Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Hali Most találtam ezt: [url]https://www.vatera.hu/wartburg_4t_kombi_friss_muszakival_155968561.html[/url] Nézd meg hátha.... Ha netán már ismered akkor elnézést! :)
Mindkettőt kérdeztem, az első tipikus melósautó, a tulaj elveszítette az állását és nem tudja fenntartani, műszaki nélküli. A másikat Hevesből hozta a tulaj, használták, de a hölgy azt mondta, hogy ma mennek a kocsiért és visszakerül Heves megyébe.
A gugli a barátom, de sajnos nem találtam aktuális Wartburg kombi hirdetést. Amiket említettél, azokat én is láttam. Persze, tudok várni, lassan 1 hónapja nézem mindennap a kocsikat...
Szia! Nagyon szívesen! Itt van: [url]https://www.hasznaltauto.hu/auto/wartburg/1.3/wartburg_1.3_tourist-3362187[/url] Csak ennyit találtam ami képpel van és kombi. Ez kép nélkül van.:(
Igen, ezek biztosan értékek, de én nem ezeket keresem. Én ezeket "elcserélem" rozsdamentes, ép kasznira, 100.000km alatti motorra, szép belsőre. Nekem az eredetiség a lényeg, a különlegességeket meghagynám másnak. Másnak...a srác már hirdeti egy ideje a járgányt, a különlegességek ellenére mégsem viszik.
hát nem tom a 3 autó közül a legjobb a 3. autó nézd az extrákat is gyári alufelni, gyári sportkormány,gyári kombinált óra szerintem az éri meg az árát a legjobban ha megnézed van benne 3 db ritkaság Polo GT váltó,kombinált műszer egység és sportkormány ha megnézed ezeknek az összértéke többet nyom mint 100.000FT
Az említett autókat leinformáltam már, az első említett kasznizott, jócskán van benne km, mellesleg már elméletileg eladták. A 2. említett elég messze van, még nem sikerült felhívnom. A képről egész jól néz ki, egyik index hiány, illetve rügyezik a sárvédő széle. A 3. példány erősen átalakított, kasznizott, nekem pedig eredeti állapotú kell. Ez még fényezésre is szorul, hol lesz akkor gyárias? A 4. említést is kérdeztem sztem, de már nem elérhető. Tegnap majdnem mindenkit felhívtam a hasznaltauto-ról...
Ha tudsz még linket "Ez csak néhány találat", szívesen venném, a 200.000Ft-osokról is érdeklődtem, bár az már nekem a drága kategória.
A gyári kitámasztó/túlnyitást meggátló kis hevedert ki tudod kötni a B oszlopból. Ilyen nagy cucc pakolásánál be fog akadni a hangszóró az ablaktekerőbe, az ajtónyitópogiba, és a könyöklőbe is. Ezeket is le kell kapni,pár csavar az egész, hátul nélkülük is lehet élni. Illetve a hátsó üléseket is kivenni. A művelet így is két emberes, mert ha kitámasztó nélkül egyensúlyozol a ládával, tuti hogy túlnyitod az ajtót, és megsérül még az első is, a B oszloppal együtt. Ha így sem megy be, akkor utánfutó, vagy Tourist modell csak a megoldás.
Hát az a kb. 6 darab, amit találtam, nem nagy választék. 350.000Ft nekem meg sok, túl sok!
Apropó, mennyi a reális ára a 4T Wartburg kombinak, ha szép állapotú?
Tegnap a bontóban megint láttam egy csodás 4T limuzint, 86000km-rel, az elejét törték (motorháztető-lökhárító-frontlemez), a többi teljesen pöpec állapotban. Komolyan mondom, teljesen rozsdamentes kasztni, gyári belső tér, csodálatos. A bontós szét akarja vágni, darabokra szedni, kértem, hogy adja el, de nem, darabokban neki többet ér.
Van autók bosszúja? Aki autót - főleg ilyen szép állapotút- trancsíroz szét, az autó által vész el? Hát...
Komolyan nagyon sajnálom azt a járgányt, de a bontós hajthatatlan...csak a pénz érdekli.
Egy szép, gyárias állapotú, lehetőleg 100.000km futás alatti négyütemű Wartburg Touristot keresek megőrzés céljából.Már néztem pár kombit, de ami tetszik, az nagyon drága, a többi meg sajnos munkásautóként élte életét. Van egyáltalán még az országban szép 4T kombi? Remélem.
Amúgy én trabis vagyok, nemrég vettem egy 4T trabit, azt csinosítgatom egész jó eredménnyel. Robi
Azt láttuk, hogy apucidtól kaptál orrot,azt is látjuk,hogy írni is tudsz,de hogy olvasni nem tudsz az olyan biztos, minthogy ez a gép az ujságárúsoknál 1990-Ft ért kapható. Sokunknak már megvan, mégse túrjuk szét az oldalt idétlenül nagyméretű képpel.
Sziasztok! Én igazából nem vagyok/voltam Wartburgos de most igen! Itt egy pár kép a modell Wartburgomról: [imgw]https://kepfeltoltes.org/kepekn/9ee394d348e88916dd8a0ce194cc78152891a42b389869768.JPG[/imgw]
Az elsőn sem fér be mert elég nagyok szóval hátra is épp hogy befér(ne) csak ugye ajtó miatt mégsem:D Beférne elölről persze ha kikapnám anyós ülést:D Csak bajos lenne kiszedni ülést berakni hangfalakat vissza az ülést majd a célállomáson ugyanez a művelet:DXD Szóval egyetlen járható útnak a hátsó ajtó "tuning" tűnik:D Csak ugye gőzöm sincs hogyan kezdjek hozzá:S
Az első ajtókon nem fér be? És akkor esetleg onnan hátratenni? Én kiszereltem a trabiból az anyósűlést és a hátsó űléseket is, és egy 20X2-es 300méteres kpe csőköteget tettem be hátra. :D
Üdv az uraknak! Volna egy kérdésem bár lehet inkább a barkácsba kellene írnom:rolleyes: Rövid sztori:) Zenélek van két nem éppen kisméretű hangfalam méretileg éppen beférne a kettő a hátsó ülésre egymásra rakva viszont ajtó miatt ez nem kivitelezhető... Van valami módja annak,hogy kicsit jobban ki lehessen nyitni a hátsó ajtókat? Nem nézegettem mi hogy van mert per pillanat nem vagyok a kocsi közelében.Éppen ezért ha valaki lenne olyan kedves és leírná nekem az esetleges szerelés lépéseit hálás lennék érte:) Köszönöm előre is!
Hi! Jó sok pénzed van hogy ilyenre futja:) Irígylésre méltó! de Tényleg! Én már átéltem ugyanezt:) Ha buplikus meg szabad kérdezni mennyibe fog kerülni az 5gangos váltó beépítése, ill. az anyagára együtt?és milyen váltót teszel bele mi a váltókódja? Egyébként 60LE gyárilag. Én a helyedben a hengerenkénti befecskendezős rendszert elfelejteném.Úgy ahogy van. Csak kidobott pénz az ablakon.Nem kicsit! Jó aláírom lesz egy kis teljesítmény többlet, de lényegesen több a hibalehetőség. (-----------egyszerűbb és majdhogynem olcsóbb beletenni 1.6literes ABU motorkódú Golf motort és van 75pacid alapból!!!!------------) Ergó sokat fogsz szopni vele mert gondolom bontott cucc lesz rátéve nem új. És mivel nem gyári a cucc így bele kell "kókányolni"(igen ezt a szót használom mivel nem bele való) a Wareszba. Gyári csatik mindenhova szépen elvezetni....stb. Sok meló! Én nem tenném a helyedben. Ha fogyasztáspárti vagy, akkor tegyél rá egy Pierburg regiszter karbit. Ha meg tunningra mész, és nem számít mennyit eszik, akkor egy dupla torkú Weber karbi legyen rajta(esetleg Delorto,Solex de ezeknek az ára borsos nem "nem ócsó" halandó Waresz fannak!) De te tudod. Jó szerelést! De egyet leszögezhetünk. Egy poloGT váltó 1.3-as gyári mocira, a leg-leges legjobb választás. Én e-ként cselekedtem, és imádom(az off autóm elbújhat melette). Igazi élményautó lett a javából. Amikor belső sávba 160-al villogsz le mindenkit. Csak pislognak. Ja és ekkor nyomsz még egy padlót és gyorsulsz....:):D!! Bár nem vagyok motorgyilkos párti, de azért ezt meg kell osztani az itt olvasókkal. Hogy tudják, mit is tud egy 5gangos váltó(csakis GT!!!) mire is képes egy pöpec igen jó állapotban lévő motorral párosulva. Sry a hosszú monológért. ->Jött az ihlet:D Üdv_Szmuki:D
Hali hát az 5 ös váltó fog dobni rajta valamit végsebességben és halkabb lesz nem fog annyira pörögni de teljesítmény növekedésed nem igen lesz az injektor pedig csak a fogyasztásodon fog dobni meg az alapjárati hibák majd megszünek de ugy különösen nem fog eltérni a zöldkártyád nem változik majd csak az érték lehet javul
üdv egy kérdésem lenne.. nemsokára átszereltetem a warnyút..(4t) kap egy 5 gangos váltót illetve egy hengerenkénti fecskendezős hengerfejet. minden kacattal. egy kérdésem lenne.. mivel most porlasztós a tütü.. és átépítik milyen teljesítményre lesz képes? most 58 le-s . erősebb lesz?és persze zöldkártyán mi lesz beütve mert katalizátor az úgysem kell bele..:)
Közeleg a biztó évforduló! Pénteken hirdetnek díjat, hétfő-kedd körül nyomdába kell adnunk az anyagot. Mint minden évben, most is számítok a borítékolásban segítségetekre. A levelet meghajtatom eleve a nyomdával, de a 4200 díj GFB csekk és a kb 3000 tagdíjcsekket kéne behajítani a borítékba. A botítékokat már a hétvégén átadnánk a segítőknek, mert a feladónál is át kell cimkézni őket TWK-ra. Várom mielőbbi jelentkezéseteket.
én csak egy elég csúf megoldást tudok erre, ezzel versenyautó készült. a cél ültetés-keményítés volt. nekem a filozófiám az hogy ha kivágunk a rugókból, akkor az lejjebb kerül, rugók kirugózott állapotban lazák lesznek, stb.. nincs értelme, mert végsösoron puha marad. én fogtam két szakadt(oldalanként egy) 2T waresz motorbakot, méretre vágtam nagyflexel, és felcsavaroztam arra a lemez fülre ami a kirugózott végállást adja a felső lengőkarnak elötte természetesen levágtam onnan a gyári ütköző gumibabát. ez úgy sikerült, hogy vettem egy láda sört, és ezzel jól megitattam 5 haverom, akiket felpakoltam a motorházfedélre, ekkor máris szabad munkaterületet nyertem :D:D a végeredmény betonkemény ültetett első futómű lett, az ültetés mértékét nem tudom megmondani, gyakorlatilag a bak méretétől függ, és állandóan változik:D
Sziasztok! Az autó elejét szeretném megültetni 2-3cm-el. Vettem a bontóba első rugókat. A tervem az, hogy vágok a rugókból és visszahajlítom őket egy kis melegítés után. A kérdésem az, hogy szerintetek mennyire biztonságos ez a hadművelet? És ha ez nem járható, akkor legyetek szívesek megmondani, hogyan csináljam! A segítségeteket köszönöm!!! Üdv: Atesz.;)
Ha esetleg érdekel,van egy 1.3as waresz motorom bontva,a hengerfejben 1.6os volkswagen vezérmütengely van.Még a hangja is más.A motorral nem volt baj,az auto nem birta a 2-s bukfencet..
Megint kérdés! Zöldkártyán elb@szták a szivatóm/4T Wartburg/, hiába taposom a gázt hidegen, nem kapcsol be!Muszály úgy indítanom, hogy folyamatosan nyomkodom a gázt míg be nem melegszik egy kicsit a motor. Mi lehet a baj?
Szevasztok! Lenne két darab hátsó lámpaburám eladó mindössze 1000Ft ért. A két búra soha sem volt autón csak porosodik a garázsba egyébként hibátlanok. szóval akinek kellenek az keressen meg. Üdv: Anti