Igen, az az a kotla. Én azért lõttem pár dolgot. 2db gyári új szélvédõ kédert (lehet, hogy láttad is, milyen ocsmány, ami benne van), 24db szürke motorháztetõ gumit, meg még pár apróságot.
1. Nos, amikor a gyári trutymót vakartam le, a szürkés alapozó (amibe mártották) és az alvázvédõ (legkülsõ) réteg között egy csomó helyen találtam olyan színt, ami nem az alapozó volt. Ellenben a kocsi színére (igaz, a kátránytól volt egy sárgásbarnás árnyalata) nagyon hasonlított. Lehet, hogy csak a szórókitt volt az. Lehet, hogy a kocsi színe is. De az is lehet, hogy tényleg csak az alapozó volt az, csak barnás árnyalata lett a kátránytól. Ahol az elridegült kátrány 1:1-ben letöredezett a padlólemezrõl ott viszont szép szürke volt az alvázvédõ. Szóval én ebbõl arra következtettem, hogy a kátrány utólag volt felhordva. Majd megkérdezem fatert, emlékszik-e rá. De tökmindegy, mert le fogom fújni színre a dobokat és a küszöböket is, nem tetszik így. Még akkor sem, ha ezt épp így csinálták. Való igaz, hogy eredeti állapotukban megmaradt kocsiknál kivétel nélkül látszik, hogy utólag volt fényezve. Szóval jellemzõen úgy készültek. De van 1-2 gyári videó (sajnos, fekete-fehér), ahol a csilli-villi karosszéria megy kátrányozásra. A fene sem tudja. De mondom, nem érdekel, le fogom fújni, mert sokkal jobban kiemeli a diagonál gumit.
2. Az ablaktörlõ úgy gyári - nálam legalábbis -, ahogy láttad. Selyemfekete szárak végig (eredetiek lemaratva, fújva) és gyári új lapátok. A selymesség megegyezik.
Bónusz: idén március 26-án volt még csak 31 éves, tavaly szeptemberben, amikor vittem mûszakira még nem lehetett volna elvinni OT-re, majd legközelebb a hosszú érvényesség miatt. OT rendszám akkor sem lesz rajta, nem érdekel a dolog különösebben. Max. az eredeti két betû négy számos rendszámra cserélném le a mostanit, de az meg nem lehetséges. :)