Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Szerintem a kormány hardyra gondolt a kolléga mert az változott kerekrõl szögletesre,de fogalmam sincs mikor,valamikor 70 körül lehetett. (holnap csinálok képeket a cuccokról amikrõl a múltkor dumáltunk)
[justify]Ma délelõtti szokatlan történet: Elmentem tankolni, és ahogy nézem a keverék táblázatom, odajön hozzám egy apró bácsika, és a kezében egy csomagot szorongat. Meglátta, hogy kombival vagyok és felajánlotta megvételre az új csomagtér ajtó zsanérjait és egy ékszíjat megvételre. Azt mondta neki volt Trabantja és ott volt az autójában (2105-ös Lada), de neki már nem kell. Adtam neki egy ezrest, mert rokonszenves volt. Ahogy kijöttem a kútról, utánam jött az onnan néhány háznyira levõ barkácsbolt udvarába. Mondja; van még valami. Elõhúzott egy régi típushoz való fûtés gégecsövet, még NDK-s gyári címkével. Kérdeztem, mikor vette az autóját. Azt mondta 1968-ban, és 5 évvel késõbb adta el. Megvettem tõle a gégecsövet is, hátha majd valakinek kell, jó lesz cserealapnak. A mérete 48x540 mm, és 03 00330 106 a gyári száma. Nekem van alkatrész katalógusom, de ilyet nem találtam benne. Itthon tüzetesebben is megnéztem azokat a zsanérokat és sajnos két jobbosat sikerült vennem, de észrevettem, hogy ezeknek a régieknek sokkal mívesebb a kidolgozása. Vannak rajta letörések, és valamivel vaskosabb kivitelnek nézem. Most vadászhatok hozzá egy balost![/justify]
Arról nem is beszélve, hogy kicsit olyan kabátot veszünk a gombhoz szitu, hisz akinek ilyen alkatrészek kellenek az már belekezdett általában a dologba, s beszerzett dolgokat, s a hiányokat pótolgatja szerintem...
Lehet, hogy még akar velük kezdeni valamit, és valójában el sem akarja adni - tudat alatt. :) Ettõl függetlenül egy áru annyit ér, amennyit adnak érte - ennyit nem fognak.
(Sajna szürke könyöklõje neki sincsen, rákérdeztem. :D)
Ezek cuccok régen az enyémek voltak. Ezek egy zalaegerszegi srácé, aki egy 4Ttrabant retrósításához vitte el ezeket a cuccokat. Anno Skoda alkatrészekre cseréltem el vele.
Félreértés ne essék, de nem én hírdetem, ha rám gondoltál!!! Igaz, hogy zala megyei vagyok, de nem én hírdetem ?ket, én nem adom el hanem gy?jtöm a régi alkatrészeket!!!
Sziasztok! A hétvégén feljutottam egy rég üresen álló ház padlására, és érdekes dolgokat találtam... A vastag por, és mérhetetlen bagolyguanó mellet jópár régi Trabant alkatrész is a kezem ügyébe akadt, igaz csak fútólagosan, mivel a gerendázat elég rozoga volt...8-) Szeretném kideríteni az ott "eltemetett" Trabi évjáratát, ugyanis a váltója már korábban a birtokomba jutott, és hallottam hogy egy bizonyos évjáratú váltókban úgymond "hosszabb 4. sebességfokozat" van. Nos, arra vagyok kíváncsi, hogy ez olyan-e. Amit az alkatrészek alapján tudni lehet a Trabiról: Szürke dísz gumi, alu ablakteker?, szürke vízlehúzó az oldalsó ajtó üvegénél, egyszín? szüke bels? kárpit, alu hamutartó... Hirtelen ennyi jutott eszembe... Talán még annyi, hogy a hátsó laprugó köteg lapjainak a vége másmilyen alakú, azaz úgy néz ki, mint le lenne vágva a sarka. Ezt csak azért tartottam "fontos" infónak, mert a késöbbieknél nem láttam ilyen lekerekítést, csak simán le volt vágva. Amúgy ha sikerül szert tennem a cuccokra, valószin?leg a nagyrészük eladó lesz. Sajnos nem tudom pontosan hogy mik vannak, de felsorolom hogy eddig mit láttam, és ha valakinek kell bel?le vmi, szóljon. Nahszóval ami megvan bel?le: Bal és jobb oldalsó ajtók, bels? kárpit egy része, komplett kábelköteg, és még oldalsó durok. Jah, és légsz?r?ház. ezek állapota ismeretlen, majd feltérképezem, és megmentem a még menthet? dolgokat. Remélem nem offoltam nagyon, csak gondoltam hogy évszámbehatároláshoz a veteránosok értenek a legjobban :)
Argooo! Sajna ez egy teljesen különálló betongarázs, úh röpködnek ám a mínuszok télvíz idején. :( A négyütem?t (amit napi szinten használok) azt olyan garászban tartom, ahol a mellette és a fölötte lév? helyiségek f?töttek, így ott egész barátságos az id?. Plusz 5 fok alá soha nem megy a h?mérséklet. Bele ülni is másabb reggel, ha kint nagy hideg van. Meg kuncogok, amikor a milliós nagysegrend? forintokért vett nyugati kocsikon le van fagyva a szélvéd? a kint alvás miatt, én meg frenkizek a gyönyör? tiszta ablakú Trabimban. :) Amúgy visszatérve a kétütem?re. Ha felönt?m a olajjal, akkor márciusig be sem kell indítanom, úgyis átvészeli a telet? [i](Módosította trabi82 2009.11.04. 22:44-kor)[/i]
Normál körülmények között ezzel sem kellene, hogy gond legyen, de a 6V miatt azért rizikósabb. Meg mondom ritkán indítom csak be, s a dinamó nem tölt annyit, mint egy generátor.
Ebben nem vagyok biztos,hiszen az aluminium is vezeti az áramot,mégsem kromozhato!A réz a tuti,azt merem ajánlani,a többit meg kellene kérdezni egy szakmühelyben.A rézt,lánggal forasszák(oxigén+dissou+borax)ha van valami központi fütés szerelö ismerös,akkor pár sörböl meguszod:))).
Köszönöm szépen a tippet! Ez sima forrasztópákás mutatvány vagy valami spéci eljárás? Lehet kapni réz forrasztócint? Vagy esetleg a cink is jó? Elvégre vezeti az áramot.
Nálam is hasonló volt a helyzet mikor krómozták a jelemet a Fémépít? Kft.-nél... Mikor felhívtam ?ket, hogy meglehet e csinálni, akkor mondta az egyik m?vezet?, hogy megpróbálták kicsiszolni, de úgyse t?nt el teljesen, sajnos kicsit göröngyös a felülete, de szereztem még egy jelet aminek jó a "szárny" része, majd az lesz a soros nálam... :)
Az a helyzet, hogy beszereztem egy szárnyas orremblémát, de a szárny részét vakrozsda borítja jópár helyen. Így nem lesz szép ha legkrómoztatom, mivel az a sok kis mélyedés nagyon meglátszik rajta. Ezzel lehet kezdeni valamit, vagy felejt?s a dolog? Nincs ilyen gitt jelleg? krómozható cucc?
az enyém az tavaly télen úgy meghalt ahogy kell.... bár igaz hogy nem is garázsban volt hanem odakint:( Én hülye meg bennehagytam... Csak tavasszal lett garázsa.
Amúgy ha a garázs nem is f?tött, de ha van mellette vagy fölötte f?tött helyiség, azért az is számít ám sokat. (persze ha különálló garázs akkor más a helyzet)
Sziasztok! Van egy 1982-es 6voltos 2T Trabim. Forgalomból kivonattam, szeretném majd veteránként vizsgáztatni, ha betölti a 30-at. Kb havonta 1-szer indítom be, s cspatok vele vagy 2 kört az utcában. Tavasszal vettem bele új akksit, ami eddig nagyon jól üzemel. Igenám, de jön a hideg tél, s a Trabit egy f?tetlen garázsban tárolom. A kérdésem az lenne, hogy mit tegyek akkasival? Gondolom vegyem ki bel?le, s tegyem f?tött helyiségbe tavaszig. Nem gáz e, ha addig nem indítom be az autót? Továbbá azt hallottam, hogy le kell meríteni az akkut, s utána feltölteni, hogy sokáig bírja. Kérlek segítsetek, adjatok tanácsot, mi a helyes teend?! Illetve mi az amire oda kell még figyelnem, ha használaton kívül van a kocsi. Köszi, Jósvay
[justify]Van két szép, polírozott alumínium ablakteker?m, gondoltam felszerelem. Nem sikerült, mert nem tudom rátolni a csonkra. Azt gyanítom, hogy a réginek a belseje vagy kicsit kúpos vagy egyszer?en kisebb valamivel. Igaz-e? Tényleg más fajta volt régen az emel?szerkezet bordás csonkja?[/justify]
Kíváncsi lennék, hogy hogyan lehet más tulajdonát eladni mint jelen esetben egy gépjárm?vet? Az van egy 'A' ember nevén és 'B' eladja. Kvázi okirat hamisítás. Vagy egy gagyi reklám....
Történt már a világban ilyen húzás. Nem is egyszer, hogy bosszúból a n? mindent eladott fillérekért, amir?l tudta, hogy a szeretett férje legf?bb cucca.