Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Mintha csak megéreztétek volna, pont most eladó az egyetlen (a kettőből) megmaradt harci trabi: [url]https://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270329888540[/url]
Harci trabant. Erről van még valakinek képe? Ha van valami infó róla, érdekel!!! :-D Ha tényleg a trabi motorja vitte el tudom képzelni mit ehetett. Szerintem a 6,5 liter megvolt neki alapjáraton is állóhelyben... :-D
Én sem hittem volna,hogy ilyen harci szekér létezhet,míg meg nem láttam.Szerintem "ritka mint a fehér Zorró" Ezzel támadni még csak-csak, de menekülni!!! A pedálrengeteg pedig: "katonai titok!" [i](Módosította Jimmy 2008.11.04. 22:23-kor)[/i]
Haverom most októberben lekapott géppel egy rendőrségi csapatszállító Ideiglenes Forgalmi Akadályt (IFA). :-9 Nemrégen meg Kecskeméten láttam egy halottszállító Barkast...
Bár kétségtelenül más stílus,de én azért ezeknek se mondanék nemet: [imgw]https://kepfeltoltes.hu/080512/2182704369_7b29bafcb4_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw] [img]https://kepfeltoltes.hu/080512/2388898463_59a96f6c95_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
igazad van.ennek ellenére azért komoly vasak voltak. én kiskoromban( lb 6 éves lehettem) sokat ifáztam ismerőssel. pápa-szekszárd meg pápa-szombathely útvonalon.és akkor nagyon élveztem. aztán kb tavaly vezettem is egyet,igaz csak egy telephely udvarában. de 17 évesen nagy élmény volt
Szegény Ifákra fölösleges a pótkocsi. Üresen minek, ha meg megrakják, akkor megszakat szerencsétlen. Ha meg véletlenül belendül valami lejtőn, akkor a jóisten se állítja meg!
Üdv!Tudtommal közlekedhetnek egy bizonyos távolságon a telephelyük körül.A motor teljesítmény-és vontatási tömeget szebályozták le,így a W50 IFA nem vontathat IFA pótot csak egy bizonyonyos távolságon belül.Az L60-asokra ez nem vonatkozik.De így is érdekes,hogy amilyen szerelvényt gyártott egy gyár,annak korlátozzák a közlekedését,mert kevés a teljesítmény vagy mi.Évekig elég volt,mostmár nem.Tudom,"lassú és büdös" az IFA a többség szerint,de ez nagyon hasonló a kétüteműek problémájához, az ellehetetlenítéséhez. [i](Módosította arpitrabi 2008.05.10. 19:51-kor)[/i]
Lehet nagy hülyeség, de én azt hallottam,hogy a nyerges ifákat betiltották,mert a pótnak csak egylégkörös féke volt,ami eléggé balesetveszélyesnek találtatott.azt hiszem mondjuk joggol...szóval talán ez az oka,hogy rég láttad. persze ha hülyeséget írtam,javítsatok bátran! Kornél
Rengeteg van itt Zalában is...Ma rámhozta a frászt egy: Motorral állok egy kis hegyi út szélén, eccercsak nagy hangzavar: Ifa száguld lefele, amikor meg észrevesz satura! fékezte a kerekeket és úgy csúszott felém...Megúsztam, de nagyon érdekes látvány volt... [i](Módosította Squeky 2008.05.06. 20:44-kor)[/i]
Vidéken még biztos több van. Nálunk már csak a tüzépnél van egy öszkerekes billencs. Máshol nem nagyon. Mondjuk Trabant meg Wartburg is vidéken van több, ahogy megfigyeltem. Tegnap délután egész különleges volt, hogy rajtam kívül még egy 2T Trabi nyomult a Váciúton.
Ritka? A szippantós a faluban: IFA. Az egyik konténerszállító: IFA. Móron a gazdaságban van egy nyergesvontató IFA. Egyik ismerősöm IFA-val hordja a fát. A pusztavámi bányának is van jó pár IFA-ja a Kamazok mellett, ugyanígy a fatelepnek is... Nincs abból kevés, inkább csak az eloszlás változó.
Hogy köpködtük régen a büdös lomha Ifákat, mostanra meg már úgy kipusztultak, hogy már szinte nosztalgiával nézek egy két utolsó mohikánt a forgalomban.
És persze a kedvencem a KRAZ! Bár igaz, "kicsit más, mint a gyári... [imgw]https://lkw-infos.net/images/themengalerien/lkw-weltweit/ddr/teil-1/Kraz-Altenmuenster-AKuechler-240105-01.jpg[/imgw]
Remélhetőleg nem! Egyébként annó még tizenéves korunkban mi is csináltunk házilag ilyen zsiguli kabriót a haverokkal! Az első komolyabb huppanóig bírta a maradék bódé, de ott aztán megrogyott a küszöb mint a kifli.
Sajnos nem volt ma nálam a fényképezőgépem! Egy nagybevásárló központ parkolójában parkoltam, amikor messziről feltünt egy szép piros zsiguli. Egy idős bácsi pakolászott benne. Gondoltam megnézm közelebbről, hogy gyári, vagy csak szépen felújított a járgány. Ahogy közeldtem megláttam a makulátlan krómdísztárcsákat, és a gyári diagonál gumikat! Az autó makulátlan volt. Trabant mániás vagyok, de más jó állapotú keleti csoda mellett sem tudok elmenni, úgy hogy ne bámuljam meg jobban. Szóval megszólítottam a bácsit, és büszkén kezdte is regélni az adatokat: 79-es évjárat, első gazdi, 11-ezer valamennyi km. Természetesen hóba nem, de még esőben se nagyon használták, fűtött garázsban tárolják, és mindig is a szemük fénye volt. Még lehetne tovább részletezni, de amint mondtam nem volt nálam a fényképezőgép. A képek magukért beszéltek volna. Hát még ilyenek is vannak. (Félő, hogy pár év múlva megörökli egy unoka, ültetés, koppánykipufogó, aztán egy pár hónap alatt szétfingattya a műkincset!)