Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
2T-ről van szó.Már kaptam is egy Ignis kormányrudat kompletten.Már csak bele kellene építeni.Ha lessz ihletem akkor nekiállok.Szerintem az akksi elbírja,mert spirálcellás Optima van benne 1000A-es indítóárammal.
A gyári 4T trabinak semmi gond a kormányzásával, az zsír, hiszen annk már golyalábas futóműve van. A 2T futómű a gázosabb, mert ugye amikor szépen bevan zsírozva, akkor ugye zsírul forog, de sajna ezek a szemét utángyártott perselyek meg porvédők meg függőcsapok... Sitty-sutty kimossa a zsírt a víz egy két esőmenet után ha megszárad, akkor átalakul kondigéppé!
A barkassal kapcsolatban meg annyit, hogy azokhoz a pár darab gyári verzióhoz hogy hozzájuss, az esély szerintem egyenlő a nullával. A daciamotorosokkal meg az a gond, hogy szintén ritka mint a fehér holló, mint ahogy egyáltalán a barkasok egyáltalán, ha meg találsz is egyet, az már tuti, hogy halálra van strapálva. Az egyik haveromank volt egy ilyen daciamotoros Barkas trélerje. Maga a szerelvény nagyon tetszett, de a motorba már csak hálni járt a lélek! Eredeti motorjával sokkal fickósabb volt. Aztán végül eladta mert tele ment vele a töke. Na ha kifogsz egy ilyet, az szerintem egy betegágy, és nem cserélhetet ki a motort csak másik Dacia motorra, mert különben az típusmódosításnak számítana. A Fiat motoros trabiba sem rakhatsz új puntó meg panda mocit, csak az ős 903-mas motert, mert arra szól a típusengedély!
A Fiat Punto-kban használt "City" elnevezésű kormányszervó szerintem teljesen tökéletes lenne, mert 1.2 es motornál is működik. Nemtudom ugyan hogy 4T ről beszéltek e. Ami problema esetleg lehet, az az hogy a fiat fordulatot ad gondolom a motornak, hogy bírja, nemtudom a trabi hogy bírná 1.1 verzió esetén. 2T esetén..passz
Nem a dacia motorosra, mert az valamikor 2T volt. Úgy építették át itthon. Azóta utánanéztem, és 1.3 as motorral szereltek 1090-valahány darabot.ha jól emléxem.na ebből az 1000 valahány darabbólkéne egyet szerezni. De amilyen szerencsém van mind németeknél, vagy más országban van.. Azon spekulálok, hogy egy dacia, vagy renault motorosat vennék, és ráfognám hogy "nagyongallyrament" a motor, és egy Waresz motort tennék bele, ha rábólint a felügyelet. Így kapnék egy "ál" B 1000-1 es tipust Szóval ehhez kellene a motrtéri kép, hogy a bakok hogy néznek ki.
Az áramlás irány az akkor jól volt nálam is,viszont én a tank +az AC közé kötöttem be.Néha jól mért,néha viszont tök hülyeségeket.Most beszereztem egy gyári újat.Kérdésem h jól működhet-e így az új mérővel,vagy átkössem?Ha átkötöm az AC és a karbi közé nem lesz-e gond h túl hosszú cső lesz a kettő között(kb:2m),átnyomja-e az AC a benzint?Az átfolyásmérőm lenn van a doblemez alján ahol a gyári Trabi átfolyásmérő is volt.Szép kis kitérő a benzinnek
Hát ezaz. Nyáron a forró aszfalton az alápogácsázott kicsit szélesebb kerekeimmel, meg a kiskormánnyal már így se megy könnyen a kormányzás. Nem szeretném ha a kenyérszervóm még keményebbé válna!
Tudna segíteni valaki 2T Waresz átfolyásmérő bekötésével kapcsolatban?Az átfolyásmérő jeladó gyárilag a tank és az AC közé van kötve,vagy az AC és a karbi közé.A másik kérdésem h a képen melyik a jeladó befolyó ága és melyik a kifolyó? [imgw]https://kepfeltoltes.hu/080430/f_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
Valahogy csak sikerült beröffennie!!! Visszacserélgettem mindent, és sok-sok próba után csak lett szikra! :-) Volt is mosoly az arcomon! Már csak a gyújtásbeállítást kell belőnöm! Az lesz még a jó játék! Abban is segítséget kérek szerintem! Köszönöm Nektek a segítséget!
rajz ugyan nincs, de az a lényege, hogy az esztergált cucc üljön fel a kasztnin lévő "csöcs"-re, és vigye lejjebb a lengőkart 1-2 centivel(2 centi már elég szép terpesztést csinál) egy normális esztergályos megcsinálja, csak vigyél neki egy lengőkar tartó nyúlványt.
Sziasztok! Van egy kis gond a 2t-mel! Motorcsere volt, és sehogy nem jön össze az indulás! Tirisztoros a gyújtás, és nem ad szikrát a gép. Remélem nem gond hogy nem biztos hogy jó helyekre voltak kötve a dolgok! A lent lévő három kábelre gondolok. (barna,zöld,fekete) A trafó nem volt bántva! Segítsetek légyszi mi lehet a gond! A fekete dobozt is kicseréltük másikra! Köszi! Csaba
Ha már az első terpesztést beszéltük, akkor térjünk ki a hátsóra is. Valakinek van esetleg mintának pogácsa a hátsó lengőkar alá? Vagy az is jó lenne, ha egy méretezett rajz lenne róla.
Sziasztok.Vettem xenont a kocsiba szépen beszereltük és mikor a beállításra kerűlt sór akkor a a falon a 15 fokos szög megvolt csak V betü formába villágítot így forgattam a tökön egy kicsit hogy a szembejövőt ne nagyon vakítsam de még nem tökéletes és nem nagyon akarom tovább fordítani.Van valakinek valami ötlete hogy mit csináljak
Először is kérdés, hogy gombra kiköpi-e a lemezt? Ha igen, akkor lehet, hogy csak a Source gombod van eltörve/fóliaszakadva. Ha nem, akkor meg kell próbálni egy olyat, hogy táp levesz, vár 1 perc, utána visszaköt, erre kidobja a lemezt. Ha ekkor betolod az arcába a korongot, el kell kezdenie játszania, innentől nyomorgothatod a gombokat, hogy tényleg egyáltalán nem működik. Ha ez utóbbi a helyzet, akkor kontakthiba gyanú, vagy fóliaszakadás. Mindkettő hibaelhárítása jó játék
[justify]A rutinos játékosok tanácsát követve döntöttem; a laprugók kiszerelését leveszem a napirendről. Egyébként is csak a hátsót kellett volna. Egyrészt nem szeretném orrba veretni magam, másrészt nem érzek magamban elég tehetséget, és erőt (az Olimpián sem indulok) a ki- és beszereléshez. Szépen felemelem a gépet, és bespriccelek a lapok közé valami nyálkát, ami reményeim szerint újabb évtizedekre megoldja a problémát.[/justify]
Molyhos! Ahogy hoberth is írta, nekem sem volt 1ikbe sem eddig lemez, és 1edül el lehet végezni ezt a munkafolyamatot, én is egyedül csináltam, elsö az 1szerübb, hátsó meg szájbavágós, ott vigyázni kell ha kiugrik, én a hátsónál oldalra döntöttem, ógy a legegyszerübb, utána szétszeded a kötegeket, megzsírozod azt ennyi, semmi több.
Szevasztok! Vki esetleg személyes üzibe letudná nekem írni a fékek légtelenítését (2T) esetleg képekkel illusztrálni, nagyon megköszönném.Jól jönne 1 kis segítség. Elöre is köszi!!!
A laprugóköteget házilag is ki lehet szerelni, de azért vigyázni kell vele, mert könnyen kiveri az ember fogát. Az első az sima ügy. Szóval nálam még sose volt olyan trabi, aminek a gyári bakelit vagy mi, meg lett volna a rugók között. Ha nem csinálsz vele semmit, legfeljebb nyöszörögni fog, minden esetre szinterezni fölösleges, mert ahogy dörzsölődnek egymáshoz hamar lekopik a felület, és csak fölösleges pénzkidobás volt. A legegyszerűbb amit tehetsz, hogy fölemeled a járgányt, hogy mind a két hátsókerék a levegőbe legyen, ilyenkor viszonylag könnyebb kenőanyagot juttatni a lapok közé. Befújhatsz valami szerelő pasztát, de sima gázolajat is spriccelhetsz bele, az is jó.
Uraim! Van valakinek info-ja arról, hogy mi a f@szért nem működik nekem egy SONY CDX-2000 fejegység előlapján 1 gomb sem??? Első indítás után lemezt bevette, azóta, se ki, -se be, -senyő! A kijelzőn csak a demo-ja fut, és villog össze-vissza, mint ha muszáj lenne neki. El vagyok keskenyedve!!!!
Hát, szerintem a rugó az egyetlen alkatrész a trabin, ami már gyári új korától kezdve rögtön rozsdásodni kezd. De ez nem szokott gond lenni, gondozás nélkül sem. Max néha előfordul, hogy a kikopott anyag miatt nyikorog, ilyenkor csak egy kis zsírzóspary kell a lapok közé és kész.
srácok kéne egy kis segítség az a bajom h nem akar beindulni a szekér /4T trabi/ pedig van szikra, kap benzint, kipucoltuk a karbit próbáltuk betolni, behúzni és semmi, tegnap még ment, aztán leállítottam és azóta azt csinálja h majdnem beindul de egyből visszafullad, mintha nem kapna elég nyálat, vagy nemtudom... vki írjon vmi okosságot az e-mailemre! előre is köszi!
[justify]Néhány napja, zsírzópréssel megzsíroztam a gépsárkányt (kombi) az előírt helyeken, és amikor a kézifék huzallal végeztem, szemrevételeztem a laprugót. A rugólapok között levő tömítő anyag (a könyv szerint textilbakelit), széttöredezett és potyog ki belőle. Teljesen száraz, nem láttam nyomát semmiféle kenőanyagnak. Ez, gondolom baj. Mindenképpen valami szakműhelyt kell keresnem a leszereléshez, mert ezt egyedül, feszítő célszerszám nélkül, képtelen vagyok véghezvinni. A visszaszerelésről nem is beszélve. Ha megvan a műhely, akkor a rugóköteget nyilván szét kell szedni, közé megfelelő csíkokat vágni, és lezsírozni. Talán célszerű lenne a lapokat is leszinterezni, mert az hosszú időre megóvja a rozsdától. Vagy hagyjam a fenébe az egészet? Bár engem aggaszt a dolog. Mi erről a Tudók véleménye? [/justify]
Az alaplap az 1-es henger beállítására,a belső kisebb lap a két csavarral a 2-es henger beállítására szolgál.Ezt gyárilag beszabályozzák és festékkel plombálják.Nincs két egyforma motor és bizonyos eltérések mindig vannak.Sokszor tapasztaltam széria motornál is hogy hiába van plombálva mégsem egyezett meg a két oldal előgyújtása.Elengedhetetlen a pontos beállítás,mivel ezen nagyon sok múlik,főleg egy versenymotornál.