[i]...egy 68-as 601-en milyen lökös lehetett? 3 részes vagy már egyben volt? A trapéz óra mikor váltott körre? Még 5 rendszámtábla világítása van, ha ehhez köthető valami váltás... [/i]
[i]...a használtauton, ami van 67-es azon egybelökös van és azt írja eredeti az autó. Vagy nem tud mindent az autójáról vagy a lapon nem stimmel valami.
A 3 izzós rendszám világításhoz írja a kerek km órát, amit néztem, abban pedig 5 izzós a világítás és már kerek óra van benne? Ez eredeti lehet így?[/i]
[i]...Esetleg ha tudja valaki, hogy milyen egyéb érdekességek vannak ennél az évjáratnál...[/i]
[b]szerdalacko:[/b] Sztem az a kocsi úgy jó, ahogy van... a háromrészes lökös 1964-től 1966. áprilisáig, a kockaóra 1965-től 1969-ig jött. 1965 áprilisa és 1966 áprilisa között szürke műszerfallal és szürke keretes kockaórával, utána fekete lett a műszerfal és az óra is. 1965-ig a 600-as óráját tették bele, ami szürkelapos volt, fehér festett számokkal, piros, megvilágítva fluoreszkáló mutatóval és krómkerettel, közepén dupla üveg közé fogott krómpöttyel. 1969 után ismét kerekre váltottak, a most ismert órát tették bele, de krómozott kerettel. 5 lámpás rendszámvilágítást 1964 és 1971 között alkalmaztak, 6V 3W-os izzókkal. Érdekesség még, hogy először a hátsó rendszám helye teljesen egysíkú volt, csak 1969-ben kapott egy kis bemélyedést és nincs szellőző a "C"-oszlopon. A 601-es felirat "66 áprilistól nem a sürített, hanem a számok kissé távolabb állnak. A csomagtérajtó még nem rögzíthető zsanéros, hanem egy kis pálcával kellett kitámasztani. A hátsó lámpa egybenarancssárga, a helyzetjelző szofitaizzóján piros üvegcsővel, a fényvető lapkák még kisebbek a lámpatesten. A hátsó prizmák üvegből vannak és vékony alukeretesek. Felnik és dísztárcsák stimmelnek, ahogy a belső dolgok is. A kormány már fekete, de vastagabb, mint a későbbiek, és erősebb az anyaga, nem eszi meg a nap. A belső tükör már kisalakú, fehér keretes. A váltókar nem annyira ívelt, és kicsit hosszabb és más formájú a markolat, mint az újabbakon. Kiegészítők stimmelnek, a hamtartó is még a körmös fajta. A kormányrúd hardyja még kerek, egybeöntött gumi, nem a szegecselt, négyzetes. Az ülések még a rugósak, támladöntő mechanizmussal. Belül egyedül az ablakmosó pumpa gombja nem stimmel, de nem lehet jól látni. Szőnyegek még a bukléanyag, alul kis paplanszerű anyaggal, műbőrrel szegve. Reflektort még bal lábbal váltasz, nem az indexkapcsolóval. Indexek alukeretesek, embléma stimmel, vastag kilincsek megvannak, ahogy az ívelt köténylemez is. Az ablakoknál is még a vastagabb terelők vannak. Az ablaktörlők még a kétcsavaros-pattintós fajták, vékony rugóházzal - stimmelnek, egyedül a kölső tükör újabb: a cseppforma ívelt tükör kellene rá. A motort, a csomagteret nem látni, a kasztni érdekességeiről ennyit lehet mondani... Ha valamit kihagytam vagy tévedtem, javítsatok ki!
Ha ez így megfelel és van kb. 700 ezer Ft-od, már mehetsz is érte... tavaly ugyanis még ennyiért árulták...
Ja igen... honnan vetted azt az avatart? Ez egy "59-es P70-esre való embléma...
Tib
[i](Módosította Tiberius 2007.06.03. 15:19-kor)[/i]