Sziasztok!
Ne haragudjatok a hosszú írásért...és a sok képért.
Sajnos Február 22-én az 1.1-es Trabantunk balesetet szenvedett. Apám vétlen elszenvedője volt, szerencsére nagyobb baj nélkül megúszta.
Úgy alakult a dolog, hogy sem idő, sem hely, nincs jelenleg, hogy megjavíttassam(suk).
Csak egyben eladó 45-50e Ft névre írással....bár talán némi alku belefér, elvégre....
Elvileg vontatható is.
Esetleg ismertek olyan embert akinek kell egy projekt autó? Jobb szeretném ha egyben valaki még hosszú ideig az utakon tartaná...
A fórumhoz ennyit tennék még hozzá:
Jól éreztem én, hogy ez egy jó project autó lett volna...4 év múlva. De sajnos sem az idő, sem hely hiány miatt most nem tudunk(ok) vele foglalkozni. Meg apám se akarja már szerelni, 60 éves már.
Szó sincs róla, hogy ez egy kevés kilométert futott, 26 éve garázsból se álltak volna ki vele. Sőt. De emiatt karban is volt tartva.
Erre akkor jöttem rá mikor kerestünk másikat.
Amit csak el lehet képzelni putri lelakott és disznól belsőt és totál szétrohadást, haldokló motort. És mind jónak, vagy volt ami patikának hirdetve.
A 100-150 ezres kategóriák a bontószökevények. Műszakiról úgy vágják ki azokat mit macskát sz@rni. Toltál szétrohadások, a duroplaszt tartja össze a kocsit. A rozsda fekete festékes pemzlivel vagy tescós sprével lefújva. Elképesztő gányolások és karbantartatlanságok
Nem fényezni akarom a miénket, de a GTK 150e-re becsülte fel. Hát így utólag elnézve a piacot, ez a 250+ -os kategóra lett volna.
Nagyon becsüljétek meg a sajátotokat!
Nade akkor a Trabantról:
A küszöb 4 éve volt cserélve hegesztve és kikevert színre festve. A duroplaszt visszaragasztva.
Persze pörsenések vannak rajta már megint, nem is állítom, hogy múzeális OT állapot.
Ekkor ajtó gumikáderek cserélve, az ajtó üvegnél a keretszövet bársonyosra cserélve.
A baleset előtt 3 hónappal lett leműszakiztatva, vagy is 2015 november vége.
A motorban alig 1 éves gyári! DDR olaj szivattyú van (Csapi BT-ből az utolsó).
Ugyan ekkor középcsapágy cserélve (normál méret) szimeringeket is cserélte apám (autó szerelő a szakmája).
Új benzin szivattyú. (Meg szűrők)
A hátsó üléssor szövete napfényt nem látott mert 2 üléshuzat is volt rajta..
A tetőkárpit le vált vagy 5 éve, de új szivaccsal vissza lett akkor szépen ragasztva.
A bal oldali ajtó nem rohad.
Már csak a régi nyári gumi van meg hozzá. (A téli jó állapotú már elkelt) Felni nem rohadt, ezüstre fújt. Kupakok meg vannak.
A szőnyegkárpiton gumiszőnyeg van teljesen.
A kasztni alján centi vastag védő réteg van (évek során több fújás).
A bölcső nem volt szétrohadva és a hattyúnyak se...ha így lett volna valszeg jóval nagyobb lett volna a a kocsi sérülése és a személyi sérülés is.
Lehet a hattyúnyakhoz nem is kellene nyúlni.
A jobb oldali ajtó nem szorul.
Porlasztó, gyújtás tökéletesre volt beállítva, nem fulladt, ment mint a veszedelem :) fogyasztás 6-7 liter volt.
Szívató be van kötve.
Váltó jó volt (2. darab), aszem a Faudi fejek is cserélve voltak.
Műszakira sikerült szereznie apámnak gyári főfékhengert..(gőzöm sincs hogy és honnét)
Tökéletes volt a fék (pedig azzal mindig volt gond korábban)
Műszerfal kapcsolók nincsenek totál szét kopva (bár nyilván nem vadonat új)
Az ajtó kárpit jó állapotban, a jobb oldalin alul van egy kis szakadás, de kb ennyi.
Belső kárpitok patentekkel és bolhákkal van felrakva, ha letört vagy lesett, akkor cserélve volt, semmi önmetsző vagy hasonló gányolás.
Duroplaszt elemek nem fúrvafaragva szegecselve stb hanem ragasztva.
Motorháztető tartó nem mozdult el.
Hátul vonóhorog (max húzható súlyra)
Van hozzá tetőcsomagtartó is.
Ha számít bármit is, gyártós óta vagyis 26 évig végig a családé volt, 1xer fordult az óra most 138e km-er van benne.
Ami rossz:
A bal oldal kapta az ütést.
Emiatt sajnos a rotor megsérült...bár talán még az is menthető.
A hűtő valszeg sérült (nem látni hol).
A doblemez gányolási szintre lehet, hogy ki lehetne húzni is.
A az egyik motortartó bak felszakadt a bölcsőről.
Bal oldali duroplaszt lemez eltört.
A bölcső vagy cserés..vagy talán kihúzható...
A bal oldali ajtó szorul. kb 1-2 újjal nyomódott hátrább, erővel vissza tehető.
A benzin szint mérő elromlott már korábban, de van gyári csomagolású műszer (sosem volt még beépítve).
Picit folyt az olaj a hengerfej tömítésnél.(pedig már cserélve volt)
Homlokfal, lökhárító és a motorháztető kuka.
Bal lámpa, index és alapjárati vezérlő, mert összetört.
A sárvédő ív rohadt, mint az ahogy a törött oldalon is látszik. 4 éve volt cserélve, sajnos ennyit ér az után-gyártott. Nem tudom, valszeg ilyen lehet akkor a többi is.
A jobb oldali ajtó alján sajnos van rohadás.
A jobb oldali hátsó ablaknál is van némi pörsenés már.
Első ülés is napfényt nem látott állapotú volt, de elkelt, most egy használt van helyette már.
Meg még tucatnyi alkatrész porlasztó, főfékhenger váltó stb ami évek során kellett.
A kocsi Hatvanban van. Megtekinthető délutánonként hétvégén, esetleg egyeztetéssel napközben is.
Apám a bontóba akarja leadni hamarosan...1 max 2 hét nem több, mert szabadulni akar tőle. Nem akar már vele foglalkozni.
Ugyan itt jó állapotú (közel gyári állapotú) garázsban tartott Camptourist CT6-2W is eladó.
Ha bárkit esetleg érdekel...nyugodtan kérdezzetek.
Köszönöm