Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Frensis: 4t warnyú tourist légkondival!!! Használt légkondit állítólag már 70 körül lehet venni, használt 3-4 éves kocsit meg nem. Egyébként egy munkatársam most vett új kocsit. Eredetileg 3-4 évest akart, de kiszámolta, és részletre jobban jön ki ha újat vesz. Halkan megjegyzem, hogy 3000km megtétele után végighorpasztották az oldalát. Szó se róla, a biztosító kifizette a 350000ft-os kárt, és megcsinálták úgy, hogy nem látszik semmi, de a tudat mégis ott van, hogy van egy új kocsija, ami törött, és jó, ha 2/3-át éri az egy hónappal ezelőtti értékének, ami egy ilyen áru kocsinál jelentős... Szóval Touristra fel, és irány a bontó légkondiért!!!
Itt most nem erről van szó. Valami olyat szeretnék ami tágas, kényelmes, konfortos, és főleg nyáron hűs. Tudom, hogy mire gondoltok mert pár éve én is így véltem ezekről. De nekem már valami más kell.
Ne csináld már! Mitől nem családi autó egy varnyú? Grisának meg totál igaza van, családibb autó a kombi 4T waresznál nincs is!
Nekünk 4T kombi Trabink van! Nagyon szereti a gyerek. A zwickaui túrát is abban jártuk meg családilag! Annál jobban csak a 600-as kombi Trabit szereti. Múltkor ki sem akart szállni belőle! A 4T-én fűtés tuti van, és a hűtés is tutira megoldható! Most vennél egy lepukkant valami nyugati csodagépet, amivel több gondod lenne?
Hidd el, a gyereknek mindegy, hogy miben utazik, eleinte úgysem fogja fel. Pokrócot biztosan tudtok szerezni, ha fázna. Ha műszakilag meg egyébként rendben a gép, akkor minek másik!
Bátran! Hidd el, a legfontosabb, hogy Isten vigyázzon Rátok!
Frensis: Családi autó? Hát szerezz be kombi warnyút! Annál családibb nincs is! Esetleg (hogy felpiszkáljam a fantáziádat) a púpos waresznak azt a kombi változatát, aminek a hátsó üvege úgy furán a tetőre nyúlik. (nemtom, hogy hívják azt)
Frensis:--csak annyit,hogy a baratom kett gyerkocot nevelt fel a trabiban a kisebik most lesz ketto eves minden talalkozora, versenyre hozza oket a nagyobik het eves de "szinte" barmit megcsinal a trabin amihez nem kell szaktudas, a kisebik is mar beinditsa a motort ugy ,hogy kiveszi sebesegbol a trabit.
Skype:tistvan1973 ttindian1973@freemail.hu kulonben ha erdelyben jarnatok trabival es gubanc van jol johet egy tel szam mobil 0740671791 mobil 0727314368 othon 326427
Tavasszal, ha kell valakinek, akkor elviszi. Én meg nézek valami új verdát. Van egy nagyon jó barátom akinek van két púposa (mi az oldalon is látható nálam). Abból az egyik kasznira elég használható állapotban van. Majd ha időnk lesz akkor összedobjuk majd azt és ahhoz igazán olcsón be tudunk szerezni 1.3 alvázat. De most egyenlőre más dolgok fontosak. Itt van a két hónapos lányom, akivel elég sok időt töltünk. Kellene egy igazán családi autó amivel majd tavasztól hasíthatnánk az országot.
Az a problémám hogy nincs is hová tennem. A másiik, hogy olyan patent most hogy szétszedni kár lenne. Olyannak kellene majd eladni aki értékeli, Az meg hogy nem kapom vissza a belefektetett munkát meg lóvét azzal tisztában vagyok. De az most nem is nagyon érdekel. Most hogy családos lettem más szempontokat figyelek.
Frensis, sztem se add el a Warast.....inkább tartsd meg a gyeröknek oszt az majd kezd vele vmit ha neked végképp nem kell...de sztem tartsd meg így ahogyé van vagy rakj rá púpos kasznit!
Trabant 601 Special "84 DCC-060 Died Trabant 601 Special "90 DLE-093 Little Boy
Frensis! Hátakkor nehogymá eladdmá a 4t warnyúdat!!! Lekapod róla kasznit, félreteszed a sufniba, hátha még egyszer kell valamire, és megkérdezed tőlünk, hogy ki tud véletlenül óccsójért púposkasznit! Nem kell vele sietni, de ne add most fel, mert akkor örökre vége a varázsnak! Majd szépen ráérős idődben csinálgatod, de mégis megmaradsz warnyúsnak! Aztán ha elkészül, tied lesz a világ legtutibb púposwarnyúja! Na? Megdumáltalak?
Nem tudom pontosan megmagyarázni, hogy miért is. Csak annyit tudok mondani, hogy már unom egy picit. 10 éve Trabantozok, Wartbugozok. Most jött el az, hogy már elég volt. Első Trabantomat magunk fújtuk, políroztuk, pipec is volt a gép. Mikor elkészült eladtam, mert változásra vágytam. Vettem egy fiatmotoros Trabantot. Teljesen más volt az érzés, ment ezerrel, jó állapotban is volt. Azt is magunk csinálgattuk, alakítgattuk. Most meg itt a Waresz ami az összes közül talán a legjobban a szívemhez nőtt. Pedig amikor trabiztam el nem tudtam volna képzelni egy wareszt. Trabanthoz képest jóval nagyobb, sokkal kényelmesebb, tágasabb. Ami nem egy utolsó szempont halkabb is (1.3). Csomagtér bazinagy. Rozsdamentes a kasznija, szép a fényezése (egyedi), alukerék, extra belső, motortuning. De most mégis másra vágyom. Még nem tudom, hogy mit szeretnék egyenlőre csak nézelődöm. De az már biztos, hogy tavasszal végleg befejezem a tra-wa pályafutásom. De legkésőbb őszre.
Szép emlékek azért mindegyik autó, de elég volt. Családos lettem, már teljesen más az élet mint régen. Nem érek rá a garázsban bütykölni, tuningolni a verdát. Veszek valami családi autót és hajtom.
Amíg nem fújattam le és nem raktuk rendbe az autót addig senki nem akarta belenyitni az ajtót és a tesconál nem akartak a fémkosarat végighúzni a csomagtartón. Most talán iritálja őket vagy zavarja a szeműket? Azóta nem győzöm eltüntetni a pici karcokat. Jahh arról nem is beszélve az alukerékbe fém szelepet raktam mert talán picit jobban mutat. A féleszü gyerek a ház elötti játszótéren kerékbározás közben, mikor már megunta a bmx-el a csúzdán való feltekerést... felcsillant valami a szemében. Hát az én szelepeim. Gondolta jó lesz a bmx tipusu minibiciklibe. A marhája azt hitte, hogy a szelep kintről van beletéve. Feszegette, meg amit el lehet képzelni. Hosszú idő után rájöhetett a megoldásra, mert csak a fém szelepsapkát vitte el magával, de abból is 3db.ot? Hát hülye az ilyen? Miért nem vitte el mindet, vagy csak 2db-ot? Sajnos nem voltam otthon csak a szomszédok. Ők mesélték de ki nem szóltak volna az ablakon. Pedig ha otthun lettem volna ráhajtogathattam volna a gyerekre a vázat.
Ja, majd elfelejtettem a konklúziót. Ha 3 karcolás 60-70ezer forint, és ugyanezen összegért működő, műszakis autót kapok, akkor nincs itt valami ordenáré nagy disznóság???
Új autó vagy sem? A véleményemet egy konkrét példán keresztül érzékeltetném. Nemrég sikeresen utolértem egy másfél hónapos Toyotát. Épp sávot akartam váltani, és egy pillanatra félrenéztem a jobbkülső tükörbe hogy oké-e, és épp ebben a pillanatban fékezett be a toyotás. Eredmény: neki a hátsó lökösén 3 apró karc, nekem bal első lámpaüveg kitört, bal első sárvédő picit deformálódott, meg a lökös is picit megrepedt. Ja, a Skodálatossal voltam, természetesen. Mondom ne betétlapozzunk, mondjon egy összeget. Aszongya elviszi szervízbe, aztán felhív hogy mit mondanak rá. El is vitte márkaszervízbe, ahol 60-70ezer forintot mondtak neki számlával. Mondom (moderálva). Nekem összvissz egy 4000 forintos lámpabúrát kellett cserélnem, a többi meg nem olyan vészes, úgyis tele van a kocsi körbe mindenféle sérülésekkel...
Az oké hogy új kocsi, de az enyém is 3 évesen már tele volt mindenféle karcokkal meg ütésekkel meg egyebekkel, és az övé is ugyanígy fog járni ha sokat közlekedik a pesti forgalomban!!! Nem tudom ha mondjuk ő balfékeskedik el egy parkolást és meghúzza a saját lökösét, vajon kifizetné-e a fenti összeget?!?!?!
Holnap reggel megyünk együtt a szervizbe, aztán megdumálom vele hogy vagy válasszon olcsóbb megoldást, vagy akkor mégiscsak betétlap, de ha lehet akkor inkább a Trabira írjuk már, meg az B8-ban van, a Skoda meg A0-ban, szóval van egy kis különbség...
Szevasztok mindenki! Trabantos oldalakat csak néhány hónapja olvasgatom. De! 1972-óta trabival utaztam mindenhová. Szüleim vették használtan, Apám bütykölte, míg én fel nem nőttem és kezdtem hozzászagolni egy kicsit a szakmához. Felépítettünk vele egy házat, nem kíméltük: cement, mész hátul, betonvas a tetőcsomagtartón bírta a gyűrődést. Életm első külföldi útjára is ezzel mentünk: Lengyelországba egy(moderálva)el megállás nélkül, kibírtuk. A GÉP 1984-ben kapott új kasznit és rendszámot (eredeti:CT-65-70).(Még idegen kezek által) Ezután már csak én javítottam. 1989-ben építettem bele egy FIAT 127-es motort, ennek érdekessége a vezérlés, bordásszíjas. Futó javítások, műszaki vizsgák potom összegekből megvoltak. 130000 km-t autóztam vele. Átlag fogyasztás: 5,5 l, de amikor kerékpáros túrát kísértem vele: 4,5 l 30 km/h 4. fokozatban. Ha cserbenhagyott, csak saját trehányságom miatt volt. 1999. hattyúnyak, kerékjárati ívek, hossztartók (alsó küszöb), első lengéscsillapító-toronyfolt csere SK. Gyermekeim előtt a világ szintén ezel a trabival nyílhatott tágabbra. Sajnos már kinőttük és be kellett szererzni egy nagybb autót, ami csak számunkra új. 6 éves dízel kombi (G Astra hm... alig mertem ideírni). Fájó szívvel hírdettem meg eladásra a trrabit és még mindíg gondolkodom.... Mégis meg kéne tartani hobbiból. Üzembentartókén bejegyezve a feleségem, már tudnám érvényesíteni a B10 besorolásomat a kötelező biztosításban az "új" autóra. E nélkül A0 16200 Ft/negyedév, ennyiből majdnem futná egy trabi MV felkészítés anyag-költsége. Vége az olcsó autózásnak! Bárhogy alakulnak a dolgok, nosztalgiával fogok visszagondolni a szép évekre. HAJRÁ TRABANTOSOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Módosította szabcsaba 2005.07.19. 01:09-kor)
Trabant 691S (1980, GWG-652), vételár 40E Ft, lakatos 80E (szinte komplett alja), cserelkatrészek (fék, lengőkarok, stb.) olyan 20E, festésre a fazon 30at mondott anyaggal együtt. Motor hála Istennek OK. Tehát olyan 200E felső határral van egy frankó autó. Ez egy Trabanttal hasonlatos felszereltségű új autó árának a 10%-a.
Kaki 15(20) éves nyugatit adnak minimum ilyen pénzért, sokkal drágább az alkatrész, és még ráadásul teljesen vasból van...
"No de Bee má meg akartam kérdezni, hogy má nem vagyol rendőr szegeden? Há kirúgtak? Elvették az autót is?"
Már nem.
Gondoltam egyet,és váltottam 4t-re,sajna a rendörgépre mégannyit kellett volna áldozni,mint amennyiért vettem a 4t-t. Megaztán már akartam is vmi mást,nem mindig rendörverdában feltünösködni...
Haverom most vett egy Citroen C3-ast a trabi mellé,de azt mondja,hogy szép-szép meg minden,de a trabi az igazi,az újótóval futót rángat,üti vágja,de a trabi garázsba marad..
Véleményem meg is van a bontóról. Megette a rozsda, fel is kell szabájozni. És még pofákat is vág hozzá, hogy ki kell szerelnie nekem. Bementem egy régi szociautós boltba 3860 ért meg majdnem lecummantottak. Akkor most hogy van ez?
Azért megnézném egy középkategoriás újautóra mennyi lehet pl. egy féktárcsa. A wartburgra 3860/db. Ami érdekes, hogy a bontott az meg drágább.... 5000-
Az alkatrészárakról meg azt gondolom, hogy lassan az 1.3 waresz alkatrészei ott tartanak mint egy nyugati autójé. A trabié azért még mindig elérhetőbb. Ezért is szedünk össze autónyi alkatrészeket, hogy ha valami közbejön lehessen mihez nyúlni