Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Ez itt kérem, a Veterán topic, ahol várjuk a kedves érdeklődők mindenféle ügyes-bajos kérdését... Szóval: F8, F9, P50, P60, P70, P240, öreg 601-es és Wartburg tulajok ide!
Lezárt topik
Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.
Tiberius! Ugye ezt csak viccből kérdezed! Egyébként nem ismerek rád. Nem, az csak kombihoz jó! Ha azt limoba akarnád szerelni, akkor a padlólemezből támasztaná ki a csomagtér-fedelet. G
A nagy igazság az, hogy pont említetted anno, hogy keresel a Szürkéhez kitámasztót és azóta bármerre is járok rá szoktam kérdezni. Most is így volt és a válasz az volt, hogy csak kombié van. Nem volt drága, így elhoztam a polcról a készletet Néha magam sem tudom minek vásárolok ilyesmit, de nem volt szívem otthagyni, mert még a végén kidobják. Gondoltam lesz aki örül neki, mert ezt sem kapni már szinte sehol.
Szóval végül is pont te voltál ennek a vásárlásnak az "oka"
Ha valaki "82 előtti Trabant 601 kombit (UNIVERSAL) újít fel és szüksége van karos kitámasztóra a csomagtér ajtóhoz keressen bizalommal. Találtam egy boltban gyári újakat [i](Módosította Tsaby 2007.11.10. 22:02-kor)[/i]
Uu, ebbe olyan is kell? Amikor ott voltatok, volt benne olaj, csak kevés, és mondtam is, hogy megmondta a srác, hogy a fék ramaty.. ezért nem is kisérleteztem a lábon hazajövetellel, mert nem akarok senkit megölni.. igen a fékfolyadék folyik.. ezért kell cserélni.. amúgy ott tartunk, a mai nap után, hogy pöcc-röff indul.. talán a fék is összejön.
Amikor ott voltunk, száraz volt a rendszer. A probléma az is lehet, h nincs benne olaj.. de egy próba nem ártana, már csak azért is, hogy lássuk, erszet-e valahol a rendszer.
Én úgy emléxem hogy volt abban a fékfolyadék tartályban olaj, nem tudom neked milyen emlékeid vannak. Meg a Sylva is mondta, hogy a tulaj szólt arról hogy fékproblémák vannak a kocsival.
Urak! Szükségem lenne szimplex fékmunkahengerre és/vagy karmantyúra. Tudom, hogy valami fehér madarat kergetek, de ha véletlen lenne valakinek elfekvőben, kérem jelentkezzen. Ezenkívül ha van valakinek képe róla, legyen kedves, dobja már fel..
Tudom, hogy állítólag a lada ill.dacia munkahenger is jó, de azt nem akarok berakni.. Köszönöm!!
Sylva: Be van scannelve, kiírom CD-re és feldobom postán, vagy eljössz érte. Bár a Vaterán már vásároltam tőled, de a címedet írd meg priviben ha postázzam. Tomacsektomi: Szerintem ezek "B" oszlopára nem is lehet felrögzíteni az öv csatlakozási pontot, mert olyan keskeny. Nem is érdemes mókolni vele. Az enyim még közel sem üzemképes, de én bizti rosszul érzem majd magam az elején öv nélkül, mert nekem az az első ha beülök egy autóba. Ennél lényegesen nagyobb dilemma, hogy a gyerekekkel mit csináljak a hátsó ülésen öv nélkül... Üdv: Gergő
simán szalad a műszakin.engem egyszer megállított a fakabát kérdezte mért nem kapcsoltam be az övet erre mutatom az oszlopot azt mondta így oké rendben van minden.ne farigcsáld emiatt az autót!
Megoldható lenne egy fénymásolat, skenner vagy bármi.. igazából nem a vezetési elv kellene, hanem amit ír róla, hogy a szerelő kezébe tudjam nyomni.. Köszönöm! [i](Módosította sylva 2007.11.04. 00:11-kor)[/i]
...könnyű annak, akinek aszinkron váltós, panorámarendszámos kombija van...!
Mi a konkrét kérdés?
Annyiban tér el az újabbaktól, hogy a hátramenetet be - fel kell kapcsolni, az átvitel gumi hardytárcsákon keresztül van megoldva, és a szabadonfutó ki-be kapcsolható az összes sebességben.
Hardy-t asszem Szicsu gyártatott mostanában, talán még van is neki.
Esetleg akinek kell fehérkeretes belső tükör akkor [url=https://cgi.ebay.de/Trabant-500-600-Innenspiegel-IFA-DDR-Ware_W0QQitemZ190167876311QQihZ009QQcategoryZ82097QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem]ITT[/url] .
Gratulálok én is, és igen amiket felsoroltál azok nagyrésze szinte minden 500-600-as tulajnak ezek az alkatrészek hiányoznak. De sok kitartással és nagy szerencsével belehet szerezni mindent
Azért akkor lesz vele munkád.Neked is pont olyan alkatrészek hiányoznak amiket elég nehéz beszerezni,de kitartás majd felbukkannak valahol ezek is.Dísztárcsát esetleg tudok ajánlani.Én is újat vettem rá.Ha érdekel őt keresd:Baranyai Gábor 70/2460376 Új dísztárcsákat gyárt és nagyon szép állapotú.
Nos sikerült igen. Tulajdonképpen néhány apró bosszantó hiányosságot, és az előző villamosmérnök barkácsszenvedéjének eredményeit leszámitva egészen egybe van. Miután meghozták, rá fél órára már az inditással kisérleteztünk, és nem eredménytelenül. 17-év állás után, egy karbi és benzincsap pucolás után beindult. Az udvaron tett pár kör után felpörgött és leállt. Ma vettem észre, hogy a karbi és motor közé, jó vastag szilikongumi szerű tömitést tettek, ami a benzin hatására kitüremkedett, és ott falsot sziv. Egyébként a motornak szép hangja van, nem csörög, és erő is van benne. Azért egy szimeringcserét valószinű megejtek majd rajta. Pár dolgot pótolni kell: kapcsolók a kisablakkal, váltókar, tükrök, hátsó ülés, köténylemez, szőnyegek,disztárcsák, első dob (601-esé van rajta), stb... A festése nem veszélyes, akár maradhatna is, de azért vannak rajta hibák. Mivel eredeti állapotára szeretném hozni, igy újra lessz festve. Ha valakinek vannak elfekvőben alkatrészei, akkor kérem jelentkezzen, aztán megegyezünk.
Lenne egy kérdésem! Hogy a képen látható levegő szabályzó rendszerről lenne valakinek valami használható képe? Esetleg le is rajzolhatná nekem az alkatrészeket mert legyártatnám mert semmi cuccom nincsen hozzá. Vagy esetleg ha van eladó megvenném. [imgw]https://paklo.uw.hu/uploaded/1193932757.jpg[/imgw]
Grisa: talán az adta az ötletet a gyáraknak, hogy így csak az elejét kellett fémből megcsinálni, a felépítményekkel könnybben variálhattak... de ki tudja?
srácok egyszer szúrt be valaki egy piros púpos limuzint hogy eladó, nagykanizsai autó, asszem sirtrabi volt de nem biztos. Nem tudja valaki az elérhetőségét?
E-bayn hírdetik ha valakit érdekel[urls=https://cgi.ebay.de/P70-Limousine-AWZ-Trabant-Holzrahmen-Oldtimer_W0QQitemZ230184910531QQihZ013QQcategoryZ29750QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem]P70[/urls]
Egy kérdés: Ezen a te képeden is látni, meg amerikai filmeken is láttam, hogy régebben voltak ilyen kocsik, hogy rendesen fém az egész, de az oldalpanelek fából vannak. Ez vajon hogyan, honnan jön? Miért jórészt ugyanazok az elemek különböző kocsitipusoknál? Miért jó ez? Vagy csak valakiknek ez tetszett? Vagy valami divat volt? Gyári ez egyáltlán? Vagy hogy van ez?
Tegnap vásároltam Kaposváron két db hátsó lámpát az 500-asra.Végre sikerült közelebb találni alkatrészt mint 200 km.[imgw]https://paklo.uw.hu/uploaded/1193858862.jpg[/imgw]
Az 500/1-es belső kárpit mindig olyan színű volt, mint a kocsi. Ez egy elég ritka szín, szép lenne... [imgw]https://kepfeltoltes.hu/071031/464988861k_p_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]