Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
hali egy ötlet nézd meg a motorod nincs e megrepedve a blok az akkor szokott lenni ha nagyon meghajtjuk egyik ismimnek megvolt egy helyen repedve és az olaj keveredett neki a vízzel úgyhogy 1 teendő nézd meg az olajadat nem e vizes nincsenek e vízfoltok benne
Sziasztok! Kérdésem: hova tűnik a hűtővíz a Wartburg/4T/ motorjából? Egyenlőre kívülről nem látszik, csőcsatlakozások rendben, vízpumpánál sem látszik/nincs egyéves!/, olajbeöntő nem szürke. Ötletek? Előre is kösz: csabesz!
Szia! Én is szeretnék 5ös váltót tenni a kocsiba csak nemtuom melyikből jó bele.Neked milyen poloból van mert van régebbi meg új tipusú is vagy minden polo váltó belemegy a wartburgba? Meg akkor csinálni kell hozzá egyedi tartókat vagy rámegy a régi helyére is? Féltengelyek maradhatnak vagy az is kell a poloból? És a legfontosabb milyen árban szokottak lenni ezek az 5ös váltók? Ja és még az érdekelne pl ami neked van váltód ahoz hozzámegy valamelyik volkswagen 1.6-os mocija? Mert először olyat akarok legyen meg az 5ös váltó de a végkifejlet az lenne egy 1.6os moci 5ös váltóval mert állítólag van olyan volskwagen aminek a mocija belemegy a wartburgba.
Amúgy így hogy mostmár van normális minőségű kamerám, így hamarosan várható tőlem olyan videó amin az 5.gangot elváltom pályán (nem tiltásig)! Kb olyan 5e fordulatig(sebességenként)nem szeretem 6e-ig pörgetni. Csak hogy sokaknak megjöjjön a kedve a VW polo váltó beépítéséhez. Mert megéri. Főleg ha nem gyári 60LE van a mociban hanem 75LE fölött. egykettőre 170-en van:)
Amit látsz az kondenzvíz. Ugyanis 1,5hónap állás után vettem elő a kocsit(persze megvártam hogy üzemi hőfokon legyen a motor), és utánna pörgettem a mocit.:D
Aprohirdetés hiányában:van egy Barkas váltokar(komplett)olcson.Tudom hogy szeretnek nyakban eltörni,barkaszosztam egy jo ideig,nálunk mindig volt egy,miután télen -8fokban egyszer letört...szoval:2000ft ha valakit esetleg érdekel,jelezze,küldök képet..
Szia! Autósboltban ne vegyél,ott nem éri meg.Bontóba,2-3-4000 ft,bontós jókedvétől függ. A www.vatera.hu-n nézgelődj!Ott van 1-2. Itt van egy:Ez jobb oldali: https://www.vatera.hu/wartburg_1_3_elsolampa_jobb_153746726.html
sajnos a 4T-ben nincs mit kiégetni. nincsenek lényeges lerakódások. egy kis önreklámozás: szocimotoros.hu oldalon a címlapon lehet találni egy 2T kipufogó égetős cikket, amihez jól jön a youtube-os videó, mert jól csinálják. a cikket én irtam, alkalmas minden kétütemű csodánál. annyi, hogy trabant-wartburg esetében teljesen elemeire kell szedni a kipufogórendszert, különben nincs eredmény.
Nézd meg ezt a videót egyik kolléga és én is így égettem ki a kipuffogót: https://www.youtube.com/watch?v=3D7vChnhJNw bár 2T-ét így a lerakódott kox kijött belőle de tervezem a 4T-jét is kiégetni igaz abban nincs annyi szemét mint a 2T-ben de azért biztos akad ebben is.Ha gondolod próbáld meg ezzel a módszerrel mint a videón.
Szia Igen erre gondoltam már én is.Meg is volt az ellenőrzés/beállítás egy karbi tisztítással egybe kötve,de semmi változást nem tapasztaltam:( Ezért nem értem a dolgot.Elméletben minden stimmel sőt gyakorlatban is valamiért mégis a már említett hibát produkálja:( Igazából nem foglalkoznék vele csak már kezd egyre idegesítőbb lenni,hogy nem lehet vele rögtön indulni. Közben volna egy másik kérdésem. Beszélgettem egyik ismerősömmel ő régen nagy Trabantos volt,de már bele fáradt:S (sajnos) Említette,hogy jót tenne a motornak egy kipufogó kiégetés.Na most...Ez hogyan kivitelezhető?Mert sosem csináltam még ilyet.Őt meg nem akartam már ezzel fárasztani így is kérdeztem tőle egy csomót:D Tehát ha valaki leírná nekem lépésről lépésre mit hogyan azért nagyon hálás lennék:) (Meg esetleg egy-két vélemény is jól jönne érdemes-e,mert nem igazán értem ez miért is jó)
Nagyjából az enyém is ezt csinálja.Nekem csak hidegen van dadogós jelenség illetve,tartanikell a gázt mert lefullad.Viszont az enyém pöccre indul ha hideg és nehezen indul ha meleg a motor. Szerintem inkább a hidegindító(automata szivató) lessz a gond. Dee ez csak tipp.
Üdv. Urak! Volna nekem egy elég régóta tartó problémám 4T Wartburgommal. A helyzet az,hogy ha áll mondjuk pár órát elég nehezen indul.Tehát indítom kell jó pár másodperc míg életre kel a motor aztán pedig gáz nélkül gyakorlatilag meg is áll.Minimális gázadással/ott tartással kb. 1 perc után már nincsen gond.Vagyis,de van:D Amint indulnék vele torpan rángat fulladni akar.Ilyenkor a megoldást gázelvétel és nagyon finom kis gyorsítás szokta jelenteni.Pár száz méter után ez a hiba is megszűnik és hibátlanul megy nincs vele gond a következő "hosszabb" állásig.Mert akkor ez a folyamat elölről kezdődik...
Mi lehet a gond? (AC-pumpára tippelek,de az meg nem rég lett cserélve)
Üdvözlet mindenkinek! Nem tudtam a gondomról új témát nyitni, már bocsánat. Szeretnék egy segítséget kapni, a 2 T Wartburghoz. Az autó megy szépen, indul is elsőre, azt nem lehet tapasztalni, hogy gyújtás miatt gyengülne a motor, húz is, de bizonyos idő után szaggatottan megy (rángat). Nem tudom eldönteni, hogy karburátor vagy AC pumpa okozza gondot. Ezt hogyan lehetne? Tulajdonképpen, ha bármely henger kimaradna, ugye érezni lehet, hogy az autó erőt vesztve megy. Wartburg353 apukája
Fontos! Klubtagjaink tanácsát, véleményét kérem az Oldtimer Show ügyében! A Klubelnök Topicjában olvasható a felvetett probléma, amire oda várlak Benneteket, hogy megvitassuk a helyzetet.
Nekem van egy egy versenyt futott, PápaiPapp. 353-ra csináltattuk, és azt kell, hogy mondjam, nagyon királyul teljesített, csak ajánlani tudom a céget. Konkrétan Maglódon vagyok. :) por.andras@gmail.com
helo valaki tudna nekem segíteni keresek 2 db terepmintás gumit 353 wartburghoz vagy esteleg olyan helyet pest illetve monor közelébe ahol esetleg futóznaok ilyet előre is köszi Ádám
sziasztok kellene egy kis segítség keresek egy wartburgos figurát a nevét nem tudom a waresz elég szép neki a festése pezsgőmetál a tető pedig fekete és irmscher felnik vannak a paripánmeg 353 lökhárítók ás lámpák ha valaki tud segítsen. előre is köszönöm.
Bár nekem Trabim van, de én nekem a gyári 40-s rendszer maradt fent és csak a vég dobon változtattam,(63-s átmérő). ilyen lett https://www.yv.hu/p=aa8ca3073d2e10cea8cfea4cd0e78a3c
hali sziasztok tanácsot kérnék töletek mien kipufogót gyártsunk a wartburgra 50 ,60, 70 es kipufogot?? meiket érdemes és meiket ajánljátok nekem hogy legyártsam rá létszíves segitsetek
Megnéztem, sok elváltozást nem látok. Rózsakerék? :) Én csak a gumiharangot látom, ami sértetlen. Bontsam le? Megrángattam mind a kettőt, minimálisan mozognak, de ahhoz már izomból kell rángatni... :)
Sziasztok légyszi segítsetek már annyiban, hogy ha valaki meg tudná mondani, hogy egy 23 éves Wartburgot milyen időnként kötelező műszakiztatni? Köszi előre is!!
Nézd meg esetlegesen a féltengely belső felén a rózsakereket mert lehet hogy az kattog és akkor nem biztos hogy cserélni kell a féltengelyt, de ha a összekötők lógnak akkor nem úszod meg a féltengely cserét sajna. A felújított féltengelyeket sajna nem tudom mennyibe kerülnek, én a 4T-re 4 éve vettem 17 rupiért vettem utoljára és fél évig bírta, lehet hogy jobban jársz a kibontott és jó állapotú gyári féltengellyel ha találsz még ilyet.
A hülye hang induláskor, illetve a jobbra teljesen kitekert kormánynál való kattogás ugye azt jelenti, hogy bármikor megadhatja magát a féltengelyem? Ha igen, akkor milyen lehetőségeim vannak? Új, bontott, felújított? Valami sos és olcsó megoldás érdekelne, természetesen, mert hamarosan le kellene mennem Debrecenbe Pestről, és nem szeretném, ha valahol megadná magát... :S Warti, esetleg valami ötlet? Köszi
"-A rugók közepes tekercsátmérője az első tengelynél 103mm, míg a hátsónál 112mm. A rugók anyagának átmérője elől 12,5mm,hátul 14mm.A feszített rugó hossza az első tengelynél 412mm, a hátsó tengelynél pedig 352,5mm. A tekercsrugókon elől 11,5, hátul pedig 8,5 menet van.