Igen, ez az. A Medikémia gyártja: https://www.medikemia.hu/termekek/rally-kerektarcsa-festek-aeroszol-65
Itt pár vágás erejéig látszik, milyen: https://youtu.be/Np4V0jafxVk?t=309
De emlékeim szerint Imre is azzal fújta: https://retrovasak.hu/trabant-601s-1990/
Teljesen jól használható, jól fed és tartós. Ha mégis kevertetnél, akkor arra figyelj, hogy ne sima szürke legyen, kell bele némi csillám. És ne lakkozd sehogyan se, ha a gyári kinézetre törekszel. Próbáld meg kimondottan festékboltban beszerezni, ott olcsóbb. Én annak idején teszkóban vettem, akkor még 570-ért. :D Igaz, azóta rájött a graffitiadó vagy mi a tököm is. Igen, mi fizetjük meg a graffitik eltávolítását - asszem.
Homokszórás után nitróval mostam le a felniket, spaklival kikaparásztam az abroncs és a középső rész árkából a redvát. Ezt ne hagyd ki, mert nagyon ocsmány, amikor vastagon áll ott a dzsuva, lefényezve. Ment rá 2 réteg piros alapozó, amit száradás után becsiszoltam, de csak kívül. Portalanítást követően az ablakokat lemaszkoltam kívülről, és megfújtam a felniket belülről. Plusz a peremeket és azt a részt is, ahová a gumi felül. Másnap megfújtam a külsejét is, miután levettem a maszkolókat. Erre csak azért volt szükség, mert nem szerettem volna összeködölni a külső részét a felninek, amit utána csiszolhattam volna le. 3 rétegben fújtam, ha 5 felnit egymás mellé teszel, főleg ilyen melegben, mire a végére érsz a sornak, már mehetsz is a legelsőre... Összesen 9 felnit fújtam. Az első szériára nem emlékszem, de a második esetében talán 3 doboz kellett a 4 felnire. Szóval 3-4 dobozt nyugodtan vehetsz... Ha van egy felesleges futóműved, akkor esetleg arra rögzítheted is az adott felnit, és pörgetve, 45 fokban döntött felni esetében elég kényelmesen lehet fújni. A lényeg, hogy én mindig félre tettem a kiürülő félben lévő flakonokat és az oldalára döntött felniknél, a gumi által kitakart rész fújására használtam őket (ekkor függőlegesen állt a doboz és simán jött belőle). Ha kezd kifogyni, akkor természetesen prüszkölhet és hígítósabb lehet a cucc. Ha véletlenül látható helyen így járnál, akkor némi szikkadás után ködölj rá egy telivel, és jó lesz.
Én úgy tudom, a biztonsági perem megléte nem befolyásolja azt, hogy kell-e bele tömlő vagy sem. Sem műszakilag, sem biztonságilag. De lehet, hogy ez csak a radiálokra igaz. Vagy azokra sem. Egyszer vittem gumishoz biztonsági perem nélküli, 4 lyukas felnit, amiket peremragasztóval rakott össze, zsír új radiál gumikat szereltettem rá, 10 éve. De visszatérve a gumira, biztos, hogy tömlő nélküli, azt kérdezted. A felnid pedig biztonsági peremes, mivel már az enyém is bőven az. Azt hirtelen nem tudom, hogy a csirkeitatóval jött-e be, de van rá esély. Belsőt rakni egyáltalán nem érdemes. Eleve a szelep is egy gumicsöcs lesz, nem pedig az alu vagy réz. Felesleges plusz forgó és rugózó tömeg. A diagonál így is eléggé ballonos érzetet kelt. A gyári 1.4, 1.6 bar meg ilyesmi nyomást én nem ajánlom. Az 1.8 viszont tökéletesen bevált. A kerékösszetartás mehet nyugodtan 0-ásra. Pontosabban minimális összetartásra.