Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
A szuperinfo szerkeszt?ségét kerestem meg telefonon (mintha említettem volna a korábbi hozzászólásomban). A hirdetések között 1 db Tourist hirdetést találtam, a tulajt felhívtam, de a Wartburg melóskocsi volt, nem gy?jteménybe való állapotban van. Köszönöm a segítségeteket! Robi
Igen, én is ebben gondolkodom, tegnap beszéltem pl a szuperinfo szerkeszt?séggel, csakhogy nem mindegy ki, hol lakik. Röviden (hehe), ha megnézed pl a hasznaltauto.hu-t, a keveset futott, megkímélt, olcsóbban kínált autók, motorok kelet-magyarországiak. Ott kevesebbet vezetnek?? Én a Dunántúlon lakom, itt, ami mondjuk kelet Mo-on mindennapos (a feljebb említett járgányokra gondolok), az ritkább, mint a fehér holló. Nem véletlenül vettem a trabimat Jászberényb?l, a simsonomat Debrecenb?l. Pl. van a hasznaltauto-n egy szép 1.1 Trabi kombi 120.000-ért, beszéltem az úrral, azt mondta, hogy egyszer?en nem érti, de az összes érdekl?d? dunántúli. Ottani egy sem hívta. Pedig szép az autó!
Na már most, hogy jutok én Szabolcs-Szatmár megyei Bazárra, vagy BAZ megyeihez? Nekem a Veszprém-megyei jut, slussz-passz. Abban viszont nincs kelet-mo-i hirdetés. Ilyenkor sajnálom, hogy nem kelet-Mo-on lakom.
Ha szép,gyári kevés km-es autot akarsz,az ujságokat kell bujni.Lehet hogy,egyszerübb,meg modernebb,gyorsabb a net,de akinek ilyen autoja van,valszeg idösebb,nem neten fogja árulni.Bazár,helyi lapok ilyeneket kell bujni.Vettem én már Trophy mz-t 5000ft ért ugy,hogy a hirdetés szövege ennyi volt:Motorkerékpár olcson elado.Gondoltam ,azon a 23ft/perc dijon nem mulik..és amikor megtudtam milyen motor,mondtam hogy még ma jövök érte,azt mondta nem kell kapkodni,én vagyok az elsö telefonálo(4napja ment a hirdetés).Mire elmentünk érte,még összekészitett hozzá,egy banános doboznyi alkatrészt(ujat,kb ugy 10en pár ezernyi értékbe)azt mondta ezt még vigyem jár hozzá.6000km volt benne,a forgalmi szerint egyszer volt vizsgán,71töl 74 ig,utána nem használták..ÖÖÖ bocs,kicsit elkalandoztam,szoval:Ujság!!!!!!
Ma lett volna a videózás amúgy, csak a szembeszomszéddal úgy eldumáltunk, illetve a bal els? nagyon, a jobb els? meg csak kicsit volt lapos. Amíg tescó gazdaságos elektromos pumpával felpumpáltam. Simán volt 20perc. Nincs mese. Vennem kell egy normális rendes kompresszort. 20perc....vicc!Amúgy maxi 4perc mind a két kerék(0bar-ról!)! Így könnyem elmegy a délután. Hát ha holnap ki is süt a nap. Úgy jobb videó lesz:) Az els? videómat már láttad/láttátok amúgy? Youtube-on fent van, vagyok:) Csak az akusztika van videózva. Hogy is szól a hátsódobom. Ha valaki nem látta volna itt van:-> https://www.youtube.com/watch?v=3C7fuJATPmw
Heló Gábor! De rég halottam fel?led. Igen nincs garázsom, de hála sok jó öreg szomszédomnak. Vagyis egynek:). Kapok ingyen egy garázst. Itt ált kb 7-8évet egy 2t sedan. Csak mivel ez elkerült a portáról. Így Mancinéninél van egy üres garázs. Ide fogom betenni felbakolva. Ma mentem vele egy kört:) Holnap csinálok az M3-on egy filmet milyen is az 5gang elváltva. Remélem Luki(Kirsztián nagy ladás Rózsai) ráér operat?rnek a hátsó ülésen:) ? kameráz én meg hajtok:)
heló Szmuki!tudtommal nincs is garázsod!vagy azóta épitettél?egyébként tavaly nyáron vittek be a hatvani bontóba egy 1,3as wartburgot ami egy papáé volt és nem volt benne még 10.000km!!!zsir új volt az autó!.meghalt a papa az unokája meg vitte ki a bontóba.na ilyet érdemes elrakni az utókor számára(vagy egy púpos wartburgot mint én is:))
Szia! Nekem is van egy Transom (4T),én 90.000 ft-ért vettem,bár az az egész egy rozsda boglya volt.Attól függ,hogy milyen állapotú.Ha tényleg jó szerintem egy 150.000-t megér.Bár ez az én véleményem.;)
Semmi. Sima gyári blokk. De ha majd széthajtom, akkor megy bele egy 1.3-as keveset futott moci. vagy ha nem akkor tényleg egy 1.6ABU 75LE+okosítás. De majd kiforogja az id?. Egyenl?re megy aludni a kicsike. Utánna meg a festés, mázolás. De ez a jöv? zenéje.
Ez aztán az igazi Kínai Wartyogó! Ha jól megnézed a modellt belülr?l, van benne botváltó és kormányváltó egyaránt... én is ma vettem észre az enyimen G
Csalódtam már kellemesen Szolnokon, a zebra el?tt. amikor átmennek az emberek és visszafordul a feje sok-sok járókel?nek. Meg is nézi a kocsimat. F?leg akkor ha körforgalmakon át "dinamikusan" vezetek(itt lehet haladni, el?zgetni. 2sávos:)). MErt szeretek váltogatni 2-3-4intenzív gyorsítás, lassításkor ha olyan a szitu akkor 4-b?l 3-ba vissza és ekkor a dob is jól szól Ám, Nem csak gyorsításkor:). Ne ez a feeling, ami nem jön át sok kocsin(olyan jó motorféke van). Amikor látod hogy emelkedik a mutató, túlhalad 3-on 4-en 4,5-en itt már nagyon jól megy! És elváltod és tovább nyomod a gázt. Erre nincs szó. F?leg egy 4-2-1-es leöml?vel(50-es átmér?,nyitott), direktsz?r?vel+ duplatorkú karbi.....áhhhhhhhhh hogy menne. Lehet remegve szálnék ki még én is a saját kocsimból. Annyira nagy Adrenalin löketet adna a szervezetemnek. Mert tuti hogy 3.ba sima aszfalton elkaparna, ezekkel az upgrade cuccokkal!! /165gumikon!/
Hát nem tom visszatérve ízlések és pofonok kinek mi tetszik én magamról tudom hogy tetszik agyári és a tuning változat is de jobban a tuning változat felé húzz a szívem azután jobban megfordúlnak de nekem tetszik a trabant és a wartburg is egyaránt az hogy most mien tuning?vagy gyári? ez ember válogatja nekem tetszik mindkett? :D ez az igazi megoldás :D
Én is szeretném nagyon a fehér kombimat lefényezni vagy egy meggypirosra vagy egy metálkékre,(a volt barátn?m sajnos összetörte)úgyhogy sajnos szegény kicsit vegyes szín?:( De ha megnézitek a képemet,látszik is hogy a homlokfal,a doblemez és az ajtó is eltér egymástól. [i](Módosította Wartburg 2009.11.02. 21:51-kor)[/i]
Nekem sose tetszettek a 4T wareszok, de ezeken a képeken látszik a szeretet, s valahogy sokkal szebbnek t?nik a kocsi is itt a félhomályban. Lehet, hogy az is belejátszik, hogy nekem is nagy terveim vannak a trabimmal, s a szívemhez n?tt, s átérzem a dolgot. Sok sikert kívánok, ahhoz h végre tudd hajtani az álmod!
"Aludj el szépen kisBalázs" https://img2.tar.hu/szmuki/img/39137785.jpg https://img2.tar.hu/szmuki/img/39137982.jpg#3 -/ A második kép azért lett ilyen jó, mivel a szomszéd felkapcsolta a villanyt kb 10percre:). Amúgy ez a két kép tegnap este készült. Olyan 22:21 fele. Telihold, kocsi lefagyva(de ez látszik is). Persze állványról hosszas beállítgatással(nagyon hideg volt!így is kint voltam 25-30percet)! Sikerült l?ni ezt a két képet ami elfogadható./- Nem mondom jó kis álom lesz! Talán jöv? ?sszel veszem el?(garázsból), legkés?bb! Amikor elkezd?dik az utolsó fázis(kaszni,fény)! No de addig is jó éjt BTE-478! Remélem jöv? télre úgy fogsz kinézni, ahogy azt én kigondoltam a kis fejecskémben. Bár lehet tavasszal belefér a dolog... Majd kiderül!csak 150e kellene. De még ha kész is lenne, akkor is megy vissza a garázsba, mert külföldön leszek. Ezek a képek pont jók búcsúzónak:). Álmodj szépeket BTE-478!Amir?l álmodozol az megvalósul.
Én nem tudok dönteni!:D Nekem az is nagyon tetszik hogyha gyárias,meg az is hogyha minden féle kütyü van benne.:)Nekem van két 4T Wartburg kombim,az egyik az egy eredeti szín? fehér Tourist,120.000 Km-rel (szintén egy id?s bácsitól van),hátsó és az els? ülés közötti padlórészen teljesen ott van a gyári fólia,eredeti szélvéd?vel (!).A másik egy kék kombi kis tuninggal.Igaz a fehér gyári volt, a kéket meg már úgy vettem,szóval egyiket se én alakítottam át.:D
Na ma nemjött az ürge(fiatal srác hangból kiindulva)megnézni a Wareszt. ? még meg kapta volna 170e HUF-ért. Felnyomtam az árát 220e-re tegnap este. Ma meg végleg úgy döntöttem nem adom el. Le is veszem a hírdetést, rögvest. Holnap végleg begurulok a garázsba vele(talán megyek vele egy kört tankolok bele 30litert lehet teletankot hogy belülr?l ne rozsdásodjon végkép a tank!. Nem kis id?re(1év biztos). Szerintetek felbakoljam?Vizet leengedjem? a h?t?rendszerb?l?+még le is takarom garázsban.
De nem is használod sokat! Max évente 5e km! Én azért amíg nem volt meg az OFF évi 15e km-t beletettem a fehérbe/sárgába mikor melyikkel(mikor melyikkel volt dolgom a sárga volt a kútfúrós, cipel?s, a fehér meg a normál országúti, melóba járni)! És ez sokat számít. Nekem ez nem csak hobby autó volt, hanem munkábajárós is(mármint a fehér) Én napi 40km-t mennem kell a munkahelyre(heti 7alkalomból 6-ot), ha fúj ha esik, ha havazik. Azért ezt számold ki Wartburg-ra lebontva mi kopás ez. havi 900km! Jó nekem is majd ilyen lesz. s?t már az, mivel amiótta meg van az off max 10km-t mentem vele:). És ez a lényeg, a kimélés. Így könny? meg?rízni bármit is amit nem használsz, f?leg ha még garázsban is áll a kicsike.
Semmi gond Ádám, mindenki eldönti, hogy mit, merre, meddig.
A visszaállítható változtatások még elmennek, mondjuk a kombinált m?szer, ha pontosan passzol a másik helyére, de kábeleket inkább csak toldanék saruk segítségével, mintsem levágjam és a megfelel? véget tegyem rá.
Hülye vagyok, de nekem fáj, ha vki a szép, eredeti járgányát átfaragja.Annyira ritka már a tényleg gyári autó, miért nem jó az átalakításra egy "pukkantabb" donor. Úgyis festeni fogja, akkor miért a gyárit festi át? Úgyis vágni fogja, akkor jó a nem tökéletes, de ép darab. Basszus, ezt nevezik irigységnek?! :o)
Ezt egy olyan embernek mondhatod hogy alakítgasson át rajta ezt azt aki a gyári állapotba van beleszerelmesedve! Az én 4T Trabim is 99 és fél százalékba gyári állapotú! A maradék fél százalék az az hogy van egy rádió benne meg 2 hangszóró! Soha nem nyúlnék az eredtiségéhez mert így gyönyör?! 34 ezer km, gyári bilikék, gyári festés? felnik és még a rozsda se kezdte ki ?ket, nem recseg? gyári váltó, ép motortérbunda! Ezek a nagy értékek amiket a nagyon megkímélt 19 évnek lehet köszönni!
Nem bántottál meg(s?t ez a lényege a fórumoknak, hogy a különböz? nézetek nyílvánosságra hozatala, ill. eszmecsere) csak szeretem az elején tisztázni a dolgokat. "ha valamelyik találkozón összefutunk, kíváncsian fogom meglesni a járgányodat (ha szabad)! :)" Részemr?l ez is igaz!De nagyon!
Volt nekem egy sárga kombim 4T. Ez volt az els? autóm. Sajnos mivel kútfúró vagyok, leszek:):D. Így kapott sok súlyt, illetve terhet s?r?n(4-5 mázsát rendszeresen). Óvtam én, de azért ha s?r?n jár vele melózni az ember rossz utakon!!!! és nem áll garázsban akarva akaratlanul!!! megkezdi a pára,rozsda a kaszni minden pontját. F?leg egy 4t(tourist) esetében a hátsó kerékjárati ívet, illetve a hátsó ablak alatt lev? kaszni elemet(ahol a múanyag kaszbi takálkozik a bódéval). És elrohad. Ha nincs rendszeresen lekezelve, akkor meg pláne gyorsabban. Majd dobok neked e-mailben, vagy ide képet feltöltök, hogy amikor beszámítattam az OFF-ba(Toyota corolla 2000/6 sedan 1.4VVTI). Hogy milyen állapotban adtam le. Nagyon rossz! Én Wartburg buzi vagyok!Ezt le kell szögezni. De még én se adtam volna pénzt!!!!Hiába jó a motorja(tényleg csak 110e futott, és egyetlen hibátlan állapotú részegység ami volt benne) De mindem más gatya volt rajta. Nem kicsit. És ez a baj a mostani piaccal. Hogy egy 4t kombit, ami kimondottan munkásautónak keresik, mivel elég nagy a raktere!Pontosabban 1,5m3!És sok súlyt elcipel 7-9mázsát is akár! Ezt érthet?. ÉS ezért nehéz manapság találni bel?le közel gyári állapotút. Ha van azt meg kell becsülni, és NEM hüledezni ha megkérik az árát, mert egy ilyen tényleg megér 350.000.-HUF-ot!Legalábbis az én szemembe. Szó mi szó. egy jó példa erre: most manapság miért nem találni GYÁRI állapotú 1500s ladát?MERT NINCS!!! AMI VOLT MIND SZÉt lett tunningolva. Illetve széthajtva. Drágalátos 24karátos barátainkról nem is beszélve....akiknek a b?rszíne nem fehér. Volt apámnak egy gyönyör?(tényleg!!) zöld színben. Ellopták a ciluk. Kisújszá?llásról. Annó hol találta meg a rend?rség??? think..... .... Nagyatád alatt egy kis településen. úgy kapta vissza hogy nem volt szíve ránézni mit is kaphatott szegény. még a rendszémtábla mögött is búza szem volt! helyi kocsmában eladta bagóért. mert annyira szar állapotúvá lett.
Türelem rózsát terem, bár a tapasztalat azt mutatja, hogy az igazán szép példányok nem netes hirdetéssel kelnek el, hanem ismeretség révén. Mivel az információ nagy kincs, még arra is gondoltam, hogy honorálom a "felhajtót". Az az igazság, hogy szívesebben fizetek a néninek-bácsinak reális árat, mint egy neppernek még többet.A nyugdíjasnak nagyobb szüksége van a pénzre. Nekem egy szép autó kellene, a többit meghagyom más szintén hasonló érdeklődésű kollégának.
Örülök, hogy más is akad, aki az eredetiséget fontosnak tartja, és nem én vagyok hibbant. A trabidról szívesen nézegetnék képeket, kívülről-belülről "orrvérzésig". Az én Trabim 35.000km-es, de sajnos vannak hibái, amiket most orvosolok. Alapvetően megkímélt, a nem lelkiismeretes gazda viszont nyomokat hagyott sajnos.
A 350.000Ft-os Wartburgot láttam, az tényleg szép, a teszveszen is hirdették már, ott 340.000-ért ment, de licit sem érkezett rá.
Nem akartalak megbántani, ezért még véletlenül sem írtam olyat. Más a felfogásunk, én az eredeti "kommerszet" tartom nagyobb értéknek, te a nehezen megszerezhető különlegességeket. Megférünk mind a ketten, sőt, ha valamelyik találkozón összefutunk, kíváncsian fogom meglesni a járgányodat (ha szabad)! :)
Az 5. fokozat tényleg nagyon hiányzik, de mivel átalakítás nélkül nem megy az adaptáció, marad a 4 fokozat.
Szorítok, hogy sikerüljön a kocsid talpra állítása!
Igen, én egy eredeti - gyárias állapotú, eredeti fényezésű, rozsdamentes, nem karosszériázott, lehetőleg 100.000km alatti futásteljesítményű 4T Wartburg Touristot keresek. Nem kellenek extrák, nekem a "pőre" DDR-es valóság kell, olyan, amit megőrizhetek az utókornak. A 4T (35.000km) Trabant kombim mellé lenne párnak. Azon is egyedül a hófehér bundás üléshuzat az extra.
Láttátok használtautón azt a kék 601-S-t? Utolsó szériás, '90.05-ös volt, 80ezer pénzért, 58.000km-rel. Felét nyugodtan letagadhatta volna. Ami a képekről látszódott, gyakorlatilag az, hogy az első doblemezek és a tűzfal találkozásánál kicsit piszkos volt. És ennyi! Sajnos nem voltak papírjai, de nagyon elgondolkodtam azon, hogy meg kellene venni, 10 évre leponyvázni, és elérve a veteránkort lepapírozni. Tegnap elvitték.
(Bocsi az OFFért. :D) [i](Módosította Spityu 2009.11.01. 21:53-kor)[/i]
Szia Robi! Teljesen egyet értek veled! Az ép küszöb, a 100 ezer km alatti motor, váltó stb a lényeg nem az hogy alufelni legyen de kiesel a taposón mert porrá van rohadva! Nekem van egy 4 ütemű Trabim is 34 ezer km-rel de makulátlan az autó és ugyanígy tettem mint te! Minden nap néztem a hírdetési oldalakat és kb egy év telt el mire rátaláltam! Igaz nekem a kék szín kötelező volt mert nálam az a befutó, meg volt pár dolog aminek még meg kellett felelni ami ebben a Trabiban mind megvolt! Lakatolni meg fényeznni soha nem kellett és nem is fog kelleni annyira egyben van az autó! Egy ilyet kívánok neked is Wartburgba! És szerintem legyél türelemmel biztos lesz egy és igenis a mi gyári autóinkat jobban meg fogják nézni 20 év múlva mint az ötödszörre átfényezett mindenféle extrákkal teledobált tuning autókat, mert olyat bármiből ki lehet hozni csak egy jó lakatos kell hozzá meg egy jó fényező meg 2 tonna tuningcucc de az sose lesz gyári eredeti mint amikor a Merkurból kigurult!
Ui.: Én is nézem a mai napig az eladó autós oldalakat ha találok valamit majd szólok! Utoljára használtautón volt egy szép kombi 4T Waresz igaz 350-ért de szerintem te olyat keresel mert papás autó volt és gyári álapotú, de biztos lesz olcsóbban is csak legyél türelemmel! [i](Módosította Adam 2009.11.01. 21:25-kor)[/i]
Arról nem is beszélve hogy lesz olyan ember. aki felajánlotta a segítségét, hogy ha én kimegyek, intézné az újjászületését. És ezt tisztelem. Nagyon. Igaz Wartburg!:):D Jó emberek mindig vannak. ui:csak egyre ritkább.:D:cool:;)
Tegyük fel te elteszel most egy igen pöpec 4t kombit. Gyári állapotban. Jó ez is szép dolog, de semmi extra nincs rajta. Ezt ne feledd! Szerintem igen is fontos egy régi kocsinál, hogy amikor kigurult a gyárból az új "NEW Line" stílus például, és egy ilyet megőrizni. Na egy ilyet még jobban megnéznek az utcán!Mint egy gyárit. Persze most olyan 2025-re gondoltam mint ha ma lenne. Főleg ha csillog villog az Irmcher mert gyári a fénye...stb. Igen hirdetem egy ideje. Megmondom őszintén nem sokan hívnak. De ez nem is baj. Mert annyira sok munkám van vele, hogy sajnálnám eladni csak azért a "kis" pénzért! Lehet le is veszem a hírdetést! De inkább aljas módon megemelem:) Így tutira nem veszik meg, és megnyugtatom magam. , hogy úgy se vette meg senki, így tényleg gyönyörű autó lesz belőle. Amíg én kint vagyok Olaszban:) addig egy nagyot. És egyszer csak a nagy semmiből előjön egy TWK talira pl: ezüst metál fényben(ez a terv!:)), fekete lökös, új gumik, vonóhóróg, 50-es "GYÁRI"!!!! 4-2-1leömlővel,pierburg vagy duplatorkú wber katbival. Na ez így, nem kicsit ott lesz a szeren!-> 1. Gyönyörű lesz! 2. Menni is fog nem kicsit! 3. Korhű tunningal még csodálható is! megj:azt leszámítva hogy poloGT váltó van benne, de ez szerintem belefér a dologba, hisz mindenki tudja! Minden Wartburgos(4T-s). Hogy a gyári váltója úgy ahogy van elb@szott konstrukció. Egy az egybe(botrányos megoldásokkal). Majd kiforogja az idő. Most jöttem haza. Rá is néztem. látom hogy a pára már lefagyott rajta, de még így is dobog benne az akarat. 6.érzékem azt sugalja hogy ez a rendszámot sokan megjegyzik majd. A 20-as években nagyon fogják csodálni a kisrácok, amikor apuval kimennek egy TWK talira. Apuuu Apuuu ez de szép.....már hallom ezeket a bókokat. ÉS ez elismerés. Főleh ha pl egy gyári 4t kombi mellett állok és kifogástalan/makulátlan áll.ban van az is. De az enyém mégis csak "más". Ez az ami nem mindegy. Üdv_Szmuki
Szerintem is a 3. a legjobb főleg,hogy tudomásom szerint egyik tagé az autó de hát ez van kinek mire kell a szerint nézelődik. Ahoz pedig,hogy az a 3 cucc egy százas annyit hozzáteszek nem mindegy kitől veszed! Ismerős olyan kormányt vett már 5 ezerért és 12ért is a kmgy-t meg 8 ért és 15 ért is bár elvileg újonnan 20ból kijön vagy kijött nemtudom lehet e még kapni.Váltóról nemtudok nyilatkozni bár érdekelne 4Tbe milyen autó 5ös váltója jó gondolom kell hozzá a féltengely is meg hogy mit kell nézni pontosan hogy be is menjen a wartba és hogy ez kb mennyibe van. De minden attól függ hozzáértőtöl veszed vagy nem.
Hali Most találtam ezt: [url]https://www.vatera.hu/wartburg_4t_kombi_friss_muszakival_155968561.html[/url] Nézd meg hátha.... Ha netán már ismered akkor elnézést! :)