Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Trabis lévén nem vagyok otthon a Wartburgok terén...Hallottam róla, hogy a Wartburgokat az utolsó években 5 sebességes váltóval szerelték. Az lenne a kérdésem, hogy ezeket milyen évjáratú Wartikban kell keresni? Meg, hogy ezekben volt-e 160-as óra?
Nagy feladat lesz találni hozzá, mert tudtommal 1.3-as 353-as wartburgot nem gyártottak... Most akkor tulajdonképpen a 353-ra vagy az 1.3-ra gondoltál?:confused::rolleyes:;)
Nagyon köszönöm a segítséget. Fel is hívtam egy két bontót, de elakadtam az ügyintézésben, mert azt kérdezték, hogy melyik évjáratút keresem, mert állítólag az sem mindegy. Vagy hogy mondjak motorszám elejét..... Esetleg tudna ebben is segíteni? Aztán még kell találnom egy embert, aki elvállalja, hogy be is szereli, mert a mi szerelőnk közölte, hogy ő inkább nem nyúlna hozzá. Köszönettel: O. Kata
AC bemeneti részéből kiesett az a kis henger,amire a gumi benzincső van rábilincselve.Kérdésem,be lehet e ragasztani azzal a "maszmókkal",amit a karburátor alá is tettem? Másik,a biztonsági öv nem nagyon akar visszamenni a helyére.A rugó fáradt el benne?Lehet e javítani,vagy kuka?
Cserélj rotort is.. vagy legalábis nézd meg hogy nincs-e megszakadva elsősorban, avagy a közepén a tengelynél a fedél irányából érinti egy szén "pöcök" ott tiszta-e a réz a rotoron illetőleg ahol üti a szikrát nincs-e szétégve( fordulatszámszabályzós nélküli 5-600 forint, nemtom megéri-e vele baszkurálni) ha még nem volt hozzányúlva a gyújtókábeljeidhez, akkor nézd végig mind a 4et, a pipának 5Ohm ellenállásnak kell legyen, a kábellel együtt ilyen 6 körül. ha ezek az értékek kb megvannak még mindig lehet hogy elrepedt a pipád és félrehúz..
Egyébként a közgyűlés időpontja engem is foglalkoztat, de nem jutottam semmire.
Van valami javaslat? Jó lenne vmelyik péntek este, de mindenképp szeptemberben. Figyelembe kell venni, hogy sokan csak levélben elérhetőek, és nyomtatni, csomagolni, meg kivárni hogy bedobja a postás, az kb 10 nap. Tehát modjuk a szeptember 18 péntek, az szoros határeset! De legalább nem "időhúzós" verzió!
Kérem azokat akik eljönének, meg akiknek el kell jönnie :--))) hogy akkor vitassuk meg. Ha nem sikerül, akkor kijelölök egy időpontot, és lesz ami lesz:-(
Akik fórum moderátori, illetve helyettesítési funkcióra jelentkeztek, azoknak is fontos lenne, hogy vagy a közgyűlést megelőző megbeszélésen, vagy (ha nem tudnak különböző okok miatt jönni) egy zárt topicon, amit csak ők (mi) látunk megbeszéljük a moderálási leosztást. Akik eddig is voltak, és megerősítették részvételi szándékukat: Tiberius (veterán topicot jelenleg is csinálja), Tibke
Akik újonnan jelentkeztek: 4TRed , mr120bpm (helyettes moderátor). Ők küldték el mailban a jelentkezést a klubnak. Voltak akik csak említették valahol a fórumokon hogy segítenének, ne hezitáljanak, hanem írjanak a klubnak. Várom a jelentkezéseket, hogy elkezdhessük az érdemi munkát a zárt topicon.
Hát olyat nehéz, hogy minden kívánság egyszerre teljesüljön. A kulung cuccok mindig drágák voltak és sajna csak azok a márkák jöhetnek számításba, amiket írtál, esetleg a Valeo még. Ezek gyári beszállítók is, nem csak utángyártók. A SACHS gyárt kuplungalkatrészeket Wartburghoz és Trabihoz is, de azokat valami távoli országban (talán Dél-Afrika) csinálják, nem a németek. Szemmel láthatóan nem az a minőség, hiába mondják a boltban, hogy ott a benszülöttek ügyesebbek. De a golf1-es 1,3-as, benzines, mondjuk '82-es évjárat kuplungja egyezik a Warburgéval és annak a dobozában eredeti német alkatrészek vannak. Készletben olcsóbb, mint darabonként (csapágy,tárcsa,szerkezet) megvenni, még úgy is, hogy a csapágy nem kell belőle. Ha ilyen megoldásban gondolkodtok, az anyagköltség kedvezmény nélkül minimum 60ezer. Gyári számban, cikkszámban tudok segíteni esetleg. Van alternatív megoldás, ami anyagköltségben kedvezőbb, szerelni ugyanannyit kell kb. El kell menni bontóba, keresni egy golf2 1,3-as benzines motort, arról elhozni a kuplungot a lendkerékkel együtt. Egész újszerűeket lehet kifogni. Ezeken 190mm-es átmérőjű kuplung van ellenben a Warburg 180mm-ével, emiatt kell a lenkerék is. De ez egy kiforrottabb, strapabíróbb szerkezet már, tökéletesen passzol a Wartburghoz és a pedált is kb negyede erővel kell nyomni a másikhoz képest. Szerintem max 10ezert kérnek érte, de sok tizezer km-re el lehet felejteni a kuplungproblémákat. Nem mellékes, hogy ehez a tárcsa és a szerkezet olcsóbb, ha a későbbiekben kéne. Pesten nem ismerek autószerelőket, de a normális az ritka, mint a szemüveges ...
tudna valaki segíteni, hogy hol tudnánk édesapám 353-as 1.3 as 90 es évjáratú Wartburgjához nomrális minőségű kuplung szerkezetet venni, ami nem egy évig bírja mint a mostani és nem horror áron adják? Eddig a SACHS márkát javasolták én olvastam még LUK os ról is, de ismerni egyiket sem ismerem. Valamint kéne egy szerény, dolgához értő szerelő is ha ismertek és létezik még ilyen egyáltalán (dél Pest felé esetleg, vagy a környékén), mert a mostani "modern" autók szerelői hülyét kapnak a Wartburgonktól és így csak összedobják a melót, aztán bírja amíg bírja. Előre is köszönöm a segyítséget. o. Kata
Ma sikerült a tárgyalás a Retro Cash@Carry áruházzal az őszi találkozó helyszínével és időpontjával kapcsolatban. Szívesen látnak minket a kért időpontban. Az elvárásuk annyi hogy népszerűsítsük áruházukat! www.retro-24.hu
A meghívókat, sajtóanyagot a héten megírom, és közzétesszük a honlapon, illetve kipostázzuk tagjainknak.
Tehát TWK Őszi Találkozó, 2009. október 10-én, szombaton délelőtt. Gyülekező 9 órától, megnyitó kb 10.00-kor, beszámoló a közgyűlésről, majd a szokásos legek értékelése, és az éves rendezvények, és a születésnapi év értékelése. A rendzvény végén kb. 13 órakor, egy laza felvonulás a Lágymányosi hídon Pest felé.
Aha,értem,köszi! Úgy tűnik,az alultol jövő beázás a veszélyes,mert egy héttel korábban is mentem felhőszakadásban,meg szinte végig esőben 150 km-t,de azokon az utakon nem állt meg a víz,így nem is nagyon tudott felcsapódni a motortérbe. Nekem egyszer városban akadt le az elosztófedél.Egy két karc lett csak belülről rajta,utána működött rendesen. Szombaton szerintem nagyon drágán vettem elosztófedelet,2400 ft-ért.Én valami sokkal kevesebbre emlékszem.Ez valami olasz cucc.
Nagy baj nem lehet a felcsapódó víztől. Majd kiszárad. Viszont mélyebb pocsolyákon áthaladáskor, ha a szívóoldalon keresztül víz jut a hengerekbe, az okozhat csúnya eldeformálódást a motorban. Törött, lyukas vagy hiányos osztófejjel vagy rotorral simán működhet. Nekem autópályán akadt le a fedelet fogó egyik fül. A rotorból lekopott fél centi legalább, csak egy összeégett cafat maradt, a fedélre 3db centi átmérőjű lyukat esztergált, a motortérben mindent belepett a bakelitpor. De visszapattintottam a helyére és lazán mentem tovább. Egyenletesebben ment, mint előtte. Aki nem hiszi, annak meg tudom mutatni bármikor.
hali igy jártam én is beáztam nekem is krehácsolt de ujj elosztófedél és egy uj kábel nekem megoldotta azóta 4 éve igaz édesapámmal történt de semmi baj nincs vele
nekünk menet közbe repedt el ahogy hajtottuk mivel ugye ez nem vizálo és ott hő keletkezik ezért nem birja nem bírta sztem nálad is ez lehet nézd át a kábeleket elöregedett törött kábelt cseréld le és a sarukat is nézd meg meg a kapcsolást a kábeleknél és ha ezek nálad is rendben lesznek nem hiszem lesz gondod ilyennel megint
Sziasztok! Rég voltam itt,a regisztrációm is törlődött( nem értem miért).
A minap felhőszakadásban autóztam,és nagyon felverődött a víz.Alig bírtam hazaérni a 4T Waresszal.Csattogott,köhögött.Másnap reggelre bíztam benne hogy megszárad,és indul,de csak pár pöffenést csinált.Megnéztem mindent a gyújtás körül,kitisztítottam a gyertyákat,de ez nem segített,ezért a karburátort is kitisztítottam gyorsan(ez amúgy is esedékes volt).De ezek után sem indult a gép.Ekkor vettem észre egy lyukat és egy nagy repedést a gyújtás elosztó fedélen.Örültem,megvan a hiba.De az új beszerelése után sem indult.Ekkor már feladtam.Aztán egy két óra után újra megpróbáltam indítani,akkor meg mintha semmi nem történt volna,első pöccre beindult. Na szóval,nem értem miért nem indult előtte a motor?Lehet hogy nem csak az elosztófedél repedés volt a gond,hanem beázott valami,ami aztán közben megszáradt?Ha így volt,mi ázhatott be,mit nézzek át?Nem szeretnék valahol lerohadni,jönnek a párás esős idők.Meg azt sem értem,szétrepedt,lyukas elosztófedéllel,hogyan ment egyáltalán a motor?Esetleg a hideg víz miatt az esőben repedt el? Na jó sokat dumáltam,bocs.:)
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 4 ütemű wartburgnak mekkora a száraztömege? A kérdés azért érdekes számomra, mert egy 4 ütemű trabant futóművét szeretném keményíteni, stabilabbá tenni az útfekvést, és egy wartburg donorra gondoltam. Első körben csak a rugókat cserélném, ha elégedett leszek, akkor kapna egy jobb, vagy csak egy új szett lengéscsillapítót is. A rugókat tudom, hogy vágnom kell.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 4 ütemű wartburgnak mekkora a száraztömege? A kérdés azért érdekes számomra, mert egy 4 ütemű trabant futóművét szeretném keményíteni, stabilabbá tenni az útfekvést, és egy wartburg donorra gondoltam. Első körben csak a rugókat cserélném, ha elégedett leszek, akkor kapna egy jobb, vagy csak egy új szett lengéscsillapítót is. A rugókat tudom, hogy vágnom kell.
Mondtam a kereskedésben (meteor), hogy vw golf2-höz illő ac-t kérnék, de amit adtak, az ugyanolyan, mint amivel elkerregett vagy 100e km-t. Amit meg vettem szlovén, az kb 10e km után meg is adta magát. Összezavart, hogy egy autósboltos ismerős anno azt mondta, a szlovént vegyem. Hát most olasz van, remélem megint kibír majd 100e km-t. :)
Hali! Szeretnék venni, vagy átalakítani Wartburgra sport lökhárítókat, emberi áron. Az is érdekelne, hogy milyen típusú autók lökhárítója méretazonos a wartburgéval. Üdv: Atesz.
Az első és második "belsőképen" az ajtókereten jól látható a régi szín is... Ez eredetileg rendes warbizöld volt... Ha eredeti lenne ez a szín akkor az első sárvédőkön javítási nyomok lennének mivel egyetlen warbi sem ússza meg sárvédő vagy ív cseréje nélkül ezt a piti 19évet... :) Még a 70800km sem stimmel,annál többet futott ez a kocsi és törve is volt.Lehet hogy egy öregé volt de hogy nem ő használta az is bittos... :D
Nem értek a típushoz, de szerintem eredeti: ha az, észreveszed, ha nem az, azt is!!! Bár sokszor kalmárok árulják a hasonló gépegységeket, azért mindig kikandikál ez-az, ami elárulja őket. Biztosat élőben lehet mondani.
Szerintem se csinálhattak ilyet,csak azért kérdeztem,mert nem hiszem hogy után festett lett volna.Lhet hogy fakult,lehet hogy után festett,lehet hogy egyik se.:)