Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
A jelenséget ismerem, én is így jártam és bróbálkoztam evvel avval, de sikertelenül, mikor rájöttem hogy bármrely hihetetlen de az ablaknál ázik be. Az a helyzet hogy ahol a karosszériához csatlakozik a szévédõ gumi ott a karosszéria két lemezbõl van összesajtolva ponthegesztéssel tehát a lemezek között rés van ahol a víz szépen befolyik a kesztyûtartóba. Megoldás a szélvédõ gumi külsõ karosszéria felöli részét végig kell szigetelni szilikonos ragasztó tömítõvel, melyet a karosszéria és a gumi közé kell benyomni. Én evvel a módszerrel sikerrel jártam. Ha tvábbi kérdésed van írj.
Segítséget, tanácsot szeretnék kérni. Az a bajom a 4T Wartb urgommal, hogy beázik. Beázik a jobb elsó ajtónál és beázott a csomagtartó. Cseréltem kédergumit és a csomagtrtó már nem ázik be de a jobb elsõ ajtónáál még mindig valahol beázik. Ráadásul úgy, hogy még a tároló tálcán is víz van. Gondoltam, hogy esetleg az ablknál de nem mert körbe végig száraz, átnéztem az ablkatörlõnél is és ott sem. Lehet, hogy esetleg a motorhátetõt tartó csavarnál? Ha valaki tudna tanácsot adni megköszönném. Én akárhogyan nézegetem nem jövök rá. És már csak ez hiányzik és kész a kocsi.
16 éve volt az Aranykéz utcai robbantás, és ebbõl az alkalomból dokumentumfilmet készítenek az esetrõl. A forgatás helyszínén Lada, Trabant, Wartburg parkolna a korhû képek kedvéért. A rendezõknek szükségük lenne egy újhûtõmaszkos Wartburg 353-ra, lehetõleg világos színben. Én Trabival megyek.
Infók:
2014.08.11. hétfõ Aranykéz u. Helyszínre érkezés 04.00 - 05.00 óra között. Várható kezdés: 06:00 (Aranykéz u.), és 10.00-kor biztosan vége lesz.
További infó és jelentkezés: vukmann.attila@veteranzsiguli.hu
Sziasztok! Wartburgos témában elakadtam kicsit, s kellene a segítségetek. A Barkács szakkörben már megírtam a problémát, de nem tudott senki se okosat mondani rá, gondoltam, talán majd itt:
A 4T Trabimban 2T Wartburg órákat használok, a különálló fajtát.
A vízhõmérséklet órájával van a nagy küzdelmem. A gyári jeladóval pillanatok alatt kitekerte az órát. Ezt anno a hõgomba vezetékébe beépített potméterrel korrigáltam ideiglenesen. Azóta beszereztem a ZsombiCar-tól egy [urls=https://www.zsombishop.hu/product_info.php?products_id=605&osCsid=eg7ihmkjskepei3smsl71ec0h3]hõgombát[/urls], ami elméletileg hozzá való. A termosztátház hõgombafuratának felfúrása után ezt be is építettem. A potmétert kivéve a rendszerbõl ugyanazt csinálta, mint a 4T hõgombával.
A [https://www.wartburgpeter.de/te_tank_temp_anzeige.htm]wartburgpeter.de oldalon található cikket[/urls] böngészve a következõ kapcsolási rajzra akadtam:
Úgy tudom ezek a különálló mûszerek még 6V-osak, bár nem esküdnék meg rá. Úgy néztem, hogy a 120Ohmos, 3/4Wattos ellenállásban különböznek a 12V-os társaikétól. Be is építettem a pozitív ágba egy 120-as ellenállást, de meglepõ módon rosszabb lett a helyzet, elõbb "kitekerte" a mûszert, mint elõtte. A cikkben szereplõ szétszedett mûszereket nézegetve, mintha nem csak így bele lenne dobva ez az ellenállás, úgyhogy egyszerûbbnek tûnt 6V-tal megtáplálni.
Ekkor jött a képbe a feszültségszabályzó tranzisztor, ami 6V-ot köp ki. Be is lett kötve, de meglepõ módon azt lehet modani, hogy nem volt hatással a rendszerre. A mutató kb 2mm-rel ment arrébb.
Kifogytam az ötletekbõl. Esetleg a hõgomba kuka, s szerezzek be egy eredeti C120-as darabot? Elõre is kösz a segítséget!
'78 - '80-as Wartburg végleg kivonva egyben vagy bontva eladó. A veterán fórumban posztoltam. [url]https://trabantklub.hu/twk/modules.php?name=forum&file=olvas&id=4a64d0c624985[/url]
Pontosan fordított a felfogatása,egyik középsõ fékcsõcsatlakozást le kell vakolni és a hollandereket cserélni a réz fékcsöveken mert más a menetemelkedése!Árban és minõségben viszont verhetetlen ami megéri a munkát. https://www.zsombishop.hu/product_info.php?cPath=35&products_id=58 ;)
A magyar utángyártott van csak: FÖFÉKHENGER H (WARTBURG) 15 380.-(Telefon: 06/30 6708510) Nekem félévig volt jó... Azóta 4ezer forintos lada fõfékhengerrel járok... ;)
Üdvözletem mindenkinek, egy olyan kérdésem lenne hogy Wartburg 353 kombihoz keresek fõfékhengert. Tudna esetleg valaki segíteni hogy honnan lehet beszerezni. Elõre is köszönöm a válaszokat.
Olyan kérdésem lenne, hogy nem-e van valakinek 353-as Wartburg motorjához gyártói utasítás, amiben benne van pl. hogy a hengertömbnél az átmérõk mekkorák és hogy milyen tûréssel lettek gyártva? A szakdolgozatomhoz kellene, hogy meglegyenek a pontos kiinduló méretek!
Hasznos infó: A Debreceni székhelyû Prim Vol Trade kft., mint gépjármû alkatrész nagykereskedõ, megvételre felajánlja az alábbi új vízhûtõket 6500 Ft/db egységáron ingyenes házhoz szállítással.
Írtam már a barkács szakkörbe! Nos egy 353w újításába fogok bele most nyáron és szeretnék érdeklõdni, hogy van-e valakinek alkatrész forrása mert kéne karos széria elem meg majd egy két apróság a motorhoz is! Szeretném a segítségeteket kérni! Elõre is köszönöm! :)
Szia Giorgo ! Én is elszántam magam egy 1.3-as Warnyú vételére!:) Csak szeretnék hozzá beszerezni kerékcsavar osztókör módosítót is be szerezni!:) 4x100-as felniket sokkal könnyebb találni és sokkal olcsóbban is mint a Trabi-Waresz lyuk osztású Irmscher felnik!:) Opelekkel versenyeztem 6 éven keresztül 15'-ös felnikkel amiket könnyen és jó állapotúakat találtam jó árakon!:) Egy szónak száz a vége! Ha tudsz valakit aki csinálna normális áron 4 db-ot akkor írd meg légyszíves!:)
Helló. Az 1.3-as Wartbulgon mindig elállítódik az alapjárat pedig a leírtak szerint állítottam be,már a karbit is kipucoltam.Valaki tud valami megoldást?
Szerintem nagy esélyed van egy vagy két féltengelycserére. Nekem egyszer a "3 karos" csukló szóródott darabokra. Az állapot csak romlani fog. Én nem halogatnám a féltengelyek cseréjét. Olcsó megoldásként a bontóból vásárolnék a helyedben, pár ezerbõl megúszod, plusz a csere. Remélem segítettem! Üdv! Atesz.
Helló. Van egy Wartbulg 1.3-asom menet közben kopog valami üresbe gurulva nem hallani.A motornak szép hangja van az nem kopog.1-2-3-ba ugrál az eleje 4-be már szépen megy de a kopogás megmarad.Mi lehet a baj?
Hello! Érdeklõdnék, hogy van-e eladó Wartburg 311-hez sebességváltó?A válaszokat elõre is köszönöm És ha lehet küldjetek fényképet az alábbi e-mail címre: lapolyi00@freemail.hu
Sziasztok, van egy wartburg 1.3 om és a jobb hátsó lámpa nem ég mikor felkapcsolom a lámpát:( (eddig égett) de amikor nincs beindítva a motor és az indexet bekapcsolom ügye akkor helyzetjelzõként viselkedik és olyankor világít a lámpa, mi lehet a baj?
Köszi! Az én váltóm igen erõs csapágyhangot ad ki, nem tudom meddig bírhatja? azt hiszem megpróbálkozom a bontott váltó felújításával es annak használatával! üdv B.
Háttõõõ... én a bontott váltó szép komótos felújítására szavaznék, majd csere. Elmosni, szétszedni, revíziózni, szükséges dolgokat cserélni, majd összeszerelni. Vaaaagy (de ez járhat 2x-i szereléssel): régi váltó ki, új váltó be, régi váltó meggeneráloz (tartaléknak). Vagy szimplán: bontott váltó be, megy, ameddig megy, ha elromlik, van egy félhalott, de MÛKÖDÕ tartalék, ami most van bent. Nem sokat segítettem, tudom. :) Az én váltóm 3.5 éve sír, fogalmam sincs, hogy mennyi olaj van benne. Néha csendesebb, néha zajosabb. :D
Üdv! Balázs vagyok és akadt egy eldöntendõ kérdésem melyben tanácsotokat kérném. Padlóváltós 2T wartburgomban cseréljem bontottra a váltót, vagy cseréljem-cseréltessem-ki a csapágyakat? Bontott váltó lenne, de ki tudja milyen minõség...? Köszönöm
én 2 éve megjártam ugyan ezt, igaz 4 lövetûvel :D a cseheket nem javaslom, mert olyan az autópályájuk mintha a szántásba. mi haza felé akartunk arra jönni de prága után visszamenekültünk az osztrákokhoz. szerszámból meg alkatrészbõl vigyél annyit amennyire szükséged lehet ha majdnem mindenre gondolsz, akkor semmi nem fog kelleni nekem egyszer kellet cserélnem egy fesszabot tatabányánál, meg egy ac pumpát az adria partján, de mind a kettõ várható volt jó utat!
Sziasztok! Van valakinek otthon VW Golf 2-hoz vagy Golf 3-hoz tartozó váltó tartó bak (konzol)? Az a kis fémlemez kellene, ami felülrõl "átöleli" a váltót és két csavarral rögzíti a bakhoz. Természetesen nem ingyen kellene! Üdv!
Csaó, nekem szar kuplung szerkezetet raktak be aminek a lamellái ráharaptak váltó tengelyére(plusz túl volt edzve elvileg) és így nekem is kb havonta szakított a kocsi és eléggé Rockys lett a lábam, váltó visszabont bele egy eredeti Trabi kuplungot és azóta elég vaj lett :)
1.3-as Wartburgom õsszel eset át komplett kuplung cserén. Azóta többször szakadt el a k.bowden és most a kiemelõ villa a kuplung egyébként rohadt kemény, feltételezem a kuplungszerkezet a bûnös. Valaki tudja, honnan szerezhetnék használható kuplungszerkezetet?
Vigyél magaddal 3 megszakítókalapácsot(esetleg komplett gyújtást) és jó utat. Mi jópárszor megjártuk, hol Trabanttal, hol Wartburggal(abba talán 80 ezer km volt), mindig gond nélkül. De ha tutira akarsz menni, egy generátort tegyél be a csomagtartóba.
Túrát tervezünk Szeged-Wartburg-Szeged viszonylatban. W353 jó mûszaki állapotban, ha esetleg nagy bajba kerülnénk cseh, német segítséget tud-e valaki javasolni. Németül alapfokon sem nagyon tudunk, a szláv nyelvekbõl pedig a szerb határközelsége és az elmúlt 40 év maradt meg.
Ha már valaki csinált ilyet, annak szívesen vesszük a tapasztalatait.
1988-as W353-hoz keresek vagy elsõ ülést vagy kárpitot (barna). Az alap keresõkben (vatera, jofogas, aprod) nem találtam használhatót az elmmúlt 2 hónapban. Ha tudtok egyéb forrást, azt megköszönöm. Steve, Szegedrõl
Szia! Ha a keresõ funkcióba beírod a "kárpitos" szót, akkor a fórum hozzászólásai közt többet is találhatsz. Részemrõl -mint korábban is- Fekete Rezsõt ajánlom, a Lõrinczi úton (Ferihegy felé). Nekem a 600-as Trabim kárpitját reinkarnálta. Nagyon korrekt, és szépen dolgozik. Tel: 30/9328619
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem... Wartburg 1.3 fõfékmunkahegerrel kapcsolatban. Valaki megtudja nekem mondani hogy a munkahengerben található 2 db csapágygolyónak hol van a helye összeszereléskor?? Mert szétszedtem karmantyúzás céljából, és a golyók kiugrottak mind a 2 dugattyú esetben. És nem tudom hogy pontosan hol is lenne a helyük.??
Természetesen állapotfüggõ, fõleg a hûtõrács. Ha "csak" újrakrómozni kell, de nem kráteres, nem horpadt, akkor talán 5-10e. A betûkbõl 8ezer forint a vadi új szett, úgyhogy ennek fényében érdemes kalkulálni :-)