Valószínűleg igen.
Akkor egy kis észosztás:
A "mostanihoz" hasonló kormányt [b]1963-tól szerelték a 600-asokba[/b], ennek az anyaga egy elég kemény, [b]vaj(csont)színű [/b]műanyag. Et sose reped, sose törik, egyedül a felületén képződnek apró hajszálrepedések potom 30-40 év alatt. A tied is ilyen. Ebben a szín-szériában a zongorakapcsolók, az első hamutartó, a hátsók műanyag fülei is csontszínűek, a váltókar világos színű bakelit markolat, KM óra szürke lapos, kerek. Indexkapcsoló 3 állású, forgathatós, csontszínű.
Ez került az első 601-esekbe is, de [b]1964. április 1-től 1966. április 1-ig (modellév-váltás) már leváltották a szürkére [/b](lásd: korábbi hivatkozás.) A szürke műanyag más, mint a csonszínű, reped, de nem annyira, mint a későbbi fekete. Ebben a szín-szériában a zongorakapcsolók, az első hamutartó, a hátsók műanyag fülei is szürkék, a váltókar markolata szürke műanyag. A KM óra 1965-ig a 600-asé, utána szürke kockaóra. Indexkapcsoló először 3 állású, forgathatós, később 4 állású.
1966. április 1-től vezették be többek között a fekete kormányt is, itt már fekete volt a műszerfal, az első hamutartó és a kocka KM óra kerete is, a zongorakapcsolók szürkék, a hátsó hamutartók műanyag fülei feketék, a váltókar markolata és az indexkapcsoló előbb szürke, később fekete műanyag.
Kb. 1972-ben lett a kormány a "mostani": vékony fekete, évek múlva reped, törik.
A csontkormányt és a szürkét se festették feketére gyárilag, az valami házi megoldás vagy korabeli tuning lehetett.
De.
Ha ez neked szobadísznek kell, szerzek neked egy gyengébb minőségűt, amin szintén lehet dolgozni; ezt pedig boltoljuk el a 65-ösömbe!
Ha meg tudunk egyezni, vagy érdekel az ajánlatom, keress meg privátban vagy mailban.
Tib