Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Elvileg lehet ,gyakorlatilag nem találkoztam ilyennel.Pedig már sok fõféket szedtem szét.Viszont a kisipari tömítés már volt hogy csak beleesett.Azzal már volt dolgom pár éve.Vettem máshol másikat,mert nem volt egy nagy tétel és az jó lett.Szóval lehet beleszaladtál egy gagyi felújítókészletbe.Vagy tényleg más a régi fõfék.
Ezeket a gumikat egy szép, bontott kocsiból mint pótkerék, vagy jó ismerõstõl érdemes lehet korrekt áron megvenni. De ismeretlen, nepperszagú, vaterás megélhetési-kispályás alaktól nem szabad. Ez volt valójában amit akartam ezzel mondani. Belsõvel összerakatni meg lehet, de pofon a projektre. Olyan nehéz lesz tõle, hogy fáj a szíve az embernek a filigrán súlyú felni+gumi után azt felrakni a kocsira. Egy belsõ meg megint hibalehetõség ha régi, és plusz pénz ha újat veszünk. Felejtõs! Én a végén az OT-s Trabiról levetettem az általam összegyûjtött 5-bõl 3 jó gumit, és felraktam hátra egy nem veterán, de szép Trabimra. Az OT-re meg vettem kint mérgembem Heidenau-t. Egyben a szép dísztárcsatartós '76-os felniket le is fújatom a tél folyamán, ha már így le kellett gumizni õket mégegyszer.
Ha befér az autóba elhozhatod, megnézem melyik fajta. No meg a két szürke lámpagumit is. Egyébként az egyik Trabiban ami most is bent van (amelyiknek zöldes színû tömítés van a kipufogóablaknál), hátul hibátlan szürke ülés van, csak agyon van pakolva, meg tocsog a víztõl. Múltkor nézegettem, de lehet már bezúzták. :( Ha esetleg szürke könyöklõt találsz valahol és nem kell neked, gondolj rám. :P [i](Módosította Spityu 2009.11.22. 20:39-kor)[/i]
Ma össze akartam rakni a 600-as fõfékhengerét,és érdekes dologra lettem figyelmes.Amit vette hozzá javítókészletet kisebb furatú fõfékhengerhez való.Volt különbség a simplexfékes egykörös,és a duplexfékes egykörös fõfékhenger furata között?Vagy csak simán utángyártott a fõfékhengerem,mirõl lehet megállapítani?Eddíg azt hittem gyári,az autót 92ben állították le,nem tudom egyáltalán létezett-e utángyártott azelött.
Amint Te is láthattad a kéket a bontoban,(23000km est)annak a kerekei nálam landoltak.A potkereke egy métert sem ment.Sürün nem használták azt sem ami rajta volt,nem repedezettek,átszereltettem,nem ment rá nagyobb suly,(mint ami rajta is volt elözöleg).Alkalmi guminak akarom,találkozo,nyaralás,stb.Szerintem nem lesz vele gond.Amugy lesz egy garnitura nyárim,és télim(mit lesz,van,csak az auto kell hozzá készüljön.Szoval:"Pneumantra Trabant!!"Mellékesen van egy hibátlan szürke eredeti elsö ülés huzatom,érdekel?
Igen, nyilvánvalóan nem mindennapi használatra akarom õket. Az átlagos autógumi kb. 6 évig használható fel biztonságosan (tapasztalat szerint azért tovább is), utána elkezd átalakulni az anyaga és ahogy írod: kikeményedik -> 0 fékhatás. Egyébként elég megnézni azt a képet, ami azon az aukción volt fent, ahonnan vette... szépen lemosta + szilikon talán. :P A dudorodástól kicsit félek, de gumis ismerõsöm azt mondta, hogyha nem túl nagy akkor összerakhatjuk belsõvel, teljesen jó lesz. Most úgy néz ki, hogy egy garnitúra (4+1) 100%-os lesz, a gyári felniken, és egy garnitúra már bevált, használt példányokból. Esetleg lesz még egy harmadik, Heidenau. :)
Sose bánd hogy lemaradtál egy ilyen diagóról. Ezek, -mint korábban azt írtam, illetve már más is megtapasztalta, sokszor inkább kiváló vitrindarabok, mint használatra alkalmas gumik. Sok közülük -hiába volt szép, jó, gyári új stb- az elsõ méterek után oldalt felpúposodik mert elválik a két, különbözõ módon kikeményedett réteg egymástól, vagy egyéb olyan fáradásos hibát produkálnak, melyek nem látszanak vételkor rajta. Természetesen tisztelettel szemlélem azért e gumikat, mert eredetiek, szépek, kívánatosak, stb. De óvatosságra intek mindenkit. Én 5-bõl 2-vel szívtam, ami ide-oda szerelgetéssel, rohangálással már nem volt olyan jó összkép. Mostanában látva a nepperek hogy kultikussá váltak ezek a gumik, "felhiszterizált" árakkal jönnek elõ, de sztem a legjobb védekezés, ha nem gerjesztjük ezt a számunkra kedvezõtlen trendet. És még valamivel vigyázzatok ha ismeretlen neppertõl vesztek ilyet: ez az Elasztolen, vagy modern változatú gumifesték! Nepi fogja a mintázat mélyén sz@rrá repedezett gumit, becsorgatja a résekbe, és kitölti vele a barázdákat, majd még körbe beecseteli a gumit, ami így gyönyörû fekete, hibátlan gumi képét adja. Majd még egy glicerines kezelés, és kész a finom fogású neppertermék. Aztán elsõ felrakás, és próbakör után jön a szomorú valóság!
Tulajdonképpen formára jó, csak azzal hogy a kerete is átlátszó optikailag sokkal nagyobbnak tûnik és szerintem az egész hátsó összképét elcsúfítja (ahogy sztem a 4T is azért nem harmonikus mert túl nagyok a lámpái)
Szevasztok! Ha esetleg érdekelne valakit 2db diagonál gumi akkor itt tud rálicitálni: https://www.vatera.hu/trabant_kerek_eredeti_diagonal_gumival_2db_egyben_157344183.html Kb. egy hete volt fent 1 forintról aztán megvette ez a nepper és eléggé felvitte az isten az árát.
Tényleg nem rossz, és nem is drága. A mûszerfal sztem rendben van, Groszbalintnak is ilyen puhatetejû van a '74-esében és az az eredetije. A külsõ visszapillantó az honnan származhat?
Pontosan, szép apránként fel lehetne újítani akár használat közben is. Mindig is szerettem volna egy kombit de valahogy semmi helyem nincsen, meg pénzem sincs jelenleg. De aki megveszi tényleg könnyen helyre tudja pofozni azt a pár dolgot.
Nem is rossz tényleg!!!! Elsõ lökös, kormány, mûszerfal (vagy kárpit, ez a kettõ nem stimmel együtt, én a kisablakos mûszerfalra szavaznék, nem a szürke-fekete kárpitra),krómos ablaktörlõ, tükör, peremes felni dísztárcsával, és már helyén is van a gép. (meg szürke kéder, na az nehezebb ügy..)
Viszont nem rossz állapotú így ránézésre, kezdetnek így is ellennék vele ahogy van:)
Én is csak full barna mûbõrt láttam a kombi üléseken. Az én eredeti szürke/vajszínû oldalkárpitomhoz kicsit béna is. Arról nem is beszélve hogy napsütéses idõben próbálj meg ráülni a teljes mûbõr kárpitra... -hacsak nem húzol rá valami huzatot, de akkor meg minek kárpitoztatnád tiszta mûbõrre Szóval én vajszínû mûbõr/szürke szövet kombinációban kárpitoztattam az üléseket a korabeli 600-as limó fotók alapján. G
hy ja ezt én is igy látom csak ne enyi lenne az ára hétfön meg is nézztem volna,gondolom vette 200 euroért ezért gondoltam a kékre beülök ereteti is azt megy ha megunom szerintem enyiért ki is szállok belöle,nem?ha már a DS nem jönn össze. [i](Módosította kezdo 2009.11.21. 21:01-kor)[/i] [i](Módosította kezdo 2009.11.21. 21:03-kor)[/i]
Ez még bõven az a kategória amibõl lehet építeni kocsit.Mondjuk nem mindenki ezt mondaná,aki megnézi.Viszont én tudom ,meg gondolom te is,hogy mindent lehet hozzá venni.Az összes lemezrészt újragyártották,gyakorlatilag egy teljesen új bogarat lehet építeni.Csak nem mindegy milyen áron.
ha majd egyszer sok pénzem lesz,akkor én is szeretnék egyet, én is pre67et...vászontetõset:cool: valamint egy T1-es buszt melléje, hogy ne legyen egyedül a sok trabi között:D ha esetleg vételre kerül a sor,sok sikert kivánok hozzá;) Kornél
Nem tûnik rossznak,de ez csak kép.Viszont nem tudni mennyit kell javítani rajta.Ha meg fel kell újítani akkor úgyis szinte mindent festeni kell meg javítani az állapotán.Ha nem akarod bántani úgy jó.Én csináltam egy 71-es bogarat,teljes kasznimunka.Nem egyszerû feladat.Az autó azóta elkészült,de kb 600 ezerben állt meg.Bontás közben szép sorban jöttek elõ a hibák.Sajnos akármilyen jónak tûnik a gazda szerint a rejtett dolgok mást mutatnak.
hy igen nekem is ezeket mondta a tel.be el akor kevésböl ot s is lehet akár,igazábol 67 elötit akarok de ez megfogot.most csinálok egy osztráknak hihetetlen eredeti 65 öst ,.
heló. rendszeres olvasója vagyok a bogár-fórumnak is, ott a következõket olvastam: [i]'Elsõ tulaj, most a fia vezeti, aki kb 45 éves. kb. 25%-ban gyári fényezés, jobb küszöb gyári és nincs szétrohadva, bak küszöb már cserélt és kissé viseletes. Belseje kék, HIBÁTLAN ülések, mindig huzat volt rajtuk, most is az van, csak leszedtem, megnézni. Ajtókárpit egyenes, ajtók nem lógnak, jól csukódnak. Motor szép hangú, fõtengely nem lóg, egyáltalán nem füstöl, kipufogó kifúj, hõcserélõk nem lyukasak. Tetõkárpit szép, C oszlopon a jobb levegõzõ (belül) törött.
Festés pár helyen púposodik, de nem komoly. Lökhárítók hibátlanok és gyáriak. Törve nem volt az autó, pótkerékzseb ép, de belülrõl be van festve alvázvédõvel (nem szép).
Az ár kicsit alkuképes, de 200-ért nem adja. Szerintem nagyon megéri!
Nagyon szép autót lehetne belõle csinálni, az összes díszléc szép, belseje nincs elbarmolva, korabeli rádió van benne. Kis bejavítás, kis polír, felnik újrafestése és nagy takarítás belül és úriemberek között is vállalható autó.'[/i]
személy szerint pedig nekem is tetszik:) remélem segitettem. üdv. Kornél
Hát...gyorsan lehet benne [url=https://www.youtube.com/watch?v=BQhfcdQf1QA]ékszíjat cserélni[/url] ill. szükség esetén [url=https://www.youtube.com/watch?v=laza4DfU9a8&feature=related]gyorsan szét is szedhetõ[/url]...:D
hy ehez hozzá tud valaki szólni,kiváncsi lennék a véleményre reggelig tartja a gazdája nekem. [url]https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-3424195[/url]
A kárpitok viszont érdekesek.Még sosem láttam kombit ilyen kárpitoszással csak a gusztustalan barna mûbõrrel.Egyáltalán létezhetett kombiba szövetkárpit,tudja valaki?Az enyém is mûbõrös,de ha létezett szövetessel is,akkor inkább afelé hajlanék ha már úgyis kárpitozni kell...