Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
A segítségeteket szeretném kérni abban hogy egy pierburg 2E tipusú karbi rátehető e 1.1 es motorra és ha igen valami változás várható emiatt.A fogyasztáson kívül.
MI a lengőkarcserét úgy csináltuk, hogy kocsi felemel, kerék le, laprugó vége alá tuskó be, kocsi ráenged, így a rugó eltávolodik a lengőkartól és könnyen kijön.
viszarakni is ugyan ez csak forditva,esetleg ha nem fordulna vissza a lengőkar a laprugó alá emelővel kicsit feljebb lehet nyomni a rugó végét.én mindig magam csinálom.
Ha van egy segítő ember, nem nehéz, de két db mégjobb. Ráállnak a lengőkarokra, és berakható. Mi ketten szoktuk, és megy a dolog. [i](Módosította Tibke 2007.11.21. 22:30-kor)[/i]
nem a kiszedés a gond, azon túl vagyok. A visszarakás. Lengőkarokat kellet cserélnem és ha már így alakult, megpucoltam és lezsíroztam a rugót is. Raknám vissza, de nem nagyon megy.
nem bonyolult,a legegyszerűbb ha a lengőkar belső csavarját kiveszed és a lengéscsilapitót is felül oldod igy anyira elmozditható,hogy könnyen kijön.volt hogy naponta töbször is kiszedtem igy.persze kiszedésnél fel is kell emelni az autót. [i](Módosította Geza 2007.11.21. 22:08-kor)[/i]
Nekem volt egy fél évig és aztán úgy kopogott mint a gyári 12 év után.Persze ez nem jelenti azt hogy mindegyik rossz csak nálam nem volt jó.A gyárira meg azt mondták még régebben hogy 35ezer.
[url=https://www.nol.hu/cikk/470467/]Itt[/url] a link. Persze, ez nem garancia arra hogy igaz is, hiszen hazudtak már nagyobbat is, de gondoltam hátha mégis...
Egy újságban olvastam , hogy a cinkotai úton BP-en van egy bolt ahol vannak gyári cuccok! Ott mondák hogy nem lehet kapni már, és ha netán valakinek van az meg nagyon drágán adja! Ez a baj csak a gyárival!
Én a helyedben mérnék. Indítózás (megpróbálása) közben mekkora az akksifeszültség, ez mind mérhető-e az önindítónál is, ha nem akkor hol esik, meg ilyenek.
Lehet, hogy téves infó, de valaki nemrég belinkelte egy újság cikkét, és ott mintha azt (is) írták volna, hogy valahol külföldön csinálnak újat! Kicsit nehéz elninni, meg előtte még soha nem hallottam, de... Esetleg valaki más tud valamit?
Sziasztok, A problémám: nem indul az autó... nem forog az önindító csak kattan egyet, előtte le volt merülve az akksi és akkor is csak ennyit csinált, kiszedtem az önindítót, működik a tekercs és a forgórész is. de mégis csak kattan, csatlakozók felcsiszolva elvileg minden ok, talán az akksi fel van töltve, de mégis gyenge lenne(már elég régi)?
Sziaisztok! Egy kérdésem lenne! A felújított kormányműről kinek mi a véleménye! Érdemes venni olyat, vagy inkább szerezzek be egy használtat! Egy bolt ban azt mondták, hogy 7000Ft-ért tudnak felújítottat, de cseredarabot vinni kell! Válaszokat előre is köszönöm!
És ha, a hidrotőke csattog, akkor az normális jelenség? És lehet azzal valamit kezdni? Egyébként ezt már elég sok négyütemű trabantnál halottam már ez csattogo, kopogo hangot. Ez valami tipus hiba lenne?
Szia! Mi most estünk át a srácokkal egy karbi mizérián. Akit javasolni tudok....ADAM itt a tagok közt megtalálod...Aladárral együtt verhetetlen páros Kerepesen
Először is köszi a választ Azzal a karbival, amelyiknél ez a mondat elhangzott, már nincs dolog, lévén emiatt lett lecserélve. Emberünk aki beszerelte az "újat" sajnos tény, hogy nem volt a helyzet magaslatán, végülis azért is "engedett" el, mert hogy ő nem ért ehhez, de idézem " simán vigyem el egy karburátoroshoz, ő majd faszán beállítja". Én persze, lehet hiba volt, de hittem neki. Ez volt hétfőn, azóta akit lehetett körbetelefonáltam, de senki nem tudott "tutit" ajánlani, ahová bátran vinném az Öreglányt karburátor mizéria ürügyén. Esetleg valami 5let? Halkan teszem hozzá, hogy amikor 7fő este próbálgattam az udvarunkban, és "szokás szerint" 30ról fékezve nagy fütyülve leállt a motor, a portásunk már bicegett is oda, hogy "kevés a benzinszint, vagy/mert hallja, hogy fékezésnél kiszívta a benyót a karbi". Azóta 4szer megtettem a Bp-Vecsés távot, félig kihúzott szivatóval úgy, hogy minden fékezésnél fél talppal nyomta a gázt is a miheztartás végett. Egy szó mint száz: valaki esetleg tud ajánlani Bp-en egy karbist, akihez bátran lehet vinni Trabeszt is? Generátor ügyben pedig úgy lesz, ahogy írtad, csekkolom (megpróbálom).
(Bocs! lehet hogy én közelítettem meg rossz felől a dolgot, vagy számomra igy volt egyszerűbb: mivel a Golf lámpája ugyanakkora mint az eredeti és pereme is van, az eredeti szorítók tökéletesen ott tartják. :rolleyes
"(valami pillangószelepről beszélt, sajnos én ehhez nem értek)"
Így nehéz lesz segíteni, ha nem nagyon ismered az autódat. Nézegesd egy kicsit a javítási könyvet. Első körben én visszavinném oda, ahol a karbit beszerelték, hátha értenek hozzá...Bár a leírtak alapján nem valószínű, ha ilyen állapotban hagytak vele elmenni. A generátorfütyülés sem valami kellemes, a csapágyakat kéne megnézni.
Sziasztok és előre is elnézést, hogy ide is "átkopizom" és ha hosszú leszek. Tegnap volt egy egész napos szervízem, mert az Öreglány kicsit megadta magát a hétvégén. Kellett egy új (felújított) generátor, mert nem volt töltésem. Be is lett szerelve, van is töltés, DE. Magas fordulaton, gázt okosan nyomva fütyül. Ez így normális? Persze lehet, nem is ez az, de tény, hogy mióta meg volt a csere, azóta csinálja. Aztán szerelő koma mondta, nem ártana egy új karbi is, mert eléggé lestrapált, ami benne van és tény, hogy alapjáratomat nem igazán lehetett már rá belőni (valami pillangószelepről beszélt, sajnos én ehhez nem értek). "Kis" utána járással be is szereztem egy pont az enyémbe illőt, 86-87-es, mint a járgány, felújított. Mivel gyorsba akartam beköttetni, így 24/7-es Bárdy-ba el, ott fószer bekötötte, fel is bőgött a masina de ekkor ért a meglepetés: szintén nincs nagyon alapjárat (azóta sem), csak ha félig ki van húzva a szivató. És mondjuk 50-70-ről fékezve töltéslámpa szépen kigyullad, motor leáll. Amikor megy, nagyon szépen megy: érezhetően tetszik a gépnek a új karbi, már amennyire én mint lelkes amatőr ezt meg tudom állítani. De ez a nincs alapjárat-fékezéssel megáll dolog eléggé nyugtalanít. Mégegyszer elnézést, ha 1. hosszú voltam 2. esetleg rossz helyre írtam, de remélem érthető volt a probléma és talán van is rá valami megoldás. Előre is köszönök minden segítséget!
Tudna valaki abban segíteni, hogy 4 ütemű trabinál, ha nagyon rövid utakat megyek vele, illetve egymás után elég sokat van inditva, előjön egy kopogo hang a motorból, állítólag leengedi az olajat, és amíg jól fel nem melegszik, addig a kopogás megmarad.Lehet ezzel valamit kezdeni? És miért engedi le?
Hello Urak! Hiányzik a 2T kocsim benzinfűtési rendszeréhez a benzintank.Ennek a helye a jobb első lámpa mögött alul található. Ha valakinek lenne egy felesleges tankja igazán nagy örömömre szolgálna. Esetleg segítségemre lenne ha tudnátok egy beszerzési forrást, vagy olyant aki eltudja készíteni ezt, vagy tudna-e egy vázlatot adni róla. Előre is kösz.
De, valszleg megkeveredeik, meg úgy 45 fokban lötyög az úszóházban. Erre számítottam, de simán megy így is, akkor pedig nem probléma. Még a teli tank se gond, mert úgy 12 lityit teszek bele és akkor is vígan megy két keréken...
Nem tudom tartozik e a topicba... De a múltkor kérdeztelek Titeket a difi hegesztés rejtelmeiről. Nos akkor el is készült a csoda difi. Meg aztán kivettük a jobbos féltengelyt, hogy kanyarodni is lehessen a a 2T géppel. Azóta meg végre jól alakul a kétkerekezés is. Ha érdekel megnézhetitek a honlapomon: [url]https://www.trab-akrobatika.extra.hu[/url] Vannak videók is, a legfölsőket skubizzátok.
Tényleg nem reklámból, de hátha érdekel valakit az ilyesmi: [url]https://www.trab-akrobatika.extra.hu/legyel%20te%20is%20Trab-akrobata.htm[/url] Keresek olyan Trabisokat akik szívesen résztvennének szinkron autózásban, meg precíziós manőverekben. Olvassátok el miről is van szó pontosan!
Bizony, így kell berakni. Helyzetjelző foglalatnak meg jó akár a Wartburgé is! Azt én se értem ha levágom a füleket hogy lenne rögzítve a lámpa. nmekem is csavarok fogják.
Sziasztok!Szereztem 1 elektronikus gyújtást a régi megszakítós helyett ki szeretném cserélni.Az érdekelne,hogyan tudom megállapítani milyen trafókat használhatok hozzá?Előre is köszi a segítséget.
sziasztok, engem az erdekelne, hogy a lengescsillapitason lehet-e javitani? 2t-m van,84-es es erossen dobal ha egy picit is rosszabb az ut. Valamilyen mas auto teleszkopja vagy rugoja talal? Lehet egyaltalan segiteni een? Koszi
Ne vágd le a füleket! A bilit -amibe belemegy a lámpa- fúrd ki 3 helyen a füleknek megfelelően. Rakj bele 3 csavart és így fel tudod fogatni a lámpát. A helyzetjelzőhöz meg szerezz foglalatot, bár azt én egy Ford escort helyzetjelző foglalattal oldottam meg, mert nem tudtam Golfét szerezni. Aztán állítsd be a lámpát! Jobban jársz,ha a vezetékeket meg felforrasztod a foglalatok érintkezőire. [i](Módosította tothpeter 2007.11.19. 15:07-kor)[/i]
Pár amper az még nem sok:] Teljesítmény miatt a kapcsolóüzemű stabot ajánlanám. Többi megoldás kb ugyananyi disszipációs hőt termel mint ami a többi 6Vos fogyasztó felvesz.