Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Miskolcon lakom ma végig jártam az összes autóalkatrészes boltot de senkinek sem volt gyorsítószivattyúhoz membránja. Lenne tipped hol keressek ilyen membránt?
kis baráti összeröffenés volt vasárnap!kár hogy nem jöttél!Ott volt a Hudee,Gyuszkó,Robi verebről pár autó,beszélgetés teázgatás,vásárlás a tescoban,ezek voltaka főbb programok
Mondja már meg nekem valaki,hogy a waresz gyári osztóköre 4*100 vagy 4*160 vagy ha nem ez akkor mennyi? Illetve van egy ,,jagermeisteres" wartburg nemtudom hallottatok e erről,nekem erről a gépről kellene kép vagy videó.Akinek van valamije róla küldje már el e-mailben a wartburg853@freemail.hu címre.Előre is köszi mindent. (Itt a cím ahol megtudjátok nézni melyik wareszra gondoltam:https://www.wartburgpilot.de/galerie1.htm)
Páran már megcsinálták Mondjuk más tészta a G-feltöltő és más a klasszikus turbófeltöltő. Van aki leveszi a G-feltöltőt és a helyébe valóban turbót rak. Idő, pénz, elszántság kérdése minden
Még annyit hozzá tennék, azóta megtaláltam az alkatrész nevét: Gyorsítószivattyú. A kerek fedél alatt van egy kar és bovdenfeszített állapotban a kar forgópontja mellett csepeg ki a benzin..
Segítséget kérnék a tőlem jobban hozáértőktől.Van egy 1,3 Wartburg Touristom amit nagyon szeretek minden hibája ellenére. A hétvégi subickolásánál észre vettem, hogy a karburátor azon részéből "ahová a gázbovden becsatlakozik és hátra felé van egy szelep amit megmozdit" csöpög a benzin. Azért vagyok ilyen körülményes mert nem tudom hogyan hívják.
Szóval ha meghúzom a gázbovdent és a csiga alakú kar elmozdul, mögötte van egy rá merőleges kar (Túlfolyó?)ami mellett a benzin feszített gázbovdenes állapotban elcsepeg. Úgy gondolom, hogy ez nem normális dolog. A kérdésem az lenne még , hogy hogyan javíthatom otthon a hibáját, mit vegyek hozz a bontóban, vagy az autó alatrészesnél.
Nem pöröghet jobban, hiszen a váltók áttétele egyforma. Ha jobban pörögne, többet is menne.Esetleg hangosabbnak érzed. Ha nem megy úgy mint kéne neki, a karburátort kell átnézni/pucolni, és új elosztófedél, gyertya, kábel, rotor,benzinszűrő akár meg is oldhatja a dolgot. AZ is lehet hogy az AC nem szállít eleget.
Ehhez mit szóltok? https://www.videa.hu/main.php?page=play&v=Ql00v1F7wEYEy2Sq Igaz hogy nem waresz hanem 4T trabi de mindegy. Miért lehet hogy az én wareszom 100nál úgy pörög mint ez kb140nél? Ezáltal a vége is kb140 és ott már majd ki ugrik a motor úgy pörög. Pedig erő lenne benne, mert nincs agyon vágva sőt! 160at menni kéne neki gyárilag is úgy tudom. Hogy lehetne ezen javítani? Nem lehet hogy valami el van állítgatva? Valaki valami jótanács?
őőő.. bocsi azt épp nem vettem észre.. nem kell leharapni a fejem..csak sürgős.. nem aktuális...miért? elnézésedet kérem! már abszolut nem áll az ajánlat?
Nem kell 100 felkiáltójel, sem harmincezer kérdőjel ha keresel valamit, elég ha az apróhirdetések között a megfelelő rovatban próbálkozol
De ha itt a fórumban teszed akkor is van esélyed találni, mondjuk akkor meg kell tenni azt a fáradtságot, hogy elolvasod a reagálásokat. Konkrétan a 2349-es hozzászólásra gondoltam
És ne haragudj ilyen alapon most már részemről nem aktuális. Elfér...
WARTBURG DOBFÉK (TRABIRA LESZ-AZ SE BAJ HA TRABANTRA FEL VAN FÚRVA!!!!!) Wartburg első dobféket keresek!!!!!!!!!!!! Nem tudtok segíteni hol találok??????? Lehetőleg minél hamarabb írj, ha van: qayqa@vipmail.hu
helló. lenne egy olyan kérdeésem hogy van e valakinek olyan dokumentuma 1.3as wartburghoz amiben részletes leírás van a karburátor beállításáról, vagy valami okosság.
Sziasztok! A 1,3-as Warbi. generátora tönkrement valami gyors megoldást kellene találnom. Fesszabályz. diódákat csak megrendelésre tudnék szerezni, a bontóban warburg generátor nincs. A kérdésem az lenne, hogy melyik VW generátor csereszabatos? Sűrgős! SOS Köszönöm István
hali őőő kicsit elírtam mer én nem mertem vele jobban menni mer még nekem új és féltem naon. nagyon-nagyon de igazad lehet hogy megy annyit maj talán eccer kiprószálom hol a vég!
Én 140-nél többet nemnagyon mentem vele már akkor is elég jól pörgött a motor de lehet még bírt volna valamennyit.A 2T wartburgommal mentem 135km/h-t igaz utána ment is a kukába a motor mert nembírta ki de attól szerintem az jó teljesítmény egy 992cm3-is motortól nem?
Kismorf akkor ott valami beállítási zavarok lehetnek, mert olyan nincs hogy egy gyári 4t ne menjen 160 mert még egy kombiis megteszi ugyanezeket(enyém)sőtt!! Na jolvan mindegy nézd át szerintem!
Az mit jelent hogy jól beállítva? Mert az enyém olyan 140-145 körül megy. Mondjuk nem szoktam sűrűn nézegetni eddig 1x néztem. De az biztos hogy ott már majd kiugrott a motor belőle úgy pörgött. Mit lehet ezeken állítani hogy jobb legyen? Ja azt hozzá tenném hogy a gép teljesen gyári 55000km van benne garantáltan(1.tulaj nagyapám) és nem volt zavargatva tutira. Mégis összeségében azt mondanám róla hogy erő van benne, de túlságosan pörög azonban sebesség kevésbé párosul hozzá. Ez hogy lehet?
Lehetetlen összehozni a féltengelyt? Akkor nem is értem nekünk hogy sikerült már jópárszor 120 elég karcsú, 160 körül mennie kell a Wartburgnak gyári motorral is jól beállítva. [i](Módosította Tibke 2008.02.10. 10:25-kor)[/i]
hali én is 5-ös váltót szertnék szal így máár könnyebb de nekem azt mondták hogy szinte lehetetlen a féltengelyeket összehozni ha valaki tud okosat csak vázolja röviden köszi!!! jah és az érdekelne hogy ti mennyire hajtottátok meg a wareszotokat mer nekem a 4T 120-nál máár nem naon ment jobban maj írjatok kössz csőőő
Hello! Én nemtudom miért kell mindenkinek első dobfék! Nekem az egyik wartburgom 67-es évjáratú és elől is dobfékes de sztem az egyik legrosszabb fék amit kocsira tettek.Igaz a tárcsa se sokkal jobb de azért valamivel mégis többet ér.Ez nekem olyan a 67-esen hiába jók a fékpofák meg minden egyéb mégsincs jó fékhatás esős időben meg úgy megáll sztem víz kerül be hozzá hogy éppen csak kinem szakad az öv a helyéről.Amint tehetem le is lesz cserélve az egész alváz mindennel együtt 4T-ére és majd akkor ha kell valakinek felteszem és viheti.De ez sajna csak később lesz. Ezzel nem dícsekedni akartam hogy van ilyenem is hanem a véleményem akartam elmondani.
Sztem még lehet hogy egy Polo/Wartburg váltós megoldással olcsóbban jössz ki mint egy gyári Wartburg 5 sebességessel, ha véletlen belefut az ember, horror ára van, és ha abban tönkremegy valami...
Hi! Milyen 5 sebességes váltóra gondolsz? Mert kettő lehetséges megoldás létezik. 1.Szerzel valahonnan gyári 5 sebességest(de ez esélytelen nagyon kevés van belőle) 2.teszel rá polo-ét(de ehez kell sok más kiegészítő is ....ami zsebbenyúlós)
Mikori kiadásúak a könyvek?->Nekem is van 353-as(én nyitottam ki elsőnek
5 sebességes váltót keresnék 1.3as wareszhoz. Ha valakinek van ötlete merre találhatok ilyet akkor irjon nekem valamilyen formában. Az árban megegyezünk.
Ja ha kell valakinek van egy olyan könyvem bescannelve hogy wartburg karbantartás és javítás(353 és1,3-hoz). Kb 200 oldalas könyv a-zig szinte minden benne van(robbantott rajzok). 300 valahány Mb-ig nyomtam össze hogy a képek minősége ne romoljon(1,Gbről) Csak 2 oldalt hagytam ki véletlen de sajna már nem tom pótolni. Szóval ha valaki elmondaná hova tudom feltölteni akkor mindenki profitálhat belőle.
hát csak sok sikert tudok hozzá kívánni. akinek van ilyen annak általában felnije is van és nem válik meg tőle mert akkor meg neki nem lesz máshonnan szerezni meg nem iagzán lehet sokan azt csinálják hogy legyártatnak oda vmilyen kupakot 1 esztergályossal lemezből vagy műanyagból ezt tudom ajánlani
Irmscher felnire keresek a közepére való fekete irmscher feliratú porvédő kupakot! Ha valakinek van és megválna tőle, vagy tud segíteni honnan szerezhetek az szóljon. Előre is köszi!
Ha folyamatosan füstöl akkor a gyűrűknél kell keresni a gondot,ha nem és fél perc alapjáraton történő járás után egy közepes fordulatra felpörgetve füstöl akkor szelepszárnál van a hiba! Nem szedtem még szét de biztos van a szelepszár tetején szimering,lehet hogy megöregedett!
más:a mai nap csináltam jó pár teszt kört városban csak úgy....melegedjen a moci kipufogó illesztések jók e járódjon a fék(ek).mint ha egy picitt enné a az olajat(kipufogóbol jött ki ilyen) span autószereló azt mondta egy picit van szelephangja de azt mondta ettől még mennie kell 15-20e-t szerintetek?valahol valamilyen tömítés?szimering cserés? na majd holnap megküldöm országúton is csak száradjon meg a festés a kipufogón!amúgy egy Honda Sivic Sport dob lett ráeszkábálva [i](Módosította Szmuki 2008.02.04. 22:13-kor)[/i]
jájá! lesz helyette még jobb!!!! igazából a hátsó kerékjáratí ívek azok halottak.de amúgy a kocsi egybe van pörcre indul(jobban mint a fehér)....csak a féket kéne megcsinálni és még gurul 50e-t tartaléknak jó lesz cakk pakk a kocsi!!!!
Nekem bőven elég az 1,3-as moci!!!!nem kell nekem dupla karbi. Minap próbálgattam a sárgát(hogy mit bír mi a vége a motornak,mivel 1hónap és lejár a műszaki és nem kap még egyet)így még nem hajtottam meg soha mint aznap. 2sávon villogtam mindenkit!1golf 165nél feladta.opel frontera 4x4 2l mocic terepjáróval küzdottem de ő is meglett!!!az óra már rég nem mutatta hogy mennyivel megyek.csak a fordulatszámból tudtam következtetni.......5,3e f/p.....uhh már úgy lebegett a kasztni.....de ment vitte....csak a fékezésnél kellett észnél lenni ....mivel kagylósak már a fékek.....nagyon fasza volt! Mit fog menni a fehér.....ültetve....megfogadom hogy nem hajtom...csak akkor ha felhúzzák az agyam sok mazsola vezető, papírhuszárok!
Hello mindenkinek! Lenne egy problámám.Tegnap indítgattam a 2T wareszom nemis volt vele semmi viszont délután már nem indult.Benzin van benne gyertyák aksi jó és mégsem megy pedig reggel óta semmi nem lett csinálva vele.Csupán annyit csinál ha ráindítok kattan egyet de a motort se forgatja csak néha.Először azt hittem az önindító rossz de tettem bele egy másikat ami bizos hogy jó de azzal is csak ezt csinálja.Szerintem valamelyik kábel ment szét és nemviszi el az áramot.Szerintetek mi lehet a baja? [i](Módosította Rallyslaci853 2008.02.04. 19:43-kor)[/i]
1 fasza dupla karbival lehet elérni dolgokat. kicsit leszedetni a hengerfejből,kipolíroztatni a csatornákat,még még 1-2 dolog és ezt már megérzed igen csak!persze enni is fog!de mire eljutsz oda összegben hogy megcsináltattad a mocit, hogy menjen annyiból inkább az 1.6os kijött volna. el kell rajta gondolkozni menniyre akarod hogy menjen,mennyi zsét nem sajnálsz rá.
jájá! Szerintem tök felesleges injektort ráeszkábálni.Ha jóa karbi(hibamentes) akkor no problem. Na húzok vissza szerelni, még hátra van az olaj csere...stb már majd nem készvagyok a napi feladattal.