Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Újautó vs. kétütem

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

47 Kalmár Gábor 2004-11-08 15:17:16

Trab601!
Miért?

Kúp86!

Magánvélemény: enyhén szólva sem tartom jó ötletnek: drága és kétséges kimenetelű "kísérlet"!
A 2T karosszériája futóműve nem ilyen motorokhoz készült. Ha jó állapotú, (szerintem) vétek megbontani.


gkalmar

46 (Törölt felhasználó) 2004-11-08 15:01:36

De én pl átépítem inkább a Trabimat Fiat motorral, mert a mienk a család jószága! inkább átépítem, minthogy eladjam és vagyek egy 4T-t! A kocsi első tulajai mi vagynk és csak 60 rugó km van benne!!


Kúp

!!!TRABI FOREVER!!!
Nem kedvelem az ittas vezetőket!

45 (Törölt felhasználó) 2004-11-08 14:52:50

%idez%Trabence írta:
(
darti írta:
Hali!

Új autó? Hát igen jó is lenne, de tudjátok én is szívesen beleülnék egybe. Jó lenne elmenni vele vidékre, munkába járni vele, télen azzal közlekedni stb.
A konforttal a Trabi nem versenyezhet.
De mégis. Ott van az a valami amit csak mi trabisok értünk meg. Aki nem szereti öket, annak teljesen feledűsleges mondani miért jó, akinek meg Trabija van az meg sosem teszi fel a hülye kérdést: Miért éppen Trabi, ennyiért más kocsit is vehettél volna?
Ilyenkor a falra mászok, de komolyan.
most van egy kocsim. Szép, jó, de tényleg nem arra való sajnos hogy minden nap Budapesten közlekedjek vele 40km-t. Pedig sajnos ezt éli át. Igen fáj érte a szívem, de mit tudok tenni. Néha azért buszozok, de ennyi.

egy dolog biztos. Ha lesz rá pénzem akkor én is belépek azon Trabisok körébe akiknek ott van a nyugati kocsi amivel járnak, a Trabi meg csak találkozókra, és napfénybe jön elő.(ugyebár a két esemény üti sajnos általában egymást)

Amíg meg erre van pénzem addig ez marad. remélem nem esik szét, ha meg mégis...
igen lennék olyan hülye hogy megint ráköltenék ennyit azt hiszem

Jótanács:

Ne építsetek Fiat mocis trabantot vegyetek inkább 4T-t!!!!

ezt csak úgy mondtam.

ja és ha már új autó, akkor nem is tudom mit választanék, ez meg a másik

imi

)
Hi!

Több dolog..
1. Új autó: Nemrégiben tettem egy könnyelmű kijelentést. Addig nem veszek új autót míg nem lesz $om egy Mazda Rx8ra. Wankel RLZ . De tuti hogy akármi is lesz mindig lesz Trabantom!!!!

2. Átépítés vs Gyári 4T. Teljesen egyetértek inkább a Polos 4T mint az átépített. Szerintem megbízhatóbb. Ugyebár nekem másfél éve van, de komolyabb javításra még nem szorult.
(Módosította Trabence 2004.11.08. 14:49-kor)/idez%A mi volt 4T-ket, amit még mi vettünk annak idején úlyonnan, annyira jó volt hogy 12 év alatt kb 6-7 szer kellett szerelőhöz vinni!! ( mondjuk 40000km volt benne mikor eladtuk)

!!!!!TRABI AND WARTBURG THE KING!!!!!

44 Kalmár Gábor 2023-05-22 08:40:11

Norb!

Ajánlom figyelmedbe (és mindenkinek aki hasonló szándékkal bír!) a következő elérhetőséget: https://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=1&id2=73

E z nem rosszindulat, csak tények.


gkalmar

43 Törökfalvy Bence 2004-11-08 13:48:49

%idez%darti írta:
Hali!

Új autó? Hát igen jó is lenne, de tudjátok én is szívesen beleülnék egybe. Jó lenne elmenni vele vidékre, munkába járni vele, télen azzal közlekedni stb.
A konforttal a Trabi nem versenyezhet.
De mégis. Ott van az a valami amit csak mi trabisok értünk meg. Aki nem szereti öket, annak teljesen feledűsleges mondani miért jó, akinek meg Trabija van az meg sosem teszi fel a hülye kérdést: Miért éppen Trabi, ennyiért más kocsit is vehettél volna?
Ilyenkor a falra mászok, de komolyan.
most van egy kocsim. Szép, jó, de tényleg nem arra való sajnos hogy minden nap Budapesten közlekedjek vele 40km-t. Pedig sajnos ezt éli át. Igen fáj érte a szívem, de mit tudok tenni. Néha azért buszozok, de ennyi.

egy dolog biztos. Ha lesz rá pénzem akkor én is belépek azon Trabisok körébe akiknek ott van a nyugati kocsi amivel járnak, a Trabi meg csak találkozókra, és napfénybe jön elő.(ugyebár a két esemény üti sajnos általában egymást)

Amíg meg erre van pénzem addig ez marad. remélem nem esik szét, ha meg mégis...
igen lennék olyan hülye hogy megint ráköltenék ennyit azt hiszem

Jótanács:

Ne építsetek Fiat mocis trabantot vegyetek inkább 4T-t!!!!

ezt csak úgy mondtam.

ja és ha már új autó, akkor nem is tudom mit választanék, ez meg a másik

imi

/idez%Hi!

Több dolog..
1. Új autó: Nemrégiben tettem egy könnyelmű kijelentést. Addig nem veszek új autót míg nem lesz $om egy Mazda Rx8ra. Wankel RLZ . De tuti hogy akármi is lesz mindig lesz Trabantom!!!!

2. Átépítés vs Gyári 4T. Teljesen egyetértek inkább a Polos 4T mint az átépített. Szerintem megbízhatóbb. Ugyebár nekem másfél éve van, de komolyabb javításra még nem szorult.
(Módosította Trabence 2004.11.08. 14:49-kor)

42 Rapp Antal 2004-11-08 13:10:38

Szerződéses műhelyben javították a Pugot, ettől persze még lehet hogy tényleg jó vastagon fogott a ceruza. Viszont ilyen helyeken katalógusból meg normaidőkből meg ilyesmikből számolnak, nem hiszem hogy túl sok stikli beleférne. Persze eleve elég horroros óradíjak meg alkatrészárak vannak...

Soma

41 (Törölt felhasználó) 2004-11-08 11:15:47

Nekünk annak idején a Tv-nket bazta ki az áram és azt csináltattuk meg biztosítós pénzből! Kihozta a ***a számlát valami 30 e péz! Megkérdezte hogy biztosító fizeti? mondtk neki hogy igen, erre ő visszament és írt egy 60 rugós számlát!
Ebből az a tanulság hogy ha tudta a szerelő hogy biztosító fizet akkor lehet azért írt olyan sokat, mert neki ez pénz, de mégse a szegény polgártól veszi el!!

Kúp

!!!TRABI FOREVER!!!
Nem kedvelem az ittas vezetőket!

40 Rapp Antal 2004-11-08 09:19:45

Ahogy jelennek meg az újabb és újabb autók, úgy jönnek a mindenféle vezetéskönnyítő meg helyettesítő meg biztonsági meg mittoménmilyen apróságok és nagy horderejű találmányok.

Van egy apróság, ami már régi találmány, a keleti blokk kocsijaiban is szerepelt már de a 2T Trabiban-Wareszban még nem (4T-t nem tudom), az indexkar visszalökése a kormány visszaforgatása által. Hasznos kis ketyere akkor, amikor a feledékeny emberke kanyarodás után elfelejti kikapcsolni az indexet. De milyen méreg, amikor többszöri kanyarkombinációban vagy változó ívű kanyarban vagy egyéb "nem sima" helyen a kormány ide-oda forgatása miatt folyton kikapcsol az index!

Engem személy szerint nagyon zavar ez a kis extra, megszoktam hogy én kapcsolom be az indexet, és én is kapcsolom ki. El is határoztam hogy ha egyszer olyan autóm lesz, amiben benne van ez a mütyür, kíméletlenül kiirtom belőle. Engem ne idegesítsen!

Nos, igaz hogy már fél éve ülök ilyen verdában, de csak most jutottam el a megvalósítás küszöbére. Vettem egy indexkapcsolót (4000 Ft), kivettem belőle a visszakapcsolásért felelős kis műanyag pillenpattyot, aztán a következő lépés a két kapcsoló felcserélése lesz. Ha egyszer eladósorba kerül a verda, akkor csak visszateszem az eredeti kapcsolót, ebbe meg visszateszem a pöcköt, és mint pótalkatrészt odaadom vele.

Szóval ez egyfajta antiextra lépés tőlem

Soma

39 Prokop Gábor 2004-11-08 07:50:45

%idez%Soma írta:
Haverom Pug206-osába belementek hátulról. Kissé meggyűrődött a kicsikocsi, de látszólag nem vészesen. Cserélték a hátsó lököst, ajtót (üveget ilyesmiket nem, azokat a régiből tették át), jobb hátsó sárvédőt félig, doblemezt, padlólemezből egy darabot, a hátsó keresztmerevítőt meg csak kihúzták. Biztosítós móka volt, tehát a srácnak nem került semmibe, de egyébként a számlán 700k szerepel. Ebből a melódíj 200. Sajna nem láttam a számlát, de meg fogom lesni, mert nagyon érdekel hogy a manóba jön össze ennyi...

Soma/idez%Hátulja mindig gázosabb, mert legyen az bármilyen típus, hátulra mindig alig akad utángyártott cucc - a gyári meg általában drágább.

Nem kedvelem az ittas vezetőket.

38 Rapp Antal 2004-11-08 07:33:10

Haverom Pug206-osába belementek hátulról. Kissé meggyűrődött a kicsikocsi, de látszólag nem vészesen. Cserélték a hátsó lököst, ajtót (üveget ilyesmiket nem, azokat a régiből tették át), jobb hátsó sárvédőt félig, doblemezt, padlólemezből egy darabot, a hátsó keresztmerevítőt meg csak kihúzták. Biztosítós móka volt, tehát a srácnak nem került semmibe, de egyébként a számlán 700k szerepel. Ebből a melódíj 200. Sajna nem láttam a számlát, de meg fogom lesni, mert nagyon érdekel hogy a manóba jön össze ennyi...

Soma

37 Prokop Gábor 2004-11-04 12:06:04

Épp most írtam egy árajánlatot egy elöl törött, manapság is kapható 4ajtós kiskategóriás autóra. 931940 forint jött ki. Gyorsan számoltam : 4T Trabi esetén durván 89.200 jött volna ki ugyanilyen kárra, 2T esetén pedig 18900 forint, jórészt új alkatrészekkel számolva... A 4T esetében is csak azért jött ki ekkora összeg, mert ugye elöl minden drága, például motortető, lökös, hűtő, stb...

Akkor tessék gondolkozni...

Nem kedvelem az ittas vezetőket.

36 Urgyán Imre 2004-11-01 12:34:29

Hali!

Igen a kis Fiat-ból a sporting az nekem is bejönne, kicsi pörgős, aranyos kis autó, de Trabi talira nem mennék azért vele.

Mi nem olyan régen vettünk egy új kocsit, jó kis Kalost, és bevallom öszintén nagyon imádom, és nagyon tetszik. Csak ismételni tudom magam. aki megteheti vegyen új autót. Nem fog beázni, van benne fűtés, és nem kell bele nagy zene, hogy a motorzajt elnyomjuk.
Viszont ezen felül aki megteheti az tartsa meg a jó szokásait, és a Trabantját is, mert akkor valamit megörzött a múltjából, és az jó lesz neki is meg nekünk is.

Szivatás-e ez a kérdés? 1;igen 2;igen 3;igen

35 (Törölt felhasználó) 2004-10-30 16:45:57

Sziasztok!

En most Seicenton gondolkodom, 1.499.000HUF, 10 szazalekert elhozhato, es meg trabis feelingje is van egy kicsit (egy haveromnak van, az ovet mar probalgattam..) Egy darab ora a kormany folott, kilatszo fem az ajtokon (sokak szerint ez gaz, nekem kimondottan tetszik, a rugozas egy az egyben olyan mint a Trabi es meg kesztyutarto sincs Kell egy mindennapos jaroauto, de a 2T Trabi megmarad termeszetesen!

norb

34 (Törölt felhasználó) 2004-10-30 16:45:02

Sziasztok!

En most Seicenton gondolkodom, 1.499.000HUF, 10 szazalekert elhozhato, es meg trabis feelingje is van egy kicsit (egy haveromnak van, az ovet mar probalgattam..) Egy darab ora a kormany folott, kilatszo fem az ajtokon (sokak szerint ez gaz, nekem kimondottan tetszik, a rugozas egy az egyben olyan mint a Trabi es meg kesztyutarto sincs Kell egy mindennapos jaroauto, de a 2T Trabi megmarad termeszetesen!

norb

33 Rapp Antal 2004-10-29 07:44:15

Jajjaj, azt hiszem kicsit félre lettem értve...

Na mindegy, a lényeg hogy párszor nekem is megfordult a fejemben hogy Suzut veszek (Suzuki alatt szigorúan Swiftet értek), meg BMW-ben is gondolkodtam, párat meg is néztem és egyet majdnem meg is vettem, de aztán mégis inkább Skoda lett. Hasonló kategória mint a Suzuki. Presztizse ennek sincs, szóval részemről nem muszáj hogy legyen neki, de az legalább ne negatív legyen. Igaz, sokak szemében a Trabié is negatív, de a márkaszeretet miatt lesz**om mások véleményét. A Suzut nem szeretem annyira hogy ne érdekeljen ez a dolog És külön kihangsúlyozom, hogy ez szigorúan magánvélemény, nem célom ráerőszakolni senkire.

Soma

32 (Törölt felhasználó) 2004-10-29 07:19:07

Soma írta:
A Suzuki viszont kényelmes, megbízható, gyors, és nem drága a megvétele + fenntartása. Csakhát millószámra fut az utakon, presztizse/feelingje a béka segge alatt két arasszal, és biztonságilag se az igazi...


Engem spec nem igazán érdekel a presztizs kérdés...Miután nem farokhosszabítónak kell a kocsi.
A családban 3 Stift is volt, és egyszer sem éreztem, hogy ezáltal valami hátrányban lennénk más autómárkákkal kapcsolatban, sőt, ha annakidején épp nem szenvedek Trabantikuszban, akkor fater másfél éves Stiftjét választottam volna.

Másrészt sajnos nem tehetem meg, hogy a közízlés által presztizsesnek tartott kocsit vehessek. Mondjuk nem is nagyon érdekel, hogy ki mit gondol, az a lényeg, hogynekem jó legyen

31 Rapp Antal 2004-10-29 06:27:03

Nekünk anno volt Dacia-nk, a Merkur megszűnése előtti utolsó pillanatban vettük újonnan. Hát kérem, azt a szart... lehet hogy csak pechesek voltunk, de nem is volt meg sokáig a kocsi...

Nem tudom a Logan milyen minőségű lehet, de én inkább kihagynám.

A Suzuki viszont kényelmes, megbízható, gyors, és nem drága a megvétele + fenntartása. Csakhát millószámra fut az utakon, presztizse/feelingje a béka segge alatt két arasszal, és biztonságilag se az igazi...

Soma

30 (Törölt felhasználó) 2004-10-29 03:51:41

Én nagyon szeretem a Renaultokat ! :-)
1968 ban sógorom nyert egy R4 –est. Előtte a világ 2sodik legrondább autójának tartottam, de neki nem volt jogsija, és vagy 3 Ekm –tert én autókáztam vele.
Legnagyobb poén, hogy így ismertem meg egyetlenegyfeleségemet. :-)))
Marha jó autó volt a maga idejében. Ami rossz volt nála. Vagy nyolc év után ki lett kapva padlószőnyeg. Ami rozsda ott volt. Lestünk is, hogy nem estünk ki alján ?
Visszaemlékezve talán 1,1 től is jobban vágtatott. Pedig csak 800, vagy 850 –es moci volt benne.
Akkori 500 –as Trabantunkhoz képest olyan volt mint 1doxaóra. Persze ára majd duplája. ( 82 Eft )



29 (Törölt felhasználó) 2004-10-29 03:29:37

trab601 irta:

DE inkáb Dácia mint susuki!!
Egyébként is ez még csak 0 vagy 1 szériás, nem tudom pontosan.


Hát nekem a Dákoromán még ingyen sem kéne, inkább a Buzuki...
Az meg, hogy 0 vagy 1 szériás senkit nem érdekel, attól még olyan amilyen, hisz igy árulják, nem holmi protoról van szó.
Nameg az alapára sem olyan húdeolcsó...



(Módosította Gergoe 2004.10.29. 05:30-kor)

28 (Törölt felhasználó) 2004-10-28 16:57:50

%idez%gkalmar írta:
Kíméljetek: se francia, se román autót (se törököt).
Ha lehet én mindenképpen német honi gépnél (most ide értem a VW Skodát is!) maradnék. Azok nagy része most is Autó, ellenben a fent említett lezser, designvadász ill. az "érdekes" minőségűnek igérkező minimál járművekkel. :madEgyébiránt csak érdekesség: a Logan alapváltozatában a csomagtartó oldalfalain még kárpit sincs. A mi 1,1-esünkében van. Nos, akkor mennyi is az annyi?:eek

gkalmar/idez%A wolkswagenben egy rossz dolog van: KURVA DRÁGA és a felszereltsége az árához képest puritán. A skodával ugyenez a helyzet.
"Logan alapváltozatában a csomagtartó oldalfalain még kárpit sincs."

DE inkáb Dácia mint susuki!!
Egyébként is ez még csak 0 vagy 1 szériás, nem tudom pontosan.





!!!!!TRABI AND WARTBURG THE KING!!!!!

27 (Törölt felhasználó) 2004-10-28 14:22:07

Tudjátok mire jó a Logan! 2. autó a Trba mellett használható, olcsó, nem eszik sokat stb. De szar! azt meg ki lehet bírni, legalább jobban vágyik vissza az embörfia az ő kicsi Trabijába én mondani akarom az ösöknek hogy egyet a Trabi mellé beújíthatnánk!!

Kúp

!!!TRABI FOREVER!!!
Nem kedvelem az ittas vezetőket!

26 Prokop Gábor 2004-10-28 13:41:49

Gábor:

Na ja, kárpit hagyján, de az alapváltozatból a futóműstabilizátort is kihagyják - ez már komolyabb tétel

Nem kedvelem az ittas vezetőket.

25 Kalmár Gábor 2004-10-28 13:32:22

Kíméljetek: se francia, se román autót (se törököt).
Ha lehet én mindenképpen német honi gépnél (most ide értem a VW Skodát is!) maradnék. Azok nagy része most is Autó, ellenben a fent említett lezser, designvadász ill. az "érdekes" minőségűnek igérkező minimál járművekkel. :madEgyébiránt csak érdekesség: a Logan alapváltozatában a csomagtartó oldalfalain még kárpit sincs. A mi 1,1-esünkében van. Nos, akkor mennyi is az annyi?:eek

gkalmar

24 (Törölt felhasználó) 2004-10-27 07:19:10

A Dacia az szep !
A trabant meg Jó. (nekem )

23 Szabó Szilárd 2004-10-27 07:13:58

%idez%btibor írta:
Persze, hogy vadi szalonos autó !
Pl. Dacia . Nem rossz ránézésre.

/idez%Ez viccnek szántad ugye ?!
Mert ha nem akkor menny át a www.daciafann.hu- ra!!!!
Hess innen!!!

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

22 (Törölt felhasználó) 2004-10-27 06:35:05

Persze, hogy vadi szalonos autó !
Pl. Dacia . Nem rossz ránézésre.

21 (Törölt felhasználó) 2004-10-26 08:30:51

Hopp...azt kihagytam, hogy persze ez nem jelenti azt, hogy hátatforditok a Trabis társaságnak, csak hát épp offtopic autóval leszek majd jelen

20 Prokop Gábor 2004-10-26 08:25:39

...és ebben az a legszomorúbb, hogy Gergő erős törzsgárdatag, valódi ezeréves Trabant-függő...

Nem kedvelem az ittas vezetőket.

19 (Törölt felhasználó) 2004-10-26 07:55:30

Sziasztok!

Én is csak csatlakozni tudok Darti írásához.
Bár hogy őt idézzem én nem voltam olyan hüje hogy ráköltsek megint...
Ennek persze sok oka volt, amiket többen is irtak már, egyrészt ugye maga a pénzkérdés, aztán a 2005/2008, de ami a legfőbb, hogy bizony nem csak arra szerettem volna használni a kocsit, hogy városon belül elvigyen ide-oda, vagy rövidebb távokra elmenni, hanem sokszor jó lett volna nagyobb, akár külföldi utakra is kocsival menni. Tudom, hogy sokan elmentek akár Zwickauba is, de én sosem tudtam volna nyugod szivvel elindulni. Úgy meg inkább nem is indultam, hogy azon kelljen majrézni, nehogy valahol otthagyjon a Trabi, mégha egyszerű, könnyű is adott esetben megcsinálni.
Volt pár iylen eset amikor a pokolba kivántam az egészet,mert természetesen akkor ment szét valami amikor fontos lett volna autóval menni, vagy épp a reszelő hivott, hogy még ez is meg az is...Ilyenkor bizony mindig bosszús voltam magamra, hogy annakidején miért nem választottam inkább fater Buzukiját...De persze amikor épp nem volt baja akkor nem cseréltem volna le semmire
Mindenesetre idén tavasszal megszületett a nem könnyű döntés, hogy a Trabis korszak sajnos ennyi volt. Mert amennyit rá kellet volna költeni, abból akár két másikat is lehetett volna venni...
Úgyhogy nálam az újautó jött ki győztesen...

Gergő

18 Prokop Gábor 2004-10-26 06:48:44

Tegnap gyors email-váltásban voltam a svájci Klub vezetőjével. Az email tárgya egyébként az ottani szabályozás volt, érdeklődtem. A lényeg: 1987 utáni NDK autót gyakorlatilag nem lehet, a többi kis ügyességgel regisztrálható Svájcban. Emberünk kérdése egyébként az volt, hogy Magyarország miért akarja "büntetni" a kétütemű autókat, mikor Európa többi országában nem b*sztatják a már regisztrált autókat ?
Persze mindegy, lerágott csont ez már, én tényleg csak abban bízom, hogy 2008-ra már jól elfelejtik, hogy ezzel is foglalkozni kellene...

Nem kedvelem az ittas vezetőket.

17 Rapp Antal 2004-10-26 06:16:47

Erre csak azt tudom mondani, hogy akár egyetlen új autó is tud annyit mocskolni a világba mint egy 2T. A futásteljesítmény ugyanis nagyon nem mindegy. Átlag Trabis csak párezer kilométert megy a kocsijával egy évben. És mennyit megy egy vidékről bejáró dolgozó, vagy egy taxis, vagy fuvarozó, vagy sokatutazó? Ha abból indulok ki, hogy én csak Bp-en belül eljárok melózni, meg Kecskemétre/Soltra szüleimhez, meg talikra, és így megyek 25ezret... Hiába környezetbarátabb a motor, ha többszörösét gurítom. Nameg olajcsere, fagyálló, ez-az-amaz...

Ez az egész 2T ellenes dolog egy parasztvakítás, egy burkolt lobbi, egy seggnyalás a nyugatnak, egy szimpla bűnbakkeresés

Soma

16 Szabó Szilárd 2004-10-25 21:52:44

Azt hallottam valameylik este az egyik tévécsatornán (okos emberek beszélgettek), hogy hiába szorítják ki a Trabikat és a Wareszokat az utakról, mert az autók száma meg annyival több lesz, hogy a szmog ugyan akkora marad.Úgy hogy semmivel sem lesznek előrébb.

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

15 Rapp Antal 2004-10-25 06:17:40

Darti véleményéhez csatlakozva ismétlem magam: nálam a 2T technika nem bírta a nap mint nap fennálló budapesti igénybevételt.

De nem is ezért írtam, hanem azért, mert hosszú idő után végre újra szólt a kétlövetű, mentem a Trabival! Kicsit életveszélyes a féke, kicsit repedtfazékhangja van a kipuffnak, kicsit majréztam hogy mi van ha rendőr meglát, de nagyon élveztem

Anyámat is megautóztattam egy kicsit, neki is tetszett. Remélem sikerül kinevelnem belőle az "add el ezeket a roncsokat" effektust

Na az nem volt semmi mikor visszaültem a Feliciába! Tökre bénáztam meg nem találtam a helyem, meg olyan idegennek tűnt az egész...
Ilyenkor is erősödik bennem a hit, hogy ha a fene fenét eszik is, ennek a Trabinak nem lehet bontó a sorsa, ennek igenis talikra kell járnia!!!

Soma

14 papp péter 2004-10-24 20:36:48

csak csatlaokzni tudok darti-hoz ! vélemény ugyanez csak Waresszal!

anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

13 Urgyán Imre 2004-10-24 19:51:08

Hali!

Új autó? Hát igen jó is lenne, de tudjátok én is szívesen beleülnék egybe. Jó lenne elmenni vele vidékre, munkába járni vele, télen azzal közlekedni stb.
A konforttal a Trabi nem versenyezhet.
De mégis. Ott van az a valami amit csak mi trabisok értünk meg. Aki nem szereti öket, annak teljesen feledűsleges mondani miért jó, akinek meg Trabija van az meg sosem teszi fel a hülye kérdést: Miért éppen Trabi, ennyiért más kocsit is vehettél volna?
Ilyenkor a falra mászok, de komolyan.
most van egy kocsim. Szép, jó, de tényleg nem arra való sajnos hogy minden nap Budapesten közlekedjek vele 40km-t. Pedig sajnos ezt éli át. Igen fáj érte a szívem, de mit tudok tenni. Néha azért buszozok, de ennyi.

egy dolog biztos. Ha lesz rá pénzem akkor én is belépek azon Trabisok körébe akiknek ott van a nyugati kocsi amivel járnak, a Trabi meg csak találkozókra, és napfénybe jön elő.(ugyebár a két esemény üti sajnos általában egymást)

Amíg meg erre van pénzem addig ez marad. remélem nem esik szét, ha meg mégis...
igen lennék olyan hülye hogy megint ráköltenék ennyit azt hiszem

Jótanács:

Ne építsetek Fiat mocis trabantot vegyetek inkább 4T-t!!!!

ezt csak úgy mondtam.

ja és ha már új autó, akkor nem is tudom mit választanék, ez meg a másik

imi

12 Bernáth Zoltán 2004-10-08 21:49:21

Nálam is marad.A két Trabiból egy biztosan üzemben marad,ha tudok venni másik autót akkor is.Az egyiket felkészítem veteránvizsgára,a másikat pedig leállítom de üzemképesen marad az is.

CBR-485 TRABANT 601 L

11 Huszta Tibor 2004-10-08 21:37:45

Nálam biztos marad a 2T, de lenne fantázia egy 4T-ben is... Bár ahogy magamat ismerem, 1-2 éven belül abból is retromobil lenne

Tib

10 papp péter 2004-10-06 22:27:18

én már eltettem egy 2 ütemű waresz mocit meg váltót az utókor számára
autót utánna is fogok találni
szóval ha vetera kell akkor bele a moci aztán füstölgés!!!

anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

9 Franyó Tamás 2004-10-06 12:24:52

Nem azt mondtam hogy mindenki csak hogy nagyon kevesen maradnak de majd visszatérünk késöbb erre a témára ...

Ma megint kicsit gyűrödt vagyok !!

8 Bernáth Zoltán 2004-10-06 09:41:39

Eszem ágában sincs 4T motort tenni a Trabiba!

CBR-485 TRABANT 601 L

7 Franyó Tamás 2004-10-05 19:02:59

Na de ha belegondolsz csak van benne valami igazság hogy káros mint állat. Persze abban igazad van hogy a többi is buszok ifák is de pl. a buszok korszerüsítés után egy deka füstöt nem nyomnak ki az ifák meg lassan kikopnak...

Ma megint kicsit gyűrödt vagyok !!

6 (Törölt felhasználó) 2004-10-05 17:06:58

A kormány nem érti meg, hogy nagyrészben(!) azoknak van Trabantja vagy Wartburgja akiknek nem telik másra!!!
egyébként aki Románia, Szlovákia vagy Szerbia felé határos részen lakik, az úgyis átjár tankolni!!! És persze a kétütemű autókért semmiféle kárpótlást nem fizetnek. Persze az ócska dízelek, régi farmotoros skodák és az ócska Ifák (bocs hog szidom az Ifa mobil tagját, de ez az igazság) persze maradnak!!!! Nálam mindenképpen a kétütemű a nyerő!!!A Trabi és a Wartburg egyszerű, könnyű fentartani, és viszonlag kevés szerelést igényel.

!!!!!TRABI AND WARTBURG THE KING!!!!!

5 (Törölt felhasználó) 2004-10-05 16:08:26

Tucatautót semmiképpen sem vennék. Hobbi szinten szeretek szerelni, és hálistennek 3 év alatt még csak egyszer volt kötelező. A kétütem és a 600 köb annyira nem hoz lázba, mert azért csak jó lenne 90-el utazni tartósan, meg gyorsulni 60 fölött is, viszont a bódétól nem válnék meg, nagyon rendben van. Majd talán 4T-sítés...

Viszont egy jófajta 325-ös coupét, vagy valami összkerekes turbós gépet szívesen vennék, csak hát miből.

4 Franyó Tamás 2004-10-03 20:13:12

Én ellenkezőleg vélekedek, én áttértem a kétütemről négyütemre. Szerintem utobbi két évben sokan ezt tették. Vagy gyári T4-et vettek vagy átalakították régi T2jüket. Jobban is megy csendesebb is nem is füstől és megmarad a régi érzés. Hamarosan nagyon kevés kétütemü marad szerintem. De én azért drukkolok a tulajdonosoknak.

Ohh elütöttem megint valamit??

3 Deák Attila 2004-10-03 19:24:46

%idez%sirtrabi írta:
Én nagyon bízom benne,hogy ez a katalizátor felszerelés a kormány vagy a minisztérium részéről csak egy műbalhé.Hamarosan megszűnik a benzinkutakon a keverék.Ez bizonyíték arra,hogy a kétütemű autók száma rohamosan csökken.2008 januárra,mire a katalizátorrendelet életbe lépne,olyan kevés kétütemű autó marad,hogy azokkal nem lesz értelme foglalkozni.Korábban több munkatársamnak volt Trabantja,de mára egyiknek sincs meg.Számomra ez is azt bizonyítja,hogy a számuk rohamosan csökken.És ez az állapot kb. 2 év alatt állt be.Tehát ez csak szerintem ráijesztés az emberekre,hogy minél előbb szabaduljanak meg kétütemű autóiktól.Idén,év elején szerintem mindannyian hevesen tiltakoztunk,és ez véleményem szerint meghozta az eredményt.Szerintem a katalizátor rendelettel járó közfelháborodást egyik kormány sem meri bevállalni.Ha ez mégsem lenne így,én kitartok ameddig csak lehet.

sirtrabi/idez%Üdv!

Én is kitartok. Ha külföldön járok, rendszeresen hozok haza szlovák vagy horvát 2T olajat, mert olcsóbb és jobb minőségű is. Ha meg nem, akkor az "ezerszer áldott és gyűlölt" Mol-olajak keverednek a benzinbe. Nagyon megszerettem a DDR-technikát, és ha köteleznek rá, akkor veszek rá katalizátort is. De MARAD!!!

twk004

2 Bernáth Zoltán 2004-10-03 17:55:20

Én nagyon bízom benne,hogy ez a katalizátor felszerelés a kormány vagy a minisztérium részéről csak egy műbalhé.Hamarosan megszűnik a benzinkutakon a keverék.Ez bizonyíték arra,hogy a kétütemű autók száma rohamosan csökken.2008 januárra,mire a katalizátorrendelet életbe lépne,olyan kevés kétütemű autó marad,hogy azokkal nem lesz értelme foglalkozni.Korábban több munkatársamnak volt Trabantja,de mára egyiknek sincs meg.Számomra ez is azt bizonyítja,hogy a számuk rohamosan csökken.És ez az állapot kb. 2 év alatt állt be.Tehát ez csak szerintem ráijesztés az emberekre,hogy minél előbb szabaduljanak meg kétütemű autóiktól.Idén,év elején szerintem mindannyian hevesen tiltakoztunk,és ez véleményem szerint meghozta az eredményt.Szerintem a katalizátor rendelettel járó közfelháborodást egyik kormány sem meri bevállalni.Ha ez mégsem lenne így,én kitartok ameddig csak lehet.

sirtrabi

1 (Törölt felhasználó) 2004-10-03 17:28:40

Kicsit rázós téma,de muszáj róla beszélni,ki hogy vélekedik kinél marad kinél megy a kétütem?

Bee(Tm)

Trabant Impala Mark II. L.A.P.D. policecar