Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Ez itt kérem, a Veterán topic, ahol várjuk a kedves érdeklődők mindenféle ügyes-bajos kérdését... Szóval: F8, F9, P50, P60, P70, P240, öreg 601-es és Wartburg tulajok ide!
Lezárt topik
Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.
[justify]OK, majd kinyomozom. De eszembe jutott még valami: a korai 601-esek prizmája vékony fémkeretes volt, de idővel ez vastagra váltott, majd ahogy közismert; teljesen eltűnt. Vajon mikor vált vékony keretesből vastaggá? Magyarul, 1973-ban már vastag alukeret volt?[/justify]
Sziasztok! A múltkor téma volt a púposok napellenzője. [url=https://cgi.ebay.de/trabant-500-600-P50-P60-sonnenblende_W0QQitemZ270205168819QQihZ017QQcategoryZ9903QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem] Ehhez [/url] mit szóltok? Ez is eredetinek tűnik, nem?
A limóknál így volt.A kombiknál nem tudom pontosan.Valószínű,hogy igen,de sosem volt kombim,csak kb. egy hétig egy 1982-es.(most Szicsunál van,ha még megvan neki)
[justify]Nekem kombim van, és a retro 1973-as állapothoz egy sima hátfal illene? A kombiknál is az évtized közepétől jelent meg a bemélyedés?[/justify]
Ezt láttátok már? A Holland exportra szánt 601-esekre tettek díszlécet az övvonal alá is. A gyári prospektus is nagyon kreatív: belerajzolták a csíkot (mellesleg elég élethűen), aztán kitörölték a DDR rendszámot, na azt már nem olyan profin(nyitott csomitartónál). [imgw]https://storm.tocmp.com/trabant/Trabant%2060103.jpg[/imgw] [imgw]https://storm.tocmp.com/trabant/Trabant%2060102.jpg[/imgw]
Egyébként ha jól nézem az első szériának teljesen sima a hátfala, nincs a rendszámnak kialakítva a trapéz szerű mélyedés. Meddig volt ez így?
Hello Zsozso! Köszi a bíztatást,nem lesz könnyű munka,de végig akarom csinálni.Képeket már eddig is szerettem volna feltenni más témával kapcsolatban is,de bevallom,hogy még nem nagyon megy a beillesztés a fórumba. üdv: Csekker
Én úgy néz ki már nem fogok kombival foglalkozni,de az az igazság,hogy ezt a hátsó ajtót a Szabinak ígértem,és nem akarok keresztbe ígérgetni,de ha neki nem kell,szívesen neked adom.Amúgy nem rohad sehol,szerintem valami tartalék lehetett,mert én is külön kaptam. Üdv: Csekker
Nos ha a hátsóajtót tudnád tartani a nyárig, akkor +köszönném. Gondolom tudod, h most akarok hazahozni egy 64-est, és úgy néztem a hátsó ajtó nem a leg bizalomgerjesztőbb.
Hello Csekker Elhiszem meg is értelek, mert nekem is nagyon sokat kellett kasztnizni.Akkor sok sikert a munkálataidhoz!!Képeket is küldhetsz ha gondolod! Üdv.:zsozso
Bocs,hogy megint írok,de most jutott az eszembe,hogy pár éve egy haverral járkáltunk Pestre,és útközben vmelyik faluban egy kertben láttunk egy viszonylag jó állapotban lévő kombit,meg is kérdeztük volna,hogy eladó-e,de akkor nem voltak otthon.Ha gondolod rákérdezek a havenál,hogy emlékszik-e,hogy hol volt,és áprilisban úgy néz ki megyek Pestre,ha megvan talán meg tudnám keresni.Az az igazság,hogy akkoriban elég sok "kerti darabot" láttunk,és én nem emlékszem pontosan.Hali
Hello Zsozso! Én is szeretem ezeket a kis járgányokat,nem is kicsit!Erről a Szabi is tudna mesélni,mert ő már volt nálunk.Tavasszal kezdek egy 600-ast,újítani,majd ahogy a pénztárca engedi,lassacskán.Először a kombit akartam felújítani,de ahogy szedtem szét láttam,hogy reménytelen,mert az alján jónéhány helyen már szó szerint nem volt mihez hegeszteni,a sárvédő ívek is szinte papír vékonyak voltak.A kasznit nem kell annyira sajnálni,a kicsit is használható dolgokat meg kibontottam belőle. Üdv: Csekker
Üdv! Végülis vannak még belőle dolgok,mert szinte csak az üres kasznit "tüntettem" el,de azóta adtam belőle Trabis ismerősöknek.Amit tudok,hogy megvannak a futóművei,az üvegek,váltó,+van egy jó állapotú hátsó ajtó,fehér kormány,műszerfal,fehér indexkapcsoló,stb.Az ülések,ajtók,már nincsenek meg.Biztos van még más is,de most mindent nem tudnék felsorolni,de így külön-külön már nem nagyon árulom... [i](Módosította Csekker 2008.01.21. 19:51-kor)[/i]
Üdv Szabi! Én is véletlenül bukkantam rá,épp készültek pár hét múlva leadni vasnak,amikor megláttam az útról.Igen kár,hogy korábban nem ismertelek,mert odaadtam volna egyben.Nekem is jobb lett volna úgy.Minden megvolt benne,a motor is eredeti volt,meg az aprólékok is.Elég régen leállíthatták.A belső részben barna bőr ülései voltak,és hátul is volt valamiféle kalaptartó fából,ami gyárinak nézett ki.Azért az igazsághoz hozzátartozik,hogy két küszöb+"hattyúnyak" cserével indult volna,de a hátsó ajtónál is eléggé le volt hervadva,és az alján is kellett volna sokat dolgozni.
Kár hogy nem előbb futottunk össze,most nagyon jól jönne egy púpos kombi kaszni.Egyik kollégának nagyon kellene egy használható kaszni,nem horror árban.Szeretne egy 600-as kombit felújítani,mert nagyon tetszik neki,de eléggé rossz az ő kocsija.Csak sajnos elég nehéz ilyet találni.
A hycomat kombiról Szicsu tudna bővebb felvilágosítást adni.Neki van egy 75-ös példány,csak nem tudni hogy áll a felújítás mert sose oszt meg infókat a folyamatról.
Hali! Nahát ez a hirdetés kicsit vicces. Nekem is volt egy púpos kombim,igaz nem ilyen volt a rendszámkiképzése hátul,de ennél sokkal jobb állapotban volt,és megvolt mindene.Akkor még nem volt netem,és hirdettem pár újságban,hogy amennyiért vettem,annyiért eladnám,(15 ezer)mert nem volt időm,és pénzem se a felújításra,viszont a tulajtól el kellett hoznom,mert vitte volna a vastelepre.Aztán jópár évig nézegettem,és már ott tartott a dolog,hogy ingyen is odaadtam volna annak,aki felújítja,de senkinek nem kellett.Viszonylag sok lett volna a kasznimunka rajta. Kb 2és fél éve szétszedtem,és már nem sok maradt belőle... Szóval szerintem ez a hirdetés "kicsit" irreális.
Kombiba is volt tudtommal, mivel nekünk volt egy hycomat kombink csak amikor apu megvette akkor egyből vissza lett alakítva, (most már sajnálom hogy nincsenek meg a hycomat cuccok amik kilettek belőle szerelve), meg sajnos az autó sincs már meg.
[url=https://racing-bazar.hu/utcai/szemelyauto/trabant_p50_500_elado.html] Klikk[/url] [url=https://cgi.ebay.de/Trabant-500-600_W0QQitemZ260203316460QQihZ016QQcategoryZ82097QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem] Klikk[/url] Hanem volna egy kérdésem: kombiban is létezett hycomat? Mert én csak a limókra emlékszem.
Viszont ha megnézitek a féktartályt... Már ha eredeti. Ennek a feléért lehet venni közel komplett autót! Szerintem elírta az árat egy nullával! [i](Módosította mr120bpm 2008.01.20. 22:23-kor)[/i]
Én is érdeklődtem már de nincs trabijuk, nemrég vittek el egy púpos kombit és az volt az utolsó. ha jól emlékszem. Ezt a [url=https://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1776451&command=ugras&screenwidth=1024]hirdetést [/url]érdemes megnézni
[i](Módosította Tiberius 2008.01.20. 21:58-kor)[/i]
Hali! Csak végszóként írok,mert már elég sokat beszéltünk erről,de ma megnéztem,és nálam is olyan féktartály van,mint a Szerdalackó képén,és amiről a Csucsunova kolléga is beszélt. Kék a kupakja,és van az oldakán az a bemélyedés féle.
[justify]Pupos Trabira tényleg nem emlékszem. Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy az íves sátrak alatt három sorban állnak az autók, és elképzelhető, hogy nem láttam mindent, mert egészen megszédültem a kincsektől. A tulajdonos 1972-ben kezdte a gyűjtőmunkát, tehát 35 éve. Gondolhatni, hogy sok mindent látott, és hatalmas tudásra tett szert ennyi idő alatt. A telep megszemlélésére kaptam magam mellé egy kísérőt, aki szerint volt már rá példa, hogy az érdeklődők egyes alkatrészeket lebonthattak az autókról, de természetesen erről a tulajdonossal meg kell állapodni. Ha ő úgy gondolja, hogy egészben nem tudja már eladni, és többet ajánl a vevő, mint az ócskavasas, akkor talán. Fel kell őket hívni, el kell menni. [/justify]
Ez igen, szép kis gyűjtemény. Gondolom jó pár év gyűjteménye. Kár, hogy púpos trabi nincs náluk. Nem tudod, esetleg olyan nagyon lepukkant járgányokból adnának el alkatrészeket
[justify]Csak 601-eseket láttam. Ebből érdekes módon a fedett részen is volt 1-2. Ezen kívül a szabad ég alatt állt két kombi, elég leharcolt állapotban. Az árakra nem kérdeztem, mert a tulaj elmondása szerint az autókra (természetesen) alkudni szoktak, én pedig nem akartam vásárolni. A gyűjtemény legfurcsább darabja egy [b]sinautó[/b] volt, ami a telephez tartozó, használaton kívüli iparvágányon állt.[/justify]
[justify]Mai nap egy [url=https://www.oldtimerpark.hu/filmroncs01.html]érdekes helyen[/url] jártam. Van itt kérem minden, amit el lehet képzelni, és a cég a használtautón is hirdet, de méregdrágán. Az autók egy része fedett helyen áll, azok tűrhetőek, de a szabad ég alattiak tragikusak. Beszélgettem a tulajdonossal, aki a felesleges darabokat inkább ócskavasnak adja el, minthogy szétbontsa, és alkatrészenként értékesítse. Erre az üzletágra nem kíván ráállni, holott tudja, hogy egy kert végéből fillérekért megszerzett darabból a vételár többszörösét is ki lehetne árulni. Mondtam neki, hogy Magyarországon a veterán alkatrészekre áhítozók, és a régi autójukra roncsként tekintő tulajdonosok ritkán találnak egymásra. Egyik csoport sóvárog, a másik meg nem tud mit kezdeni a kertben csúfoskodó holmival. Ha nekem egy olyan telephelyem lenne mint nekik, gondolkodás nélkül ráállnék erre az üzletre, hiszen kicsiben nálam működik. Mindenesetre érdemes körülnézni a honlapon és persze személyesen a telephelyen. Jó néhány 601-es Trabant, Barkas és Wartburg volt, utóbbiból még puposok is.[/justify]