-as km-órád van. Én is ilyenre vadászok egy ideje. Ezt gyárilag mibe szerelték bele? Én csak 120-as, meg 1.1 Trabi féle 140-est találok minden bontós NDK-s autóban. Esetleg nincs még egy darad? :)

2192 Nagy Donát 2010-01-02 19:38:12  Előzmény:Őry Gábor: 54028

Igen, IFA teherautó kabinból ventillátor. Már én is szereztem, a napokban beépítem. A fûtéshez beépítve, egy kapcsolóval megoldva, és álló helyzetben is ömlik majd be a meleg levegõ ;).

2191 jocking . 2010-01-02 19:15:25  Előzmény:Őry Gábor: 54028

Elektromos légbefúvó, alighanem IFA-ból. Így álló helyzetben is van huzat a kocsiban.

2190 Madocsai Gergely 2010-01-02 18:38:49  Előzmény:Szarvas László: 54031

Áhh, szó nincs itt ilyesmirõl h bármi is olcsóbb lesz! (én a csak a "rózsaszínen innen" kémlelem az eseményeket)

Csak abban reménykedem, hogy a nagy-nagy nehezen felfedezett zöldkarcsis és a extra-szemhunyós müszakizatató helyet towábbra is igénybe tudom majd egyszer wenni!

2189 Szarvas László 2010-01-02 17:50:18  Előzmény:Madocsai Gergely: 54030

-Neked legyen igazad!Én az õsidõk óta vagyok jármûtulajdonos,de egyetlen rendeletre sem emlékszem,amikor valami kevesebbe került,mint elõtte.Van egy olyan érzésem,hogy ez csak a beetetés,de hamarosan jön a feketeleves! /Bárcsak ne lenne igazam!!!!!!/

2188 Madocsai Gergely 2010-01-02 17:26:52  Előzmény:Szarvas László: 54027

Na ezért csináltattam meg októberben mind2-öt, így 2 éwig [s]kiny[/s] tehetnek egy... Hátha majd az akkori illetékesek pozitíw irányba hangolják a történetet.

2187 Madocsai Gergely 2010-01-02 17:22:08  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 54024

Isten Éltessen, így utólag is;)!

Nagyon komoly "kis" torta, emléxem, nekem még - talán 4-5 éwes koromban - Nagymamám csinált nagyon hasonló tortát marcipánból, igaz, utánégetõ nélkül:)...

2186 Őry Gábor 2010-01-02 17:20:25  Előzmény:Nagy Donát: 54014

A sárga Trabinak milyen okosság van a motorterében? Egy gégecsövet látok menni valahova a fûtéscsonk vagy a karbi felé.

2185 Szarvas László 2023-05-22 08:40:11

Most,hogy 01-tõl megszünt a "külön" zöldkártya,és hogy ezután mit, és hogyan értelmezzünk,ime az okításos iromány: (hátha érdekel valakit)

[url]https://www.nkh.hu/images/stories/Muszaki vizsga/muszaki vizsga/tjkoztat_gyfl_20091219.pdf[/url]

2184 Ivacs István 2010-01-02 11:27:25  Előzmény:Nagy Donát: 54014

Ez is klassz volt!!!

2183   2010-01-02 11:03:40

Nagyon aranyos a tortád:) nemrégibe monta az egyik cukrász ismerõsöm, hogy ladát készítettek a mûhelybe szülinapi ajándékba:)

2182 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2023-05-22 08:40:11

Trabantot minden formában lehet már (majdnem) kapni:D
De mondjuk tortába?!
Még tavaly a szülinapi tortám:
[url]https://www.youtube.com/watch?v=MgpqT8PjXNA[/url]

Ahogy sokan szoktátok:D "Trabant utánégetõ"

:D

Trabiorr

2181 Madocsai Gergely 2023-05-22 08:40:11

Ja és a falióra (+kistesó;), amit korábban ígértem:

[imgw]https://kepfeltoltes.hu/100102/DSC01510_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

2180 Madocsai Gergely 2010-01-02 04:45:32

Utólag is BÚÉK mindenkinek!!!

A forgalommal kapcsolatban: tegnap délután olyan szépen lehetett közlekedni, se forgalom, se mellkormányos-kalapos-hétwégi csirkék, semmi...

2179 Prokop Gábor 2010-01-01 23:09:20

"alovi tüny márle inen "

Alovi, maradj nyugodtan.
sanci2, köszönjük, hogy itt voltál.

További, nyugodalmas új évet midnenkinek!

2178 Bíró Norbert 2010-01-01 21:14:37  Előzmény:Kiss Gábor: 54003

Felújításra szavaznék, mégiscsak a 2T az igazi, másrészt meg a 80 mellé autóvétel esetén számolj még annyit az okmányirodai hülyeségekre...

2177 Sipos Tamás 2010-01-01 21:08:07  Előzmény:Nagy Donát: 54001

[justify]Jók ezek a szilveszteri, összejövetelek. Régebben nem tudom milyen volt, mert akkor még nem tartoztam a trabantos táborba, de az a véleményem, hogy Budapesten nem lehet igazi jó felvonulást tartani, mert a közlekedési lámpák és a türelmetlen autóstársak szétszakítják, megbontják a menetet. Azon kívül beragadunk a dugóba és nem felvonulás lesz belõle, hanem araszolgatás.
A rendõri biztosítás, lámpa kikapcsolás gondolom iszonyatos összeg lenne, tehát ezt el is felejthetjük.
Vagy marad az egyszerre történõ elvonulás, vagy csak a Városligetet kéne megkerülni. Ez utóbbival az a baj, hogy egy készülõ fõvárosi rendelet szerint jövõre talán már az egészet máshová kell tenni (Népliget).[/justify]

2176 Sipos Tamás 2010-01-01 20:55:52  Előzmény:Kiss Gábor: 54003

[justify]Véleményem szerint a 2T az igazi Trabant, az embereknek is általában ez jut eszébe a márkanév hallatán. Mielõtt az enyémet vettem meg sem fordult a fejemben 4T.
Bár most már azt kell mondjam, 20 év múlva egy 4T nagyobb különlegesség lesz, mit egy 601-es, hiszen sokkal kevesebb készült belõlük.[/justify]

2175 Lizák Péter 2010-01-01 20:29:11  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 54011

Nekem van kisebb holnapra lekapom neked õket :)

2174 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2010-01-01 20:26:58  Előzmény:Nagy Donát: 54014

Megnézem!!!!:D

Majd holnap jövök sziasztok!

2173 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2010-01-01 20:25:40  Előzmény:Lizák Péter: 54012

Apa már mondott ilyet:D A Szomszédom most lett 18 nyáron:D És mit kapott? Trabantot:D 1.1 fehér limo:) És megmondom még nem nyultak hozzá, és nagyon szép!

2172 Nagy Donát 2023-05-22 08:40:11

Elkészült a mi saját videónk is a teganpról:

https://www.youtube.com/watch?v=vqc9w6APRSo

2171   2010-01-01 20:21:35

jaj de aranyos lehet:) én kulcstartóba akartam beszerezni, de mire odajutottam, hogy megvegyem elfogyott, és nem is hoztak azóta:)

2170 Lizák Péter 2010-01-01 20:20:58  Előzmény:Bálint Rezsõ ( T®abiorr): 54010

Akkor szólj, ha lesz jogsi, és gratulálunk! ;)
Trabit addig már keregélhetsz lassan, hogy mire a jogsi meglesz addigra patent is legyen a gépsárkány. ha mázlid van a diák munkából egy tûrhetõbb darabot lehet is találni. Ha kérsz segítséget a többiek akik közelebb laknak mint én tuti segítenek ha megkéred õket. Ezért vagyunk Trabantosok, hogy összefogjunk.

2169 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2023-05-22 08:40:11

Új szerzeményem:
[img]https://kepfeltoltes.hu/100101/SSA45514_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

Eredeti kis herpa modell:D Hogy betudjátok tájolni kb mekkora is:
A billentyûn két betü egy más mellett (az a hossza) Széle: 1 billentyû:D


[i](Módosította trabiORR 2010.01.01. 21:19-kor)[/i]

2168 Bálint Rezsõ ( T®abiorr) 2010-01-01 20:14:52

Az 1-es ponttal egyet értek!!! (Fõleg a két utolsó sorral):D:D:D
Már csak 4 év és 18 leszek, egy Trabant lesz az elsõ amibe Én be fogok ülni úgy hogy vezetni akarok!:D
Trabantom nekem is van:) Csak kicsi:D
Szép estét!


Trabiorr kolléga:D

Vagy Rezsõ ahogy tetszik...:)