Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Szia Robi! Teljesen egyet értek veled! Az ép küszöb, a 100 ezer km alatti motor, váltó stb a lényeg nem az hogy alufelni legyen de kiesel a taposón mert porrá van rohadva! Nekem van egy 4 ütemű Trabim is 34 ezer km-rel de makulátlan az autó és ugyanígy tettem mint te! Minden nap néztem a hírdetési oldalakat és kb egy év telt el mire rátaláltam! Igaz nekem a kék szín kötelező volt mert nálam az a befutó, meg volt pár dolog aminek még meg kellett felelni ami ebben a Trabiban mind megvolt! Lakatolni meg fényeznni soha nem kellett és nem is fog kelleni annyira egyben van az autó! Egy ilyet kívánok neked is Wartburgba! És szerintem legyél türelemmel biztos lesz egy és igenis a mi gyári autóinkat jobban meg fogják nézni 20 év múlva mint az ötödszörre átfényezett mindenféle extrákkal teledobált tuning autókat, mert olyat bármiből ki lehet hozni csak egy jó lakatos kell hozzá meg egy jó fényező meg 2 tonna tuningcucc de az sose lesz gyári eredeti mint amikor a Merkurból kigurult!
Ui.: Én is nézem a mai napig az eladó autós oldalakat ha találok valamit majd szólok! Utoljára használtautón volt egy szép kombi 4T Waresz igaz 350-ért de szerintem te olyat keresel mert papás autó volt és gyári álapotú, de biztos lesz olcsóbban is csak legyél türelemmel! [i](Módosította Adam 2009.11.01. 21:25-kor)[/i]
Arról nem is beszélve hogy lesz olyan ember. aki felajánlotta a segítségét, hogy ha én kimegyek, intézné az újjászületését. És ezt tisztelem. Nagyon. Igaz Wartburg!:):D Jó emberek mindig vannak. ui:csak egyre ritkább.:D:cool:;)
Tegyük fel te elteszel most egy igen pöpec 4t kombit. Gyári állapotban. Jó ez is szép dolog, de semmi extra nincs rajta. Ezt ne feledd! Szerintem igen is fontos egy régi kocsinál, hogy amikor kigurult a gyárból az új "NEW Line" stílus például, és egy ilyet megőrizni. Na egy ilyet még jobban megnéznek az utcán!Mint egy gyárit. Persze most olyan 2025-re gondoltam mint ha ma lenne. Főleg ha csillog villog az Irmcher mert gyári a fénye...stb. Igen hirdetem egy ideje. Megmondom őszintén nem sokan hívnak. De ez nem is baj. Mert annyira sok munkám van vele, hogy sajnálnám eladni csak azért a "kis" pénzért! Lehet le is veszem a hírdetést! De inkább aljas módon megemelem:) Így tutira nem veszik meg, és megnyugtatom magam. , hogy úgy se vette meg senki, így tényleg gyönyörű autó lesz belőle. Amíg én kint vagyok Olaszban:) addig egy nagyot. És egyszer csak a nagy semmiből előjön egy TWK talira pl: ezüst metál fényben(ez a terv!:)), fekete lökös, új gumik, vonóhóróg, 50-es "GYÁRI"!!!! 4-2-1leömlővel,pierburg vagy duplatorkú wber katbival. Na ez így, nem kicsit ott lesz a szeren!-> 1. Gyönyörű lesz! 2. Menni is fog nem kicsit! 3. Korhű tunningal még csodálható is! megj:azt leszámítva hogy poloGT váltó van benne, de ez szerintem belefér a dologba, hisz mindenki tudja! Minden Wartburgos(4T-s). Hogy a gyári váltója úgy ahogy van elb@szott konstrukció. Egy az egybe(botrányos megoldásokkal). Majd kiforogja az idő. Most jöttem haza. Rá is néztem. látom hogy a pára már lefagyott rajta, de még így is dobog benne az akarat. 6.érzékem azt sugalja hogy ez a rendszámot sokan megjegyzik majd. A 20-as években nagyon fogják csodálni a kisrácok, amikor apuval kimennek egy TWK talira. Apuuu Apuuu ez de szép.....már hallom ezeket a bókokat. ÉS ez elismerés. Főleh ha pl egy gyári 4t kombi mellett állok és kifogástalan/makulátlan áll.ban van az is. De az enyém mégis csak "más". Ez az ami nem mindegy. Üdv_Szmuki
Szerintem is a 3. a legjobb főleg,hogy tudomásom szerint egyik tagé az autó de hát ez van kinek mire kell a szerint nézelődik. Ahoz pedig,hogy az a 3 cucc egy százas annyit hozzáteszek nem mindegy kitől veszed! Ismerős olyan kormányt vett már 5 ezerért és 12ért is a kmgy-t meg 8 ért és 15 ért is bár elvileg újonnan 20ból kijön vagy kijött nemtudom lehet e még kapni.Váltóról nemtudok nyilatkozni bár érdekelne 4Tbe milyen autó 5ös váltója jó gondolom kell hozzá a féltengely is meg hogy mit kell nézni pontosan hogy be is menjen a wartba és hogy ez kb mennyibe van. De minden attól függ hozzáértőtöl veszed vagy nem.
Hali Most találtam ezt: [url]https://www.vatera.hu/wartburg_4t_kombi_friss_muszakival_155968561.html[/url] Nézd meg hátha.... Ha netán már ismered akkor elnézést! :)
Mindkettőt kérdeztem, az első tipikus melósautó, a tulaj elveszítette az állását és nem tudja fenntartani, műszaki nélküli. A másikat Hevesből hozta a tulaj, használták, de a hölgy azt mondta, hogy ma mennek a kocsiért és visszakerül Heves megyébe.
A gugli a barátom, de sajnos nem találtam aktuális Wartburg kombi hirdetést. Amiket említettél, azokat én is láttam. Persze, tudok várni, lassan 1 hónapja nézem mindennap a kocsikat...
Szia! Nagyon szívesen! Itt van: [url]https://www.hasznaltauto.hu/auto/wartburg/1.3/wartburg_1.3_tourist-3362187[/url] Csak ennyit találtam ami képpel van és kombi. Ez kép nélkül van.:(
Igen, ezek biztosan értékek, de én nem ezeket keresem. Én ezeket "elcserélem" rozsdamentes, ép kasznira, 100.000km alatti motorra, szép belsőre. Nekem az eredetiség a lényeg, a különlegességeket meghagynám másnak. Másnak...a srác már hirdeti egy ideje a járgányt, a különlegességek ellenére mégsem viszik.
hát nem tom a 3 autó közül a legjobb a 3. autó nézd az extrákat is gyári alufelni, gyári sportkormány,gyári kombinált óra szerintem az éri meg az árát a legjobban ha megnézed van benne 3 db ritkaság Polo GT váltó,kombinált műszer egység és sportkormány ha megnézed ezeknek az összértéke többet nyom mint 100.000FT
Az említett autókat leinformáltam már, az első említett kasznizott, jócskán van benne km, mellesleg már elméletileg eladták. A 2. említett elég messze van, még nem sikerült felhívnom. A képről egész jól néz ki, egyik index hiány, illetve rügyezik a sárvédő széle. A 3. példány erősen átalakított, kasznizott, nekem pedig eredeti állapotú kell. Ez még fényezésre is szorul, hol lesz akkor gyárias? A 4. említést is kérdeztem sztem, de már nem elérhető. Tegnap majdnem mindenkit felhívtam a hasznaltauto-ról...
Ha tudsz még linket "Ez csak néhány találat", szívesen venném, a 200.000Ft-osokról is érdeklődtem, bár az már nekem a drága kategória.
A gyári kitámasztó/túlnyitást meggátló kis hevedert ki tudod kötni a B oszlopból. Ilyen nagy cucc pakolásánál be fog akadni a hangszóró az ablaktekerőbe, az ajtónyitópogiba, és a könyöklőbe is. Ezeket is le kell kapni,pár csavar az egész, hátul nélkülük is lehet élni. Illetve a hátsó üléseket is kivenni. A művelet így is két emberes, mert ha kitámasztó nélkül egyensúlyozol a ládával, tuti hogy túlnyitod az ajtót, és megsérül még az első is, a B oszloppal együtt. Ha így sem megy be, akkor utánfutó, vagy Tourist modell csak a megoldás.
Hát az a kb. 6 darab, amit találtam, nem nagy választék. 350.000Ft nekem meg sok, túl sok!
Apropó, mennyi a reális ára a 4T Wartburg kombinak, ha szép állapotú?
Tegnap a bontóban megint láttam egy csodás 4T limuzint, 86000km-rel, az elejét törték (motorháztető-lökhárító-frontlemez), a többi teljesen pöpec állapotban. Komolyan mondom, teljesen rozsdamentes kasztni, gyári belső tér, csodálatos. A bontós szét akarja vágni, darabokra szedni, kértem, hogy adja el, de nem, darabokban neki többet ér.
Van autók bosszúja? Aki autót - főleg ilyen szép állapotút- trancsíroz szét, az autó által vész el? Hát...
Komolyan nagyon sajnálom azt a járgányt, de a bontós hajthatatlan...csak a pénz érdekli.
Egy szép, gyárias állapotú, lehetőleg 100.000km futás alatti négyütemű Wartburg Touristot keresek megőrzés céljából.Már néztem pár kombit, de ami tetszik, az nagyon drága, a többi meg sajnos munkásautóként élte életét. Van egyáltalán még az országban szép 4T kombi? Remélem.
Amúgy én trabis vagyok, nemrég vettem egy 4T trabit, azt csinosítgatom egész jó eredménnyel. Robi
Azt láttuk, hogy apucidtól kaptál orrot,azt is látjuk,hogy írni is tudsz,de hogy olvasni nem tudsz az olyan biztos, minthogy ez a gép az ujságárúsoknál 1990-Ft ért kapható. Sokunknak már megvan, mégse túrjuk szét az oldalt idétlenül nagyméretű képpel.
Sziasztok! Én igazából nem vagyok/voltam Wartburgos de most igen! Itt egy pár kép a modell Wartburgomról: [imgw]https://kepfeltoltes.org/kepekn/9ee394d348e88916dd8a0ce194cc78152891a42b389869768.JPG[/imgw]
Az elsőn sem fér be mert elég nagyok szóval hátra is épp hogy befér(ne) csak ugye ajtó miatt mégsem:D Beférne elölről persze ha kikapnám anyós ülést:D Csak bajos lenne kiszedni ülést berakni hangfalakat vissza az ülést majd a célállomáson ugyanez a művelet:DXD Szóval egyetlen járható útnak a hátsó ajtó "tuning" tűnik:D Csak ugye gőzöm sincs hogyan kezdjek hozzá:S
Az első ajtókon nem fér be? És akkor esetleg onnan hátratenni? Én kiszereltem a trabiból az anyósűlést és a hátsó űléseket is, és egy 20X2-es 300méteres kpe csőköteget tettem be hátra. :D
Üdv az uraknak! Volna egy kérdésem bár lehet inkább a barkácsba kellene írnom:rolleyes: Rövid sztori:) Zenélek van két nem éppen kisméretű hangfalam méretileg éppen beférne a kettő a hátsó ülésre egymásra rakva viszont ajtó miatt ez nem kivitelezhető... Van valami módja annak,hogy kicsit jobban ki lehessen nyitni a hátsó ajtókat? Nem nézegettem mi hogy van mert per pillanat nem vagyok a kocsi közelében.Éppen ezért ha valaki lenne olyan kedves és leírná nekem az esetleges szerelés lépéseit hálás lennék érte:) Köszönöm előre is!
Hi! Jó sok pénzed van hogy ilyenre futja:) Irígylésre méltó! de Tényleg! Én már átéltem ugyanezt:) Ha buplikus meg szabad kérdezni mennyibe fog kerülni az 5gangos váltó beépítése, ill. az anyagára együtt?és milyen váltót teszel bele mi a váltókódja? Egyébként 60LE gyárilag. Én a helyedben a hengerenkénti befecskendezős rendszert elfelejteném.Úgy ahogy van. Csak kidobott pénz az ablakon.Nem kicsit! Jó aláírom lesz egy kis teljesítmény többlet, de lényegesen több a hibalehetőség. (-----------egyszerűbb és majdhogynem olcsóbb beletenni 1.6literes ABU motorkódú Golf motort és van 75pacid alapból!!!!------------) Ergó sokat fogsz szopni vele mert gondolom bontott cucc lesz rátéve nem új. És mivel nem gyári a cucc így bele kell "kókányolni"(igen ezt a szót használom mivel nem bele való) a Wareszba. Gyári csatik mindenhova szépen elvezetni....stb. Sok meló! Én nem tenném a helyedben. Ha fogyasztáspárti vagy, akkor tegyél rá egy Pierburg regiszter karbit. Ha meg tunningra mész, és nem számít mennyit eszik, akkor egy dupla torkú Weber karbi legyen rajta(esetleg Delorto,Solex de ezeknek az ára borsos nem "nem ócsó" halandó Waresz fannak!) De te tudod. Jó szerelést! De egyet leszögezhetünk. Egy poloGT váltó 1.3-as gyári mocira, a leg-leges legjobb választás. Én e-ként cselekedtem, és imádom(az off autóm elbújhat melette). Igazi élményautó lett a javából. Amikor belső sávba 160-al villogsz le mindenkit. Csak pislognak. Ja és ekkor nyomsz még egy padlót és gyorsulsz....:):D!! Bár nem vagyok motorgyilkos párti, de azért ezt meg kell osztani az itt olvasókkal. Hogy tudják, mit is tud egy 5gangos váltó(csakis GT!!!) mire is képes egy pöpec igen jó állapotban lévő motorral párosulva. Sry a hosszú monológért. ->Jött az ihlet:D Üdv_Szmuki:D
Hali hát az 5 ös váltó fog dobni rajta valamit végsebességben és halkabb lesz nem fog annyira pörögni de teljesítmény növekedésed nem igen lesz az injektor pedig csak a fogyasztásodon fog dobni meg az alapjárati hibák majd megszünek de ugy különösen nem fog eltérni a zöldkártyád nem változik majd csak az érték lehet javul
üdv egy kérdésem lenne.. nemsokára átszereltetem a warnyút..(4t) kap egy 5 gangos váltót illetve egy hengerenkénti fecskendezős hengerfejet. minden kacattal. egy kérdésem lenne.. mivel most porlasztós a tütü.. és átépítik milyen teljesítményre lesz képes? most 58 le-s . erősebb lesz?és persze zöldkártyán mi lesz beütve mert katalizátor az úgysem kell bele..:)
Közeleg a biztó évforduló! Pénteken hirdetnek díjat, hétfő-kedd körül nyomdába kell adnunk az anyagot. Mint minden évben, most is számítok a borítékolásban segítségetekre. A levelet meghajtatom eleve a nyomdával, de a 4200 díj GFB csekk és a kb 3000 tagdíjcsekket kéne behajítani a borítékba. A botítékokat már a hétvégén átadnánk a segítőknek, mert a feladónál is át kell cimkézni őket TWK-ra. Várom mielőbbi jelentkezéseteket.
én csak egy elég csúf megoldást tudok erre, ezzel versenyautó készült. a cél ültetés-keményítés volt. nekem a filozófiám az hogy ha kivágunk a rugókból, akkor az lejjebb kerül, rugók kirugózott állapotban lazák lesznek, stb.. nincs értelme, mert végsösoron puha marad. én fogtam két szakadt(oldalanként egy) 2T waresz motorbakot, méretre vágtam nagyflexel, és felcsavaroztam arra a lemez fülre ami a kirugózott végállást adja a felső lengőkarnak elötte természetesen levágtam onnan a gyári ütköző gumibabát. ez úgy sikerült, hogy vettem egy láda sört, és ezzel jól megitattam 5 haverom, akiket felpakoltam a motorházfedélre, ekkor máris szabad munkaterületet nyertem :D:D a végeredmény betonkemény ültetett első futómű lett, az ültetés mértékét nem tudom megmondani, gyakorlatilag a bak méretétől függ, és állandóan változik:D
Sziasztok! Az autó elejét szeretném megültetni 2-3cm-el. Vettem a bontóba első rugókat. A tervem az, hogy vágok a rugókból és visszahajlítom őket egy kis melegítés után. A kérdésem az, hogy szerintetek mennyire biztonságos ez a hadművelet? És ha ez nem járható, akkor legyetek szívesek megmondani, hogyan csináljam! A segítségeteket köszönöm!!! Üdv: Atesz.;)
Ha esetleg érdekel,van egy 1.3as waresz motorom bontva,a hengerfejben 1.6os volkswagen vezérmütengely van.Még a hangja is más.A motorral nem volt baj,az auto nem birta a 2-s bukfencet..