%idez%mutyitibi írta:
Sziasztok!
Egy régi történet, szégyen de megtörtént
Szóval, hazafelé mente-természetesen a trabimmal- kifogyott a benzinem, vagyis nem!!!!! Jött a tartalék!!! Én azt hittem
de nem jött semmi amikor fordítottam a benzincsapot, így muszályból leálltam az út szélére, mi a f... van, benzin van a tankban, a francba, nem veszi fel a tartalékot, elkezdtem szerelni a 31-esen, jött egy haver, megkértem hozzon benzint, mert már feladtam, beültem és vártam a havert! Bambulok aztán észrevettem, hogy nem tartalékra tettem, hanem elzártem a csapot!!!!
Havert hívta, nem kell benyó, csap fordít és indulás
Hogy lehettem ilyen .....
Ami meg mostanában történt, tank festése után összesztereltem, a csapban is kicseréltem a tömítést, aztán ez volt a szopás, mert a parafatömítést szétnyalta a benzin és eltömődött a tartalék lyuka, így nem vette fel a tartalékot, csak csöpögött, 5 km-t 6 indításra szívatóval tettem meg a kútig, ott aztán adtam a tanknak.... jól megtenkoltam...nem volt kedvem aznap szerelni
mutnyánszki/idez%Üdv!
Jó pár éve történt már, amikor még a Klubba lépésemkor makulátlan fehér W 353 Special-om még jól nézett ki. Vasárnap reggel indulnék valahová, nem indul a paripa! Nofene, nem szokása... Gyújtás van, porlasztó üres. Előfordul az ilyen, Jikov 32 SEDR tűszelep szeret megdögleni, porlasztó szét, tűszelep mozgat, össze. Indítás, semmi. Benzincső lehúz, nem jön az anyag! Tankban benzin van, ez 100%, nem lehet más a gond, mint az AC. Csere! A hátsó M8-as anyájához külön népünnepély hozzáférni... Indítás, semmi. Másik AC! Semmi... AC szétszerel, szelepek működnek, membrán jó. Mi az anyja van ezzel?! Isteni szikra: kössük már ki azt az átfolyásmérőt, csak a próba kedvéért. Beindult! Mint kiderült, a (szép állapotú Special-omban természetesen gondosan bekötött és működő fogyasztásmérő-) mérőfej kis lapátkereke megszorult, és nem engedett át benzint. Azóta nem használok átfolyásmérőt...
twk004