Köszi az őszinte szavakat, tényleg komoly fejfájást okozott a dolog.
Agyaltam rajta épp eleget, de anno azért választottam épp a kivitelezett egyenes oszlopos megoldást, mert a 60-as években volt tervezve a 601-es és akkoriban sok gyártó így oldotta meg a dolgot, lásd a Wartburg 311 Kombiwagen
A képen valóban a jelenlegi színhatások sokat ferdítenek a későbbi valósághoz képest, mivel a dísztárcsa és a kaszni felső traktusa világos színű, a duroplaszt pedig gyári nyers bordó. Így az ember szeme óhatatlanul összehozza a két világos részt, pláne, hogy az oszlop mm-re a hátsó kerék függőleges középvonalában van.
Viszont direkt így lett kitalálva. Egyrészt továbbviszi a hátsó torony merevítő hatását. Másrészt ha előrébb kerül 80-100 mm-t akkor már oda a hátul ülők szabad kilátása oldalra. Ha pedig ennyivel hátrébb, akkor már nem biztos hogy bírná az edzett üveg cérnával a feszítést nyitás-zárás alkalmával
Aztán megrajzoltam a ferde változatot fullra színezve a kocsit a majdani színével. Ekkor viszont a Trabira jellemző "fecskefarok" kialakítás miatti, a hátsó lámpák vonalát követő ellentétes dőlésszög hatására olyan mintha egy Limousine hátára púp nőtt volna...
Szóval értem és megértem a soraidat. Tényleg nem semmi munka lehetett a tiéd sem
És voltaképpen nem a hegesztés, lemezvágás, fúrás-faragás az igazi munka, hanem fejben összehozni, az anyagokért bejárni a fél világot és megvalósítani az elképzelést.
Mások véleménye?
Fontos akár pozitív, akár nem, de nem lehet vezérelv. Mert akkor oda a saját gondolat, az egyéniség az autóból.
Mondjuk én az egyediséget abban próbálom megfogni, hogy ritka kivétellel nem nagyon látni csak sportos stílusban megépített egyedi gépeket.
Nos ez motivált, hogy a 50-es 60-as évek angol és amerikai luxuscirkálóinak "beütésével" faragok egy "Trab-arisztokratát"
A színe egyébként metálzöld lesz, a Renault színskálában "patina zöld" néven emlegetett árnyalat. Króm kiegészítőkkel nagyon jól mutat szerintem Trabanton.