Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Kellene nekem egy kis segítség . itt az oldalon találtam osztókörmódosítót trabira. 2t-hez de nekem Wartburgra kellene . tehát be lehet-e építeni átalakítás nélkül vagy nem . ha nem akkor ki tud ilyet csinálni nekem 4*160-ról 4*100 ra kellene. választ előre is köszönöm üdv kohi007
Srácok nem akar valaki megmenteni egy vagy inkább másfél púpos wartburgot a roncsteleptől?Az egyik egy 63-as nagykerekű elkezdett felújítással,nagyjából mindene megvan.Tiszta papírokkal a nevére íratva.A másik egy 58-as ,platósra átbarkácsolva de az eleje talán használható.Sajnos a srác nem tudja tovább tartani el szeretné adni ,de ha nincs rá vevő elvinné a méhbe.Én inkább trabival foglalkozom,de azért nem szeretném hogy vasba végezze,ezért tettem be ide.Alkatrészbe is eladná talán.Ha valakit érdekelne beszéljen a sráccal SOS!Bocs hogy ide tettem és nem a hírdetésbe.Elérhetőség:Kajdy Gergő 20/4999570
Nekem 62Ah aksi van benne ami méretre is még pont belefért meg teljesítményre is jó.Nálam a 45ah aksi télen már alig akarta beindítani a gépet pedig varta akksi volt és csak 1,5 éves.Akksiból a perion bírta nekem 8 évig így azt tudom ajánlani vagy bosch akksit de vartát ne vegyél mert az sz@r inkább akkor helyette valami olcsóbbat vegyél.
hát nagyokat szivok mert elöl a hogy mogyam neked a müszerfal ami ilyan barna szinü 353-masnak oda mobil tarto volt feragasztva ahogy leszetem lejöt a kárpit és az helyére szeretnék feleteni ujat de fogalmam sincsm it cisnályak moöst már lebototAM a kapcsolokta stb már csak kikel találni mit tegyek oda szeritem hangfalkűrpit feragasztom ha esteleg valaki nem tudná miröl van szo ezt a barna részt lekarom cserélni eröl beszélek : https://kepfeltoltes.hu/view/080917/703304167K_p013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
FIGYELEM!! RENDELHETŐ RÉGI RENDSZÁM (2BETŰ 4SZÁM) ÚJ GYÁRTÁS AZ EREDETINEK TELJES MÉRTÉKBEN MEGFELELŐ.ÖSSZES KARAKTER MEGVAN TEHÁT AKÁRMILYEN KARAKTERŰ RENDSZÁMOT KÉRHET CSAK MOTORKERÉKPÁRÉT (még) NEM. ÁRA:10 EZER FESTVE 12EZER (TERMÉSZETESEN PÁRBAN) ÉRDEKLŐDNI:0670/300-9451 VAGY:bjanos@mailbox.hu SZÁLLÍTÁS POSTAI ÚTON VAGY SZEMÉLYES ÁTVÉTEL IS MEGOLDHATÓ
Nincs mit remélem benne van az is amit kerestél.Még van egy hogyan tovább című meg egy nagy kék javítási kézikönyv címmel + egy amiben a 4T waresz van majd ezeket is beszkennelem vagy lefényképezgetem laponként és feltöltöm valahová hogy mindenkinek elérhető legyen.
Megnéztem az oldalad nagyon tetszik! Nekem is van egy amit egy Wartburgos kollégával csináltunk:https://www.wartfeluj.fw.hu/ Képeket raktam be az itt lévő veterán fórumba ha érdekel nézd meg. Üdv!
hali motor olaj a gépkönyv szerint valto olaj a snasz mezei is ok a hidrotökéid kattog nak hidegen a 45 ah nal nagyobb is ok kb 55ah-s csak az aksi kábel lehet hogy rövid üdv
Engem érdekelne.Tegyél fel nyugodtan képet valahová és meglesem vagy ha küldesz képeket a wartburg853@freemail.hu-ra az is megteszi.Ha te is kíváncsi vagy az enyémeimre nézd meg a wartburg853.uw.hu oldalt.Sajnos adatvesztés miatt már nemtudjuk frissíteni de így is sok kép van fenn.
Szeva! Nekem van gépen egy olyan c. könyvem,hogy wartburg javítás és karbantartás ebben benne van mind a 2 wartburg.Ha kell citromailen áttudom küldeni vagy msn-en.
szaisztok nicns valakinek 353-mas javitási könyve gépen ? elöre is köszi .Nem tugya valaki ménem tudok személyes képet feltölteni a mindig azt irja hiba használyak kisbetüt de kicsit használok és a képet is lekicsinyitetem
Sziasztok megint! Azt szeretném megkérdezni, hogy Wartburg 1.3-hoz véleményetek szerint melyik a legjobb olaj a motorba olajcserekor? Az is érdekelne, hogy váltóba kell-e valami márkásabb olaj, vagy elég a kutya-közönséges hajtómű olaj is? Az autóba jelenleg 64500km van, utoljára 56000-nél cseréltem tavaly, de szerintem az nem árt neki, ha sűrűn cserélem. Esetleg van valakinek valami tippje egy kis szeleptisztító adalékra, hogy mit vegyek neki? Néha előfordul, hogy hidegen kattog még az egyetlenem. Kérdésem továbbá az is, hogy milyen akkumlátort vegyek bele, a gyári 45Ah-sat, vagy elbírja a nagyobbat is? A nagy kérdések sorai között van, hogy lehet-e nagyobb fényerejű helyzetjelző izzókat kapni hátulra, ugyanis le van sötétítve a segge és alig látszik fényes nappal a világításom? ha lehetne, akkor mindet lecserélném. Köszönöm a segítségeteket előre is!!! Atesz. [i](Módosította busaattila 2008.09.16. 14:24-kor)[/i]
Hát szerintem az lenne az értelme, hogy 7-9liter helyett, 5-6 litert enne. Még alacsonyabb fordulaton adja a nyomatékot mint az eredeti motor, alkalmasabb vontani. Személyszerint én meg szeretem a kerregést, és kíváncsi lennék a biodieselre is. Ismerős a 3hengeres Daihatsu motor, egyik haveromnak volt, keveset evett, de nem nagyon ment. A Daihatsu diesel szerintem kicsi, még a turbós is csak valami 80nm-t tud, az meg visszalépés lenne. [i](Módosította trabi60 2008.09.16. 08:20-kor)[/i]
Üdv! nagyon meredeket szeretnék kérdezni: egyszer láttam a neten egy diesel 2t Wartburgot (VW 1,6d motor) Valaki nem tud esetleg róla valamit? Egyébként mi a véleményetek az ötletről? köszi [i](Módosította trabi60 2008.09.15. 21:46-kor)[/i]
2 héttel ezelőtt nekem is így kezdődött hogy elkezdett világítani a piros felkiáltójel.Tényleg kevés volt az olajszint azért világított és oda vezetett hogy főfékhengert kellett cseréljek.15 ezer volt boltba az új ugyhogy reménykedj nehogy az legyen nálad is.
Sziasztok! A 2t Wartburg tourist 4oldalsó ajtaja megegyezik a 4t toruist ajtajaival? Mert leakarom cserélni őket(ezután festés kívül belül), mert nagyon rossz állapotban vannak. Találtam olyan pöpec ajtókat 2t-ről 68e km-t futott és végig garázsban állt(nem tudom ki az a hülye aki ilyet kivisz a MÉH-be!!! HELP? Szeretném megvenni őket, csak nem tudom hogy fel megy-e rá? [i](Módosította Szmuki 2008.09.13. 22:05-kor)[/i]
Szeva! Most is 4T wartburgba való főfékhenger lett bele téve.És igen le lett légtelenítve végig rendesen.Az a problámája hogy az olaj lemegy de utána a főfékhengernél nem megy vissza a tartályba és ezt nem tudom miért van.Mert ha el lenne dugulva a cső akkor le se tudna menni.És mivel ha sokat fékezgetek akkor megtelik olajjal lent és akkor ragad be a fék mivel nemtud visszajönni a dugatyú.
"Nem megy vissza az olaj a tartályba valami miatt" Lehet hogy a fékpedálnak nincs egy kicsi holtjátéka sem.Akkor menetközben is képes befékeződni. Biztos hogy rendesen végig lelégtelenítetted az egész fékrendszert,kezdve a központi elosztótól a terheléstől függő nyomásszabályozóig?
"A gyári főfékhengernél sose csinált még ilyet csak most." Milyen főfékhenger lett betéve a gyári főfékhenger helyett?
Csak gyári új karosszériát, vagy alvázat -mint számozott fődarab- engednek már sok éve cserélni. Én hoztam egy gyári új Dacia Sport, 2 ajtós kasznit, és külön kanossza volt a cserénél hogy a számlából nem látták hogy új. Az engedélyezésnél meg házhoz jött a KPM-től egy vizsgáló /ez nem vicc!!!!!!!!!!!!!/ és megvizsgálta hogy a kaszni, ami homokfúvott volt, valóban tök új-e. Az alvázszámot is lekérték, hogy nem szerepelt-e valahol már kocsiban. Ezután engedélyezték az átépítést egy limuzin, 4 ajtós donorból.
Szóval a szövegben olvasható volt hogy új! Azt komolyan gondolták!
Az AF-es, manapság TSCM-es hatósági azonosítót akkor adják, ha bűncselekményt kizáró okból az eredeti szám már nem alkalmas azonosításra. Illetve ha egy bűncselekményt megállapítanak, és lezárják az ügyet, akkor is elrendelhetik a hatósági számbeütést. Más országokban ilyenkor szegény jármű megsemmísítését rendelik el.
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy most hétvégén cseréltük a 4T wareszomban a főfékhengert és azóta már 2szer is beragadt menet közben a fék.Először mikor ezt csinálta a hátsó légtelenítő csavarnál engedtem ki egy kis fékolajat mert azt hittem sok van benne.De utána egy nappal később szintén ezt csinálta.Véleményem szerint nem megy vissza az olaj a tartályba valami miatt.találkozott már valaki ezzel a problémával vagy van valakinek valami ötlete mi lehet vele a gond? A gyári főfékhengernél sose csinált még ilyet csak most.Aki tud erre valami megoldást kérem írja meg.Előre is köszi
Engem is érdekel ez az alvázcsere dolog. Kapok ingyen egy alig használt 4T alvázat, de sajnos papíja nincs (forgalmija meg főleg mert már nagyon rég szét lett kapva az autó). Utánnanéztem az okmányirodában mi kell a cseréhez:
Az ügy elintézéséhez szükséges okmányok, nyomtatványok: -az okmányirodában kitöltött "Kérelem járműigazgatási ügy elintézésére" nyomtatvány, -a járműhöz korábban kiadott forgalmi engedély, -a jármű törzskönyve, -az eredetiség ellenőrzés elvégzéséről szóló jármükisérő Iap (szakvélemény), -a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás megkötéséről szóló igazolás (kötvény vagy fedezetigazoIás), -[b]Alvázcsere vagy motorcsere esetén az új alváz vagy motor megszerzéséről szóló adásvételi szerződés(ek) és számla(k), illetve ha külföldről hozták be az alvázat, illetve a motort, akkor a külföldi számla és a vámárunyilatkozat. -Alvázcsere esetén, ha AF-fel levédett alvázat cserélnek, akkor az AF Ievédést engedélyező határozat, -Alvázcsere esetén, illetve ha nem a típuson belüli motorcsere történt, akkor a közlekedési felügyelet által kiadott érvényes műszaki vizsgáról szóló adatlap, [/b] -a forgalmi engedély és a törzskönyv illetékének megfelelő illetékbélyeg, -az eljáró ügyfél személyazonosságát igazoló okmány .
Eszerint megoldható a dolog csak kell egy kamu adásvételit kötnöm azzal akitől kapom????? Másik kérdés mi az az "AF-el védett alváz"?
Szia! Küzdöttem a kezdetek kezdetén én is hasonló problémával. A megoldás nállam egy ultrahangos karburátor és fúvóka takarítással kezdődött és egy komplett gyújtáscserével végződött. Gondolok itt a tirisztorra is. Az elmondottaid alapján lehet, hogy dugulás van a karbicsekben, ami nagyobb gáadásra jobban reagál, de lehet, hogy csak az elektronika, vagy egy gyertyakábel szopat. Tudom, hogy nem segítettem sokat, de próbálkozz meg a fenti lépésekkel. A karbicseket házilag is ki tutdod takarítani egy kis benzinnel. Ha van eredmény írjál, de ha nincs akkor is!! Csá! Atesz.
Csumida mindenkinek... Bocs hogy megint zaklatlak titeket de hátha tudtok segíteni ti azért már több dolgot láttatok mint én...
Nos... A probléma a következő: 1.3 waresz alapjárat szép, de gázadásra dadog a moci majd komolyabb gázra húz mint a veszedelem... ese-4h megizgatása után nincs alapjárt de gázadásra szépen egyenletesen húz... na most mi a rák van? ese-4h már 4. van benne újj... az is lehet hogy valami kábél van elszakadva amelyik belemegy, van valami ötletetek hogy mit tegyek?
Sürgős lenne mer küldeném a vasat műszakira aztán jajj a világnak
Hali Használd egészséggel amig nem csuszik Lehet csak a bowdened van nyulo félben amit te is tudsz cserélni Az állitásnál figyelj a holtjátékra mielött füstbe ment terv lesz a kuplungbol A kuplung csere kb30 000ft anyag munkadij
Sziasztok! Van egy 20 éves Wartburg 1.3 típusú gépjárművem. A hétvégén meglepődve tapasztaltam, hogy a kuplung pedálom az olyan 8cm-re jön vissza csak a padlótól számítva. Kicsit beparáztam, hogy én mint kezdősofőr megetettem egy kuplungot drága "Hófehérkémmel." Aztán állítottam a motortérben a kuplungspanolón és megint fasza minden és nem is csúszik, de mostmár félek, hogy meg lennének számlálva a napjai? A kontra gumicsavaron annyit csavartam, hogy olyan háromnegyed centinyi csavarrész áll ki a gumiból jelen esetben. Meddig lehet még ezt használni? Mi a teendő ilyenkor? Mit csináljak? Segítsetek légyszi!!! Atesz.
hát ha az alváz tényleg porrá rohadt, akkor az első kereszttartót át lehet még egy az egyben hegeszteni. ez ugyan bűncselekmény, de eredetvizsgán sem nagyon foglalkoznak vele Wartburg-nál. (no comment...)
Hát ez gáz. Illetve remélem valahogy azért sikerül megcsinálni.
Az a helyzet, hogy egy 5-6 éve szabad ég alatt álló 85-ös Wartburgról van szó, ami előtte elég rendesen volt használva(igazi multifunkciós családi kombi volt, sokat használva terepen is). A karosszéria rohad, és külsőre az alvázkeret se néz ki olyan szépen, remélem a szétbontás után sikerül felújítani és nem egy rozsdatörmeléket meg szétlyukadt alvázat találok a kocsi alatt.
az a legegyszerűbb megoldás, ha veszel a bontóból egy kasztnit és egy motort, majd mindkettőt átrakod, a motort pedig átiratod. hogyha így drága, akkor veszel egy autót, ügyesen kivonatod a bontóban úgy, hogy a kasztni meg a motor a tied legyen.
az eredeti alvázat muszáj megtartani, mert azt nem cserélhetsz. hogyha átütöd az alvázszámot, akkor jól leültetnek érte. kasztnit tudsz cserélni, mert annak a számát nem tartják nyilván, így nem tudják ellenőrizni.
Kedves roolee! Bocs, hogy csak most írok, de sok minden összejött. Mivel Te jelentkeztél először, Tiéd a cucc, ha megfelelnek. Du. 16h-tól elérhető vagyok otthon. Üdv: hal9000