Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Egy kérdésem lenne. Ki szeretném cserélni szeretett 4T wareszom elsõ foteljeit, amik bár kényelmesek, de kanyarban kiesik belõle az ember :D Szóval az érdekelne, hogy milyen üléseket lehet belepasszintani, a legkisebb átalakítással, mert nyílván nincs olyan ami pont beleillik. Ha valakinek van ezzel kapcsolatos tapasztalat, írjon köszi
[justify]És tényleg! Azóta voltam megint náluk és õ is mondta a 24 ezret és azt is, hogy sajnálja. Nyilván õ sem tolhat minden idióta tulaj orra alá adásvételit, a bontási igazolás helyett.[/justify]
25 ezer km van benne! Km óra havernál van meg a motorja is már! Õ is sajnálta de egyben nem eladó így elhozta a 160 ig skálázott km órát és a motort a Wareszból! Egyébként racingbazar.hu-n hírdették vagy még hírdetik is Bonciék!
Sajnos nem ritka, hogy ilyen ritka szép jószágok bontóba kerülnek... 2004-2005-ben mikor jött az elsõ hír hullám a 2T-el kapcsolatban rengetek ilyen makulátlan Trabant és Wartburg végezte így. :(
[justify]Ma délelõtt voltam a Bonci bontóban (Bp. Keresztúri út), és szörnyû dolgot láttam. Egy szinte szalon állapotú, piros 4T Wartburg limo volt bent. A km-óra már hiányzott, de 30-40 ezernél többet biztos nem mehetett. A lámpaburák is gyönyörûek voltak, sehol egy karc, egy matt felület, vagy olajsár. Na jó, nem vagyok szadista; abbahagyom.[/justify]
Tegnapi munkánk eredménye(Mégegyszer Köszön kedves fórumtag:). Bitos ami biztos alapon nagyon alábakoltunk, mert igen sokáig itt fog állni! Ja és gyönyörû a retro 2t Wareszod!köszönöm hogy vezethettem:)!) [imgw]https://img2.tar.hu/szmuki/img/73890337.jpg#3[/imgw] [imgw]https://img2.tar.hu/szmuki/img/73890338.jpg#3[/imgw] :):D
elnézésed kérem, félreértettél! nem arról van szó, hogy a 4T NDK autó nem hobbyautó, hanem a golf 1.3 és a polo 1.1. így már remélem nincs harag, én tisztelem, hogy ilyen is van, de nekem sose kéne. ez volt az elõzõ hozzászólásom lényege, továbbá az hogy 4T-sek közt egy fórumon nem érzem jól magam annyira, és ezért nem írok már.
Bocsi az OFF-ért! Ha már az MZ rövidítés felmerült:) Ez az enyém:)->
[imgw]https://img2.tar.hu/szmuki/img/73854136.jpg#3[/imgw] [imgw]https://img2.tar.hu/szmuki/img/73854137.jpg#3[/imgw] Egyszóval imádok vele Motorozni! Tegnap vettem még egy ilyet(bár ez közel nem ilyen állapotban van) határba járni vele. ON Éljenek, és guruljanak sokáig a DDR masinák!
Ez így van ahogy az elõttem szóló beszél! 1977-es gyártású! tavaly tavasztól-õszig napi 40km ment(dolgozni jártam vele) havi szinten 22-23alkalommal(kivéve akkor amikor nagyon esett az esõ!). Hiba, és gond nélkül! kb 5500km-t gurultam vele! Nem mindegy hogy 2litert eszik vagy 7-et! Fõleg a mai benzinárakat tekintve...:( [imgw]https://img2.tar.hu/szmuki/img/39144995.jpg#3[/imgw] :D:cool:;)
Megértettem, amit írtál, viszont nem értek veled egyet. Szerintem nem kell annál több a kiforrott technikához, hogy ezek a motorok 21 év óta mennek, muzsikálnak szépen. Az is igaz, hogy a fent említett Golfok és Polok már rég döglöttek, azonban, ha reálisan tekinted a tényeket, akkor a 2T csodák is kihaltak rég és csak szinte hobbi célra léteznek. A másik érdekes kijelentésedet azt, hogy "egyik sem hobbyautó.", eléggé bizarrnak és durvának tartom.
Hobbi például különbözõ tárgyak gyûjtése, a barkácsolás, a sport és a mûvelõdés is. Az elmélyülten végzett hobbitevékenységnek következménye lehet, hogy valaki alapos ismeretekre, jártasságra és készségre, tudásra és tapasztalatra tesz szert egy vagy több területen. A cél mégsem az elõbbi, hanem az önmegvalósítás, vágyak kiélése, a személyes célok megvalósítása.
[i][/i] A fenti wikipédiás hivatalos leírás szerint is nyugodtan vonatkozhat a hobbyautó megnevezés a 4T wartburgra is. Amirõl te beszélsz az már inkább a veterán kategória, és oda tényleg nem tartozik "még" a 4T. Azonban a 4T waresz is lehet hangulatos egyedi viselkedésû autó.
Kicsit rosszul esett, amit írtál, de elfogadom és meghúzom magam. Köszönöm! Üdv: Atesz.
a 4T alapból fényévekre van tõlem. én azért veteránozok, mert imádom a 2T gépeket.
van 4db 2T veterán motorom, abból kettõ MZ, aztán van még CZ472, és Jawa559
az autós része meg ugyancsak hasonló: 2db 2T wartburg, és egy 2T tarbant. véleményem szerint a 4T NDK autók távol voltak a kiforrott technikától, nullszériás jármûveket adtak el a gyártók meglehetõsen drágán, és a minõségük csak rontotta a gyárak régebbi jó hírét. ugyanazokkal a motorokkal szerelt volkswagenek már rég ki is döglöttek. 1.3 és 1.1 motoros golfot vagy polót már csak olyanok tartják akik nem tudnak váltani anyagi okok miatt. egyik sem hobbyautó. szerintem lelküket veszetették a négyütemû motortól ezek a hangulatos egyedi viselkedésû autók.
ezzel a hozzászólással senkit nem akarok megbántani, csupán személyes álláspontomat mondtam el a dögledezõ wartburg topicról.
azért nem szoktam már írni, mert mióta itt fórumozok, rajtam kívül aktív 2T-s nincs is. de ahogy elnézem elõttem sem volt sok.
Az hogy nem írunk,nem azt jelenti hogy nem látogatjuk a weblapot:) Ha segítesz bontani egy 1.3 Wartyogó Kombit(persze ezzel párhuzamosan építeni BVB-met!Intézni ügyes bajos dolgoait,hogy a kasznizás,fényezés zökkenõmentesen mennyen) akkor megigérem hogy többet írok a fórumba:):D! Üdv_Szmuki
Heló! Szerintem azért vagyunk egypáran, azt viszont nemtudom , hogy miért nem írogatnak az emberkék. Teszem hozzá, én sem vagyok klubtag, de méltányosságból részvehetek az írásban, stb. Ezúton is is szeretném megköszönni akik ezt lehetõvé tették nekem!
Sziasztok! Azt megszoktam már, hogy egyre kevesebb 4T waresz van Magyarországon. De kicsit furcsa, hogy az utóbbi 2 hónapban nem ír senki sem ide a fórumba. Most az lett a gond, hogy nem tagok nem tudnak írni a fórumba? Mert ha így van akkor nem sok értelme van ennek a szûrésnek, mert mindenki el fog innen pártolni. Légyszíves írjátok meg észrevételeiteket ezzel kapcsolatban! Üdv: Atesz.
Szia! Én szívesen elmennék, de nem nagy szám a kocsim, vagyis, semmi óriási durranás extra nincs rajta, hacsak a rozsdamentesség és a kis egyediség nem az. Van arra esély, hogy ide a fórumba beírtok, hogy jön-e valaki? Milyen wareszok mennek? Mit kell mondani a klubról? HA megyek, akkor fel kell készülni valamibõl? Klubelnök is jönne? Üdv: Atesz.
Hívtak az RTL-klubból, hogy hétfõn reggel szeretnének szép Wartburgokat és Trabikat, tulajaikat és a klubot bemutatni.
Ha valaki reggel, még munka elõtt ráér, az kérem hívja a szerkesztõket, vagy a klubot.
"Tóth Flóra vagyok az RTL Klub Reggeli címû mûsorából, és ahogy telefonon már beszéltünk róla – a segítségét szeretném kérni.
A jövõ hét hétfõi (2010. március 29.) Reggeliben nagyon szeretnénk különbözõ különleges Trabantokat és Wartburgokat mutatni. Az autóknak 6.45-re kellene megérkezniük, és fontos lenne, hogy jöjjön egy olyan autótulajdonos is, aki tud beszélni a klubról néhány mondatban.
Az ideális az lenne, ha 5-6 autót be tudnánk mutatni.
A pontos címünk: 1224, Budapest, Nagytétényi út 45-47.
Ha valaki tud,segitsen!2T Wartburgba 2107-es Lada porlasztot tettem,megy mint állat de füstöl,beköpi a gyertyát és a zöldkártyát se fogja teljesiteni.A fõfuvokáknál csökkentettem a benzint és növeltem a levegöt,de még nem jó.
A porlasztó elé a benzincsõbe be van kötve egy kis fekete hengeres cucc. Abban van egy kis "turbina", amit meghajt a benzin, ahogy átmegy rajta. Ezt a jelet kapja meg a mûszer, ami a fordulattól függõen több-kevesebb LED-et villant fel. Szerintem úgy mûködhet, mint egy fordulatszámmérõ, csak kisebb feszültségekkel és sebességgel.
Annak a menetes csonknak a kábelen kéne lennie, tüskés csatlakozójú az, csak úgylátszik kijött a kábelbõl. Fogóval húzd ki belõle, és úgy tekerd a kábelba.
Nem rossz, de szerintem nem feltétlen szükséges a kéttorkú, fõleg ha takarékosan be tudod lõni a pierburgot. Bár úgy csinálod ahogy neked tetszik, meg amire lehetõséged van. No, de ez már barkács, úgyhogy ha valami felmerül ezzel kapcsolatban, ott folytassuk :).
Termékkel nem hinném hogy lenne baj. Janó embere csinálta. Ha fent lesz ide mindenféleképpen direktszûrõ kell! Meg sok benya a hengerbe! Lehet mégis csak nem Pierburg lesz(bár ez rohadt takarékos karbi, a gyárihoz képest) hanem Weber(nem a gyári, hanem ahol két torok nyit:)!
Nekem pont emiatt a "rugalmatlansága" miatt lett kicsit elbizonytalanító, így rá sem kérdeztem, nehogy aztán esetleg bármi baj lenne a termékkel és problémák lennének, mindenesetre gratulálok a vételhez. Én is 4-2-1re szavazok, több nyomatékot meghagy, mint a 4-1.
Akkor nézd meg jobban a képet:)! A donorban nincs PoloGT váltó! csak sima gyári! Ami a képen van ez a rendszámos BTE-478(5sebességes,polGT). A donor még fent van a mátra alján.... ne is mondd ott is bontanom kell... De most azért nem fogok felmenni. Papíron beteg vagyok(táppénz). Közbe meg Wareszt szerelek:D! Na hát na 4mûszakba nem lenne erre energiám! Igaz Patron:D,ismered az érzést!
Leömlõ idéglenes! 4-2-1-es 50-es Janó féle lesz rajta.
Csak Kisújszállásról nem akartam a Balaton aljáról elhozni(meg nem is lett volna rá idõm! Majd ha Hatvanban leszek onnan közelebb van a Balcsi, majd onnan legurulok érte:)!
Na úgy lesz kafa:)! Meg persze Pierburg karbival(de ide ugyan úgy felömlõ is kell(Pierburg-é) Ugyanis a Wareszé nem jó! De ilyet még nem sikerült szereznem....:(
ui:olvastam április végén lesz az elsõ nagyobb tali. Jó lenne ha ekkorra már egyben lenne a vas! És végre meg tudnék jelenni vele:)))!
Sziasztok. Remélem nem bánjátok, ha feldobok ide egy pár témába vágó képet. Remélem, hogy nem lesz nehéz beazonosítani az autó pontos típusát... [imgw]https://i802.photobucket.com/albums/yy302/Mairtin/wartburg/PICT1718.jpg[/imgw] [imgw]https://i802.photobucket.com/albums/yy302/Mairtin/wartburg/PICT0003.jpg[/imgw] [imgw]https://i802.photobucket.com/albums/yy302/Mairtin/wartburg/PICT0008.jpg[/imgw] [i](Módosította Mairtin 2010.03.09. 21:57-kor)[/i] [i](Módosította wartburg353w 2010.04.07. 21:07-kor)[/i]
Hogy a picsába lopták le??!! Erre azért befizetnék! Ezeket kívülrõl nem lehet kiszedni/kipattintani! Csak akkor ha le van szedve a kerék és e felõli részrõl!:confused::eek:
sziasztok légyszíves segítsetek olyan problémám volna hogy áltam a parkoloba a wareszal és leopták róla a irmscher felni közepeket mind a 4 et és ezeket potolnom kéne aki tud légyszíves segítsen
Oldalanként asszem 8 db csavar fogja a kasztnihoz, vedd le elõbb a hûtõmaszkot, utána bonthatod a lefelé az elemeket a dobokkal együtt, ami szívás lehet benne ami az alváz környékén van, ha bevan rohadva akkor annak flex vagy hidegvágó a vége. Jó szórakozást hozzá.