Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

526 Prokop Gábor 2005-03-25 08:31:58

Például Permatex:

PX 82180 cikksz.

1648.-

(Meteor Hungária és nagykerei)

525 (Törölt felhasználó) 2005-03-25 07:46:53

Joreggelt! Nem tudjátok kb mennyibe kerül a fekete motorszerelő paszta? Előre is köszke! Zozz

Zozz

524 Varga Tibor 2005-03-24 22:30:28

Az 1.1-esét egy-az egyben bele lehet rakni,engedélyt nem szoktak kérni raá,arra mondjuk nem is kellhet,hiszen minden csatlakozási pont gyári marad.

Tibke
www.tar.hu/tibke

523 (Törölt felhasználó) 2005-03-24 19:11:02

Automata biztonsági övről mit tudtok, melyik autó típusét lehet beépíteni és hogyan? Külön engedély szükséges hozzá?

522 (Törölt felhasználó) 2005-03-24 18:23:32

Ha tennék is nem oda, külsőleg az eredeti állapotában szeretném hagyni. Nem tudom mit csináljak (ekkora egy gányt), legrosszabb esetben bevágok egy tömör gumicsonkot és szilikonmentes karosszéria ragasztóval beragasztom. Legjobb lenne az eredeti módszer szerint visszaállítani, csak tudnám mi volt az.

521 Rell Miklós 2005-03-24 14:31:18

Lődörgő gyűrűre a 4t féltengely tövében semmi rijeksön?

retro

520 Rell Miklós 2005-03-24 14:27:46

Freddy: Túl merevre szerintem nem érdemes tervezni azt a tömítést, mert jól emléxem, hogy annak idején a kombinkban rés... Hogy is mondjam csak... Szóval nem volt állandó. Terhelve huppanókon nemtom miért (tán rugalmasan csámpult a kaszni?) de összeért. Vagyis a tető püfölte a vasat, aminek elég szép hangja volt... És ha ezt mereven tömöd ki, akkor szerintem a mocorgás valahol újra helyet csinál... Szerintem...
Tegyél középre féklámpát, a széleken meg úgyis passzol a gumi!

retro
(Módosította Grisa 2005.03.24. 15:29-kor)

519 Muczán Gábor 2005-03-24 12:08:52

"TWK 001: Te megmit köszönsz, és kinek? Nem értem..."

Nem én köszöntem meg! A Trabator a szomszédom lett, mivel elcsábította a klub titkárnőjét, aki mellettünk lakik. Nos ő átjött hozzám tegnap,erről a gépről írt, de nem jelentkezett át a nevére. Ennyi!

M.G.

klubelnök

518 (Törölt felhasználó) 2005-03-24 09:36:50

Sziló nem jó, mert festve lesz és taszítja a festéket. Persze lehet festés után is, de elég gányul fog kinézni akkor. Van olyan gumiszerű ragasztó anyag amin megáll a festék (karosszériások ezt használják). Ugyanolyan tubusban van mint a sziló csak egy kicsit drágább. Nálam az a gond, hogy a rés oltári nagy, még ha vissza is teszem az eredeti gumit akkor is benyomhatnék 1-1.5 tubus tömítőt. Nem lenne túl szép megoldás. Belül új tetőkárpit lesz, kívül pedig mindenhol csilivilire szeretném megcsiálni a trabit. Talán csak az a megoldás marad, hogy gyártatok oda egy elemet duróból vagy alumíniumból és az lesz beragasztva.

517 Rell Miklós 2005-03-24 07:47:37

TWK 001: Te megmit köszönsz, és kinek? Nem értem...
STP-adalék: Teszkóban néztem, ott is ezerkétszázvalahány. De ez egy szeleptisztító adalék. Pontosabban szívószelep-tisztító adalék. Szóval szerintem ha ez segít a hidrotőke-hangon, akkor az nem is hidrotőke-hang volt! Én is ki fogom próbálni, mert még az új hidrotőkékkel is hallok némi szelephangot... Hátha rajtam is segít!
Tető feletti rés: Én a limóét nem ismerem, csak a kombinál láttam... Szerintem a normálisnál nagyobb rés attól lehet, hogy a tető túl volt terhelve, és némileg szétnyomódott, attól távolodott el a duró a fémtől. Nemtom, hogy milyen gyári gumicsík van itt, egyik kombimnál sem láttam ilyet, tán csak a limóban van. Kombinál nekem bevált a sziloplaszt. Ragaszt is, rugalmas is marad, és nem törik ki. Én szerintem a gumicsíkot ki is hagynám...
Viszont gondolkodtam már olyanon, hogy ha úgyis szétjött, akkor én kihasználom ezt, és még széjjelebb feszítem! Hogy miért? Hát hogy egy szép keskeny harmadik féklámpát nyomjak közé! Azt is körbeszilóznám, aztán jóvan.

retro

516 Muczán Gábor 2005-03-24 06:52:31

Köszönöm szépen a segítséget.

Tibi
TraWa-Team
ASX-171

klubelnök

515 (Törölt felhasználó) 2005-03-23 21:51:11

Kis segítséget szeretnék kérni. 2T nem kombi trabin a tető leghátulja alatti tömítőgumi annyira nem tömített, hogy ki is vettem. Oda volt gányolva valami ragaccsal, biztosan nem gyári megoldás. A gumit letisztítottam, ragacsot leszedtem. A tető két szélén szorosan tart a gumi, középen viszont a profiljának megfelelő 1.5x-es rés van minimum, ezért átesik rajta. Csak Bp-ről tudnék beszerezni újat (macerásan), de attól félek, hogy az új gumi sem segítene, ragasztással pedig nem igazán húzható be a tető a gumi profilja miatt. Mit szoktak ezzel csinálni, lehet oda gyártani új elemet? Elsősorban szép és tartós megoldást keresek, mert nemsokára szeretném lefújatni az autót előzőleg minden csúnyaságot eltüntetve rajta: karosszéria illesztések, stb.

Minden segítséget előre is köszönök.

514 Varga Tibor 2005-03-23 21:23:51

Semmi extra,szépen összerakod a cuccost.csak ki kell cserélni a vízpumpáról jövő csövet a waresz blokkon a trabiére.
amúgy teljesen működőképes a dolog,csak ha el is akarsz vele valamit érni,akkor 1.3-as vez.tengelyt,és kipufogót tegyél alá(leömlő és Y cső)
ez elég sokat számít.
karbi elbírja az 1.3-at,de esetleg egy főfúvókát cserélj.

Tibke
www.tar.hu/tibke

513 (Törölt felhasználó) 2005-03-23 18:59:20

A nagy kérdés a következő:
1.3 blokk + 1.1 hengerfej + 1.1 minden egyéb (szívó és kipuff sor, karbi...)
Hogy lehet ezeket összehozni?
FONTOS!

A segítségeket előre is nagyon köszönöm.


Tibi<BR>ASX-171<BR>TraWa-Team

512 (Törölt felhasználó) 2005-03-23 17:27:01

Szia, Prokee!

>De hogy ennek mi köze a hidrotőkéhez, azt nem értem

Pedig egyszerű..Ez alul pucol, viszont az meg felül van..

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

511 Prokop Gábor 2023-05-22 08:40:11

STP ügyben :



Cikksz:
STP 2070

Info: Itt

Mai árlistában 1235 ft a Meteornál és nagykereskedőinél.

De hogy ennek mi köze a hidrotőkéhez, azt nem értem

510 Rell Miklós 2005-03-23 12:36:07

Bee(Tm) írta:
"Tudnátok hídrotőke tisztító folyadék/adalék márkanevet mondani, esetleg tapasztalattal szolgálni!"
Nekem az STP multivalve (sárga flakon 16xx ft)adaléka jött be,amit a benzinbe kell önteni tankolás után.
1 flakont ir 50-60L benyához.

Hali Bee! És ezt milyen gyakran öntögeted bele? Minden tankolásnál, vagy egyszer beleöntötted, és azóta se, viszont azóta jó?

retro

509 Rell Miklós 2023-05-22 08:40:11

Direkt link a futómű-szerelésihez itt (lehet, hogy nem müxik a hülye "%2O"-ak miatt, akkor keresd meg az oldalon a letöltések közt)
De érdemes körülnézni az oldalon is, vannak más szerelési könyvek is!
https://www.snydmans-wahn.de/

retro

508 (Törölt felhasználó) 2023-05-22 08:40:11

Grisa engem érdekelne az a remek német nyelvü javitási könyv! Mit kérsz érte cserébe?

Trabant 601L Hyc "75 & Trabant 601S "90
------R.I.P. Trabant 601S "85 BON-512------
https://snakepeti.uw.hu

507 Rell Miklós 2005-03-22 12:23:30

No: fék jó!
Szerintem a rúdon állítás segített leginkább,de persze a tisztogatás se ártott... Viszont nem a fékhenger volt összerohadva, hanem a vadi új fékpofa rohadt össze a hosszú állás során a felrögzítésével, így nem nagyon tudott ott csúszkálni... Kivenni is alig bírtam! Viszont semmiféle rugót nem találtam ott, pedig a könyv szerint kéne hogy legyen, csak nemigen tudtam kivenni, hogy hogyan, és miféle. Azt hittem, hogy visszatérítő rugó. És vettem is jó drágáért egy készletet. Csak miután tüzetesebben megvizsgáltam jöttem rá, hogy ez azért volna, hogy a fékbetét ne lötyögjön, semmi köze a visszatérítéshez, a betét meg ugye így is majdnem szorul, tehát a rugó újra kimaradt.

Volna viszont újabb kérdésem! Rájöttem ugyanis, hogy mi "cicereg"!
A jobb oldali féltengely ahol belemegy a váltóba, ott van rajta egy jó nagy gyűrü, aminek se a funkciójára, se a rögzítési módjára nem sikerült rájönnöm. Na, az lődörög ott rajta, és adja a cicergő hangot.

Mi az, és hogy rögzítsem?!?

retro

506 Segesvári Arnold 2005-03-21 20:45:51

"Ja, és holnap megnézek mégvalamit, de azért ide is leírom előtte, hátha valakinrk van ötlete... Szóval már jó ideje hallok sebességfüggő cicergést jobb előlről. Leginkább ahhoz a hanghoz tudnám hasonlítani, mint mikor 2t-re túl rövid ékszíjat raktam, és a dinamót olyan közel állítottam a fölötte levő ékszíjtárcsához, hogy bele-beleért, és alu az alun-hangot hallatott. Amíg egy kicsit utána nem feszítettem..."

Na Grisa! nálam is ez a gondom a 4t-vel!!! Most, hogy meghúztam a generátor szíjját, így most mégjobban csinálja.....

By Yoa

505 Rell Miklós 2005-03-21 19:14:54

M8-ban igazatok van, ég is a fejem!
Összerohadásban is lehet valami! Holnap szét lesz döntve! Még csak annyi, hogy közben találtam egy remek német nyelvű javítási útmutatót is! Érdekel valakit?

Ja, és holnap megnézek mégvalamit, de azért ide is leírom előtte, hátha valakinrk van ötlete... Szóval már jó ideje hallok sebességfüggő cicergést jobb előlről. Leginkább ahhoz a hanghoz tudnám hasonlítani, mint mikor 2t-re túl rövid ékszíjat raktam, és a dinamót olyan közel állítottam a fölötte levő ékszíjtárcsához, hogy bele-beleért, és alu az alun-hangot hallatott. Amíg egy kicsit utána nem feszítettem...

Na, és most le lett szedve a jobb első kerék a fék miatt, és most a kerék forgatásakor ott jól hallatszott! De nem ám a féktől! Hanem valahonnan a váltó felől! Ahol belemegy a féltengely!

retro

504 Tóth Ákos 2005-03-21 19:07:25

elhívtam az egyik autóvillamossági ismerősömet és kiderült hogy a generátorba leégett az egyik fázis de ki lett cserélve szóval lehet taposni megint a pedált))))

--4ütemû warburg power--<BR>ez legalább ki van fizetve!

503 Prokop Gábor 2005-03-21 19:02:13

A 4t-ben elöl teljesen automata, önbeálló rendszerű a nyereg, csupán arról lehet szó, hogy összerohadt a munkahenger. Meg kell járatni alaposan, az sem baj, ha megúsztatod kicsit fékolajjal kívülről is. Persze összerakás előtt nagyon takarítsd el, lehetőleg féktisztító spray-vel.

502 (Törölt felhasználó) 2005-03-21 17:55:00

Hali, Grisa!

>Köszi! A pedálon állítottam, az tényleg nyomott alapból (viszont 13-as kulcs >kellett hozzá! ).

Prokee az M8-as menetet írta, ami a menetet jelöli, nem a kulcsméretet. Általában a 8-as menethez 13-as kulcs tartozik.A 6-oshoz 10-es, stb..:)

>Szóval van most egy olyan érzésem, hogy a pofa marad úgy, a főfékhenger meg - >működéséből adódóan - nem húzza vissza magától... Azt mondjátok meg, hogy mi >téríti vissza a pofát! A szétszedéséig még nem jutottam el...

Az elsők azok betétek, mivel tárcsafékes.Vissza nem tudom, mi téríti, de a dobféket a rugók húzzák vissza, persze, ha a kerékfékhengerek nem szorulnak. Lehet, hogy neked is a kerékfékhengerek szorulnak?
A fékfolyadékot mikor cserélted?



Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

501 Rell Miklós 2005-03-21 17:44:22

Köszi! A pedálon állítottam, az tényleg nyomott alapból (viszont 13-as kulcs kellett hozzá! ). Így, megemelve és kézzel forgatva valamelyest mintha jobb lenne, de nem túl meggyőző... Főfékhengercsere? Na, attól húzom csak fel magam igazán! Úgy látszik, te még nem tudod, hogy mennyit kínlódtam már a főfékhengerrel! De most én azt hiszem, hogy az jó. Mert amikor lekötöttem a kereket a fékrendszerről, akkor is elég nehezen forgott... Szóval van most egy olyan érzésem, hogy a pofa marad úgy, a főfékhenger meg - működéséből adódóan - nem húzza vissza magától... Azt mondjátok meg, hogy mi téríti vissza a pofát! A szétszedéséig még nem jutottam el... Holnap még egyszer kipróbálom menet közben is, hogy a rudazat állításnak volt-e jótékony hatása, és ha nem, akkor asszem a fékpofa visszatérítését veszem szemügyre...
Mit kell tudnom a szétszedéshez? Ugye, ha azt a két hatlapfejűt ott hátul kicsavarom, akkor lejön az egész, ha meg a két hátsó imbuszcsvart csavarom ki, attól jön szét? Van esetleg valahol ellenbanya?

retro

500 (Törölt felhasználó) 2005-03-21 17:14:53


Hali!


>Arra gondolok, hogy a pedál tolórúdja lehet elállítva. Valami M8-as >kontraanyával lehet belőni, hogy milyen hosszan toljon a rúd. Ha ezt túl >hosszúra hagyod, nem enged vissza rendesen, és így mindig üzemben marad a >főfék

Valakinek a listán is volt ilyen baja, de nem tudom, kinek...Nomeg azt hiszem, hogy főfékhengercsere lett a vége...

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

499 Prokop Gábor 2005-03-21 14:47:08

Arra gondolok, hogy a pedál tolórúdja lehet elállítva. Valami M8-as kontraanyával lehet belőni, hogy milyen hosszan toljon a rúd. Ha ezt túl hosszúra hagyod, nem enged vissza rendesen, és így mindig üzemben marad a főfék.

498 Rell Miklós 2005-03-21 14:05:30

No megnéztem, és pihentetés után némileg felpuhult a fék, már újra tud blokkolni, de megemeltem az orrát, és az első kerekek elég nehezen forognak... Szóval így is - úgy is fog...

retro

497 Rell Miklós 2005-03-21 10:58:04

Jaj, könyörgök segítsen már valaki, mert annyira tele van már a ***** a fékekkel! Ma elővettem téli álmából a 4t-t, és... Szerintetek milyen hibára utal az, ha a 4t gyári fékjénél menet közben felkeményedik a fék, de nagyon, érzem hogy folyton fog, és fog is, mert az első két felni forró mint az állat, de a hátsók tök hidegek. Azt nemtom még, hogy ha újra pihen egy kicsit, akkor "visszapuhul"-e a fék... Ja, és nem fog... Amikor elindultam vele akkor még le tudtam blokkolni, így felkeményedve meg hiába nyomom, nem blokkol... Nem esik be, meg semmi ilyesmi. (Lécci ne magyarázzátok el, hogy az nem is jó, ha blokkol, mert attól a falra mászok...)
Vélemény?

retro

496 Rell Miklós 2005-03-19 18:06:42

Szerintem attól, hogy alapjáraton ki-kigyullad, még nem rossz. Nem tökéletes, de jó az úgy is...

Grisa inkább nem sír már...

495 (Törölt felhasználó) 2005-03-19 13:17:43

Hali, Szmuki!

A Nyaggatóban benne van, hogy a 2-4T trabik generátora nem ugyanaz, szerintem a Waresszal se kompatibilis..Az éxíjat nézted? Fesszabályzó? Ha elalszik, akkor szerintem maga a generátor jó.De ha nem, akkor Prokee úgyis rámcáfol..

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

494 Szabó Szilárd 2005-03-18 20:49:20

Akó még szerencse hogy nem vettem !
Bentem a bontós haverhoz és kiszedtük egy Trabiból!
Akó kiszedünk egy másikból egyet és azzal is kipróbálom!!

Azé köszi a jótanácsokat!!

Trabant 1975 !!!

493 Prokop Gábor 2005-03-18 20:46:14

Ha így van, ahogy leírod, akkor csak simán sz*r a relé )))
Sose vegyél bimetálos relét, olcsó, de legalább használhatatlan is...

492 Rell Miklós 2005-03-18 20:31:20

Szicsu: Menj el a méhtelepre, és vágj zsebre egyet, aztán rakd bele, és próbáld ki azzal!

Grisa inkább nem sír már...

491 Szabó Szilárd 2005-03-18 20:10:27

Fém és henger alaku!
Három lába van!!!
2x21w-os!!Magyar szöveg van már rajta "Szerelés csak függőlegesen!"szöveggel!
Cseréljem meg a vezetékeket?
De amúgy is csak három vezeték volt bekötve!!
Az eredeti index relé volt rajta eddig!Fekete kocka doboz!!4
Lehet hogy rosszul kötöttem be!?

Trabant 1975 !!!
(Módosította Szicsu 2005.03.18. 21:11-kor)

490 Prokop Gábor 2005-03-18 20:04:52

Szicsu:

Arra gondolok, hogy UF-visszajelzős relét vettél... Nem lehet, hogy két kontroll-lába van ? Mondjuk C1 és C2. Abból egyik a rendes kontroll, a másik kimondottan az utánfutót jelzi vissza, és annak úgy is KELL működnie, ahogyan leírtad. Trabantban-Wartburgban volt ilyen gyárilag is, csak nem mindegy, ilyenkor melyikre kötöd az index-visszajelzőt.

489 Szabó Szilárd 2005-03-18 19:55:00

Lütyő!!

A visszajelzőn a kimlóméterórában ami van arra értem!
Azt tudom hogy ha nincsen rajta utánfutó akkor csak egyet villanik az utánfutó extra visszajelzője!
De hát ez az hogy nincsen rajta az utánfutó és akkor is csak egyet villanik a kilóméterórában lévő visszajelző is!!!
De ha rajta van az utánfutó akkor megrendesen villog mind a kettő!!
Nekem nagyon zavaró ez!!
Azért akarom megcsinálni!!

Grisa!

Az indexek rendesen villognak azt már megnéztem elöl is hátul is!!
Csak a KMórában nem jelzi vissza hanem csak egyet villanik amikor bekapcsolom!
Érdekes!?

Trabant 1975 !!!

488 Tóth Ákos 2005-03-18 19:19:56

sziasztok!
lenne egy kérdésem..hogy a 2T warbi és a 4T warbi generátora ugyanaz,vagy nem?

mert a 4T warbim töltés lámpája enyhén világít /ha felkapcsolom a lámpát akkor jobban ég/ de ha odalépek a gázra akkor elalszik..
ha igen akkor egyszerűen kicsrélem mert van egy pár kimaradt 2T cucc és van közte generátor is..
írjatok rá valamit warbi Fanok!

--4ütemû warburg power--<BR>ez legalább ki van fizetve!

487 (Törölt felhasználó) 2005-03-18 19:01:00

Hali, Bee!

>Sztem az égéstérben fejti ki jótékony hatását.

És a hidrotőkéd belelóg??:)

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

486 (Törölt felhasználó) 2005-03-18 18:59:36

Hali, Szicsu!

Visszajelzőn mit értesz? A hagyományos indexvisszajelzőt, vagy az utánfutó-visszajelzőt? Az utánfutósnak csak fel kell villannia, ha nincs rácsatlakoztatva az utánfutó, és akkor villog "normálisan", ha rá van.

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

485 Rell Miklós 2005-03-18 18:22:46

Szicsu írta:

De az az érdekes ha az utánfutót csatlakozóját rádugom az autóra akkor meg villog a visszajelző is rendesen!!



Hm. Tehát ha nagyobb fogyasztó van rákötve, akkor rendesen villog. (mondjuk arra se árt gondolni, hogy az úgy már nem 2x21W, hanem 3x21W, ami akár árthat is a villogtatónak...)
Mindkét irányba csinálja, és nagyobb terhelésre megjavul. Szerintem akkor valahol a villogtató és az indexkapcsoló közt, vagy a villogtató tápellátása körül kontakthibád van. Bár azt sem tartom kizártnak, hogy ilyen a villogtató és kész...
Azt nézted már, hogy rendesen villog-e kívül? Elöl-hátul mindkét oldalon villog egyformán jól?

Grisa inkább nem sír már...

484 Szabó Szilárd 2005-03-18 07:27:38

2x21w-os a relé, és fém henger alaku.
Függőlegesen szereltem arra is figyeltem.
De az az érdekes ha az utánfutót csatlakozóját rádugom az autóra akkor meg villog a visszajelző is rendesen!!
Akkor valami test hiánya lesz a dolognak, azt mondod!?

Trabant 1975 !!!

483 Prokop Gábor 2005-03-18 07:16:00

Több lehetőség is van.
- Ha hagyományos relé, tehát bimetálos, nem elektronikus, akkor illik függőlegesen szerelni, különben hasonlókat produkál. Arról ismered meg, hogy kerek háza van, míg az eektronikusnak négyszögletes.
- Lehet, hogy nem megfelelő reléd van. 12V-os Trabantban kizárólag a 2x21W feliratú relé használható, esetleg lehet mellette, mögötte zárójelben (+2W) jelölés, ez az oldalindexre vonatkozik, de nem számottevő különbség.
- Ha elektronikus, mindenképpen testelni kell. Ez lehet külön lábról, vagy a felfogató fülömkeresztül. Ha ez a testelés nem tökéletes, szintén produkálhat ilyesmit.

482 Szabó Szilárd 2005-03-17 20:05:39

Megcsináltam ma az indexemet!!
Nem villogot se jobra se balra!!
Kicseréltem az index relét!
Most az index jó, de belül csak egyet villanik a visszajelző és annyi, de az index kivül a kocsin villog!!
Csak a visszajeléző nem!!
Egy kicsit zavaró hogy nem tudom hogy most villog-e az index mert a visszajelző nem jelzi!!
DE Az index jó !!!
Mi lehet a baja?!

Trabant 1975 !!!

481 Rell Miklós 2023-05-22 08:40:11

Hali!
Nemrég könyörögtem 4T gyári 5sebességes váltóról infókért. Most kaptam egy fotót a cuccról. Remélem, nem vertek át, és tényleg az!
Szóval ideteszem a fotót, meg egy 4sebességes váltó képét (kicsit más szögből), hátha valaki kisüt belőle valamit!

gyári 4 sebességes:


gyári 5 sebességes:


Vélemény?

Grisa inkább nem sír már...

480 (Törölt felhasználó) 2005-03-17 16:20:33

"Hát csak azt, hogy egy benzinadaléktól miért lesz jobb egy olyan alkatrész, aminek az üzemanyaghoz semmi köze,"

Sztem az égéstérben fejti ki jótékony hatását.
Na mindegy nekem bejött az a lényeg.
Cukrász vagyok,nem ótószerelö...

Trabant Impala Mark II. policecar
örök kérdés: 4t-ben hol a benzincsap?
Lepsénynél még megvolt...

479 Varga Tibor 2005-03-17 16:07:12

Na ez nekem is szöget ütött a fejembe, a hidrotőke nem igazán kap ám benzint.vagy valamit én se értek?

Tibke
www.tar.hu/tibke

478 Rell Miklós 2005-03-17 13:54:38

Iusimi: Így első hallásra tán nem ugrik vissza a fogaskerék? Rossz a rugója, vagy csak egy tisztogatás hiányzik neki?

Önindítókkal egyébként is csodát tud tenni egy alapos tisztogatás...

Grisa sír, mert sehogyse jók a képei.

477 (Törölt felhasználó) 2005-03-17 07:13:19

Hali!
Waresz 4T indítás után,egy fél pillanatig elég érdekes hangot ad.Vmi önindító dologra gondolok.Nem állandó jelenség,néha csinálja,néha nem."Fogaskerekes" a hangja.
???????????????

Az igazság odaát van...
Derrickkel együtt!!!