Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Sziasztok! Ha tudtok olyan boltot ahol 4T wartburgra lehet venni új homloklemezt illetve első sárvédőket doblemezzel együtt ujonnan légyszi irjátok már meg.E-mail telefonszám minden jöhet.Vagy ha valakinek van otthon és megválna tőle szóljon! Előre is köszi
Heló ppeet! Te mi jót? Én ma 4órás megfeszített munkával vízpumpát cseréltem. Úgynézki jól sikerült nem folyik sehol és szépen halkan dolgozik. Muszály volt a csere 100km-en 1 liter vizet evett. De a vízpumpaházat szét kellett verni mert csak így jött le a motor oldaláról. Üdv.: csabesz66!
aug. 18-án iváncsán(fejér megye- kis falu) egy nagy tuning autó találkozó lesz akit érdekel annk ott a helye, és mehetnénk együtt is mert én lenézek a szervezők 300 autónak tudnak helyet biztosítani azt mondták hogy a gsi club, vw club, fiat club jelzett hogy tölük várhatók tuning járgányok jó lenne ha wartbug is lenne persze lesz is ha rajtam múlik csak nem akarok egyedül menni szóval akit érdekel az szóljon
Beindulásos hiba nem lehet attól, hogy visszafolyik az üzemanyag a csövekben? Ezt pedig esetleg valami tömítetlenség okozhatja talán? Én nemtom, csak találgatok, majd jönnek okosabbak...
A Wartburg 1.3-nál az ajtókilincs-gombok befeketedésén kívül a kárpitozás változott (barna műbőrről fekete plüssre) ennek idejét (hónap) tudja valaki? Illetve még egy dolog tűnt fel: az 1.3-asok hátsó típusjelzése néha a jobb hátsó lámpa fölött "IFA Wartburg 1.3" máskor a csomagtérfedél bal oldalán "1.3". Ez mitől függött - nem találtam összefüggést évjárat és ez között, mintha a csom. fedeles jelzés lenne az újabb, de nem tudom....
Na, a jobb oldali hengeres cucc az alapjárati mágnesszelep. Ezen gyárilag lennie kell vezetéknek. Ettől rögtön balra ott az a szögletes bigyó egy csavarral. Arról lenne szó.
A beinduláos hibára nincs ötletem, de a mágnesszelepesre van.
Ha a karbinak a szelepfedélez közelebbi oldalán van ez a cucc (mágnesszeleptől balra), akkor az a PTZ fűtőelem. Gyárlag ilyet nem raktak trabiba/wareszba. Vagy utólag rakta bele vki, vagy nem gyári porlasztód. Ha gondolod, be is kötheted, a szívató melegítőlapkájának a vezetékéről vezess 1 szálat, és arra dugd rá. Bekötni egyáltalán nem létfontossgú, csak lehetőség. Hirtelen ennyi lenne.
Üdv! Azt szeretném megkérdezni, hogy miért van az ha 1.3 warnyum 2-3 napig áll alig akar beindulni?Ja és találtam egy mágnesszelepet a karbi alján az üresjárati szelep mellett amin nincs rádugva vezeték. Milyen vezetéket kell erre rádugni?Légyszi segítsetek!!!
Sziasztok! Az 1,3-as Wartburg porlasztója mechanikailag meghibásodott (szorult), és eldobtam. Egy 1.1 Trabiét raktam fel.(mondván az ugyanaz). A cserét követően a következőt tapasztalom. Az alapjárat tökéletes, állóhelyzetben a motor a gázadásra azonnal reagál. Menet közben sebességváltást után erőteljesebb gázadásra csuklik a motor(megtorpan), ha lassabban gyorsítok ez a jelenség nem áll fel. Sejtésem szerint kevesebb üzemanyagot kap a motor mivel eredetihez képest 200ccm3 vel nagyobb a h.űrtartalom. Ilyen esetben mi a teendő. A 1.3-ban a gyors.fúvóka nagyobb? Vagy egyszerűen csavarhúzóval kell több üzemanyaghoz juttatni. Köszönöm a segítséget. Üdv.
Nem egy életbevágó,csak érdekel: A világoszöld 1.3-asokat 90 végén és 91-ben gyártották? Az "olívzöld"-et (az inkább barnás) váltotta? A használtautó.hu-ból találgatok. Van olyan honlap ahol olyan jól le vannak írva a 4T Wartburg színek, mint ahogy Gkallmar kiváló honlapján a 4T Trabantoké?
Arra gondolsz, ami megtámasztja a bowdenívet? Hát... azzal általában nem szokás alapjáratot csinálni, az csak az elektronikának adná a jelet... Olvasd el a "cikkek -> szerelés -> A Trabant 1.1 és Wartbug 1.3 motorelektronikája" című cikket, meg a "cikkek -> szerelés -> Trabant 1.1 / Wartburg 1.3 hidegüzem zavarai - bővítve" cikket. Javaslom, először próbálj hibát keresni ezek alapján, és a karbitisztítás legyen az utolsó, mert azzal meg lehet szívni, de tapasztalat szerint ha az ember "szerelő"-re bízza, sajnos még rosszabbul járhat...
Négyütemű kombi Wareszom van, nem vagyok nagy autóbubus, kérem segítsetek hátha valaki megoldaná a problémámat. Elment az alapjáratom, ha üresbe teszem, egypiros lámpánál azonnal leáll a motor. Kb. két hete csinálja ezt velem. Töltöttem karburátor tisztító folyadékot a benzinbe de nem szünt meg a jelenség. Barkács szinten képes vagyok javítani ezen? Ja és mégegy, ahol a gázbovden meghúzza a hengeres alakú gázkart, ott van egy pici csavar, azzal jobbra tekereve egy negyedet, már emeltem a fordulat számon, néhány órát OK volt, de megint újra kezdte a leállogatást. Akinek van ötlete kérem segítsen.
Egy apró kérdés ha már megint a féknél vagyunk és pont a hátsónál... Igaz, Trabiról lesz szó, de talán a Wareszre is értelmezhető, azt nem ismerem. Szóval volt itt már aki megcsinálta, de azért több vélemény érdekelne. 4T Trabi hátsó fékből kifelejteném a fékerő-"szabályzót"-t... Jó, tudom, úgy akkor majd le lehet blokkolni a hátsó kereket, de... Ez nem feltétlenül baj. A 2T-nél is le lehetett, mégis jó volt az a fék... Azért is töröm ilyenen a fejem, mert a 4T-nél eddig minden évben el kellett játszani a hátsó fékdob szétszedést-összerakást, fékhengerpucolást (utolsó alkalommal a gyesztrálás miatt már cserét is), a 2T-nél meg ilyen sose volt, annál mindig jó volt a hátsó fék. A különbség meg tudtommal csak annyi, hogy ott ez a kis mocsok fékerőszabályzó... És az a gyanúm, hogy ez nem engedi kimenni a dugattyúkat annyira, mint ahogy enélkül kimennének, így lehet, hogy még a pofa kopását sem követik... Szóval... Vélemény? És műszakin így vajon mi lesz? [i](Módosította Grisa 2007.07.03. 23:21-kor)[/i]
Ma volt vizsgán a 4T wareszom és a fék főleg a hátsó nem a legjobb.Nemtudtok valami megoldást hogy lehetne jobb féket hátra csinálni mert így a gyári elég rossz.Elől még jó is de én azzal se vagyok megelégedve.Ott az egészet cserélni akarom milyen márkájú cuccot ajánlotok? Tárcsára fékbetétekre gondolok. Illetve tudtok arról valamit hogy tényleg igaz az hogy hátra nem engedélyeznek tárcsa féket?
Lenne nekem egy kis problémám. Szeretném megtudni hogy egy Wartburg vízpumpát hogyan kell összerakni, egyáltalán mik szükségesek hozzá. Sajnos a vízpumpa alkatrészei elrohadtak, és nem tudom hogy miket vegyek hozzá. Örülnék ha tudnátok segíteni. A Wartburg adatai: gyártási év: 1983, kétütemű, hátul van a hűtő. E- mail: tyby24@citromail.hu
Aki jön a miskolci talira akkor annak mondom:reggel 8.30-8.45 között találkozunk trabantosok a metróval szemben lévő benzinkúton!Aki akar társulhat hozzánk és felmegyünk együtt a majális-parkba.
kb 5 perc az első meg 5 perc a hátsó az első úgy van felpattintva egy fém rúdra de jobban jársz ha 1 kicsit alánézel ott látni fogod gogy maga eza tartó rúd 4 db csavrral van rögzítve érdemes ezzel együtt levenni az oldalán még ven 1-1 db tartó szem de erről csak le kell húzni hátúl ugyenez annyi különbséggel hogy ott 2db csavar fogja amit a csomagtér belső feléről érsz el csak ne felejsd ek kikötni a világítást lepattintod a tetejét vigyázz hogy ne törjön el emrt hajlamos rá aztán lehúzod a sarukat
Van 1 nagyon jó állapotban lévő Wartburgom, meghirdettem itt az oldalon, ajánlom mindenki figyelmébe! Kint leszek vele a szombati találkozón is Duanújvárosban.
codlinger! Szerintem olvass vissza néhány oldalt és biztos találsz megfelelő hsz-t! A rendszeres látogatóknak már lerágott csont / magam már négyszer végrehajtottam a műtétet, váltókivétel motorostul , motor nélkül egyiksem leányálom , de nekem a mtorostul jobban bejött!/ Ha megakadsz valahol írj és vagy én vagy valaki hozzáértő biztos segíteni fog! Üdv.: csabesz66!