Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Szeretem az ilyen hülyéket, akik azt se tudják, hogy milyen autójuk van... Egyszer elmentem megnézni egy 600-ast, ami 601-es volt, s konkrétan ott virított a hátfalán a 601-es felirat...
Képet nem tud küldeni az eladó, elmondása szerint az autó 601-es, és 1962-es gyártású. A km-óra kerek, és kerek kapcsolós, nem zongora. Igazából semmilyen kérdésre nem tudott pontos választ adni. Azt állította, hogy a motor a forgalmi szerint még 500 ccm. Megjegyezve, hogy ez lehetetlen, azt mondta, hogy akkor lehet, hogy 600.
Rozsdakupac Magazin facebook oldala, 2012. 09. 11. 11:39
Keresünk a péntek délelõtti budapesti (Fogarasi út vége) RozsdaTV forgatásra lepukkant, de mûszakis, járóképes keleti vasat (kétütemû Trabant, Polski), valamint délutánra "nagyontuning" japán autót (mondjuk Civic). Jelentkezéseket várjuk fotó és telefonszám kíséretében az info@rozsdakupac.hu címre, a tárgy mezõbe írjátok be: FORGATÁS. Köszönjük!
Innen is fogják, egy hétig lesz látható, most be akarják járatni az Indá-t azzal, hogy filmeket töltenek fel néhány napra.
Valahogy sejtettem, hogy ki fogják rámolni, de a papír is ér valamit, no meg azért tényleg nem menthetetlen. Az biztos, hogy ennek a kocsinak a talpra állítása már bõven restaurálás kategória. 1-2 éve kb. 20ezer forintért kelt el egy szürke forgalmi. Nem értek hozzá, de szerintem nem csak vitrinbetétnek szánták. Gondolom, legyártották hozzá a számsort és...
Off: Pár hónapja ebbe a filmbe a Youtube-on néztem bele. Eredeti, nem digitálisan felújított változat volt. Most nem találom, gondololm valami gusztustalan "jogvédõ" szervezet leszedette. Az indavideón már a digitálisan felújított változat látható. (Örülök neki, hogy van jobb változat is, csak annak nem, hogy amonnan törölték. ) On. [i](Módosította BajakiPeter 2012.09.09. 01:07-kor)[/i]
[i]"Ma két erdélyi srác elvitte a tetõt, majdnem az összes sárvédõt, és az orrész összekötõjét, a motorháztetõt, és mellette lévõ lemez részt, de a többi hirdetett része megmaradt. Ha továbbra is érdekli így is a haverod, akkor vegye fel itt velem a kapcsolatot, akár rajtad keresztül. Természetesen a papírokat megtartom, meg a használható részeket is, vagy azokat külön meghirdetem, és csak a porrá rohadt részeket viszem ki a méhbe."[/i]
Nem jó hír, de ezek nélkül sem lehetetlen küldetés. Ránézésre mi minden van rajta elrohadva? pl. küszöbök elég szépen...
Köszönjük. Én egybõl továbbküldtem Tsabynak, mert a fórumot késõbb néztem, mint a Gmailt. Hátha nem kapkodott az emberünk azzal a flexszel és nem vagyunk elkésve. És bízom benne, hogy nem sok mindent vitt el belõle a kérdések között emlegetett erdélyi srác. (õ meg lehet, hogy összefüggésben van ezzel az épülõ 600-assal: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.261418247307097.58390.100003167704256&type=1)
Még jó, hogy ágyba ájulás elõtt benéztem a fórumba, így "hirtelen ötlettõl" vezérelve gyorsan meglestem az e-mailjeimet is... ;) Elméletileg mind a kettõtöknek elküldtem, biztos ami biztos alapon. Remélem idejében reagáltam még.
Rajta vagyok az elérhetõség megszerzésén: trabiszabi vett tõle alkatrészt, rajta keresztül hátha meg lesz az elérhetõsge. (Írtam szabinak e-mailt.) B-terv: vaterán üzenetet ír neki az ember, vagy leüt egy fix áras terméket pl. 1000 Ft-ért, és már meg is van az elérhetõség gyorsan-frissen.
Szerbusz, koma! Jó látni, hogy élsz! Endre mesélte az augusztusi siófoki börzén, hogy nem nagyon van idõd és kedved ezen hobbival foglalkozni. Õszintén szólva, amikor megláttam ezt a púpost, te ugrottál be, hogy ez neked való feladat. :D Ha sikerül az adás-vétel, kitartást hozzá!
Tessék a 49. perchez pörgetni, ott megfigyelhetõ a pár hónapja kérdezett keverékes tábla a kútfejen. :) [url]https://film.indavideo.hu/video/f_csak_semmi_panik[/url]
Ma megnéztem az autót. Hát azért a 300 eléggé erõs túlzás azért az autóért. Tényleg jó lehetne mint alap, de ennyiért valóban sok. A tulaj még 10e forintot sem enged az árból. Mondjuk nem is igazán próbálkoztam, mert amennyit nekem megérne, annyit nem engedne. :)
Nem tudom, hogy hány éves a tulaj, de ez tipikusan az a történet, hogy amíg él, és ott lakik, ez az autó ott fog rohadni télen-nyáron. Miután meghal, az örökösök eltolják szépen a kohóba. Szvsz ebbõl már nem lesz autó. Aztán ki tudja, lehet, hogy 20 év múlva kiássa valaki a földbõl (már most eléggé meg van rogyva), és három autóból összerak egyet, ahogy Tsaby is teszi a P70-esekkel. Addigra ez is P70-es szintû kuriózum lesz, bár már sem túl gyakori.
15 éve tuti ottvan, mert mi 12 éve jöttünk el Kõbányáról és már akkor ott állt ezer éve. Amúgy nekem megvan az tulaj telefonszáma. Amúgy menthetetlen szerintem mert szó szerint porrá van rohadva, én be is mentem. (Ja azt az emlegetett tükröt nem én hoztam el róla :D, ha már hoztam volna akkor sokkal nagyobb ereklyék vannak rajta mint egy univerzális tükör)
A forgalmi nélküli és a nem rendezett tulajdonosi háttérrel rendelkezõ gépjármûvektõl mindenki ódzkodik, fél. Fél belekezdeni a felújításba, mert ki tudja, hogy lesz-e értelme az egésznek, tudja-e majd használni. A következõkben belinkelek egy cikksorozatot, mely egy okmányait vesztett, nem a bejegyzett tulajdonosától vásárolt veterán motorkerékpár forgalomba helyezésével kapcsolatos tapasztalatokat jegyez le. A leírás precíz, és szakdolgozat igényességével íródott és a www.veteran.forum.hu oldalon olvasható. Akinek van egy szabad órája, szánja rá, olvassa el, jegyzetelje ki, mert jó és hasznos.
hy a használton van a zöld 500kombi infot valaki tud ? ja és szeptember 15-16 családi veterános nap Rajka. sok programmal [i](Módosította kezdo 2012.09.05. 13:13-kor)[/i]
Ritka madár: [url]https://aprod.hu/hirdetes/wartburg-1000-IDoIiC.html#bb3f8249;r:;s:[/url]
Össz-vissz egy darabot láttam életemben, azt is donorként és romhalmazként. (Illetve még egy barátom látott ilyet a csongrádi bontóban a kupac alján. :rolleyes: )
Az autó egy "bolond" fazoné, aki fél millióért, vagy valami nagy összegért adná el, mert régi. (Ezt mondta a szomszéd, aki csak kutyafuttában válaszolt.) A rendszáma alapján '68-as, de van szellõzõ a "C" oszlopon és a kilincsei is vékonyak. A jobb oldali ajtón fent van a zár pöcke. Sok munkával biztosan talpra lehetne állítani, de addig, amíg a tulaj hajthatalan, nincs mit tenni.) Plusz infó: pár éve a tükör valahogy eltûnt róla, és itt az apróhirdetések között bukkant fel de Luxe tükörként, pedig csak egy univerzális korabeli alu tükör volt.
Van egy csapat képem róla, ha érdekel, privátban átküldöm.
Budapest Kada utcában a Tarló és a Száraz utca közötti szakaszon van egy kopár telek, rajta egy CS-xx-xx rendszámú Trabanttal. Tud róla valaki valamit?
Õ az ETU, ismerjük itt többen a korábbi tulajdonosát. Jó alap az autó, csak pár aprósága hiányzik. Olyan 120 körül adta el úgy tudom, úgyhogy ez most erõsen nepperfényû egy kis polírral, meg kapott négy dísztárcsát. Amúgy teljesen ugyanilyen volt. Ennyit tudok róla.
Az az, akkor Túrkeve, nem emlékeztem pontosan. Nem rossz az autó, csak drága, az uborkareszelõk csak fel lettek csavarozva, látszik, hogy lejjebb is vannak mint kéne. Szerintem jó vétel lenne, csak nem 300-ért, asszem ennyiért hirdetik, mikor én érdeklõdtem akkor volt 250.
Köszi a részletes felvilágosítást. Nekem is eléggé gyanús volt a dolog, hogy ez az összeállítás nem lehet gyári. Viszont a tulaj szerint az elsõ forgalomba helyezés idõpontja 1968 6. vagy 7. hó.
Melyik évtõl van fekete mûanyag ventillátor és melyik évtõl van fehér? Illetve melyik évben még duroplaszt a hûtõmaszk, és mikortól fém? vagy ez össz-vissza volt?
Gyárilag nem létezik, mert: - C oszlopi szellõzõ kombin 1969. 07. 01-tõl van, limuzinon 1969. 09. 18-tól van. - a kilométeróra kerete 1969. áprilisától fekete a krómozott helyett - a sûrû rács szárnyas emblémával 1969. májusától lett lecserélve a jelenlegi rácsra alumínium jellel a motorháztetõn. A "mostani rács" 1966-tól az S és de Luxe modelleken volt jellemzõ, szárnyas emblémával.
Ha az alàbbi alkatrészeket felpolìrozom a Trabimon, akkor korrektül jàrok el, vagy valamelyiket nem kellene, esetleg kihagytam valamit a felsorolàsból: -küszöb dìszlecei -eresz -övvonal dìszlecei -csomagtérzàr hàza -régi fajta index kerete -"konvektor" hûtõràcs kerete
Ugyan nem ismerem a típust, de szerintem a visszahajtott színt kellene alapul venni. Simán elképzelhetõ, hogy fakult (sötétedett) az idõk folyamán. A hajtás élénél szerintem meg tudod nézni, hogy fakulás vagy festés okozza a két oldal közti színeltérést. Azt mondjuk csak tippelem, hogy valamilyen mûanyag kárpitról van szó (mint a 601-eseken is ami van), nem pedig textíliáról. Ebben az esetben szerintem szimpla fakulás/sötétedés ami a háttérben van. Esetleg ha még ráér a kárpitos meló, akkor a visszahajtott részbõl vágj ki egy kicsi darabkát, és tedd napfényre. Egy-két hét szikkasztás után tedd a többi mellé, és össze tudod hasonlítani, hogy változott-e az árnyalat. Ebben a nagy napsütésben hamar kiszívná az UV. Vagy bontsd le egy kicsit a furnérról, és nézd meg a fonákoldalt.
Ezek állítólag kétszínû ajtókárpittal jöttek felül drapp,alul zöldes kombinációval,és ahogy ezen a netes képen is látszik általában a felújítás során is ezt követik.Ennek az szín összeállításnak az enyém is megfelel.A felsõ sáv egy strukturált mintájú drapp,az alsó zöldes viszont érdekes.Az lett feltûnõ a takarítás alatt hogy a visszahajtott részeken ahol nem érte nap ott ez is hasonló drapp színû mint a felsõ strukturált.Lehet hogy gyárilag ez is valami hasonló szín volt mint a felsõ rész,csak más anyagból készült,ami annyira pocsék h rögtön elvesztette a színét?Van infója valakinek ezzel kapcsolatban?
A szakértõk segítségét szeretném kérni, hogy 1968-as trabantnál létezik e, hogy a C oszlopon már van szellõzõ, a km-óra pereme fekete, nem krómozott, valamint a homlokfalon szárnyas embléma is van, illetve a gépháztetõn megtalálható az aluminium jel is. A tulaj elmondása szerint minden eredeti az autón, semmit sem cserélt rajta.
Kísértetiesen hasonlít a kézifékkötél burkolatára. Ezen is el van színezõdve, valószínûleg valami gumialkatrész került mellé, és az abból kiáramló gõzök reakcióba léptek a szürke mûanyaggal, ahogy az a kézifékkötélnél is szokott lenni. De a többi porcikája is gyárinak tûnik.
Én is azt hittem, de aztán rábukkantam [url=https://oldtimer-ersatzteile-hermel.de/product/2255/gaszug-bowdenzug-trabant-vergaser-gasbowdenzug-grau-%282102%29.html]erre.[/url]